شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا

شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است

علیرضا محمدی
۱۶:۱۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا

آیا Uncharted بالاخره برمی‌گردد؟

نکات برجسته

  • Uncharted: Drake’s Fortune اولین بازی این مجموعه است.
  • ظاهراً بازسازی این نسخه در دستور کار پلی استیشن قرار دارد.
  • این گزارش از جانب شخصی منتشر شده که به طور دقیق، آخرین رویداد State of Play را فاش کرد.

با وجود وضعیت غیرفعال، Uncharted همچنان یکی از بهترین IPهای انحصاری پلی استیشن است. این فرنچایز در ایجاد سبک بازی‌های روایی که پلی استیشن امروزه بیشتر با آن شناخته می‌شود، پیشگام بود. مجموعه مورد بحث خود را به عنوان نقطه عطفی در رشد پلی استیشن طی دو دهه اخیر تثبیت کرده است.

استودیوی بند (Bend Studio) در نظر داشت Uncharted 5 را در سال ۲۰۲۰ بسازد، اما این برنامه به نتیجه نرسید. همچنین تقاضای زیادی برای بازسازی یا ساخت یک نسخه جدید از این سری وجود دارد و گزارش جدیدی از یک منبع داخلی قابل اعتماد ادعا می‎‌کند که پلی استیشن در تلاش است تا چنین خواسته‌هایی را برآورده سازد.

چرا این موضوع اهمیت دارد: طرفداران فرنچایز از قبل تقاضا برای یک بازسازی را نشان داده‌اند، بنابراین ناتی داگ (Naughty Dog) می‌تواند از این پروژه سود زیادی ببرد.

این گزارش توسط نیک بیکر (Nick Baker) از Xbox Era منتشر شده است. افشاکننده مذکور سابقه بسیار خوبی در این زمینه داشته و اخیراً، تقریباً تمام عناوینی که در آخرین State of Play پلی استیشن به نمایش گذاشته شدند را فاش کرد.

بنابراین، اطلاعات گزارش شده ممکن است درست باشند. این اینسایدر همچنین فاش کرد که تمرکز اخیر سونی (Sony) بیشتر روی ساخت نسخه‌های بازسازی شده است و برنامه مشابه‌ای برای سه‌گانه اصلی God of War دارد.

Uncharted: Drake’s Fortune جایی است که همه‌چیز شروع شد. این بازی در زمان انتشار به یک موفقیت تبدیل شد و جای تعجب نداشت که چرا؛ چون دارای مبارزات عالی، تصاویری باورنکردنی و داستانی جذاب بود.

با این حال، از آنجایی که Uncharted: Drake’s Fortune اولین بازی فرنچایز است، بیش‌ترین فضا و پتانسیل را برای بهبود دارد.

این بازسازی همچنین می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای آوردن بازی‌های بیشتر از این سری به رایانه شخصی عمل کند. پلی استیشن قبلاً Uncharted 4 و The Lost Legacy را ریمستر کرده بود و مدتی بعد، پورت رایانه شخصی آن‌ها را نیز عرضه کرد. بنابراین، رفتار مشابه‌ای می‌تواند در انتظار سایر بازی‌های این سه‌گانه باشد.

Uncharted: Drake’s Fortune پایه و اساس بازی‌های آینده را بنا نهاد. جایگاه آن به عنوان یک پیشگام غیرقابل انکار است و ناتی داگ قطعاً باید بازی دیگری از این سری بسازد.


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

ARSHIAAAAگیمرِ روان شناسDARKSIRENArthur.Morgan.18Cyrus94RezaHannaHKURD WARRIORBlack SwordsmanGolden pirateAlan Wakeazamat bagatovbutcher of blavikengreatRMinecrosoنیون اکانت بسازScorpionvitto corleonemehdi_cd2006人Acker益man人Sepehrmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا
شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Daniallox😃 گفت:

    انگار سونی میخواد برای تمام گیماش یه ریمستر و سال بعدم یه ریمیک بسازه

    ARSHIAAAABenyaminبیگ اسموکBlack Swordsmanزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )محمد رضا گودرزوند چگینیarminnoobe pirgreatRBrainiac( خداحافظ )more
  • ammar_iraqi گفت:

    بد نیست اما ….
    هنوزم در انتظار انچارتد ۵
    در نظر داشته باشید نسخه اول از لحاظ گرافیگی خیلی با دوم و نسخه سوم اختلاف فاحش داره

    ARSHIAAAADARKSIRENHannaHbutcher of blavikengreatRBrainiac( خداحافظ )ScorpionMad_Godvitto corleoneAmscmore
  • Julius Ceasar گفت:

    لطفاً این بازی رو هم ریمیک کنید. God of War Ragnarok 😂

    ARSHIAAAAHannaHKURD WARRIORشادمن 3(jonatanreid) Ethan Marsbutcher of blavikengreatRکارمند خستهAmir(PC & PS4)Scorpionmore
  • اگه قرار بر ریمیک آنچارتد ۱ باشه حالا حالا ها نمیاد، احتمالا بعد از آیپی جدید ناتی داگ منتشر بشه

    ARSHIAAAAgreatRBrainiac( خداحافظ )crystal sky꧁𝔽abulous 𝕊layer꧂Fire walk with meGOD OF WAR 3جاویدم
  • Master Chief گفت:

    بنازم پلی استیشن این نسل هرچی جلو دستشه داره ریمیک و ریمستر میکنه 👏

    ARSHIAAAA𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞KURD WARRIORBlack SwordsmanAlirezagreatRBrainiac( خداحافظ )کارمند خستهvitto corleoneGBmore
    • کاش سه گانه گاد آف وار و کیلزون هم جز اون هر چی باشه 🙁

      ARSHIAAAAKURD WARRIORبهنامgreatRBrainiac( خداحافظ )30nabhlScorpionMad_Godگیمری عادیmehdi_cd2006more
    • Young boy گفت:

      سلام دوستان
      من یانگ بوی هستم
      اساتید محترم گیمفا چرا بنم کردید قصد من امروز اصن بی ادبی نبود خدایی اشتباهی بن کردید
      اگه هم شماها رو ناخوش آمد حداقل هشدار میداید یبار
      یه سال و نیمه دارم رو اکانتم کار میکنم
      امیدوارم اکانتمو بهم برگردونید
      با تشکر

      ARSHIAAAAMR147BabayagaomidK1RhaenyraMalekBlack SwordsmanMetagamesAlirezamore
    • Lord vader گفت:

      این هم یک خبر خوبه هم یک خبر بد زمانی که خلاقیتشون برای ساخت یک فرنچایز جدید ته میکشه یا هنوز دارن روشون کار میکنن بازی های قدیمی رو به عنوان ریمیک و ریمستر میدن بیرون این موضوع در کوتاه مدت خوبه ولی در بلند مدت نه

      BenyaminMR147Black SwordsmanAlirezaBrainiac( خداحافظ )کارمند خستهMad_GodGOD OF WAR 3
    • Playstation گفت:

      همین که کیفیت بازی های سونی بالاس برای ما کافیه.
      بعدشم داستان آنچارتد توی نسخه چهارم بسته شده و چه بهتر که یه ریمیک یا ریبوت شاهکار ازش ساخته بشه.
      شما لازم نیست ناراحت بشی‌.
      همین پروف خود شما از یه ریمیکه اینقدر الکی گارد نگیرید.

      Micolash the judgeScorpioncrystal skyvitto corleonemehdi_cd2006GOD OF WAR 3armin.Abolfazlگیمری عادیmore
    • . گفت:

      همون بازی که عکسشو گذاشتی رو پروفایلت ریمیکش زمانی عرضه شد که تنها ۱۸ سال از عرضش گذشته بود و چندین بار هم نسخه اصلیش پورت شده بود رو کنسول های مختلف یا ریمستر شده بود !
      بعد به بازی ای که برای ۱۷ سال پیشه گیر میدی که عالم و آدم با ریمیک شدنش مشکلی ندارن ؟!!!

      Black SwordsmanMinecrosoنیون اکانت بسازScorpioncrystal skyGOD OF WAR 3arminBoy Gamerامیر پورحسینیAliگیمری عادی
    • Doctor گفت:

      تا وقتی برای نسل ۹ کلا یدونه بازی ساخته و همه راضین همینجور هم ادامه داره این کارا چون بودجه کمی براش صرف میشه ، در عوض سال رو پر میکنه و فروشش رو هم داره
      تازه هنوزم مونده ریمیک/ریمستر/نسخه نسل۹/دیرکترز کات (دیگه بقیش به ذهنم نرسید جای خالی را پر کنید) بعدی از انحصاریاش که معرفی میشه ریمستر سه گانه گاد و البته باندل نسل ۹ لست ۱ و ۲ هم موندن که قراره بیان و خیلیای دیگه که خدا داند

      MR147Brainiac( خداحافظ )کارمند خستهMad_GodRezaarminBoy Gamerمحمدامین حیدریHaj_HosseinMr abdmore
      • . گفت:

        بیا پایین سرمون درد گرفت
        Ratchet & Clank: Rift Apart
        Demon’s Souls Remake
        Returnal
        Marvel’s Spider-Man 2
        Destruction AllStars
        این همه بازی عرضه کرده که همشون به جزو مورد آخری با کیفیت بودن
        مایکروسافت دقیقا برای نسل نهم چیکار کرده ؟!!
        2020 که عملا چیزی نداشت
        2021 هم که از صدقه سری تاخیر خوردن بازی هاش تونست یه کاری بکنه که تازه همونم دوتا از مهم ترین بازی هاش یعنی هیلو و سایکوناتز میان نسلی بودن
        2022 هم که رسما کویر بود
        2023 هم بازی هاش عملا فلاپ شدن
        این سونی بود که فقط تو ۳ سال پشت هم بازی با کیفیت داد حالا تو میتونی از دکل اینکه میان نسلی بودن بالا بری ولی واقعیت رو نمیتونی تغیییر بدی

