عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا
عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا
عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا
عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا

عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد

علی محمدپناه
۱۵:۰۰ ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
alien

به تازگی عنوان رسمی فیلم جدید Alien ساخته فده آلوارز مشخص شده است.

فده آلوارز برای مدتی است که در حال توسعه فیلم جدیدی از فرنچایز «بیگانه» است و در این مدت زمان نیز جزئیات مربوط به این پروژه پنهان نگه داشته شده‌اند. حالا عنوان رسمی مربوط به این فیلم مورد انتظار و در حال توسعه از این فرنچایز ترسناک مشخص شده است.

با اینکه در گزارش‌های مختلف عنوان این اثر سینمایی Alien: Romulus معرفی شده بود اما این مورد به صورت رسمی تأیید نشده بود. حالا مدیر عامل دیزنی یعنی باب ایگر تأیید کرده که عنوان رسمی این فیلم همین است. همانند دیگر فیلم‌های این فرنچایز، از عنوان این اثر نمی‌توان چیز زیادی از داستان را متوجه شد.

با این حال، تأیید شدن عنوان رسمی این فیلم از جمله جزئیاتی است که پس از چندین سال از این اثر سینمایی در حال توسعه منتشر شده است و همین نیز خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه به شمار می‌رود. کارگردان فیلم Evil Dead و فیلم Don’t Breathe یعنی فده آلوارز سکان کارگردانی فیلم «بیگانه: رومولوس» را در دست دارد و در آن نیز کیلی اسپانی، ایزابلا مرسد، دیوید جانسون، آرچی رنو، اسپایک فیرن و آیلین وو نقش‌آفرینی می‌کنند.

این اثر سینمایی در همان دنیای فیلم‌های قبلی جریان دارد اما به طور مستقیم با این فیلم‌ها ارتباطی ندارد. گفته شده که اتفاقات این اثر سینمایی تازه بین اتفاقات فیلم Alien و فیلم Aliens جریان دارد و داستان گروهی از افراد جوان را در دنیایی دور دنبال می‌کند که با وحشتناک‌ترین موجود در جهان مواجه می‌شوند.

فیلم «بیگانه: رومولوس» قرار است در تاریخ ۱۶ اوت سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: comicbook

DARKSIRENGidora🤘Mohsenj74Sony ps powerLeroxgreatR

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا
عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا
عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا
عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا
عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hbk291 گفت:

    این اسم اولین شاه یونان نبود ؟

  • BADMAN گفت:

    یه طوری گفتن نام رسمیش اعلام شده گفتم الان دیگه رومولوس نیست….XD

  • kingp گفت:

    این سریال با اشتیاق منتظرشم امیدوارم که عالی باشه

  • HannaH گفت:

    بسیار منتظر دیدن این فیلم هستم. امیدوارم مثل این چند فیلم آخر، عمل نکنه و تعداد زنومورف ها محدود باشه.

  • Rezz گفت:

    من covenant رو دیشب دیدمه عقب گرد بود برای سری هیچی با عقل جور در نمیاد حتی مدل های جدید زینو مورف ها و حتی اون موجودات کچل گنده که من نفهمیدم به چه دلیلی وارد زمین شدن و به چه دلیل نابود شدن و به چه دلیل میخواستن مارو نابود کنن کلی سوال بود که از promethus نتونسته هنوز پاسخ بده ولی باورم نمیشه از نسخه آخر سری ۶ سال میگذره…

    • esmaaiel_63 گفت:

      اون موجودات کچل که میگی در فیلم به اسم “مهندسین” (Engineers) شناخته میشن. گونه‌ای فرازمینی هوشمند باستانی با منشأ ناشناخته که دارای برخی از پیشرفته ترین فناوری ها در کل کهکشانن. با تاکید ویژه بر مهارت های آنها در مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی.

      دلیل اینکه چرا مهندسین میخواستن انسانها رو نابود کنن دقیقاً مشخص نیست. فقط درباره این موضوع تئوری وجود داره.
      ابتدای فیلم پرومتئوس نشون داده میشه که سیاره زمین خالی از سکنه است. سفینه ایی یک نفر از نژاد مهندسین رو برروی زمین بجا میذاره و اونجا رو ترک میکنه. اون فرد ظرفی حاوی مایع سیاه داره (مایع سیاه میتونه باعث تغییرات ژنتیکی و خلق موجودات جدید بشه) که اونو میخوره و خودش نابود میشه و بقایاش به داخل آب میوفته و با ترکیب شدنه بقایای جسم مهندس که حاوی مایع سیاه هست با موجودات تک سلولی داخل آب باعث ایجاد حیات در زمین و خلق انسان میشه. پس نژاد مهندسین کسایی بودن که سهواً یا عمداً باعث خلق انسان در سیاره زمین شدن. اگه اینکارشون سهواً بوده، پس میخواستن با نابودی انسانها این گونه حیات هوشمند رو که ناخواسته بوجود اومدن رو از جهان پاک کنن. اگه عمداً بودن، احتمالاً گونه هوشمند انسان رو بعنوان خطر و تهدیدی برای خود و جهان تلقی میکردن و تصمیم گرفتن نابودش کنن.

      دلیل اینکه شخصیت “دیوید” (اندروید) چرا وقتی به سیاره مهندسین میرسه اونا رو نابود میکنه میتونه این باشه که “دیوید” خودشو موجودی بسیار باهوش تر و برتر از خالقان انسانیش میدونه و از اونا متنفره. او میخواد با نابودی مهندسین (که خالقین انسانها بودن) و انجام آزمایشاتش برای خلق گونه ایی جدید از حیات (زنومورف) خودش تبدیل به خالق برتر بشه.
      انگیزه دیوید عقده خدایش است. او سعی کرد نژادی از موجودات بیگانه بسازد تا یا بشریتی را که از آن نفرت دارد از بین ببرد یا آنها را مهندسی کند که به نظر او خدایان دروغین هستند.

عنوان رسمی فیلم جدید Alien مشخص شد - گیمفا