جزئیات پنهان تریلر Elden Ring: Shadow of the Erdtree
چه چیزی در سایهها پنهان است؟ با ما همراه باشید تا به بررسی تریلر گیمپلی Elden Ring: Shadow of the Erdtree بپردازیم.
انتظار طولانی بالاخره به پایان رسید. ما اکنون اولین نگاه خود را به DLC آینده Elden Ring با نام Shadow of the Erdtree انداختیم و کاملاً عظیم به نظر میرسد. تریلر طولانی سه دقیقهای مملو از باسهای وحشتناک، جادوی خیرهکننده و چیزهای زیادی است که نیاز به تحلیل فراوان دارند؛ پس بیایید مستقیماً به آنها بپردازیم.
۱۵. رمز و راز میکوئلا (Miquella)
بزرگترین معمای مطرح شده توسط کمپین اصلی Elden Ring، اتفاقی بود که برای میکوئلا، برادر دوقلوی مالنیا (Malenia) و نیمهخدایی که نفرین شده بود تا ابد کودک باشد، رخ داد. در بازی اصلی، میکوئلا در قصر موگ (Mohg) پیدا شد، در حالی که در پیلهای خوابیده بود؛ پلیهای که باید او را به یک فرد بالغ تبدیل میکرد. در طول مبارزه با موگ، به طور ضمنی گفته میشود که میکوئلا مرده است؛ با این حال، دیالوگ داستانهای کوتاه نشان میدهد که میکوئلا هنوز در خواب به سر میبرد. همراه با اولین تصویر Shadow of the Erdtree که میکوئلا را بر روی یک اسب نشان میداد، به نظر میرسد که صحنه برای کشف راز پشت این عضو گمشده آماده گشته است. تریلر با تصویری از پیله میکوئلا آغاز میشود که هنوز در محراب قصر موگ قرار دارد. بازوی جسدمانند میکوئلا از پیله دراز شده است که به نظر نشان میدهد میکوئلا هنوز از خواب خود رها نگشته.
۱۴. نحوه دسترسی به DLC
در بازیهای گذشته فرامسافتور (FromSoftware)، بستههای الحاقی معمولاً مستقیماً در دنیای بازی قابل دسترسی هستند؛ چه با لمس یک نقاشی یا کشف یک غار مخفی. به عنوان مثال در Bloodborne شما باید جمجمه یک هیولا را لمس کنید که بسیار جالب است. به نظر میرسد که پیله میکوئلا راهی بسیار محتمل برای ورود به DLC است و کارگردان بازی، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، در مصاحبه جدید خود با IGN، این موضوع را تأیید کرد. او اظهار داشت:
برای وارد شدن به Shadow of Erdtree، حتماً باید دو باس Mohg Lord of Blood و Radahn Starbreaker را شکست دهید و با استفاده از بازروی پژمرده (Withered Arm) یا پیله بزرگ ترک خورده (Large Cracked Cocoon) وارد این DLC شوید.
صدایی در انتهای تریلر نیز از شما میخواهد «بازوی پژمرده را لمس کنید و به قلمرو سایه سفر نمایید». افسانهها نشان میدهند که روح میکوئلا ممکن است در سرزمین رویاها باشد؛ بنابراین سفر به ذهن او احتمالاً دروازهای به «قلمرو سایه» خواهد بود. به نظر میرسد تمام اینها برای دسترسی به مناطق جدید DLC، تنظیم کاملی داشته باشند.
۱۳. مشکل درخت Erdtree چیست؟
Erdtree چشمگیرترین نقطه عطف Elden Ring است؛ درخت طلایی غولپیکری که بر فراز سرزمین میانه (Lands Between) برافراشته شده. Erdtree نشاندهنده برکت حلقه الدن بوده و درخشش آن نمادی از نظم طلایی است که توسط ملکه ماریکا (Marika) ایجاد شده. بسته به اینکه کدام پایان از کمپینهای اصلی را دنبال میکنید، Erdtree میتواند بسیار متفاوت به نظر برسد؛ زیرا نمایانگر وضعیت فعلی سرزمین میانه و حاکم آن است.