        MR147𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞Black SwordsmanViboroAdolf Hitlernoobe pirgreatRBrainiac( خداحافظ )Scorpioncrystal skymore
        • Doctor گفت:

          نه درمورد بازیای عرضه شده برای پلی استیشن توسط استودیو های سکند پارتی و ثرد پارتی حرف زدم نه درمورد بین نسلیا حرف زدم نه درمورد با کیفیت یا بی کیفیت بودن بازیاشون حرف زدم نه درمورد مایکروسافت و ایکس باکس حرف زدم نه درمورد کویر بودن سونی حرف زدم و نه حتی توی پیامم یه درصد سونیو کوبیدم یا بدشو گفتم
          وقتی حتی نمیدونی چی نوشتم فرق کوبیدن ، ترول کردن و توجیه عملکرد رو با هم نمیتونی تشخیص بدی ریپلای میزنی حرفای بیخود میزنی وقت منم میگیری . اینم آخرین پیامیه که از هر ریپلایی که بزنی حتی میخونم چون کارت همینه کلا نخونده و درک نکرده فقط بحث کنسولی درست میکنی .
          عینن نوشتم در جوابش که میگه کار سونی شده ریمیک و ریمستر که دلیل این ریمیک و ریمسترا اینه هزینشون پایینه استقبال هم دارن نسل هم پر میکنن تا وقتی گیم تمام نسل ۹ ای هنوز نمیده فقط یکی دوتا داده و از دادن ریمیک و ریمستر همه راضین و اعتراضی نیست این قضییه تکرار میشه ، ریمستر گاد در حال ساخته باندل لست ۱ و ۲ هم قراره بیاد و اینم یه فکته و چیزی خارج از اینا تو متن نیست . اینم خلاصه شده متن بالا اگه هنوزم برات جا نمیوفته و حس میکنی یه درصد به ایکس باکس و فنبوی بازی و دکل نوردی ربط داره به سلامت مشکلتو با خودت باید حل کنی نه من

          ایسگاه ۵arminnoobe pirBrainiac( خداحافظ )کارمند خستهScorpioncrystal sky.
          • . گفت:

            خوشم میاد خودتم میدونی سونی عملکردش تو انحصاری بهتر بوده برای اینکه بکوبیش از دکل میان نسلی بودن و سکند پارتی بودن بالا میری 🤣
            عزیزم سکند پارتی تنها تفاوتش با فرست پارتی اینه استودیو سازندش مالکش سونی نیست وگرنه تمامی بودجه بازی و مارکتینگ و چیزای دیگش با سونیه !!!
            میان نسلی بودن هم برای کسی ذره ای اهمیت نداره وقتی ۹۹ درصد بازی ها دیگه رو PS4 درست اجرا نمیشن و کیفیتشون در حد نسل نهم نیست
            حالا هی از دکل این چرندیات بالا برو
            همین الان سونی تمامی بازی هایی که معرفی کرده همشون نسل نهمی بودن و اکثرشون IP جدید بودن

            𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞Black Swordsman
        • Julius Ceasar گفت:

          بذار برات لیست درست کنم اوضاعت بهتر شه البته برای بهتر شدن نیاز به ساندیس داری 😁.
          .
          Forza Horizon 92
          Ori and the will of the wisps 90
          Microsoft flight simulator 90
          Psyconuts 88
          HiFi rush 88
          Deathloop 88
          Halo 87
          Age of Empires 2 87
          Pentiment 86
          Forza Motorsport 85
          Starfield 83
          Grounded 83
          Ghostwire Tokyo 83
          Redfall 56
          الان دقیقا غیر ردفال کدوم خراب کرده ؟ در ضمن چطوریه که مایکروسافت خراب کرده اما سال ۲۰۲۱ برترین ناشر تمام تاریخ سده چیزی که سونی تو خواب هم نمی‌بینه ؟ کویر ۲۰۲۲؟ آخه بدبخت کویر ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ سونی رو چطوری میخوای توجیه کنی ؟ بازی های مایکروسافت فلاپ شدن ؟ پس اسپایدرمن که بدون یک ریال سود حتما موفقیت حساب میشه ؟

          ایسگاه ۵𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞Mr abdHannaHMicolash the judgearmin.Fire walk with me
          • . گفت:

            Ghostwire: Tokyo و Deathloop مولتی پلتفرم بیخودی از دکلشون بالا نرو بماند که ۱ سال انحصاری کامل سونی بودن
            ضمنا متا اصلا Ghostwire: Tokyo رو PS5عه که بیشترین نقد رو داره که متاش ۷۵عه !
            Forza Motorsport هم متاش ۸۴عه نه ۸۵
            نصف گیم هایی که لیست کردی حتی ۱ درصد موفقیت بازی های سونی هم نداشتن متاشون هم از همه بازی هایی که سونی عرضه کرده کمتره سونی بازی با متا ۹۴ داشته مایکرو تنها بازی هایی که متا ۹۰ گرفتن شبیه ساز پرواز و ریسینگ بوده !

            Mr abd
        • Mahdi Sam گفت:

          چهار سال، چهار بازی، چقدر دلیل برای خرید PS5 من که فردا سیستمو می‌فروشم برم PS5 بخرم (ایکس باکس که از اونم بدتر رسما هیچ دلیلی برای خریدش وجود نداره غیر از قیمت)

          حالا جالبه که بازی مثل رچت اند کلنک و ریترنال که تو ضررن از نظرت فلاپ نیست، ولی استارفیلد و های فای راش و فورزا موتوراسپورت ۸ که هر سه صرفا با فروش استیم به سود دهی رسیدن فلاپ بودن، منطق سونی فن

          BenyaminMr abdBlack SwordsmanViboroarmin.Fire walk with meBrainiac( خداحافظ )کارمند خسته
          • رچد کلا ۶ ساعته اونم همش راه برو تیر بزن واسه همین ساختنش که فن های دو آتیشه سونی باهاش لیست بنویسن
            باقیشم بجز اسپایدرمن ۲ واقعا دندونگیر نیست

            Mr abdAmscHannaHarmin.
          • . گفت:

            همه دارن PS4 خودشون رو میفروشن برن PS5 بخرن بازی ها رو بهتر اجرا کنن و برای بازی های آینده آماده بشن اینجا طرف کل منطقش اینه چون صرفا واسه PS4 اومده پس یعنی دلیلی برای خرید PS5 نیست انگار Xbox Series که دو سال کویر بود
            ضمنا عزیزم اون شایعه خبر ضرر رچت تکذیب شد آمار آپدیت شدش اومد و ثابت کرد بازی به سودآوری رسیده و دیگه ضررده نیست بماند که دلیل اصلیش هم فروش کم PS5 و لانچ تایتل بودنش بود !
            Returnal هم سبکش همه پسند نیست برای خودش فروش خوبی داشته
            فروش استارفیلد با اون کوه هایپ فقط از صدقه سری تبلیغات عظیمشه وگرنه بعد گند کاری هاش خیلی خواستن بازی رو ریفاند کنن !
            پس بیخودی از دکل استیم بالا نرو چون همون آمار رسمی ای ندادن چه قدر بازی ها روش فروختن !
            فورزا موتوراسپورت که تازه وضعش از استارفیلد هم بدتر بود تو فروش
            های فای راش هم حتی رو گیمپس هم جزء ۱۰۰ تا بعد اون موقع که عرضه شده بود دیگه قرار نگرفت چه برسه به فروش

            Viboro
      • Doctor گفت:

        البته بگم این حرف من بستگی به خودتون داره که بد بدونینش یا خوب
        میتونین خوب برداشتش کنین بگین من دلم لک زده نسخه های کلاسیک رو با گرافیک و آپشنای نسل ۹ تجربه کنم
        میتونین بد برداشتش کنین و بگین خسته شدیم از ریمیک و ریمستر یه بازی جدید نشون بده
        برداشتتون به زاویه دید خودتون بستگی داره الکی جبهه نگیرین در هر صورت یه حقیقت شیرین یا تلخه که وجود داره و اجرا میشه

        ViboroBrainiac( خداحافظ )Scorpionarminجاویدممحمدامین حیدریMr abdشادمن 3GrandWardenCharlie Chaplinmore
        • از ایکس باکس هم میگید حتما بی طرفانه دیگه درسته؟البته خوب اگر فن افراطی نباشید یکی اخه فن اما اشتیاهات کمپانی مورد علاقشم میگه ولی یکی کلا چشماشو اونور میبنده طرف مقابل میبنده به رگبار هیتری از گذشته هم کلی قاطی میکنه با تکنیک ژورنالیستی قشنگ شرایط ذوق خبر میگیره از طرف مقابل که قطعا شما جزوشون نیستید

          AmscScorpioncrystal skyDoctorBoy Gamerامیر پورحسینی.Abolfazl
          • Doctor گفت:

