ویدیو: بازسازی GTA San Andreas از سوی طرفداران با Unreal Engine 5
ریمیکهای غیررسمی طرفداران از بازی فوقالعاده محبوب GTA San Andreas، به راکستار (Rockstar) آموزش میدهد که چطور باید چنین اثر پرطرفداری را به جهان مدرن عرضه کرد.
بازسازی غیررسمی مذکور که توسط کانال یوتیوبی Flames per Second با استفاده از چند ماد برای نقشه بازی و ماشینهای آن ساخته شده، با حفظ استایل هنری اورجینال، از چندین جهت آن را بهبود داده است. اگرچه این ریمیک که توسط یکی از طرفداران بازی ساخته شده و از نظر بصری، حیرتانگیز محسوب نمیشود، اما روح نسخه اصلی را به خوبی به تصویر کشیده و در حقیقت، میزان علاقه سازنده آن را به عرصه نمایش میگذارد؛ علاقهای که در ریمستر رسمی بازی برای گیمرها قابل مشاهده نبود.
طی اقدامی دیگر شاهد بازسازی جهان و شخصیتهای GTA San Andreas، ساخته شده بر پایه آخرین محصول راکستار از فرنچایز بزرگ خود، یعنی GTA V، هستیم:
ریمستر رسمی بازی Grand Theft Auto San Andreas در کنار ریمسترهای GTA 3 و GTA Vice City در Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition گنجانده شد. با وجودی که این مجموعه با ارائه چندین بهروزرسانی پس از عرضه نسبت به نسخه اولیه خود بهبود یافته، اما همچنان فاصله زیادی با یک تجربه دلپذیر دارد.
گرچه عنوان Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition آثاری را در خود جای داده که حقیقتاً صنعت بازیسازی را دچار انقلاب کردهاند و البته همچنان لذتی نوستالژیک را به بازیکنان ارائه میکنند، اما برای درخشش دوباره آنها در سال ۲۰۲۱ تلاش مثمر ثمری صورت نگرفت. در نهایت، عواملی مانند ارتقای بصری نامناسب، عملکرد اجرایی متزلزل، کمبود بهروزرسانیها و … ممکن است علاقه شما به این عناوین را تحت تاثیر خود قرار دهد. شاید در آینده بتوان کیفیت این مجموعه را با ارائه بهروزرسانیهایی از سوی راکستار (یا سازندگان ماد) ارتقا داد؛ اما در حال حاضر محبوبیت اندک این کالکشن بر کسی پوشیده نیست.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
🟢 نوستالژی همهی دوران ها 😍😍😍💚💚
جالبه اصلا با انریل ۵ بازسازی نشده
اولیه که خوده سان اندرس قدیمیه با ماد سا دایرایکس ۳
💚💚💚💚💚💚🙏🏻💙💙💙💙💙💙
حیف ریمیکشو نمیسازن و گرنه با این همه جزئیات و کیفیت حتما گوتی سال میشد ،آخ راکستار چرا این شاهکار رو فراموش کردی
فکر کن فیلم ۰۰۷ رو با این موتور بازسازی کنن چه شود، یه لحظه یاد موتور مجید سوزوکی افتادم
مگه فیلم با موتور بازی ریمیک میشه 🧐
نمیدونم چرا از پروژه های فن مید اصلا خوشم نمیاد
خیلی توخالین، یه جورین
خب چون تجربشون کمتر از شرکت های سازندست و تعدادشون اکثرا کمه
چرا همه ریمیک و ریمستر میخوان ازش من که قدیمیش رو دوست دارم
قدیمیش که یه چیز دیگس و حال و هوای خودشو داره، منم خودم به شخصه نسخه کلاسیکشو با هیچ چیزی عوض نمیکنم، ولی با اینحال اگه ریمیکش کنن شک ندارم بدجوری میترکونه
این بازی حتی اگه بهترین بازی راکستار هم نباشه بدون شک جادویی ترینه. اگه سی سال هم بشینی هر روز بازیش کنی به هیچ وجه برات تکراری یا خسته کننده نمیشه. خودم ده یازده سال بازیش کردم ولی هیچوقت حتی ذره ای جذابیتشو برام از دست نداد.
