اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا
اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا
اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا
اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا

اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP)

پست گیمفا
۰۲:۴۵ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا

HP دارای مجموعه کاملی از کامپیوترهای گیمینگ قدرتمند است که می تواند حتی سنگین ترین بازی های موجود در بازار را اجرا کنند. فرقی نمی کند که به دنبال سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ گیمینگ باشید در ادامه ۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP برای شما آورده شده است. اما اجازه دهید ابتدا بحث خود را با یک مرور کلی در مورد کامپیوترهای گیمینگ شروع کنیم. با کیهان سرور همراه باشید.

قطعات کامپیوتر گیمینگ : آنچه که باید بررسی کنید

در حالی که تعدادی ویژگی ها در کامپیوترهای گیمینگ وجود دارد، در ادامه ما چند مورد از مهم ترین قطعاتی که باید در نظر داشته باشید را لیست کرده ایم:

  • پردازنده
  • گرافیک
  • صفحه نمایش
  • حافظه
  • فضای ذخیره سازی
  • صفحه کلید
  • قابلیت دسترسی و ارتقاء

۱- پردازنده

واحد پردازش مرکزی (CPU) که ​​پردازنده یا هسته هم نامیده می‌شود، بخشی ضروری از کامپیوتر است. پردازنده دستورات برنامه کامپیوتری را اجرا می کند، داده ها را پردازش می کند و عملیات ورودی/خروجی (I/O) و توابع منطقی را انجام می دهد. پردازنده به عنوان مغز یا قلب کامپیوتر در نظر گرفته می شود و یکی از اجزای مهم سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ گیمینگ است.

پردازنده ها معمولا ۲ تا ۲۸ هسته دارند و هر هسته کار خاصی را انجام می دهد. پردازنده های چند هسته ای، تراشه ها یا چیپ های منفردی هستند که حداقل دارای ۲ هسته پردارشی هستند. این پردازنده های چند هسته ای قدرتمندتر و کارآمدتر از پردازنده های با هسته های کمتر هستند. در حالی که پردازنده های ۲ هسته ای رایج هستند، بازی ها روی پردازنده های ۴ هسته ای به بالا بهتر اجرا می شوند.

۲- گرافیک

واحد پردازش گرافیکی (GPU) کارت گرافیک هم نامیده می شود. مانند پردازنده، کارت گرافیک هم یکی از قطعات مهم برای یک سیستم گیمینگ است. GPU محاسبات ریاضی را انجام می دهد تا پردازنده روی کارهای مهمتر تمرکز کند.

کارت گرافیک سرعت ایجاد و ارائه تصاویر، ویدیو و انیمیشن ها را افزایش می دهد. در حالی که پردازنده از چندین هسته برای پردازش متوالی استفاده می کند. GPU یک پردازنده تک چیپی با ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ هسته همراه است که هزاران دستورالعمل را به صورت همزمان اجرا می کند.

برای داشتن یک کامپیوتر گیمینگ با بهترین عملکرد، GPU باید حداقل ۴ گیگابایت حافظه ویدیویی (vRAM) برای بازی های با وضوح ۱۰۸۰p یا Full High Definition (FHD) ارائه دهد. با این حال، برای بازی های ۴K یا با Ultra High Definition (UHD) با بیش از ۸ میلیون پیکسل، حداقل به ۸ گیگابایت نیاز دارید تا مطمئن شوید که کامپیوتر گیمینگ شما در بهترین حالت خود بازی ها را اجرا می کند.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که GPU شما باید با وضوح و الزامات مانیتورتان همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر صفحه نمایش دارای رزولوشن Quad HD (1440 pixels) یا رزولوشن بالاتر است، برای سازگاری حداقل به یک کارت میان رده تا رده بالا (با حداقل ۸ گیگابایت حافظه) نیاز دارید.