            ایکس باکس حقیقتا اشتباهات زیاد داشته دیگه کسی منکر این نمیشه جدیدترین شاهکارشم سکوت درمورد جریان شایعات اخیره . یا کم بودن بازیا اوایل نسل . حتی یه ماه گیم بد بیاره گیمپس من انتقاد میکنم ازش . ولی موضوع اینه توی این کامنت من اصلا نیومدم پلی استیشنو بکوبم یا بدیشو بگم حتی همین که ریپلای زدین هم توش نوشتم بستگی به زاویه دید خود آدم داره یکی میگه من خوشحالم ازین قضییه یکی میگه من خوشحال نیستم حتی نظر خودمم ننوشتم که برای من خوشحال کنندست یا برای من ناراحت کننده این جریان . مثلا از ریمیکای سری رزیدنت اویل ، من خوشحالم چون خاطره زنده میشه . اون شخص که بهش ریپلای زدم نوشت همش ریمیک و ریمستره منم گفتم وقتی فقط یه گیم تمام نسل ۹ میدن (به جز بین نسلیا) و باقی رو ریمیک ریمستر میدن استقبال میشه به این کار هم ادامه میدن و ریمیک و ریمستر بیشتری میبینیم و هم ریمستر سه گانه گاد در دست ساخته هم باندل لست ۱ و ۲ . نمیفهمم کجای این حرف من شبیه ترول ، دروغ یا حتی گفتن بدی پلی استیشن بود که این همه واکنشای عجیب و تند دارن ! 😅

            arminFire walk with menoobe pirBrainiac( خداحافظ )کارمند خستهScorpionReza.
            • من خدایی نکرده به شما نگفتم هیتر گفتم نیستید دیگه اشتباه برداشت کردید عرض بنده رو اما قبول دارم خودم هم گفتم ریمیکریمستر داره میده سونی بیشتر از حد و واقعا نیازی نیست انتقادم کردم ولی بی انصافی بگیم سونی همش ریمیم ریمستر داد اخه یه سری از عزیزان میگن این نسل سونی بازی نداشت و ریمیک ریمستر بود همش و یکی دوتا بازی داشت به نظرتون این حرف منطقی هست؟اگر ریمیکی هم بوده دیمن سولز که حقیقتا ریمیک با کیفیتی بود همه قبول دارن ریمیک لستها بود که این دو تا حقیقتا نیاز نبود و انتیل دان چون گرافیکش هنوز چشم نواز البته خوب لست دو حالت بدون بازگشتش و بازی با کاراکترها مختلف اسکین هاش و برخی مراحل شاید توجیه نسبی البته اونم باشه ولی حقیقتا بی انصافی ریترنال رچت رگنوراک فاینال فانتزی هورایزن فوربیدن وست گرند توریسمو۷ اسپایدر من دو رو نبینیم باقی زمانی ها رو نگفتم مثل دیث لوپ گوست وایر توکیو سیفو استری که همشم واسه ایکس باکس اومد چون زمانی بود بازی های انحصاریشم هم نمره هم کیفیت هم فروش خوبی داشت مثل همیشه پس وقتی بگیم همش ریمیک ریمستر بوده بی انصافی میشه عرض بنده اینه

              Doctor
      • ریمیک چنین بازی ای بنظرم خوبه دیگه
        ایکس باکس هم کلی بازی مثل fall out 3, new Vegas Oblivion, morrowind daggerfall داره که اینارو ریمیک کنه بنظر من خیلی می‌تونه خوب باشه

        ViboroBrainiac( خداحافظ )Scorpionvitto corleoneDoctor.Mr abdگیمری عادی
        • Doctor گفت:

          اخه من اصلا توی پیامم نگفتم خوبه یا بده حتی
          حتی ایکس باکسم داره سه گانه مارکوسو ریمیک میکنه
          و این نسخه از آنچارتد هم خیلی وقته از ساختش گذشته اتفاقا ریمیک این واجب تر بوده تا ریمیک لست و آنتیل داون . فکر نکنم چون ایکس باکس استودیو تخصصی برای ریمیک کردن نداره وقت استودیوهای اصلی از ساخت بازیا و آیپیای جدید پر میشه . مگر اینکه بده یه استودیویی خارج از اکو سیستم خودش کارو انجام بده

          BenyaminarminScorpion.Fire walk with me
        • خدا نگذره از این ایکس باکس بابا چرا سان اف روم رو ول کرد اخه این بازی بخدا حیف شد متاش پایین شد درست ولی اصلا ذره ای مهم نیست وقتی بازی میکنی پر از پتانسیل بود بازی گرافیک هم که کرای انجین ترکونده بود حیف و صد حیف اب دستشه باید زمین بزاره نسخه دوم بسازه همه اینارو کنار بزاره این ای پی جواهر بازیش کردی سان اف روم رو؟اگه نکردی رو گیم پس هست ذره ای شک نکن

      • “برای نسل ۹ کلا یدونه بازی ساخته”:
        https://s8.uupload.ir/files/picsart_01-04-04.38.24_se1.jpg

        Scorpionarminجاویدمsiavashگیمری عادیnooriHaj_HosseinHomayounCharlie ChaplinGOD OF WAR 3more
        • god of war گفت:

          چرا جواب اینو می دی!
          احتمالا تا حالا دسته ps5 رو ندیده چه می فهمه شاهکار های سونی یعنی چی!

          هادی صفائیScorpioncrystal skyvitto corleonearminجاویدمBoy GamerMasoud PC gamerAbolfazlگیمری عادیmore
        • Doctor گفت:

          صد در صد همشون فقط برای نسل ۹ ان . خوش باشی

          ScorpionMr abdcrystal skyRezaarminجاویدمBoy GamernooriMahdi𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰more
          • . گفت:

            یعنی چون میان نسلین بازی نداشته 😂
            خوشم میاد برای اینکه ضایع نشی از دکل چه چیزایی که بالا نمیری 🤣

            ScorpionMr abdcrystal skyRezaگیمری عادیarminجاویدمBoy Gamer
          • هر گیمی که از روز انتشار کنسول های نسل ۹ به بعد منتشر بشه بازی نسل نهمی محسوب میشه. خوب بلدی با مفاهیم و کلمات بازی کنی و ترول و هیت زیرپوستی بسازی😉
            اگه با منطق مضحک تو باشه که مجموعا ۱۰ تا بازی با کیفیت هم تو این نسل نداشتیم :)) که از همونا ۳-۴ تاش مال سونیه. بازی های تماماً نسل نهمی که کاندید گوتی شدن:
            Alan Wake II (Epic Games)
            Baldur’s Gate 3 (Larian)
            Marvel’s Spider-Man 2 (Sony)
            A Plague Tale: Requiem (Focus)
            Deathloop (Bethesda)
            Ratchet & Clank: Rift Apart (Sony)
            .
            پ.ن: بچه جون لایک و دیس‌لایک فیک میدی فکر نکن ما خریم نمی فهمیم :))

            Scorpioncrystal skyRezaarminجاویدمsiavash.Amscگیمری عادیnoorimore
            • Doctor گفت:

              هرکاری هم بکنی گیم میان نسلی ، یه گیم کاملا نسل ۹ ای نیست فشار نیار به خودت برای تغییرش پیام منم درصدی توش هیت نبود پسر گل دیگه به جایی رسیدی از کلمه
              تماما منتشر نشدن برای نسل ۹ اینجور فشاری میشی مشکل خودته نه من 😉
              مضحک باشه با نباشه حقیقته عزیز دل
              خب بازی خوب مال سونی باشه چیکار کنم ؟ چیزی از خوب یا بد بودنشون گفتم ؟ خوب بلدی هاشا کنی پیام بی حاشیه رو به جنگ کنسولی بکشونی;)
              .
              پ.ن.: پسر گل شاید تو انقد بیکار باشی بیای لایک و دیسلایکاتو بشماری و برات فرق کنه کی لایکت کرده و کی نکرده ولی من نه بلدم لایک فیک بزنم و نه ذره ای برام اهمیت داره تعداد لایکام وگرنه لایکای خودمو بالاتر از دیسلایکا میبردم . الانم از سر خوندن یه کتاب ۴۰۰ صفحه ای ایمونولوژی پا نشدم بیام سایت دنبال خوندن این خزعبلات بزرگ شو هرکسی دنبال این بحث کردنا و لایک و دیسلایک نیست بعضیا واقعا نظرشونو میگن;) یا حق

              BenyaminarminScorpioncrystal skyReza.
        • درستش اینه که ۴ بازی نسل نهمی ساخته
          بقیه بین نسلی هستن و روی ۴ هم قابل تجربن.
          رچت
          اسپایدرمن ۲
          دیمن سولز
          ریترنال

          Black SwordsmanBrainiac( خداحافظ )ScorpionRezavitto corleonearminجاویدمBoy Gamerگیمری عادیHomayounmore
          • Doctor گفت:

            ممنون از اصلاحت ❤️ رچت رو یادم نبود (و منظورم میان نسلیا نبود البته)

            ScorpionRezaarminBoy Gamer𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰.
          • god of war گفت:

            فرست پارتی نباشه حساب نیست؟
            همکاری سونی با بقیه ناشر ها از نظر شما ارزشی نداره؟
            بر فرض هم بازی روی ps4 قابل تجربه باشه
            هورایزن رو اگه نسل نهمی نگیم به چه بازی ایی می تونیم بگیم؟
            ابن که سونی پشتیبانی قوی ایی از نسل ۸ خودش داره و کیفیت پورت بالایی که فراتر از تصور هست رو در نسل قبل داره دلیل نمی شه بازی ایی مثل گاد اف وار و گرن توریزمو با این همه افتخارات و نمرات درخشان رو حساب نکنیم
            منطقی نیست
            تجربه ایی که نسخه نسل بعدی هورایزن ب من داد از زمین تا اسمون با چیزی که روی ps4 انجام دادم فرق می کرد
            اصلا سال ۲۰۲۲ بود که بعد از کووید ۱۹ دوباره فروش پلی استیشن رکورد زد و دلیلش هم همین انجصاری هایی بود که چون روی نسل ۸ عرضه شده فاقد اهمیت هستن

            Scorpioncrystal skyvitto corleonearminAmscامیر پورحسینیGOD OF WAR 3NobodyHTrembler.more
            • از هر ترفندی برا ترول زیرپوستی سونی استفاده می کنن.
              بگیم سال ۲۰۲۴ برا سونی پر از انحصاریه میگن نه چون فرست پارتی ندارید کویره :)))
              بگیم سونی بهترین ناشر نسل نهم بوده میگن نه نصف بازی هاش برا نسل ۸.۵ بودن اصلا نسل نهمی نیستن😂

