شرکت Square Enix در پی افزایش کیفیت بازیهای خود است
شرکت Square Enix، برنامه دارد تا کیفیت بازیهای خود را افزایش دهد و برای این منظور، کاهش برون سپاری پروژههای بزرگ خود را هدف قرار داده است.
شرکت Square Enix، سخت در تلاش است تا کیفیت بازیهای خود را افزایش دهد، آنها در حال بررسی خط تولید برای بهبود روند ساخت بازی هستند.
به نقل از بلومبرگ، تاکاشی کیریو (Takashi Kiryu)، رئیس Square Enix، ضمن ارائه گزارش مالی شرکت، عنوان داشت که آنها در حال بررسی صفر تا صد روند ساخت بازی هستند.
تغییرات جدید شرکت Square Enix، بهار آینده اطلاعرسانی خواهند شد. چیزی که الآن میدانیم این است که ناشر ژاپنی برای رسیدن به کیفیت بالا و سودآوری حداکثری، برنامه دارد تا برون سپاری پروژههای بزرگ را به حداقل رسانده و روی تیم داخلی تمرکز کند.
شرکت Square Enix، میخواهد سازوکاری بنا کند تا بازیهای خود را در مراحل ابتدایی ساخت، مورد ارزیابی قرار دهد.
تابستان اخیر، سهام شرکت ۱۵% افت کرد. تاکاشی کیریو، عرضه Final Fantasy 16 را عامل اصلی این افت میداند. Square Enix میگوید که فروش بازی Final Fantasy 16 با انتظارات ما همخوانی نداشته است.
به نظر شما چرا علیرغم فروش قابل توجه اکثر بازیهای Square Enix و کسب نمرات بالا، این شرکت دائماً نسبت به عملکرد بازیهای خود ابراز ناامیدی و نارضایتی میکند؟
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
🔶 یکی از اشتباهات بزرگش فروش استودیوهای Crystal Dynamics و Eidos Montréal بود یعنی یکی از علت های کاهش سهامش بخاطر همین بود که هدفش این بود سرمایه داشته برای بلاک چین که اشتباه کرد
🔸 برای همینه که رو آورده به بازی های سرویس محور مثل Foamstars که سود سالانه رو افزایش بده، اسکوئر باید بازی های همه پسند تری بسازه خب همه که فاینال فانتزی دوست ندارن سلیقه ها فرق میکنه
🔸 اون عزیزانی که پلاس دارن این بازی Foamstars رو دانلود کردن تا ببینیم چطوریه؟
در مورد نکته اولت بگم که فروش استودیو های غربی همراه با آیپی هاشون با اون قیمت پایین کاملا مشخص می کنه که اون استودیو ها درآمد مناسبی نداشتن.
منم دوست داشتم بمونن ولی به square بابت فروششون خرده نمی گیرم.
🔶 (Monkey D. Trip): چطور خرده نمیگیری رفیق وقتی جفتشون دارن زیر نظر امبریسر گروپ نابود میشن Deus Ex رو هم که لغو کرد
بابت بازی ها منم ناراحتم. ولی قبل از این IO Interactive هم ازشون جدا شده بود. بعد دو تا بازی مارولی و سه تا توم ریدر و دو تا دئوس اکس وقتی به لحاظ مالی جواب نمیده کاریش نمیشه کرد واقعا.
“برنامه دارد تا برون سپاری پروژههای بزرگ را به حداقل رسانده و روی تیم داخلی تمرکز کند.”
برون سپاری و البته تمرکز بیش از حد روی ترند های غربی اشتباه مرگباری بود که کپکام کرد و عملا تو نسل هفتم به قهقرا رفت. امیدوارم square هم تا انتهای نسل یه سر و سامون خوبی به خودش بده.
به امید موفقیتتون❤️ درسته بعضی اوقات شدیدا میرید رو مُخ ولی من خیلی اسکوئر انیکس رو دوس دارم ، ببرید کیفیت بازیهاتون رو بالا🍺
امیدوارم اینطورشه
فقط Just Cause 5
انصافا همینجوری هم کیفیت بازیاش خوبه
ولی جا برای بهتر شدن دارن.
کات سین ها رو کم کنین تا کیفیت بره بالا