۳- مانیتور

مانیتور یا نمایشگر یا صفحه نمایش سیستم گیمینگ شما برای تجربه بازی بهینه هم از اهمیت خاصی برخوردار است. ناگفته نماند که باید بتوانید اکشن و گرافیکی که در بازی در حال اجراست را به وضوح مشاهده کنید (امروزه بسیاری از بازی ها به زیبایی و با جزئیات خیره کننده ای رندر شده اند). مانیتور شما باید بتواند این تصاویر و ویدیوها را تا حد امکان روان نشان دهد تا گیم پلی بهینه داشته باشید.

با سیستم دسکتاپ گیمینگ، می توانید صفحه نمایش ایده آل خود را به گونه ای انتخاب کنید تا گیم های خود را درست همانطور که قرار بود اجرا شوند، بازی کنید. از طرف دیگر، یک لپ تاپ گیمینگ فضای زیادی را برای ارتقاهای بعدی در اختیار شما قرار نمی دهد، بنابراین مهم است که مشخصات سیستم را به درستی انتخاب کنید.

در حالت ایده آل، حداقل به مانیتورهای ۱۵ یا ۱۷ اینچی و صفحه نمایش های FHD با حداقل رفرش ریت ۶۰ هرتز نیاز دارید که برای بازی های ۱۰۸۰p مناسب هستند. سعی کنید که برای داشتن گرافیگ واضح، مانیتورهای بیشتر از ۲۴ اینچ را انتخاب نکنید.

اگر می خواهید بازی های خود را با وضوح اولترا اچ دی (UHD) یا ۴K اجرا کنید به مانیتور حداقل ۲۷ اینچی نیاز دارید. چرا؟ چون هر دستگاه کمتر از ۲۷ اینچ نمی تواند ۸ میلیون پیکسل را روی صفحه نمایش جا دهد، بنابراین بر وضوح گرافیک های رندر خیره کننده ای که قبلا اشاره کردیم تاثیر منفی می گذارد.

۴- حافظه

درست مانند پردازنده و کارت گرافیک، حافظه (RAM) یکی از قطعات مهم کامپیوترهای گیمینگ می باشد. داشتن مقدار کافی حافظه تضمین می کند که در طول گیم پلی خود تاخیر را تجربه نخواهید کرد و عملکرد پایدار و بالا را در اختیار خواهید داشت.

حداقل ۸ گیگابایت رم معمولاً برای اکثر بازی ها کافی است، اگر چه اگر بخواهید بودجه را در حد معقول نگه دارید نمی توانید آن را تا ۱۶ گیگابایت ارتقاء دهید زیرا این مقدار بیش از حد کافی است و به شما امکان می دهد تا با وضوح ۴K بازی کنید.

اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا

اگر می خواهید از سیستم خود کارهای بیشتری از بازی انجام دهید می توانید حافظه های ۳۲ گیگابایتی را خریداری کنید. برای مثال اگر می خواهید از برنامه های ویرایش ویدیو یا نرم افزار مدل سازی سه بعدی استفاده کنید به رم بیشتری احتیاج دارید. مقدار حافظه یکی از فاکتورهایی است که باید به خاطر داشته باشید، مخصوصا اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ هستید و نه سیستم دسکتاپ، زیرا به راحتی می تواند حافظه سیستم های دسکتاپ را ارتقاء داد.

۵- فضای ذخیره سازی

فضای ذخیره سازی هم یکی از قطعات سیستم های گیمینگ است که به طور بالقوه می تواند تجربه بازی شما را بهبود یا خراب کند (به ویژه برای برخی از جدیدترین بازی های AAA که منابع زیادی مصرف می کنند). شما باید به دنبال یک هارددیسک (HDD) حداقل ۱ ترابایتی یا یک درایو حالت جامد (SSD) حداقل ۵۰۰ گیگابایتی باشید.