              Scorpioncrystal skysilent-man(Metro edition)vitto corleonearmin.Amscگیمری عادیMr abdامیر پورحسینیmore
              • god of war گفت:

                دقیقا
                اصلا فرست پارتی و سکند پارتی انحصارس اهمیتی نداره
                انحصاری که برای پلی استیشن می شه زیر نظارت سونی می اد و حتی گاهی وقت ها از استودیو های پلی استیشن برای ساختش کمک می گیرن
                شکی نیست سونی نبود الان بلید رانر هم با این کیفیت نبود
                مثلا متال گیر از وقتی از انحصار سونی خارج شد رو به نابودی رفت
                خود ماکرو قبل از ابن ول خرجی ها و خرید های نجومی با اسپانسر شدن برای رمدی باعث خلق ای پی الن ویک و کوانتم بریک شد

                ScorpionRezacrystal skyvitto corleonearmin.
                • Mr abd گفت:

                  (کاربر گاد اف وار)🤣رو فوراسپوکن و کوانتوم ارور و سایلنت هیل هم خیلی خوب نظارت کرد میدونم🤣فرقش اینه که اینارو رسانه ها دهن رو روشون بستن و نگفتن مال سونی🤦‍♂️…زیادی حرف زدی این سه تا شاهکار از یادت رفت درسته؟😅پس فوراسپوکن،کوانتوم ارور،سایلنت هیل رایگانه هم سونی نظارت کرد که اونطور شدن…

                  arminScorpionRezaMr abd.
                • Mr abd گفت:

                  (گاد اف وار)پس با این حساب نیاین بگین palworld انحصاری ایکس باکس نیست چون بقول خودتون فرست پارتی یا سکند پارتی فرقی نمیکنه! درسته؟…پس تصویب شد palworld تا الان بهترین انحصاری ایکس باکس و پرفروش ترین بازی سال تا الان بازی انحصاری ایکس باکس یعنی palworld است و این بازی درحال تبدیل به پرفروش ترین و پر بیننده ترین بازی در استیم شده…به بقیه سونی فنا هم بگو تا یادشون نره حرفت رو و بدونن palworld با ایکس باکس شد palworld و به این حد رسید که با اینکه رو گیم پس هست روزی 1m میفروشه

                  arminScorpionMr abd.
                • Scorpion گفت:

                  پاسخ به مستر mr abd:
                  Palword انحصاری موقته(محض اطلاع 😂)
                  تازه فک میکنی چرا رو ایکس باکس و پی سی مشترکه؟
                  چون مایکروسافت خودش میدونه اگه انحصاری کاملش کنه و فقط رو ایکس باکس باشه هیچکس سمت بازی هم نمیره😂

                  Mr abd.
              • Niroomand گفت:

                این ها همش اثرات انقلاب های مایکروسافت تو این نسل هستن.
                مثلا شما استارفیلد رو نگاه کن چه بازی انقلابی هست!
                حالا شاید شما بگید انقلابش کجاست؟
                منم میگم همون جایی که تا قبل از عرضه متاش ۹۵ بود، رکورد الدن رینگ شکسته شده بود، بازی نسل بود، بازی سال بود، ارزش دهنده کنسول ایکس باکس و گیمپس بود، محو کننده پلی استیشن بود و….

                اما!

                بعد از عرضه شد: شما متا پرستید، کی به متا اهمیت میده، متاکریتیک اهمیتش روز به روز داره افت میکنه، گیم اواردز سیرک جف کیلی هست، رسانه ها با گاد هاوارد و اسپنسر بدن، اصلا مایکروسافت اگه فروش براش مهم بود استارفید رو روی pc منتشر نمی کرد و…..

                البته ممکنه شما مثل من اسم این رو نزاری تحول و انقلاب، مثلا بزاری دو رویی.

                البته که مایکروسافت با یک خرید هم، انقلابی رو انجام داد که امکان نداره اسمش رو بزاری دورویی.

                قضیه از این قراره که تا قبل از تکمیل خرید، “کلمه ای” که اون زمان مهم بود “انحصاری” و “انحصار گری” بود.
                برخی دوستان اعتقاد داشتن “انحصار زمانی” توهین به شعور مخاطبه.
                بعضی ها می گفتن سونی کلت گذاشته رو سر فرامسافتور تا بلادبورن رو برای پلتفرم های دیگه منتشر نکنه و “انحصاریش” کنه.
                برخی دیگر اعتقاد داشتن سونی بازار ژاپن رو با “انحصاری کردن”  فاینال فانتزی مونوپولی کرده و دلیل اینکه ایکس باکس تو ژاپن محبوب نیست همین “‌‌انحصار گری” سونیه.
                برخی ها معتقد بودن با “انحصاری شدن” لباس زیر شخصیت های کالاف سونی مجبورشون کرده پلی استیشن بخرن، چون در غیر این صورت به تجربه شون آسیب وارد میشد.

                خلاصه اون زمان ۱۰۰ میلیون فروش ps4 هیچ ربطی به فرست پارتی ها نداشت و سونی مدیون این انحصار گری هاش بود.

                 ولی الان ۲۰۲۳ کویره چون فاینال فانتزی ۱۶ فرست پارتی نیست و اسپایدرمن هم که نسخه “دومه”.
                فکر کنم چون نسخه دومه اهمیتی نداره!

                الان هم که اثرات این انقلاب قابل مشاهده هست.
                یکی از دوستان لطف کردن و یادآوری کردن که ریترنال در حال ساخت “سکند پارتی” بوده، یعنی الان دیگه کلمه “انحصار” مهم نیست.
                یکی دیگه دوستان که مشخصه از انقلاب نسل ۸ مایکروسافت هستن هم، تاکید زیادی بر بازی هایی که فقط بر روی ps5 قابل تجربه هستن، داشتن و خیلی مستقیم، شاید هم غیر مستقیم ps5 رو کویر دونستن.

                الان هم کالاف فرست پارتیه و نشان از تجربه و درایت اسپنسر و دوستانه که تونستن این تنوع ژانر رو روی ایکس باکس به وجود بیارن.

                با این تفاوت که تا قبل از نسخه سوم مدرن وارفار با متای درخشان، کل جد و آباد کالاف مستقیما مربوط به مایکروسافت بود، اما بعدش اینجوری بود که تازه دو ماهه مایکروسافت اکتیویژن  رو خریده و این نسخه ربطی به مایکروسافت نداره.

                عه یه انقلاب دیگه!!!

                 

                armingod of warScorpionMr abdcrystal sky.
                • Mahdi Sam گفت:

                  داداش انقلاب واقعی این نسل ریمیک لست ۱ روی PC بود که موفق شد از حتی از suicide squad هم نمره پایین‌تری بگیره رو PC و این واقعا کار راحتی نیست

                  arminScorpionRezaMr abd.
                • Mr abd گفت:

                  (کاربر niroomand)پست چه ربطی به طومار تو داره میشه بگی؟

                  armin.
                • Scorpion گفت:

                  به استارفیلد گفتی انقلابی؟😂
                  شوخی بود دیگه؟ خرج کردن پول هم انقلاب نیست که میگی با استودیویی که خریده هم انقلاب کرده، حالا بماند که مایکروسافت تو ساخت استارفیلد کوچیک ترین کاری نکرده، حتی تا چند وقت قبل عرضه حتی کوچیک ترین ارتباطی با ایکس باکس نداشت😂
                  2023 کویره؟
                  با چهار تا دلیل شر و ور اسپایدرمن و فاینال فانتزی رو رد کردی.
                  خو نسخه دومه که نسخه دومه، چرا مایکروسافت یه بازی درست حسابی نداره که ازش نسخه دوم منتشر کنه؟ چرا همون نسخه دوم به کل نسل ایکس باکس می عرضه؟ فقط فرست پارتی گیم محسوب میشه؟😂 خدایی خودت خندت نگرفت؟😂
                  باز اگه میگفتی فاینال فانتزی بازی بدیه قابل قبول تر از این بود که بگی فرست پارتی نیست😂
                  اصلا اوکی، ps کویر بود قبول، ایکس باکس چی منتشر کرد دقیقا؟😂
                  انقلاب نسل هشت مایکروسافت؟ جون من داری شوخی میکنی دیگه؟ این یکی شوخی بود دیگه؟
                  تجربه و درایت اسپنسر و دوستان 🤣🤣🤣
                  تجربه و درایت🤣
                  از کی تا حالا چک سفید پر کردن و امضا کردن شده تجربه و درایت🤣
                  ها حتما اون پول رو از ایکس باکس دراوردن😂
                  نسخه سوم مدرن وارفر با متای درخشان؟
                  قبل از اون کل جد و آباد اکتیویژن به مایکروسافت مربوط بودن؟ چرا خود زنی میکنی؟ قبل دو ماه پیش اکتیویژن به مایکروسافت مربوط نبود یا جد و آبادشم به مایکروسافت مربوط بود؟
                  این دورویی نیست؟ هم دوروییه هم سوتی هم خود زنی
                  اکتیویژن دو ماهه به مایکروسافت مربوطه؟😂
                  دو ماهه قطعی شده، از وقتی قرارداد دارن هم کاری میکنن که بیشتر از یکساله، اسپنسر و دوستان با تجربه و درایتشون نمیتونستن بازی رو تاخیر بزنن؟😂 الان کامنت من از کمپین کالاف طولانی تره🗿
                  عه یه انقلاب دیگه! ایکس باکس در ضمینه ساخت کویر مصنوعی و ول خرجی پول انقلاب کرد!

                • Niroomand گفت:

                  کاربر Mahdi Sam:

                  “این واقعا کار راحتی نیست”

                  اتفاقا خیلی راحته، هضمش رو نمیگما، ایگنور pc پلیر ها توسط سونی، و به چشم یک منبع پول اضافه دیده شدن شون رو میگم.