موقعی که داشت تیراندازی میکرد اون بالا عکس تفنگ رو نذاشته بود بجاش مشت بود.
احسنت به دقت و تیزتوشی بالات اما از بین اون همه خلاقیت و استعداد یک عیبش مهم نیست اینم ایراد کوچکی هستش سازنده این ماد میتونه به راحتی درستش کنه اما چون اصل هدفش گرافیک و جزئیات بازی بوده این یه مورد از دستش در رفته حالا اشکالی نداره چون بازی رسمی نیست و فقط همین ویدئو ازش بجا خواهد ماند. 😂❤
واقعا عالیه
یادمه دی وی دی رام کامپیوترم مشکل داشت تا مدتها بیخیالش شدم بعد به چه بدبختی و در به دری تونستم بریزم رو کامپیوتر تا اجراش کنم…بعد که اجرا شد چقد ذوق کردم 🤕
بقدری که من این بازیو تموم کردم هیچ کاری رو تو زندگیم انقد تکرار نکردم، تکراری نشدنی ترین بازی بود که میکردم واقعا. مخصوصا بعد از مدرسه اخر هفته مینشستم تو دو روز تمومش میکردم بعد هفته بعد دوباره😂
با نظرت موافقم اما حداقل از اسم کریتوس خجالت بکش توی دو روز فوقش بتونی تا اواسط بازی جلو بری مراحل فوق سخت خودش چندروز وقت میخواد حتی اگر چندبار بازی رو تمومش کرده باشی پس همون چند هفته وقت می گذاشتم و تمومش می کردم
این به این خفنی آنریل انجین پنجه
ببین با موتور RAGE خود راکستار این چی میشه
هعی یادش بخیر وجب ب وجب این بازی برام خاطره انگیزه🙂 گاهی اوقات میرم بازیش میکنم، میرم گروو استریت، حس میکنم برگشتم خونه…
اون موقع هم بهش میگفتم GTI😂
واای اون جی تی آی الان خیلی رو مخ منه
وقتی یکی این لفظو بکار میبره اعصابم خورد میشه :d
من خودم تا ی مدت مقاومت داشتم، میگفتم GTI درسته نهGTA😂
حالا رفیق منم داره مقاومت میکنه که اون نه GTA هست نه GTI، اون GT هست🗿🗿🗿
😂🤦♂️
منم میگفتم GT-R 🗿🗿🗿
ریمیک بشه یه فروش فوق العاده رو میبینه
فیزیک واقعا بده. گرافیک کاراکتر ها به شهر هم نمی خورن ولی با توجه به فن مید بودن عالیه! مثلاً قابلیت تعویض کاراکتر رو گذاشته، حرکتاش رو از اول برنامه نویسی کرده. پس می شه اسم ریمیک رو روش گذاشت. با اینکه فن میده، صد هیچ ریمستر گرو استریت گیمز رو می زنه
حتی بعضی از تسکچراشو هم عوض کردن
gta تریلوژی واقعا عالی بود نمیدونم چرا هیتش میکنن شماا تغییر گرافیکی gta سگانه با تریلوژی ببین بعد ریمیک لست اف اس ۱ که ریمیکه ریمستر نیست با نسخه اصلیش هم ببین
دیگه مثل سی جی نمیاد روحش شاد
بعد از سالها برگشتن به محله گرو استریت، چیزی که توجه من را بیشتر از هرچیزی جلب کرد، دیالوگهای محشر این بازی بود. امیدوارم راکاستار قدرت دیالوگنویسیش را از دست نداده باشه و ما باز هم شاهد یک جی تی ای تراز اول دیگه مخصوصا از حیث ادبیات و طنز کلامی کمنظیرش باشیم.
زمانی گیم میزدیم ک گیم مُد نبود
بعضیا نمیدونستن عاشق شدن ب گیم چی هس