سیستم های دسکتاپ گیمینگ دارای مزیت فضای ذخیره سازی بزرگتر است و همچنین با استفاده از پورت های Serial Advanced Technology Attachment (SATA) امکان اضافه کردن ظرفیت ذخیره سازی بیشتر (هم HDD و هم SSD) را فراهم می آورد. با این حال، لپ تاپ های گیمینگ دارای حافظه های SSD با ظرفیت پایین تر هستند که باعث می شوند این لپ تاپ ها سبک تر و قابل حمل تر شوند و همچنین اجرای برنامه ها و بوت سیستم را سریع تر از هارددیسک ها انجام می دهند.

۶- صفحه کلید یا کیبورد

صفحه کلید یا کیبورد یکی از تجهیزات جانبی است که اغلب نادیده گرفته می شود، اما با این وجود، یکی از پازل های بازی است. ممکن است از صفحه کلیدی که همراه با دسکتاپ به فروش می رسد استفاده کنید یا از یک صفحه کلید قدیمی تر یا صفحه کلید پیش فرض لپ تاپ استفاده کنید. با این حال، از آنجایی که شما زمان زیادی را برای استفاده از کیبورد در حین بازی صرف خواهید کرد باید قطعا آن را در نظر گرفت.

به طور مثال، دسکتاپ های گیمینگ فرصت انتخاب از میان صفحه کلیدهای مکانیکی با عملکرد بالا را که برای گیمینگ ایده آل هستند را ارائه می دهند. آنها دوام و مقاوت لازم در برابر فشار مداوم و ساعت های طولانی بازی کردن را ارائه می دهند. بسته به نوع سوئیچ مورد استفاده، صفحه کلیدهای مکانیکی در محدود ۲۰ تا ۷۵ میلیون ضربه را تحمل می کنند. از طرف دیگر صفحه کلیدهای غشایی به طور متوسط حدود ۵ میلیون ضربه را تحمل می کنند.

لپ تاپ های گیمینگ معمولا دارای صفحه کلیدهای غشایی هستند که به دلیل بالشتک های سیلیکونی / لاستیکی نسبت به صفحه کلیدهای مکانیکی بی سر و صداتر هستند. این ویژگی می تواند به ویژه برای بازی های حساس مفید باشد.

برخی از لپ تاپ ها دارای صفحه کلید مکانیکی و همچنین صفحه کلید اپتیکال / فوتو اپتیکال هستند که بسیار سریع هستند و از دیودهای ساطع کننده نور LED و حسگرها برای تشخیص زمانی که کلیدها به صورت اپتیکال فعال می شوند، استفاده می کنند. اگر بخواهید همیشه می توانید یک صفحه کلید مکانیکی اکسترنال را به لپ تاپ گیمینگ خود وصل کنید.

۷- قابلیت دسترسی و ارتقاء

اگر می خواهید کامپیوتر گیمینگ خود را سفارشی سازی کنید یا ارتقاء دهید تا بتوانید بازی های نسل بعدی را اجرا کنید و به عملکردهای پیشرفته تر دست پیدا کنید باید مطمئن شوید که کامپیوتر گیمینگ شما قابل ارتقاء است.

اطمینان حاصل کنید که شاسی کامپیوتر گیمینگ شما با استانداردهای صنعتی مطابقت دارد. همچنین می خواهید به دنبال کامپیوتر گیمینگی بگردید که دسترسی به قطعات داخلی را بدون نیاز به درگیر شدن با تعداد زیادی کابل و سیم مزاحم و حجیم، فراهم می آورد.

بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP

در حالی که HP مجموعه ای گسترده از کامپیوترهای گیمینگ با عملکرد بالا را ارائه می دهد، در مقاله امروز کیهان سرور ما فقط تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم. این سیستم ها الزامات بازی های قدرتمند شما را برآورده می کنند. ۵ کامپیوتر گیمینگ HP زیر ترکیبی از سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ هستند.