                  از اون گذشته یحتمل معنی انقلاب رو نمیدونی، بالاتر هم گفتم چرا……

                  ولی فقط برای درک بیشتر یک مثال میزنم.

                  تو این فن بیس تازه شکل گرفته، حتی قبل از خرید اکتی هم ایکس باکس رو بهشت شوتر میدونستن.

                  برای مثلا من همیشه شاهد لیست های ردیف شده ای متشکل از هیلو اینفینیت، ردفال، های ان لایف، کراس فایر و اسکورن بودم.

                  اما بعد از خرید، حالا یا بخاطر شاهکار بودن عناوین بالا یا کلا به دلیل همون خرید اکتیویژن همگی با کالاف ها و اورواچ اکتیویژن بلیزارد جایگزین شدن.

                  چیزی که من توی این رفتار ها میبینم تحول و انقلابه که ایکس باکس بهش معروفه.

                  برای بهتر فهمیدن معنا و مفهومش یک مثال دیگه میزنم.

                   انقلاب بعدی که احتمالا می بینیم تبدیل فارکرای شوتر ها و ساندویچ شوتر ها به ماریو شوتر ها و خاویار شوتر ها هست.

                  که البته با اضافه شدن نسخه جدیدشون به گیمپس این انقلاب هم انجام میشه.

                  البته که از بعد فنی نمیگم مشخصا، هرچند که تا الان باید متوجه شدی باشی روی چی زوم کردم.

                  ما هم فعلا منتظر میمونیم و این تحولی هم که قرار شکل بگیره رو میزاریم کنار انقلاب های دیگه مایکروسافت.
                  البته که شما هم جزوی از این تحول هستید.

                  (یک فرد pc پلیر و بی طرف، با استاندارد های بالا و تفکر زلدا بودن هیلو اینفینیت!)
                   
                  کاربر Mr abd: همه مقدمه ها رو چیدم که بگم چرا الان کلمه انحصاری مهم نیست.

                  کاربر Scorpion: اولش فکر کردم فن ایکس باکسی، ولی فقط یک کاربر حواس پرتی.

                  پ ن: رپلای بسته شده بود و مجبور شدم روی خودم ریپلای بزنم.

          • 🔶 (مهدی رضایی): آقای رضایی از شما بعیده مگه بازی هایی که عرضه کرده حتما باید فقط رو PS5 عرضه میشدن که شما نسل نهمی حساب کنی، هر بازی سونی که تو نسل نهم عرضه کرده جزو همین نسل حساب میشه فرقی نمیکنه که رو PS4 هم عرضه شده باشن مهم اینه که تو نسل نهم عرضه شدن الان کیفیت فوربیدن وست کم از یک بازی نسل نهمی نداره همشون از قابلیت های پلی استیشن فایو و دوالسنس استفاده میکنن اگر از نسل نهمی منظورتون گرافیک بالاست که من حرفی ندارم این لیستی که علی جان داد با اینکه یه سری بازی های جدید داخلش نیستن ولی درسته

            🔸https://s8.uupload.ir/files/picsart_01-04-04.38.24_se1.jpg

            ScorpionRezavitto corleonearminAmscگیمری عادیnooriGOD OF WAR 3HTrembler𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
        • Mahdi Sam گفت:

          اینا به جز ریترنال (که سکندپارتی بود موقع ساخت) و رچت و اسپایدرمن ۲ بقیه یا میان نسلی یا DLC بودن، ریمیک و ریمستر هم که موضوع بحث فعلی بود

          ScorpionRezaܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓarminMr abdnooriHTremblerGOD OF WAR 3Nobody.more
        • از این لیست دیمن سولز رو از همه بیشتر دوست داشتم

          Scorpion
      • Mr abd گفت:

        استودیوهای ایکس باکس از اول نسل یا آیپی جدید دارن میدن یا نسخه جدید از ی فرنچایز بعد اینا یا ریمستر میدن یا ریمیک بعد جالب اینجاست کارگردان پروژه دوقرط نیمش هم باقی هست و میگه اگه میخواید با کیفیت تر بازیش کنید نسخه ریمستر رو بخرید خب اگه اینه همه استودیو ها بیان ریمستر یا ریمیک کنن بازیشون رو و پول روفی دیگه راه بندازن…(با تمام احترام به ناتی داگ و نیل دراکمن که از لجند های صنعت گیم هستن ولی واقعا امید وارم از این وضعیت بیان بیرون)

        Scorpionکارمند خستهGOD OF WAR 3armin.
    • King گفت:

      ن پس وقتی اویل ۴ ریمیک میشه باید ذوق کنید انجارتد یا گاد اف وار اشکال داره و بده ریمیک بشه. اهان حواسم نبود اونایی که هیت میدن نمونه بارز گربه هایی هستن که دستون ب گوشت نمیرسه میگن بو میده

      Scorpionarmin
      • Mahdi Sam گفت:

        گاد جای ریمیک داره، هم بازی مهمی بوده هم بازی شبیهش تو بازار کمه، سبکش هم اونقدری پیشرفت نکرده که یه ریمیک صرفا گرافیکی براش توهین باشه، یه ریمیک با تغییرات هم دیگه اون رنگ و بوی استدیوی اصلی رو نده

        .
    • Jimmy گفت:

      نه بازی که تازه منتشر کرده

    • بیاین به جنبه های مثبتش نگاه کنیم: ۱-ساخت ریمیک و ریمستر از بازیای نسل ۸ و نسل ۷ میتونه تا یه مدتی عتش طرفداراشو بخوابونه که برای ساخت یک آی پی جدید وقت بیشتری داشته باشن و فشار کمتر از سمت طرفدارا.
      2-ریمیک و ریمستر شده عناوین نسل ۷ و ۸ میتونه طرفدارای جدیدی که تازه از نسل ۹ با پلی استیشن آشنا شدن رو با بازیای قدیمیشون آشنا کنه و این چیز خیلی خوبیه.
      و به نظر من گاد آو وار باید فقط ریمستر بشه نه ریمیک تا طرفدارای جدید بفهمن گاد او وار در گذشته چطوری بود

      ScorpionRezavitto corleoneGOD OF WAR 3امیر پورحسینی
      • 🔶 (ZeUbermensch): ممنون دوست من بابت توضیحاتت با اجازت یک نکته دیگه هم من اضافه میکنم ۳- نیروهای تازه کار و همینطور استودیوهای پشتیبان با ساخت این پروژه ها میتونن تجربیات خودشون رو بالا ببرن و همینطور بیشتر با سخت افزار PS5 آشنا بشن تا در آینده از استعداد و تجربیاتشون برای تیم های اصلی استفاده بکنن و به اون ها اضافه بشن

        ScorpionReza
    • Mr abd گفت:

      (مستر چیف)اره خوب بلده بدوشه

      AmscScorpionMr abdarmin.
    • Reza گفت:

      خدایی این یکی لازم بود بنظرم. چون خیلیا هستن که هنوز سه نسخه اولشو بازی نکردن. یکیش خودم

  • B-man گفت:

    امیدوارم اینطور باشه آنچارتد واقعا نیاز به یک ریمیک داره

    ARSHIAAAABrainiac( خداحافظ )Scorpionامیر پورحسینیگیمری عادیImmortal SpartannooriAmsc𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥azerilAmore
  • Kratos گفت:

    دیدن دوباره انچارتد مو به تنم سیخ میکنه انقد عاشقشم. یکی این خوبه ریمیک شه یکی گاد اف وار ۱ و ۲

    ARSHIAAAABrainiac( خداحافظ )Scorpion
  • بخدا اگه این نسل لست او اس ۳ سر این ریمیک و ریمسترا نیاد پدر سونی رو در میارم….الن ویک ۲ رو بالاخره اشتراکی خریدم بزنم امشب دانلود شه ببینم چجوریاست.

    ARSHIAAAAScorpionکارمند خسته
  • Mahdi Sam گفت:

    عالی سلطان خلاقیت سونی می‌تازد تا از بچه پولدار آمریکایی انتقام توهین به خلاقیت را بگیرد

    ARSHIAAAABlack Swordsmanزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )Scorpionکارمند خستهRezaarminمحمدامین حیدریGrandWardenBrainiac( خداحافظ )more
    • Mahdi Sam گفت:

      نه ولی جدی خیلی بهتر نیست یه نسخه جدید ازش ساخته بشه جای ریمیک؟ مثلا با محوریت سالی یا سم و حضور افتخاری نیتن یا النا در کودکیشون؟

      ARSHIAAAABlack SwordsmanScorpionکارمند خستهRezaarminمحمدامین حیدریnooriشادمن 3Brainiac( خداحافظ )more
    • Playstation گفت:

      وقتی کیفیت بازی های سونی بالاس و هم ایپی جدید میسازه و هم قدیمی هارو باکیفیت خوبی ریمیک می‌کنه مشکل شما چیه؟
      شما که قرار نیست تجربه کنید که براتون مهمه.

      ARSHIAAAABlack Swordsman.ScorpionRezaNobodyGOD OF WAR 3arminامیر پورحسینی𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
    • . گفت:

      Bend Studio
      Naughty Dog
      Santa Monica Studio
      Firesprite
      Bluepoint Games
      Housemarque
      Media Molecule
      همه اینا تایید شده دارن رو IP جدید کار میکنن تازه بقیه هم هستن چه سکند پارتی چه فرست پارتی بقیه استودیو
      بعد گیرتون به ریمیک بازی ایه که ۱۷ سال پیش عرضه شده ؟!
      تا دیروز میگفتید گرافیک فلان بازی بالاست مدت زمان عرضش زیاد نیست نیازی به ریمیک نیست بعد الان سونی دست به هر چی میزنه میشه بد
      جالبه خود Capcom اومد Resident Evil 4 Remake که برای ۱۸ سال پیش رو ریمیک کرد کسی چیزی بهش نگفت الان هم شایعه شده داره رو ریمیک ۵ کار میکنه اونم بیاد کسی چیزی نمیگه ولی تا خبر سونی میشه همه شاخکاشون میاد بالا که ریمیک و ریمستر بده !