اما درخت بزرگ دیگری در Elden Ring وجود دارد (از نظر فنی چندین، اما ما در ریشههای آن گم نمیشویم). درخت بزرگ دیگر که ارتباط نزدیکی با میکوئلا دارد، یعنی Haligtree، در شمال سرزمین و جایی که میلنیا (Milenea) در آن زندگی میکند، واقع شده. ما حدس میزنیم که درخت موجود در تریلر، Haligtree باشد. Erdtree در پایتخت مستقر است؛ اما آن شهر در این عکس قابل مشاهده نیست و شکل Y پیچخورده درخت بیشتر شبیه Haligtree است که میکوئلا سعی کرد آن را به عنوان پناهگاهی دور از Golden Order و Erdtree رشد دهد. این موضوع میتواند نام Shadow of the Erdtree را توضیح دهد؛ شاید اشارهای به تلاشها و شکست میکوئلا برای رشد درختی جدا از Erdtree باشد.
ماهیت واقعی این درخت هرچه است، متأسفانه به نظر مرده و مایعی طلایی از آن تراوش میشود. همچنین شبیه به درختان پوسیده در Deeproot Depths به نظر میرسد. مشخص نیست که چرا درخت در این حالت قرار دارد؛ اما ما انتظار داریم که داستان Shadow of the Erdtree دقیقاً دلیل ناسالم به نظر رسیدن آن و تأثیر عمده وضعیتاش را نشان دهد.
۱۲. خط زمانی Shadow of the Erdtree
فرامسافتور اغلب در DLCهای خود از سفر در زمان استفاده کرده و بازیکنان را در Artorias of the Abyss از Dark Souls و همچنین The Old Hunters از Bloodborne، به گذشته فرستاده است. فرامسافتور همچنین در بازی Dark Souls 3 The Ringed City، بازیکنان را به آینده پرتاب نمود. پس از انتشار تریلر مورد بحث، هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی پایه و DLC، تایید نمود که تایملاین داستانی Shadow of Erdtree نه در گذشته جریان دارد و نه در آینده دور. او اظهار داشت:
تایملاین DLC مشابه بازی اصلی است و در گذشته یا آینده دور جریان ندارد.
۱۱. چهرههای جدید
این تریلر یک اشاره سریع نسبت به چیزی دارد که تصور میکنیم برخی شخصیتهای جدید هستند و از همه مهمتر، برخی زرههای تازه را میتوان به طور بالقوه در DLC پیدا کرد. اولین زره متعلق به شوالیهای بوده که به طرز مبهمی یادآور مجموعه شوالیههای Carian با یک شنل و نوعی موی هلالی تیز در بالای کلاهِ خود است. شخصیت بعدی نیز زرهپوش بوده و نوعی لباس شبیه به Roman Legion به تن دارد و کلاه آن مانند یک صورت است. ضمناً، بسیاری از زرههای موجود در Elden Ring که دارای کلاه پردار هستند، به دشمنانی تعلق دارند که به یک نیمهخدای خاص خدمت میکنند؛ مانند مجموعه شوالیه Gelmir متعلق به سربازانی که در خدمت ریکارد (Ryckard) هستند و مجموعه شوالیه گودریک (Godrick). آیا زره مورد بحث ما میتواند متعلق به طرفداران نیمهخدای مرموزی باشد که بعداً در تریلر ظاهر میشود؟
۱۰. یک رنالای (Rennala) جوان؟
یکی از جناحهای Elden Ring، خانواده سلطنتی کاریان (Carian) به رهبری ملکه رنالا و آکادمی جادویی آنها است. این شخصیت که در یک سالن خالی بر تخت نشسته، مطمئناً شباهتهایی به رنالا دارد؛ از چهره رنگپریده آن گرفته تا لباس عجیب و غریباش. البته از آنجایی که کارگردان بازی تایید کرده خطر زمانی DLC در گذشته دور جریان ندارد، احتمالاً با نسخه جوانتر رنلا مواجه نخواهیم نشد. بهتر است تا زمان دریافت اطلاعات بیشتر و انتشار Shadow of the Erdtree صبر کنیم.
۹. یک پرتره عالی
به طور کلی، Elden Ring داستانی در مورد دشمنی بین اعضای یک خانواده اصیل است. با توجه به اینکه اشرافزادهها عاشق پرترههای خود هستند، بازیکنان میتوانند نقاشیهای این خواهرها و برادرها را در سراسر Elden Ring پیدا کنند؛ به خصوص در Volcano Manor که در آن، نقاشیهای ریکارد و رادان (Radahn) را میتوان یافت.
ما میتوانیم پرتره دیگری را به این ترکیب اضافه کنیم؛ اینبار پیرمردی که با گذاشتن دستها روی پاهایش نشسته و با زنی مرموز همراه میشود. با توجه به اینکه پرترهها در Elden Ring برای شخصیتهای نجیب یا دیگر شخصیتهای برجسته در نظر گرفته شدهاند، میتوانیم فرض کنیم که آنها چهرههای کلیدی سرزمین سایه هستند.