۱- کامپیوتر گیمینگ دسکتاپ HP OMEN Obelisk

HP OMEN Obelisk یکی از بهترین سیستم های دسکتاپ گیمینگ موجود در بازار است که از جدیدترین پردازنده های اینتل و AMD و پردازنده های گرافیکی قدرتمند NVIDIA® GeForce، حافظه با پهنای باند بالا و گزینه های ذخیره سازی سریع استفاده می کند. HP OMEN Obelisk دسترسی بدون ابزار به قطعات داخلی را فراهم می آورد و دارای یک پنل جانبی است که به راحتی باز می شود. همراه با شاسی که از قابلیت ارتقاء سازگار با Mico ATX پشتیبانی می کند، این دستگاه برای گیمرهایی ساخته شده است که می خواهند سیستم های خود را ارتقاء یا پیکربندی کنند.

پردازنده و کارت گرافیک با عملکرد بالا

در HP OMEN Obelisk می توانید پردازنده نسل نهم اینتل Intel Core i9-9900L را همراه با خنک کننده مایع یا حداکثر یک پردازنده نسل دوم AMD Ryzen (Ryzen 7 2700) پیکربندی کنید. هر دوی این پردازنده ها ۸ هسته ای و ۱۶ نخ سریع و قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهند بنابراین می توانید برنامه های چند نخی، ویرایش ویدیو، لایو استریم و تقریبا هر نوع کار مالتی تسکینگ را پردازش کنید.

HP OMEN Obelisk همچنین دارای کارت گرافیک پیشرفته NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti است. این دستگاه سرعت و کارایی بالا را ارائه می دهد به طوری که می توانید از حافظه فوق العاده سریع ۱۴ گیگابیت در ثانیه، پهنای باند حافظه ۶۱۶ گیگابایت در ثانیه و ۱۱ گیگابایت حافظه GDDR6 استفاده کنید.

این سیستم بر اساس معماری تورینگ ساخته شده است که در حال حاضر پیشرفته ترین معماری GPU در جهان است و اولین GPU است که قادر به ردیابی اشعه به صورت بلادرنگ است. گرچه ممکن است در حال حاضر ردیابی پرتو در بسیاری از بازی ها استفاده نشود اما کمک می کند تا این کارت گرافیک در آینده این نیاز را به راحتی برطرف کنند و همچنین می توانند بازی های AAA را از نظر گرافیکی با وضوح بالا و تنظیمات فوق العاده مدیریت کنند.

حافظه سریع و گزینه های ذخیره سازی

HP OMEN Obelisk دارای حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه HyperX® DDR4-2666 SDRAM و چندین گزینه ذخیره سازی است. با یک اس اس دی PCIe بازی ها به سرعت لود می شوند و با فضای ذخیره سازی دوگانه اختیاری می توانید اطلاعات بیشتری ذخیره کنید. HP Obelisk فضای لازم برای استفاده از سه دستگاه ذخیره سازی را دارد و به شما امکان می دهد تا حداکثر ۱ ترابایت PCIe NVMe SSD، تا ۳ ترابایت SATA، دو هارددیسک یا HDD و ۱۶ گیگابایت حافظه Intel Optane™ را در مدل های منتخب ترکیب کنید تا فضای ذخیره سازی خود را تسریع کنید.

۲- کامپیوتر دسکتاپ HP OMEN X

کامپیوتر دسکتاپ HP OMEN X یک سیستم تاور انقلابی است که برای بازی طراحی شده است. این دستگاه دارای یک پردازنده بسیار قدرتمند ۱۲ هسته ای ۲۴ نخی Intel Core i9-7920X و گرافیک NVIDIA GeForce GTX 2080 Ti 11GB است. همچنین دارای گزینه های حافظه و ذخیره سازی با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و ۴ بی ذخیره سازی مجزا است که می توانند هر کدام تا ۳ ترابایت را در خود جای دهند و حداکثر ۱۲ ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه دهند. HP OMEN X که با زاویه منحصر به فرد ۴۵ درجه طراحی شده است همچنین دارای طراحی حرارتی تری چمبر Tri-Chamber و شاسی قابل تنظیم و قابل ارتقاء است.