      Minecrosoنیون اکانت بسازScorpionRezaarminامیر پورحسینیAmscگیمری عادی
      • Mahdi Sam گفت:

        تا وقتی معرفی نکرده من چجوری باید حسابش کنم؟ الان اگه لغو بشه من می‌تونم بگم من به امید عنوان معرفی نشده هوسمارک خریدم کنسولو؟
        در ضمن چه خوب چه بد، تقریبا هیچ بازی غیر از tlou نداره که از لحاظ اهمیت با RE4 برابری کنه، تازه همون tlou هم با انقلابی که RE4 به پا کرد قابل مقایسه نبود

        arminScorpion.
    • sorena گفت:

      البته از اون بچه آمریکایی پول دار هم ما چیزی تحت عنوان خلاقیت در این نسل ندیدیم و هرچی بوده از صدقه سری بتسدا بوده. یه تنه از اول نسل فقط ای پی جدید داده…

      Brainiac( خداحافظ )Scorpionکارمند خستهDoctorمحمدامین حیدری.
      • Reza گفت:

        دیگ این یکم بی انصافیه
        ایپیای جدید بجز بتسدا درسته کوچک بودن ، ولی بودن
        گراوندد ، پنتیمنت ، ماینکرفت دانجنز ، ماینکرفت لجندز ، بلیدینگ اج هم بوده ک موفق نبوده
        تازه ده تام معرفی کردن ک امسال و سال بعد میان (وقتی خریدای قبل از بتسدا جواب بده ) ، مث کلاکورک و اوود و سود اف میدنایتو… (سکندام اگ حساب کنیم کنترابند و تاوربورن و od و …)
        درکل بچه پولدار امریکایی بنظرم ریسک خوبی کرده ، زوده ک ببینیم موفق بوده ریسکاش یا ن ، ولی ده برابر بقیه رو آیپی جدید ساختن ریسک کردن… بقیه ناشرا فقط تو رویاهای طرفداراشون ریسک کردن ، تو واقعیت ما ک چیزی ندیدیم ، قراره توی شوکیس دوم سونی تو سال ۲۰۲۳ ببینیم

        .
        • sorena گفت:

          هرکی رو با نسل قبل خودش مقایسه کنیم هیچ کدوم اونطور که انتظار می‌رفت خوب نبودن. سونی نسل قبل خیلی بهتر بود، ماکروسافت هم با توجه به فاجعه بودنش انتظار عملکرد بهتری رو داشتم. درسته آی پی های جدیدی رونمایی کرده اما هنوز هیچ کدوم منتشر نشدن، و از طرفی سونی هم درسته رونمایی نکرده اما می‌دونیم که استودیو های خوبش دارن رو آی پی جدید کار میکنن. تا اینجا فقط دوتا بازی ابسیدین کاملا جدید بودن هرچند هیچ کدوم آی پی AAA نبوده.
          بتسدا تا اینجای نسل آبروی نسل نه بوده
          Ghostwire
          Deathloop
          Redfall
          Hi Fi Rush
          Starfield
          اخیرا هم دو رونمایی داشته
          Blade
          Indiana Jones
          و هنوز هم هست!

          Reza
          • Reza گفت:

            بتسدا بحثش جداست ، اون ترکونده
            بین سونی و مایکروسافت و نینتندو گفتم ، ک اینا بسیار بیشتر ریسک کردن در این باره
            والا من ک نمیدونم سونی چی میسازه ، چیزی ک من ازشون دیدم برنامه ریزی اشتباه و دیر متوجه شدن طولانی شدن مدت زمان ساخت بازی و ریمیک و ریمسترای متوالیه ، بقیه چیزارو شایعات بی اساس درنظر میگیرم ، مثل شایعات ایپی جدید کوالیشن و تنگو و زنیمکس انلاین و… ک برای من شایعات بی اساسن (تا وقتی ک رونمایی بشن ، یا حداقل استودیو اعلام کنه رسما)

  • بهنام گفت:

    یادش بخیر ۱۴ سال پیش بازی کردم….ارزش تکرار داره قطعا

    Brainiac( خداحافظ )Scorpion
  • Sony ps power گفت:

    کسی میدونه چرا لینک دانلود تمام بازیهای خوب و با کیفیت کامپیوتر و کنسول هارو حذف میکنن ،بجای لینک دانلود ،نوشته تصدیق مصادیق مجرمانه ،مگه بازی کردن جرمه ، مگه تو ایران مظلوم تر از گیمر هم هست ،ما گیمرها که با کسی کاری نداریم میشینیم یه گوشه بازی مونو انجام میدیم با کسی هم کاری نداریم ،غرق دنیای مجازی خودمون هستیم،با هزار و یک دردسر و مصیبت یه کنسول بازی تهیه میکنیم از همه جای زندگیمون میزنیم ،تا بلکه تو دنیای گیم خودمونو سرگرم کنیم ،تو واقعیت که هیچ کاری نمیشه کرد ،تو دنیای مجازی هم ولمون نمیکنن به حال خودمون باشیم اینا دیگه از کدوم جهنمی نازل شدن

    ARSHIAAAABrainiac( خداحافظ )MJ
  • فکر نکنم ولی قراره حالا حالا ها عرضه بشه چون بعد اون پروژه قرون وسطایی
    میرن سراغ لست اف اس

  • Lord vader گفت:

    از فرنچایز های قدیمی خوب میشه ریمیک های خوبی در آورد ناتی داگ هم کار بلده احتمال زیاد بازی خوبی از آب در میاد

    Brainiac( خداحافظ )Fire walk with me
  • Mr.W گفت:

    دلیل گارد بعضی دوستان به این ریمیک هارو متوجه نمیشم
    حالا باز بعضی بازیای مثل لست پارت یک قابل قبوله
    ولی بازی های نسل ۶ و ۷ برا کسی که الان بازیشون نکرده بخاد با گرافیک اون تایمش بازی کنه ممکنه لذت کافیو نبره .
    از طرفی تیم هایی که این بازی هارو میسازن تیم های اصلی نیستن که
    یه تیم فرعی رو بالا سر ریمیک ها میزارن معمولا …

    Black SwordsmanAmscarminامیر پورحسینی.noori
  • احتمالا میخواد اول به عنوان یه آزمایش به یکی دیگه از استودیوهاش بده ، در صورتی که از پسش اونطور که سونی میخواد براومدن بعد بیاد به نسخه جدید چراغ سبز نشون بده

    Sponge bobامیر پورحسینیهادی صفائیگیمری عادیBrainiac( خداحافظ )Nobodyo0ashil0oلطفاً منو بن کنیدMeafana
  • HTrembler گفت:

    اگه قراره برون سپاری بشه یا اینکه یه گروه از اعضای استودیو که روی پروژه خاصی کار نمیکنند قراره ریمستر یا ریمیک رو انجام بدن و این باعث کاهش اخراج ها بشه، هیچ ایرادی نداره و کار خوبیم هست ولی درغیر این صورت به شخصه آیپی یا نسخه جدید بازی هارو ترجیح میدم

    کارمند خستهگیمری عادیBrainiac( خداحافظ )GOD OF WAR 3امیر پورحسینی.o0ashil0oDoctorMeafana
  • خدایش شرف دارن بازی قدیمی ریمیک کن اصلا مشخص نیست الان چ میسازن ۴ دونه بازی قدیمی ریمیک کن چ حالی میده واسه پلی مخصوصا رزدینت اویل ۵ دارن ریمیک میکنن

    بیگ اسموک
  • یعنی از بهترین اخر سال هایی بود که یادم نمیاد اخرین بار اینهمه خبر خوب شنیده باشم لست ۳ ریمیک انچارتد ایپی جدید اسپین اف تومی کلا دمت گرم داری عالی میتازی .

    امیر پورحسینی
  • فعلا که شایعست. ولی آنچارتد کالکشن هست دیگه. چرا باید یه بازسازی دیگه انجام بدن؟!

    Black Swordsmanزیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )هادی صفائیمحمدامین حیدریگیمری عادیGOD OF WAR 3NobodyazerilA
    • 🔶 (Monkey D. Trip): آنچارتد نیتن دریک کالکشن یک ریمستر معمولیه این ریمیکه

      🔸در کل این ریمستر و ریمیکا تا زمانی که وقت استودیوهای اصلی سونی رو نگیره و مال ۱۰ الی ۱۵ سال پیش باشن مشکلی نداره چون از آنچارتد ۱ ۱۷ سال میگذره من مخالف اون بازی هایی هستم که کیفیت نسخه اصلیشون هنوز بالاست نیازی ندارن، به نظرم بهتره اینا رو بسپرن به استودیوهای پشتیبان تا هم تجربشون بره بالا هم وقت استودیوهای اصلی گرفته نشه و اونا آیپی های جدید و نسخه های جدید فرنچایزاشون رو بسازن

      Black Swordsmansiavash.گیمری عادیnooriGOD OF WAR 3NobodyerfankarimiDoctorAmscmore
      • والا می فهمم چی میگی. ولی به نظر من بازیای نسل هفت و بعدش ریمیک نمی خوان. حتی خیلیاشون ریمستر هم نمی خوان.
        در مورد سازنده هم امیدوارم سازندش همونطور گه گفتی یه استودیوی دیگه باشه. اگر خود ناتی داگ باشه از لیست خط می زنمش 😩

        • 🔶 (Monkey D. Trip): ناتی داگ که بعید میدونم باشه مگر اینکه اون استودیویی که میخوان بهش بدن نتونه از پسش برمیاد دوباره بدنش به ناتی داگ چون اگر خاطرت باشه سر لست ریمیک هم یک استودیو دیگه داشت میساختش که آخر نمیدونم چی شد که بقیه ساختش رو سپردن به تیم دوم یا سوم ناتی داگ

          🔸شایدم میدنش به بلوپوینت نمیدونم دقیقا باید صبرکنیم به طور رسمی اعلام کنن فعلا در حد شایعس ولی این سونی هم حرص درمیاره ها یعنی اگر بخواد اینو برای PC بده صدای همه درمیاد میدونی چرا؟ چون میگن خب بگو آدم عاقل تو که میخواستی از اول همه نسخه های رو ریمیک کنی تا برای PC هم بدی خب از اول اینکارو میکردی تا داستانش رو بفهمیم نه اینکه برداری اول نسخه چهارمش بدی به جان خودم سر گاد هم همین اتفاق میوفته 😁

          گیمری عادی
  • خلاقیت مرده … تو عمرم یک بار هم ریمیک یا ریمستر یه بازی خطی رو پلی ندادم .. وقتی گیم پلی برات تکراریه یا داستانو میدونی ارزشی نداره پولتو بریزی دور. وقتتم حر وم کنی .. بجاش گیمایی که پلی ندادی رو …میری‌تو کارش.

