شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا
شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا
شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا
شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا

شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش

پست گیمفا
۰۲:۵۱ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا

دنیای گیم، عالمی پر هیجان است که برای قدم گذاشتن به این دنیا باید با دست پر وارد شوید. یک لپ تاپ گیمینگ می‌تواند که انتخاب خوبی برای ورود به این دنیای پر هیجان باشد. اگر شما هم قصد دارید که یک لپ تاپ گیمینگ خریداری کنید، می‌توانید به سراغ برندها و سری‌ محصولات مختلف آن‌ها بروید. در ادامه می‌گوییم چه گزینه‌هایی روی میز وجود دارد و چگونه می‌توانید بهترین انتخاب را در اوج آرامش داشته باشید.

ایسوس؛ شاه جمهوری گیمرها

ایسوس با عرضه سری محصولات ROG (Republic Of Gamers) توانست که ورودی شکوهمندانه به دنیای لپ تاپ‌های گیمینگ داشته باشد. بدون شک محصولات گیمینگی که با این عنوان عرضه می‌شوند، جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید هستند. پس بهتر است که حتما به خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس فکر کنید. به طور کلی لاین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس به چند سری محدود می‌شود که عبارتند از:

  • سری ROG با زیر مجموعه‌های Zephyrus، Strix، Scar و ROG Flow که به صورت فوق العادده جذابی طراحی و تولید شده است.
  • سری لپ تاپ‌های TUF Gaming که می‌توانند با قیمتی منطقی یک تجربه خالص بازی را برای شما رقم بزند

بهتر است که از میان محصولات بالا به سراغ مدل‌های ۲۰۲۴ ایسوس بروید. لپ تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ ایسوس با پردازنده نسل ۱۴ اینتل و گرافیک RTX 40 Series عرضه شده‌اند. در کنار این سخت افزار داشتن رم DDR5 و آن هم با فرکانس ۵۲۰۰، ۵۶۰۰ و… می‌تواند که مجموعه سخت افزار را کامل کند.

ناگفته نماند که داشتن صفحه نمایش با کیفیت، استفاده از فناوری هوش مصنوعی، طراحی بی‌نظیر و سیستم خنک کننده بهینه تنها بخشی از مزایای لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس است. کافیست تا به صفحه محصولات گیمینگ ایسوس سر بزنید تا دنیایی از مدل‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف را ببینید.

دل؛ دلبر دنیای گیمرها

تا توانی دلی به دست آور، دل شکستن هنر نمی‌باشد. این جمله که شاید طنز کم نمک ما برای خرید لپ تاپ گیمینگ دل باشد، از اعمال دل ما بیرون آمده است. بدون شک دل جزو برندهای کهنه‌کار و کاربلد در دنیای لپ تاپ‌های گیمینگ است.

سری محصولات Alienware که با نشان آدم فضایی تقریبا به بیشتر گیمرها معرفی شده، جزو بهترین انتخاب‌ها برای خرید لپ تاپ گیمینگ محسوب می‌شود. این سری از لپ تاپ‌های گیمینگ دل اصلا قیمت پایینی ندارند، اما، کاملا این قیمت ارزش دست یافتن به مزایایی دارد که عبارتند از:

  • طراحی فوق العاده جذاب با نورپردازی بدنه که در لوگو Alienware بسیار خودنمایی می‌کند.
  • سخت افزار قدرتمند که تقریبا پرچمداران سال ۲۰۲۴ را می‌توان در محصولاتی با این اسم دید.
  • سیستم خنک کننده خاص که در برخی سری‌ها شامل ۴ فن می‌شود.
  • نمایشگر فوق العاده با کیفیت که در برخی مدل‌ها رزولوشن QHD+ را با فرکانس بروزرسانی بالای ۳۶۰ هرتز دید
  • نرم افزار اختصاصی Alienware Command Center که به شما کمک می‌کند تا عملکرد این غول بی‌شاخ و دم را کاملا کنترل کنید.
شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا

برای داشتن و خرید لپ تاپ گیمینگ دل حتما نیازی نیست که پول زیادی برای سری Alienware بپردازید. سری گیمینگ G که با مدل G15 توانست سهم زیادی از بازار را در سال ۲۰۲۳ به دست بیاورد، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی یک لپ تاپ گیمینگ عالی را داشته باشید.

ایسر؛ بهترین برای داشتن یک لپ تاپ گیمینگ با قیمتی معقول

ایسر را می‌توان گفت آن غذای خاص است که عده‌ای از آن متنفر، و عده‌ای عاشق آن هستند. لپ تاپ‌های گیمینگ ایسر که در سری Nitro توانستند که محبوبیت زیادی به دست بیاورد، انتخاب مناسب برای کسانی است که یک لپ تاپ گیمینگ با ظاهری نسبتا ساده می‌خواهند.

در مقابل سری nitro برند ایسر، انتخاب سری Helios‌ برای خرید لپ تاپ گیمینگ ایسر شرایط کاملا مختلفی را رقم خواهد زد. این سری از لپ تاپ‌های گیمینگ ایسر طراحی هیجان انگیزتری دارد، اما همچنان خیلی پر زرق و برق نشده تا بتواند سلایق بسیاری را پوشش دهد.

شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا

به طور جامع، خرید لپ تاپ گیمینگ ایسر و به خصوص انتخاب مدل‌های ۲۰۲۴ کار پشیمان کننده‌ای نخواهد بود. همچنین محصولات این برند دارای قیمت معقولی بوده و می‌توانند بیشترین سطح سخت افزار را در اختیارتان بگذارد.