دارای طراحی و عملکرد انقلابی

HP OMEN X نه تنها ظاهر جالبی دارد بلکه دارای زاویه ۴۵ درجه است که به شما امکان می دهد به راحتی به قطعات داخلی دسترسی داشته باشید، بنابراین هنگام نصب لوازم جانبی جدید مجبور به جابجایی سیستم خود یا کشیدگی و به هم ریختگی کابل ها و سیم ها نیستید. دسترسی بدون ابزار به چهار بی ذخیره سازی به شما امکان می دهد تا دستگاه های ذخیره سازی خود را به سرعت عوض کنید یا فضای ذخیره سازی را به سیستم خود اضافه کنید. اگر نیاز به تعویض قطعات دیگر دارید یک جعبه ابزار هوشمند پنهان شده در پشت لوگوی HP OMEN X را پیدا خواهید کرد.

طراحی نوآورانه تری چمبر در HP OMEN X قطعات داخلی که داغ می شوند (از جمله کارت گرافیک، هارددیسک و منبع تغذیه) را در مناطق حرارتی خود ایزوله می کند. حتی برای مدیریت حرارتی بهینه و دسترسی ایمن و ساده، خنک کننده های اختصاصی برای هر کدام وجود دارد. حتی دریچه های زاویه دار در بالا می توانند کامپیوتر گیمینگ شما را خنک نگه دارند.

سفارشی سازی و اورکلاکینگ

سیستم دسکتاپ HP OMEN X دارای یک شاسی مکعبی مشکی با نورپردازی قرمز و یک سیستم نورپردازی RGB قابل تنظیم برای کنترل ۹ ناحیه نورپردای است. با استفاده از نرم افزار HP OMEN Command Center می توانید سیستم خود را دقیق تنظیم کنید و از طریق رابط بصری برای اورکلاک کردن ایمن پردازنده، شبکه بازی خود را بهینه کنید.

۳- کامپیوتر دسکتاپ HP OMEN

کامپیوتر دسکتاپ HP OMEN یک کامپیوتر گیمینگ با عملکرد بالا و جدیدترین سخت افزار، طراحی بی نظیر و قابلیت ارتقای ساده است که حداکثر نیازهای عملکردی برای اجرای جدیدترین بازی های AAA را برآورده می کند. این سیستم دارای پردازنده اینتل Intel Core i7-9700K با خنک کننده مایع، کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti، رم ۶۴ گیگابایتی و گزینه های ذخیره سازی متعدد است.

گزینه های ذخیره سازی متنوع و با ظرفیت بالا

HP OMEN Desktop از ۴ هارد ۳.۵ اینچی با حداکثر ظرفیت ۳ ترابایت و دو بی اختیاری هارد ۳.۵ اینچی در بالای کیس پشتیبانی می کند. یک اس اس دی PCIe اختیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد تا فضای ذخیره سازی خود را با سرعت ۱۷ برابر سریعتر از هارددیسک های سنتی بهینه کنید تا بتوانید سیستم خود را سریعا بوت کنید و بازی ها را نصب و اجرا کنید.

دسترسی بدون ابزار و یک دسته حمل یکپارچه

به لطف دسترسی بدون ابزار می توانید هر زمان که نیاز داشتید قطعات سخت افزاری را ارتقاء دهید. اگر مدلی با پنل شفاف انتخاب کنید می توانید قطعات داخلی را مشاهده کنید که با نورپردازی قرمز شیک برجسته شده اند. اگر می خواهیم دسکتاپ HP OMEN را جابجا کنید یک دسته حمل یکپارچه را درست در بالای کیس پیدا خواهید کرد.

کاملا خنک

یکی از اجزای مهم طراحی HP OMEN مهندسی حرارتی آن است. این کامپیوتر گیمینگ دارای حداکثر ۲ فن ۱۲۰ میلی متری، گزینه های خنک کننده مایع و دریچه هایی در اطراف لبه سمت چپ و راست است. اینها به گونه ای طراحی شده اند تا هوای خنک به طور موثری داخل کیس کشیده شود و گرمای تولید شده از قطعات داخلی را از بین ببرد و زمانی که در وسط بازی خود هستید دما را کاهش می دهند.