    هادی صفائیJin KazamaRezaarminsiavash𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰nooriMalekCharlie ChaplinNobodymore
    • Amsc گفت:

      شما پلی ندادی هستن خیلیا که دوست دارن گیمی که قبلا پلی دادن رو الان با گرافیک بالاتر پلی بدن و حتی فرصت خوبیه برا کسایی که تازه برای اولین بار می خوان انچارتد رو پلی بدن

      و یا حتی گیمای قدیمی دیگه سونی

      .Nobodyامیر پورحسینیگیمری عادی
    • King گفت:

      تو همونی بودی که برای اویل ۴ ریمیک ذوق داشتی ها😂

      .silent-man(Metro edition)HajEsiarminامیر پورحسینیگیمری عادی
    • Reza گفت:

      حالا یسری بازیا واقعا نیازه ریمیک شن
      مثل اویلا
      چ بخاطر تغییرات زاویه دوربین ، چ بروز شدن گیمپلی
      واقعا حیف بود حتی اویل چهار اونطوری بمونه ، مثلا نتونی راه بری و تیر بزنی😅
      بنظر من تو هسته گیمپلی اگ بتونن تغییرات خوب و بزرگ بده ، ریمیک لازمه
      ولی برای بالابردن گرافیک اگ باشه ک دیگ میشه همون ریمستر…

      .
  • god of war گفت:

    واقعا ریبوت نباشه و نولان نورث رو عوض نکنن
    نمی فهمم قبلا یک بار سه گانه هم خیلی عالی ریمستر شده بود و اتفاقا فروش خوبی هم داشت

  • Unknown گفت:

    ریمیک و ریمستر خوبه ها ولی زیادش دیگه تو ذوق میزنه!
    بهتر نیست بفکر آی پی های جدید باشید؟نکنه خلاقیتتون ته کشیده؟
    بیا بهت ایده بدم😁

    Reza
  • ¶DIAMOND¶ گفت:

    بدترین تجربه من انچارتد۴ بود کلا با این سری حال نکردم برعکس تعریف های بقیه بود

    شادمن 3Jin Kazama
  • Amir_kh گفت:

    عالیه، نسبت به خیلی از بازسازی های اخیر که خبرش اومده منطقی تره. فقط کاش یه فکری به ریمیک ۳ گانه god of war بکنن(ریمیک نه ریمستر) واقعا نیازه

  • بنازم بنازم این خوب اره ریمیک انچارتد یک و دو بهبودها گرافیک نسل نهمی و سگانه خدای جنگ استودیو بند بیاد سایفون فیلتر رو پلی وان بود یه ریمیک خوشگل پروپیمون باکیفیت بده بیرون واقعا این ای پی ها خیلی حقن خفن سایفون فیلتر امیدوارم اشتباه نگفته باشم بند استودیو ساخته بود یادمه اول بازی بند استودیو همچین چیزی زده بود امیدوارم همین بند ساخته باشه درست گفته باشم استودیوش تعطیل نشده باشه بابا توروخدا ما قدیمی هارو دریابید همش نمیشه لایو سرویس رایگان پرداخت درون پاچه ای چاپ پول یه نگاهی هم امیدوارم داشته باشن نه تنها پلی استیشن بلکه کپکام با دایانا کرایسیس یوبی سافت اسپیلینتل سل باندی نامکو با تنچو ایی ای با نسخه مدال ریمیک نسخه اول ای جی ای ایندفعه رو کنسول ها هم بیاد واقعا امیدوارم البوم گذشته رو ورق بزنن این ای پی ها خاک خورده خفن که خیلی قدیمی ها زندگی کردن باهاشون به بچه های جدید نشون بدن با گرافیک فناوری امروزی تا ببینن چرا ما انقدر از بازی های قدیمی میگیم

    Doctor
  • Abby Anderson گفت:

    آنچارتد ۱، همین الانش به نظر من ، جایگاه سوم بهترین آنچارتد ها رو داره.
    بسیار بسیار بازی فوقالعاده و نادیده گرفته شده ای هست.
    کار فوقالعاده ایه بازسازیش و واقعا خوشحال شدم از شنیدنش.
    به عنوان یه ناتی داگ فن حرفه ای با صدها دلیل منطقی با محوریت گیمپلی، ترتیب بازی های این سری از عالی ترین تا بهترین، به ترتیب زیر است : ( توجه کنید که پایینترین بازی این لیست هم فوقالعاده محسوب میشه)

    ۱- Uncharted 3
    ۲- Uncharted Lost Legacy
    ۳- Uncharted 1
    ۴- Uncharted2
    ۵- Uncharted 4

    Abby AndersonNobodyܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓ.arminامیر پورحسینی𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
  • خب این نشون دهنده اینه که قراره نسخه ۵ هم ساخته بشه

  • GrandWarden گفت:

    نام های پیشنهادی واحد پلی استیشن پس از انتصاب رئیس این بخش به وی ابلاغ خواهد شد. گزیده ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

    Remakestation
    Remasterstation
    Risk-aversestation
    Milkstation

    وقتی بازی سال ۲۰۱۵ رو ریمیک میکنی و زمزمه هورایزن محصول سال ۲۰۱۷ هم هست دیگه چجوری باید به این بازی که تقریبا ۲۰ سال پیش عرضه شد گیر داد؟
    واقعا حرفی نمیشه زد…

    Jin Kazamaکارمند خستهarminمحمدامین حیدریCodeName:666Brainiac( خداحافظ )GOD OF WAR 3
    • تازه نام کنسول نسل بعدیش هم لیک شده
      PlayStation 2 Remake 😃

      Brainiac( خداحافظ )کارمند خستهMahdi SamGrandWardenگیمری عادی
    • کار به هیچی ندارم ولی دیگه سر ریمیک آنچارتد ۱ حرفی نزنید.
      کپکام رزیدنت اویل۴ رو ریمیک میکنه عیبی نداره ولی سونی آنچارتد ۱ رو ریمیک میکنه عیب داره؟
      فاصله زمانی این دو تا بازی‌ای که گفتم ۱ ساله. ریمیک کردن فقط برای سونی اخ و بده ولی برای بقیه خوبه؟
      نمیگم همش ریمیک و ریمستر بده ولی اینکه بازیای خیلی قدیمی رو بکنه مگه چه اشکالی داره؟ من خودمم انتقاد کردم به ریمیک لست۱ از همه لحاظ یا حتی وقتی شایعه ریمیک هورایزن۱ اومد گفتم هر کی بخره به شعور خودش توهین کرده ولی بعضیا رو واقعا نمیشه حرفی در موردشون زد.
      نمیتونین هم بگین که سونی این نسل فقط داره ریمیک و ریمستر میده. الآن تقریبا همه ی استودیو های سونی تایید شده که دارن روی ip جدید کار میکنن. دیگه واقعا میخواین چیکار براتون بکنن. از اول نسل هم حتی اگه ریمیک و ریمستر رو فاکتور بگیریم چند تا بازی بهمون دادن؟
      بهتره الکی سوار این موج اعتراض الکی نشین. بعضی وقتا اعتراض لازمه ولی نه همیشه که هر کاری طرف بکنه بیای اعتراض بکنی.

      arminامیر پورحسینیمحمدامین حیدریAmsc
      • CodeName:666 گفت:

        میدونی چرا ملت به کپکام گیر نمیدن ولی به سونی گیر میدن؟بخاطر این که کپکام کنسول نمیده داداش من ولی ملت کنسول سونیو خریدن حق دارن بیشتر منتظر آیپی های جدید باشن از فرست پارتی های سونی بشخصه خود من اصلا منتظر ریمیک هایی که کلا ساخته میشه نیستم چون قبلا بازیشون کردم بیشتر تشنه آیپی جدیدم بقیه هم که اینجوری ناراحتن همینن ولی بعضیا دارن از اب گل الود ماهی میگیرن که هیت کنن سونیو که حسابسون جداست.