۸. فاروم آزولایی (Farum Azula) که در حال فروپاشی نیست؟
اگر این DLC کمی قبل از رویدادهای بازی اصلی تنظیم شده باشد، منطقی خواهد بود اگر چندین ساختمان در حال فروپاشی که بازیکنان در خط زمانی کنونی Elden Ring با آنها مواجه میشوند، در بستۀالحاقی شرایط بهتری داشته باشند. آیا این قلعه باشکوه همان فاروم آزولایی است که هنوز فرو نریخته؟ عناصر معماری مشابهای وجود دارد؛ مانند ساختار سنگی سنگین آن که توسط دروازههای گنبدی نشان داده شده است و همچنین گردبادی در بالا که قطعات قلعه را به سمت خود میکشاند.
۷. Giant Boss جدید؟
Fire Giant دوم؟ این تنها توضیحی است که پس از مشاهده تایتان جدید در تریلر Shadow of the Erdtree به ذهن من خطور کرد. بازیکنان از قبل با سبک مبارزه Fire Giant آشنا هستند؛ باس عظیمالجثهای که قادر به کنترل آتش است. اکنون به نظر میرسد که ما باید با نوعی کوره زنده روبهرو شویم که به گفته میازاکی، یک سلاح جنگی «وحشتناک» پر از اجساد در حال سوختن است. امیدوارم هیچکدام از آنها را به سمت ما پرتاب نکند.
۶. من از این یکی متنفرم
نمیدانم چیست و به خصوص نمیخواهم بفهمم؛ اما به نظر میرسد که در بستۀالحاقی Shadow of the Erdtree دشمن جدیدی وجود خواهد داشت. این نوع دشمن مشخصاً تاریخچهای غنی از موجودات وحشتناکی مانند Mind-Flayer در Demon’s Souls و Brainsucker در Bloodborne را دنبال میکند.
۵. این شخص مهم به نظر میرسد
اگر یک شخصیت اصلی در تریلر Shadow of the Erdtree وجود داشته باشد، این نیمهخدای مرموز با اندام دراز است که میازاکی تأیید کرده “Messmer” نام دارد. موهای قرمز زرشکی یک هدیه بوده و به ما میگوید که این شخصیت احتمالاً فرزند راداگون (Radagon) است؛ اما هنوز نمیدانیم که آیا او با مالنیا و میکوئلا از طریق ملکه ماریکا نسبت دارد؟ یا رادان، رایکارد و رانی (Ranni) از طریق ملکه رنالا؟ در حالی که حرف M نشانهای است مبنی بر اینکه او میتواند فرزند ماریکا باشد، نقش مار این شخصیت باعث میشود فکر کنم احتمالاً با رایکارد یا شاید نسخهای جوانتر از او – قبل از اینکه خودش را به افعی بزرگ تقدیم کند – نسبت دارد. به یاد داشته باشید که داشتن نامهای متعدد در Elden Ring چیز غیرمعمولی نیست؛ به خصوص برای نیمهخدایان و اشراف. میازاکی به IGN میگوید:
او یک چهره کلیدی در DLC است و عنصر مهم سایه را همراه با خود دارد، که یک موضوع بااهمیت در سراسر Shadow of the Erdtree به شمار میرود.
در طراحی هنری کلیدی Messmer، او بر چیزی نشسته که شبیه به تختهای نیمهخدایان در پایه درخت Erdtree است. میازاکی میگوید هدف طراحی هنری مذکور، این بوده که نشان دهد «Messmer با نیمهخدایان و فرزندان ماریکا که در این تاج و تخت نشستهاند و اتاقهای درخت Erdtree را نگه داشتهاند، برابر است». مقامش هرچه باشد، میبینیم که او از مادر خود میپرسد: «چرا این افتخار را به کسی که از زندگی خالی است میدهند؟». Messmer احتمالاً بازیکنی که در چندین پایان کمپین اصلی، تاج و تخت سلطنتی را در Elden Ring غصب کرده و به الدن لرد تبدیل شده را به چالش خواهد کشید.
۴. سلاحهای جدید
در طول تریلر، ما با انواع سلاحهای جدید و پیشرفتهای بالقوه گیمپلی، از جمله چیزی که شبیه هنرهای مبارزهای یا نوعی مجموعه مهارتهای Pugilist به نظر میرسد، مورد اشاره قرار میگیریم. همچنین بمبهای بزرگی وجود دارد که میتوانیم پرتاب کنیم و یک کمان پولادی بزرگ که اگر بتوانیم آن را پیدا کرده و در دست بگیریم، بسیار مفید به نظر میرسد.