اچ پی؛ برندی پیشکسوت، اما مشهور تازه به دوران رسیده گیم

سالیان پیش، اچ پی با سری OMEN به دنیای لپ تاپ‌های گیمینگ ورود کرد. متاسفانه طراحی نچندان خاص و استفاده از قابلیت‌های گران قیمت مثل صفحه نمایش ثانویه در ترکپد، که هنوز هم به مرز پختگی کامل نرسیده، توانست اچ پی را اندکی از بازار لپ تاپ‌های گیمینگ اندکی عقب بیاندازد. ولی اچ پی برندی نیست که خیلی راحت عقب بکشد و بازی را به برندهایی مثل ایسوس یا لنوو ببازد.

اچ پی با عرضه سری محصولات جدید OMEN در سال ۲۰۲۲ توانست یک سری لپ تاپ گیمینگ کت و شلوار پوشیده را به بازار بفرستند. به طوری که لپ تاپ‌های گیمینگ Omen 16 توانست به یکی از پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۲۲ تبدیل شود. هنوز هم در سال ۲۰۲۴ این سری جزو اولین انتخاب‌ها برای خرید لپ تاپ گیمینگ اچ پی است.

البته، البته که اچ پی با عرضه سری Victus توان آس خودش را رو کند و تیر خلاص را به بازار لپ تاپ‌ گیمینگ میان رده بزند. این سری لپ تاپ که در سال ۲۰۲۲ با طراحی جذابش و شباهت خروجی‌های هوا به جلو پنجره دوج چلنجر ۱۹۶۸ توانست از نظر ظاهری حرفی برای گفتن باقی نگذارد.

شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا

در کنار ظاهر جذاب سخت افزار خوب سری Victus 15 و Victus 16 با توجه به رده قیمتی توانست که محبوبیت این سری را افزایش دهد. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما به خرید لپ تاپ اچ پی سری Victus فکر کنید.

لنوو؛ برندی هنرمند در دنیای لپ تاپ گیمینگ

با قاطعیت می‌توان گفت که لنوو جزو درست کارهای بازار لپ تاپ‌های گیمینگ است. سری Legion‌ با زیر مجموعه‌هایی مثل Legion 5 و Legion 7 که شامل مدل‌های Pro نیز بودند، تقریبا لیست لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو را کامل کنند. همچنین سری Legion 9i که پرچمدار محصولات لنوو است، با داشتن بهترین سخت افزار و مشخصات فنی می‌تواند که هر گیمر حرفه‌ای را راضی کند.

ناگفته نماند که محصولات سری لجیون لنوو با پلتفرم‌های اینتل و AMD‌ به دست مصرف کننده می‌رسند. به همین دلیل هر کاربر با توجه به علاقه به هر پلتفرمی می‌تواند لپ تاپ گیمینگ خودش را داشته باشد. در مورد قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ Legion هم باید گفت که محصولات این سری با توجه به سطح مشخصات فنی متفاوت خواهد بود.

در کنار سری لجیون محصولات گیمینگ ارزان‌تری هم در سبد تولید لنوو وجود دارد. برای مثال Ideapad Gaming ارزان‌ترین سری محصولات لنوو است. البته که به خاطر قیمت ارزان نباید انتظار سخت افزار خیلی قوی را داشته باشید و بخواهید به سراغ بیشترین سطح تنظیمات گرافیک با محصولات این سری بروید.

شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا

حالا در پایان باید بگوییم که در سال ۲۰۲۳ لنوو با عرضه سری لپ تاپ‌های گیمینگ LOQ توانست شاهکاری به پا کند. این سری محصولات که اندکی از نظر طراحی شبیه به سری Legion هستند، با قیمتی به مراتب کمتر سخت افزاری قابل توجه را در اختیارتان می‌گذارد. محصولات این سری برای خرید لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو قطعا توصیه می‌شوند و حتما باید به آن‌ها نیم نگاهی داشته باشید.

خرید در افراشاپ از هر برندی که دوست داشته باشید

مهم نیست که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ با چه برندی را دارید. افراشاپ جاییست که به شما کمک می‌کند تا لپ تاپ گیمینگ با هر برندی را با گارانتی رسمی خریداری کنید. با افراشاپ تجربه جدید خرید آنلاین را لمس خواهید کرد. همچنین افراشاپ فروشگاه اینترنتی تخصصی لپ تاپ در ایران محسوب می‌شود و خدمات متوعی را در اختیاتان می‌گذارد. این خدمات عبارتند از:

  • خرید اقساطی با شرایط آسان بدون نیاز به ضامن
  • خرید حضوری از شعب افراشاپ در شهرهای تهران، کرج، شیراز، تبریز، رشت، یزد، مشهد، اصفهان و حتی دبی
  • امکان استفاده از کارشناسان مجرب برای انتخاب بهترین مدل
  • نصب تخصصی نرم افزارهای مورد نیاز و بازی در لپ تاپ‌های گیمینگ
  • نصب ویندوز اورجینال یا کرک شده
  • نصب مجموعه نرم افزار اورجینال

با افراشاپ بدون هیچ نگرانی لپ تاپ گیمینگ خودتان را خریداری کنید. کافیست وارد صفحه فروشگاه افراشاپ شوید و به دسته بندی برند و سری مورد نظر بروید. حالا دنیایی از لپ تاپ‌های گیمینگ مقابل چشمان شماست و می‌توانید تنها با چند کلیک به مدل مورد نظرتان برسید.

Arthur.Morgan.18olliePorfosorB-man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا
شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا
شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا
شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا
شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

شروع دنیای گیم و هیجان در اوج آرامش - گیمفا