۴- لپ تاپ گیمینگ HP OMEN X 2S

نمی خواهید یک مانیتور دیگر خریداری کنید اما به دنبال راه اندازی دو مانیتور هستید؟ لپ تاپ گیمینگ HP OMEN X 2S اولین لپ تاپ گیمینگ با دو صفحه نمایش است که دارای طفحه نمایش لمسی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل است که دقیقا روی صفحه کلید نصب می شود.

این لپ تاپ به شما امکان می دهد از میان جدیدترین پردازنده های با عملکرد بالا، از پردازنده های ۶ هسته ی و ۱۲ نخی Intel Core i7-9750H تا پردازنده های ۸ هسته ای ۱۶ نخی Intel Core i9-9880H را استفاده کنید که قدرت مورد نیاز برای اجرای بازی ها، استریم و مالتی تسکینگ را فراهم می کند. می توانید از بین کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 207 یا ۲۰۸۰ انتخاب داشته باشید که هر دو ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 VRAM و ۳۲ گیگابایت حافظه DDR4-2666 SDRAM را ارائه می دهند.

متحول کردن طراحی با دو صفحه نمایش

صفحه نمایش دوم HP OMEN X 2S مستقیما زیر صفحه اصلی لپ تاپ و درست در بالای صفحه کلید قرار گرفته است که عملکرد فوق العاده خنکی دارد. شما می توانید از آن برای ارسال پیام به دوستان، تماشای لایو استریم، تعامل با برنامه هایی مانند Spotify یا Twitch و تماشای ویدیوهای آموزشی در میانه بازی خود استفاده کنید.

همچنین دارای یک ویژگی کاربردی میرورینگ صفحه بلادرنگ است که به شما این امکان یا می دهد تا تصاویر را از صفحه اصلی لپ تاپ خود به صفحه نمایش ثانویه انتقال دهید و بزرگ کنید (به عنوان مثال می توانید نقشه ها یا دستورات یک بازی را کپی کنید).

اولین لپ تاپ قابل اورکلاک با راه حل های خنک سازی ابتکاری

HP OMEN X 2S اولین لپ تاپ قابل اورکلاکی است که در مجموعه HP OMEN قرار می گیرد. این لپ تاپ به شما امکان می دهد قدرت، هسته و حافظه کامپیوتر گیمینگ خود را برای عملکرد و گیم پلی بهتر تنظیم کنید. همچنین دارای فناوری کاملا جدید OMEN Tempest Cooling با دریچه های ۴ طرفه است.

HP OMEN با Thermal Grizzly و ترکیب فلزی مایع Conductonaut به بهبود انتقال حرارت به هیت سینک و افزایش رسانایی حرارتی تا ۱۰ برابر بهتر را در مقایسه با خمیر حرارتی کمک می کند.

یک صفحه کلید مکانیکی مانند سیستم های دسکتاپ

با الهام گیری از eSports، صفحه کلید مکانیکی لپ تاپ HP OMEN X 2S برای گیم پلی دقیق و رقابتی طراحی شده است. سوئیچ های مکانیکی ابی رنگ، فرو رفتن کلیدها تا ۱.۵ میلی متر، ارتفاع و موقعیت مکانی آنها، واکنش پذیری یک صفحه کلید دسکتاپ را تقلید می کند.

۵- لپ تاپ HP OMEN 17

لپ تاپ فوق العاده HP OMEN 17 با وزنی کمتر از ۶.۵ پوند؛ دارای طراحی شیک و بسیار نازک است و قابلیت حمل بالایی را ارائه می دهد. به لطف پردازنده Intel Core i9 9880H و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 می توانید سخت ترین بازی های AAA را اجرا کنید و از بین ۸ تا ۳۲ گبگابایت رم انتخاب داشته باشید. با وجود گزینه های ذخیره سازی سریع می توانید بازی ها را با سرعت بالاتری لود و اجرا کنید. این گزینه های ذخیره سازی شامل PCIe SSD، RAID 0 و حافظه Intel Optane با SSD است. به راحتی سیستم خود را با دسترسی تک پنل به هارددیسک، اس اس دی و رم ارتقاء و نگهداری کنید.