همچنین ترکیبی از دشمنان جدید با ظاهر وحشتناکی وجود دارد که به نظر میرسد برخی از آنها باس محلی هستند و میتوانیم در سرزمین سایه با آنها روبهرو شویم. شمشیرزنِ واقع در میدان میتواند یکی دیگر از ساکنان Gaol باشد؛ همچنین عکسهایی از گرازسواران ترسناک، یک اسب آبی وحشتانگیز و یک اسبسوار اسکلتمانند نیز وجود دارد.
۳. اراده طلایی (The Golden Order)
در انتهای تریلر، جسدی را میبینیم که شمشیر یا نوعی قطعه را از جمجمه خود بیرون میکشد. به طرز شگفتانگیزی، استخوانهای این شخصیت بیرون زدهاند و یادآور بخش مرکزی حلقه الدن، یعنی نماد اراده طلایی ملکه ماریکا، هستند.
۲. یک طلسم جدید؟
در حین مبارزه با Messmer، شخصیت بازیکن نشان داده میشود که بالهای خود را رشد داده و نیزهای از نور را پرتاب میکند. به نظر میرسد این حرکت، جنبهای از طلسم Crucible Wings است که شوالیههای Crucible میتوانند انجام دهند و نشان میدهد که در نهایت، ممکن است بتوانیم از آن به نفع خود استفاده کنیم و به آن مجهز شویم.
۱. میکوئلا خودش را نشان میدهد
نمای آخر مطمئناً خود میکوئلا است که شخصیت را با موهای طلایی و پوست رنگپریده به نمایش میگذارد. معلوم نیست چه اتفاقی افتاده؛ اما به نظر میرسد درخت – خواه Haligtree باشد یا Erdtree یا هر درخت بزرگ دیگری – در وضعیت بسیار بهتری نسبت به ابتدای تریلر قرار دارد. آیا میکوئلا مسئول بازسازی آن است؟ زمانی که Shadow of the Erdtree در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) منتشر شود، بالاخره متوجه خواهیم شد.
از توجه و همراهی شما دوستان همیشگی صمیمانه سپاسگزارم.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
قیمتش غیر منطقی زیاده
اگه بدونی که این دی ال سی در حد یه باز کامل در حدبلاد بورنه دیگه بش نمیگی زیاد
پس جدا عرضه شه
جدا عرضه بشه؟ بازی ها الان ۷۰ دلارن
ریمستر دلس چی؟
به شدت منتظرشم
آخه این چه نظر نسنجیده ایه ؟!!!!! یعنی چی قیمتش غیر منطقی زیاده؟؟؟؟؟ قیمت ۴۰ دلار و براساس شرایط ایران داری میگی زیاده؟؟؟ اروپا و آمریکا ۴۰ دلار پول قابل توجهی نیست.
شبیه اونیموشا ۴ شده.در کل از لحاظ داستانی سری های سولز و بلاد بورن هیچ وقت حرفی واسه گفتن نداشتن .تکرار یه داستان تکراری
جدی میفرمایید؟
https://www.youtube.com/@VaatiVidya/videos
https://www.youtube.com/watch?v=WD9BJac9GMI&t=195s&pp=ygUQZWxkZW4gcmluZyBzdG9yeQ%3D%3D
https://www.youtube.com/@SmoughTown/videos
https://www.youtube.com/@ZullietheWitch
https://www.youtube.com/@Thebrotherscode
https://www.youtube.com/@LoreHunter
پَ اینا رو ما از کجا آوردیم؟
اقای کریمی ۲.۱ ماه دیگه میشه ۲ ساله که تو سایتم این تیک ما چرا پریده:دی
این ها رو ول کن. وقتی میگم داستان تکراریه یعنی محتوی جدید نداره ولو اینکه سازنده بازی هم خودش بهش اشاره میکنه.داستانی که تو این سری ها روایت شده به لحاظ محتوی چیزی بیشتر از اون چیزی که رزیدنت اویل ۴ گفته نمیگه .تفاوتش با داستان اویل ۴ در این هست که از حوزه دیالوگ محوری روایت داستان رو به تصویر محوری تغییر داده و بازی مثل نقاشی میمونه.تکرار یک داستان با شگردی جدید.البته گیم پلی هم همینه یعنی بنیان این دست بازی ها که با دیمن سولز در سال ۲۰۰۹ گذاشته شد از بازی نینجا گایدن ۱ و ۲ الهام گرفته شده بود. منتها حرف من گیم پلی نیست داستان هست که محتوی داستانیش رزیدنت اویل ۴ و تمش ارباب حلقه هاس.البته این الهامات و کپی کردنها هیچ ایرادی نداره منتها باید بدونی که حرف جدیدی نداشت به لحاظ داستانی .فلسفه جدیدی نبود.البته برای اینکه بدونی حرف تکراریش چی بوده باید اول بفهمی حرف اویل ۴ چی بوده که تو این بازی ها تکرارش کردن.