صفحه نمایش، انتقال حرارت و راه حل های اتصال

صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسل با قابل باریک به شما امکان مشاهده تصاویر لب تا لب را می دهد و می توانید دید گسترده تری داشته باشید. همچنین این صفحه نمایش دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است که تجربه بازی بدون تاخیر یا شبح تصویر را امکان پذیر می کند.

گریدها و دریچه های HP OMEN 17 از ماشین های مسابقه الهام گرفته شده است و به طور استراتژیک در پایین و کناره ها قرار گرفته اند تا جریان هوای مداوم را برای قطعات داخلی فراهم کنند. لپ تاپ های HP OMEN دارای پورت های متنوعی هستند که از این بین می توان به پورت هایی مانند HDMI، تاندروبولت، USB و Mini DisplayPort اشاره کرد که از آنها می توانید برای وصل کردن لوازم جانبی و مانیتورهای گیمینگ استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا
اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا
اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا
اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا
اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • همه میان خراب میشن روی کامنت اول اصرار دارند نظرشون انقدر مهمه همه باید ببینند نمیفهمی کی داره جواب کی رو میده کاش سیستم کامنت رو به جدیدترین اخرین تغیییر بدید
    عین کلاب هاوس که همه منتظرن میکروفون رو دست بگیرن برن بالای منبر سخنرانی شونو که کردند لفت میدن ! اخرش هم میکروفون رو عین رپرا توی رپ بتل میندازند زمین فکر کنم!

    MHNOda nobunaga
  • KY گفت:

    این کامپیوتر ها واقعا کامپیوتر های قوی هستن ولی اصلا پیشنهاد نمیکنم
    این کامپیوتر ها از مادربرد و سی پی یو های نسل هفت و نه استفاده میکنن که قدیمی هستن و قیمت هرکدام از این کیس ها حدود هفتاد میلیونه که با این پول میشه یه سیستم خیلی بهتر بست و کارت گرافیک ۲۰۸۰ ti برای اینکه یک کارت گرافیک پرچمدار هست خیلی گرونه در صورتی که میتونین بجای بستن این گرافیک نسل هشتمی کار گرافیک ۳۰۷۰ ببستین که نسل نهمی هست و خیلی ارزون تره و هم کارایی بهتری داره ، از نظرم اگر بجای معرفی اینها بهترین و اقتصادی ترین سیستم گیمینگی که میتوان بست معرفی میکردید خیلی بهتر بود

    Oda nobunagaStrix
  • با عرض سلام من یه مشکلی دارم واقعا نمیدونم چطور باید حل بشه گیم پس رو پی سی خیلی اذیتم میکنه دی ان اس هم زدم اما خیلی از بازی ها اول باید فیلتر شکن روشن کنم بعد رفتم تو بازی خاموش کنم تا بازی اجرا بشه مشخصات سیستمم مناسب میان رده هست رم سی دو سی پیو کورای ۹نسل یازده گرافیک میان رده هست سی شصت دوازده گیگ ارتی ایکس مناسب برای حداقل اجرای بازی های گیم پس ولی مشکل اصلیم پیغام اکانت که بدون فیلتر شگن نمیشه رفت دی ان اس تو تنظیمات ست کردم ولی اول فیلتر شگن باید بزنم بعد رفتم تو بازی خاموش کنم مشگلی نداره اون اولیه باید روشن کنم فیلتر شکن رو نمونه بازی گیرز اف وار ریمستر یک یا کالکشن مستر چیف هیلو رو کنسول اصلا این مشکلات نبود برای گیم پس

اطلاعات پایه برای خرید سیستم گیمینک (۵ تا از بهترین کامپیوترهای گیمینگ HP) - گیمفا