یه کانسپت به نام «chosen one» «شخص موعد» و … در جهان وجود داره، که بسیاری از آثار به عنوان مرکز کانسپت آثار خودشون قرار میدن از Lord of the Ring گرفته تا GOT و هزاران فیلم و سریال مختلف الدن رینگ و دارک سولز هم از چنین رویۀ جهانی و مشخصی پیروی میکنن.
کانسپت انتقام هم وجود داره، میلیون ها فیلم و سریال و کتاب انتخابش میکنن.
درسته، فرام سافتور از این کانسپت استفاده میکنه، اما این که بگی کپی همن، عادلانه نیست. روایت این کانسپت از زمین تا آسمان تفاوت داره. مثل اینه که tlou 2 رو کپی ac 2 بدونی بخاطر کانسپت. و در قبال سکیرو و بلادبورن اصلا کانسپت رو هم تغییر میده کاملاً و حتی معکوس میکنه.
این وسط روایتی مشمول داستانی خاص سرچشمه گرفته از ماریکا، یه سرزمین با ادبیات و لحن و tone کاملاً متفاوت از لوردران یا آنور لوندو. یه محیط متفاوت. شخصیتها و دمیگادهایی با داستان و پس زمینهها و روابط مشخص و منحصر به فرد و خطوط داستانی ویژه وجود داره و داره و در دل داستان ایدههایی مثل امپرین یا دمیگاد یا outer gods و … کلاً تعاریف مشخص و مجزایی از سایر عناوین دارن که یه داستان در قالب کانسپت «شخص موعود» روایت میکنه که شما اینا رو به صورت ویژه در الدن رینگ و شاید کانسپتی از قبل وجود داشته تجربه میکنی. وقتی TLOU 2 بازی میکنی نمیگی ای بابا اینم که انتقامه کانسپتش و کل شخصیت پردازی و داستان و اتفاقات رو تکراری بدونی. در جهان یک سری ایده مشخص وجود داره که هرکدوم هم مناسب یک سری فضاها هستند. مثلاً آثار فانتزی حماسی با «قهرمان یا ناجی موعود» گره خوردن، بسیاری از این دست داستان ها قهرمان وعده داده شده دارن.
محتوای جدید نداره، یا داستان کپیه که خندهداره، اگر از ایده یا مفهوم تکراری صحبت کنید جای بحث داره ولی داستانی که روایت میشه کاملاً ویژه و منحصر به فرده. مگه میشه «AC 2» و «TLOU 2» و GOW 3 رو با هم مقایسه کنیم و بگی داستانشون کپیه و محتوای جدیدی ندارن چون مفهوم همشون انتقامه. DS و ELDEN RING هم داستانشون یکیه چون مفهومشون قهرمان موعوده؟
این حرفها سطح داستانیه.این که دمیگاد و ماریکا و ….اینجور شدن اونجور شدن داستان سطحی هست که همه میتونن بفهمن مثل اینکه بگی شخصیت کریتوس در خدای جنگ به دنبال انتقام از دشمنانش هست یا بگی شخصیت لیان کندی در اویل ۴ دنبال نجات دختر رییس جمهوره.خوب این شد محتوی و فلسفه داستانی؟نه این داستانی که همه میبینن و میفهمن .مسئله چیز دیگه ای هست.سری های سولز و به خصوص بلاد بورن نسخه صامت رزیدنت اویل ۴ محسوب میشن به لحاظ محتوی.اون فلسفه و سیاست پشت اویل ۴ هست که مهمه. بازی که فوق العاده تاثیر گذار بود و مثل سه گانه ماتریکس که منبع الهام و کپی کاری آثار زیادی شد اویل چهار هم زیر و رو کرد صنعت بازی رو از دوربینش تا داستان و گیم پلیش.جالب این هست که اون مفهوم فلسفی دینی نسخه ۲۰۰۵ رزیدنت اویل ۴ تو ریمیکش با حذف سدلر گم شده.
کل داستان سری سولز برداشت مخاطبه
به هیچ وجه.
😂😂🤣🤣
چون سینماتیک نداره داستان هم نداره حتما!
دمت گرم با این جوکت روزم رو ساختی 🤣🤣🤣🤣
من این بازی شاهکار بازی کردم و تمام پایاناشم رفتم و باید بگم داستانش خیلی زیبا و عمیق هست به جرات میتونم بگم زیبا ترین و بهترین داستان بین تمام بازی ها را داشت حداقل برای من اینطور بود
منم نگفتم بازی شاهکار نیست یا داستانش زیبا و عمیق نیست میگم محتوی داستانی تکراری داره .قبلا روایت شده.یعنی اون فلسفه و محتوی تکراریه نه سطح داستان.البته غالب آثار همینن تکرار یک پیام و مفهوم تا مخاطب با اون پیام خو بگیره.
داستانش که خوبه (خوشم نمیاد بگم داستان چون استوری بیشتر معنی میده که سولز ها لور دارن نه استوری) ولی خب داستانم نداشته باشه چیزی ازش کم نمیشه همچنان کاتسینای قابل کنترل باید سالها بدوند که بهش برسن (نخواهند رسید هم)
خسته نباشید عالی و جامع بود 🌷🙏
این دی ال سی اندازه چند تا بازی به خودی خود ارزش داره
ببینم میتونه بزنه رو دست dlc بلادبورن یانه
نکات جالب دیگه ای از تریلر رو توی گروه پلی استیشن و فرام سافتور گفتم اگه خواستید بیاید ببینید 🤝🏻🙂
نکات داستانی ((:
مزمر پتانسیل اینو داره یکی از اون باسای به یاد ماندنی بازیای سولز بشه
بنظرم بیشتر با رایکارد در ارتباطه،الانم میگن اون بچه ای که بغل رباتایی که تو ولیکنا منور بودن و چهره تنیف داشتن بود،ممکنه مزمر باشه
شخصیت messmer the impaler خیلی تئوری های خوبی در موردش وجود داره خودم فکر میکنم فرزند سوم radagon و marika باشه بخاطر موی قرمزش و نرمال نبودنش مثل فرزندای دیگشون و آیتم smoldering butterfly که حالا مشخص شد متعلق به کیه .
امیدوارم بتونه در حد دی ال سی های old hunters و ringed city لذت بده که با توجه به تریلر میتونه حتی از اونا هم جلو بزنه
یک سوال دارم مگه میکوئلا برادر دوقلو مالنیا نیست؟ ولی اینی که آخر تریلر نشونش میدن به نظر دختر میاد
کلا به طرز عجیبی وایب دخترا رو میده ولی طبق داستان پسره…
حتی موگ ( که پسره) میکوئلا رو به عنوان همسر خودش دزدید…
اون خدای بیرونی که به موگ دستور میداد هم بعید میدونم بزاره موگ هر کسی رو به عنوان همسر برداره…
خلاصه وضعیت خیلی عجیبه😂😂
کلا همه چی شده مثله انیمه berserk از اون messmer بگیر تا اون fire Giant Boss و خود میکوئلا و رویایی که داره
کلا موگ با بچه بیشتر حال میکنه
Mogh place قزوین سرزمین میانه است
میکولا و ملنیا جفتشون چون از یک نفر بدنیا اومدن (راداگون در واقع ماریکاست) نفرین شدن. نفرین ملنیا اسکارلت راته، میکولا هم همیشه بچه میمونه. بخاطر همین ظاهرش کمی دخترونه بنظر میرسه
هایپ ترین اثر برای من بعد از gta vi 😁
فرام سافتور همیشه دی ال سیهاش در حد یه بازی بوده و حتی چالش برانگیزتر از بازی اصلی مطمئنم از خیلی از بازیها که قراره عرضه بشن بهتر و پر محتواتره
این پیام بزارید بالا
جالبی تصویر پیله اینه که داخل حفره لگن قرار داره
یعنی انگار مادرش یک پرنده ای تخم گذار بوده و مرده و همراهش این تخم داخل شکمش مرده.یا شاید فقط همینجوری این پیله رو داخل اون حفره لگن گذاشتن
حیع
پولام جمع کنم تا اون موقع بخرمش نسخه پرمیوم الدن رو
2 تومنی میشه