        Brainiac( خداحافظ )کارمند خستهMahdi Samگیمری عادی
        • نگاه بعضی چیزا رو میان با هم قاطی میکنن. برای مثال شایعه ریمیک هورایزن۱ اومده بود. خب حتی منم میگم اگه واقعیت داشته باشه هر کی بخره به شعور خودش توهین کرده. یا همین until dawn که چند روز پیش معرفی شد. خب یه پچ ساده ۶۰ فریم و رزولوشن ۴k برای اون بازی کافیه چرا باید مثلا ریمیک بشه. ولی بازی‌ای که مال ۱۷ سال پیشه، از لحاظ گرافیکی واقعا با ریمستر ساده کارش راه نمیفته؛ نورپردازی و صدا گذاری بازی واقعا قدیمیه، گیمپلی واقعا نیاز داره دوباره روش کار بشه مخصوصا تیراندازیش. درسته همین الآن آنچارتد۱ قابل بازیه ولی بیشتر میشه گفت میشه تحملش کرد. قابل بازی بودن و قابل تحمل بودن خیلی با امروزی بودن فرق داره. هورایزن۱ هنوز امروزیه، until dawn تا حدودی هنوز امروزیه ولی آنچارتد۱ امروزی نیست صرفا قابل تحمله. مشکل من نه با انتقاد بلکه اعتراض الکی صرفا به خاطر هیت دادن به سونی هستش. آیپی جدید هم اکثرا استودیوهاش اعلام کردن که دارن روشون کار میکنن. خب الآن دیگه اعتراض های الکی برای چیه؟

          RezaBrainiac( خداحافظ )Mahdi Samامیر پورحسینی
    • Reza گفت:

      شخصا به عنوان کسی که با ریمستر و ریمیک مخالفم ولی با این خبر خیلی خوشحال شدم چون بجز نسخه ۴ هیچکدوم نسخه های انچارتدو تجربه نکردم. مطمئنم خیلیای دیگه هم هستن که شرایط منو داشته باشن

      GrandWarden
  • GOD OF WAR 3 گفت:

    واقعا دیگه شورش در اومده همش ریمیک و ریمستر . نه فقط سونی بلکه همه ناشرها . شما بازی های جدیدتو بساز کنارش یک‌ ریمیک و ریمستر هم بکن ، نه اینکه همش ریمیک وسطاش هم یک بازی جدید . الان آنچارتد ۱ چه نیازی به ریمیک داره ؟ در حالی که آنچارتد نسخه اول اصلا هم بازی تاثیر گذاری نبود و از آنچارتد ۲ بود که شد آنچارتدی که الان می‌شناسیم . چیزی جز حرص و طمع این قضیه رو توجیه نمیکنه .

    Amscشادمن 3arminامیر پورحسینی.𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
    • یه سوال با ریمیک رزیدینت‌اویل۴ مشکلی نداری؟
      چون فاصله زمانی رزیدنت‌اویل۴ با آنچارتد۱ فقط ۱ ساله

      arminامیر پورحسینی
      • Mahdi Sam گفت:

        شما تفاوت اهمیت آنچارتد با رزیدنت اویل رو متوجهی؟ آنچارتد حتی یک سوم رزیدنت اویل هم نفروخته در کل سریش

        armin.
        • داداش من فقط آنچارتد۴ روی ps4 بدون احتساب فروش لاست‌لگسی و بدون احتساب فروش آنچارتد لگسی‌آف‌تیوز کالکشن و بدون احتساب فروشش روی pc، بیست میلیون نسخه فروخته طبق آخرین آمار رسمی به عنوان یه بازی انحصاری! ضمن اینکه آنچارتد ۱ و ۲ و ۳ جدا فروخته شدن و در یک کالکشن برای ps4 عرضه شدن و اونجا هم بالای ۸ ۹ میلیون نسخه فروخته شدن. آنچارتد گولدن‌ابیس هم روی ویتا عرضه شد و اونجا هم چند صد هزار نسخه فروخته. بعدش هم آنچارتد از نسل۷ اومدش در حالی که رزیدنت‌اویل از نسل۵ هستش. تعداد نسخه های رزیدنت‌اویل خیلی از نسخه‌ های آنچارتد بیشتر هستش. ضمن اینکه مولتی‌پلتفرم هم هستش. با این حال، فروش کلی سری رزیدنت‌اویل بایدم از کل سری آنچارتد بیشتر باشه

          armin
          • Mahdi Sam گفت:

            کلا سری آنچارتد ۴۰ میلیون نسخه فروخته، سری رزیدنت اویل بیشتر از ۱۵۰ میلیون

            • 🔶 (Mahdi Sam): بازم یک مقایسه اشتباه دیگه اول اینکه آنچارتد انحصاریه و دوم اینکه کلا پنج تا نسخه داره که یکیش فرعیه و سوم اینکه مثل رزیدنت اویل واسه هر نسخش ریمستر یا ریمیک نداره یعنی این ۱۵۰ میلیونی که شما داری حساب میکنی حداقل ۵۰ میلیونش مال ریمستر و ریمیکاییه که داره میده بیرون

              🔸رزیدنت اویل یک بازیه مولتی پلتفرمه که فقط کم مونده رو یخچال فریزر عرضه بشه، ۲۸ تا نسخه داره و از این ۲۸ تا چندتاش فقط ریمیک و ریمستره تازه رزیدنت اویل قدمت بیشتری داره نسبت به آنچارتد رزیدنت اولین نسخش مال سال ۱۹۹۶ آنچارتد مال ۲۰۰۷، دوباره میگم خواهشا از این مقایسه ها صدمن یک غاز و غیر منطقی نکن دورت بگردم

              • Mahdi Sam گفت:

                دقیقا برای هر نسخه از آنچارتد ریمستر داریم با نام های وزین nathan drake edition و خب نسخه legacy of thieves و من صرفا دلیل این که آمار ارائه کردم این بود که این دوستمون تو کامنت بالایی نزدیک ۳۵ میلیون فقط از نسخه اولیه آنچارتد ۴ و نیتن دریک ادیشن و نسخه ویتا درآورد

                صرفا تو یه کلمه بخوای جواب بدی به نظرت رزیدنت اویل بیشتر رو صنعت گیم تاثیر گذاشته یا سری آنچارتد؟

                • 🔶 (Mahdi Sam): داداش فکرکنم کلا دیگه نباید به تو ریپلای بزنم چون ببخشید رسما داری پرتو پلا میگی غیر منطقی تر از تو ندیدم تو عمرم

                  🔸آنچارتد یک کالکشن داده که سه تا نسخه داخلش هست نه مث رزیدنت اویل که هر نسخه رو جدا میده اون لگسی اف دیویز هم اونقدر فروشی نداشته که جزو آمار حساب میکنی حتی داری اون نسخه ویتا رو حساب میکنی که فروشی به اون صورت نداشته

                  🔸بعدم ما داریم راجع به فروش این دوتا آیپی صحبت میکنیم یهو بحث رو عوض میکنی میگی تاثیر رزیدنت اویل تو صنعت گیم بیشتر بوده یا آنچارتد؟ این ترولای زیر پوستی رسما دیگه دارن خودشونو نشون میدن عزیز چون رسما داری برای هیت کردن آنچارتد از دکل رزیدنت اویل بالا میری من دیگه حرفی ندارم این آخرین کامنت من بهت بود چون دیر شناختمت فقط در آخر فروش نسخه های آنچارتد رو میفرستم برات که ببینی چقدر اشتباه کردی موفق باشی ❤️

                  🔸https://s8.uupload.ir/files/playstation-1_53m5.jpg

              • Mahdi Sam گفت:

                من منبعم این بود، هرچی فحش دارین به اون بدین

                https://en.m.wikipedia.org/wiki/Uncharted%23:~:text%3DUncharted%2520has%2520shipped%2520over%252041,Dog%27s%2520reputation%2520as%2520a%2520developer.&ved=2ahUKEwi-1K-rkZSEAxWhdqQEHTmrARMQFnoECA0QBQ&usg=AOvVaw2i2nL1XpDYfYbsbVSzBGEe

                در ثانی من شروع نکردم مقایسه با رزیدنت اویل رو به کسی ریپلای زدم که این مقایسه رو انجام داده بود

        • . گفت:

          ماله نکش ریمیک ریمیکه فرقی نداره از چه فرنچایزی باشه
          همین آنچارتد از مهم ترین اکشن ادونچر های تاریخه که رو خیلی از بازی های هم سبک خودش مثل Tomb Raider 2013 تاثیر گذاشته
          رزیدنت اویل هم اگه فروش زیادی داره از صدقه سری عرضه هزاران نسخه هست در مقابل آنچارتدی که صرفا ۶ تا نسخه ازش عرضه شده با احتساب نسخه های فرعی

          گیمری عادی
        • Reza گفت:

          انچارتد جزو معروفترین انحصاری های پلی استیشنه! و نسخه یکش مال ۱۷ سال پیشه. این یکی واقعا نیازه ریمیک بشه

      • Mahdi Sam گفت:

        نه ولی جدای از شوخی و کری خونی این واکنش بیشترش طبعات ریمیک آنتیل داون هست تا خود این بازی

        .گیمری عادی
    • . گفت:

      حالا توی هیتر ترول سال با اون اسم پروفیالت نمیخواد برای ما کاسه داغ تر از آش بشی

      گیمری عادی
  • Mr Hill93 گفت:

    سونی اگه مارو ریمیک نمیکنی ی کامنت بزاریم

    هادی صفائیJin KazamaMahdi SamGrandWardenarminمحمدامین حیدری
  • sorena گفت:

    اگه با اعمال یک سری تغییرات اساسی و وسیع تر کردن گیم پلی بازی همراه بشه چیز خوبی میشه. نسخه اول بخاطر کم تجربه بودن ناتی داگ یک سری محدودیتهایی داشت . اگر صرفا همون ساختار رو با یه مود روگ لایک غیر اصولی منشترنکنن، بازی رو با ایده های جدید گسترش بدن تبدیل به تجربه ی بهتری میشه. اما اگر صرفا یک ریمیک ساده باشه به نظر من ارزش نداره.

    Brainiac( خداحافظ )گیمری عادیCodeName:666هادی صفائی
  • به پیر به پیغمبر ریمیک حماسه یونان کریتوس مهمتره

    هادی صفائیBrainiac( خداحافظ )کارمند خستهMahdi Sam
  • اینو خیلی هستم!
    اما کاش کاش نسخه جدیدش معرفی بشه

    RezaBrainiac( خداحافظ )گیمری عادی
  • سونی غیر از ریمیک و ریمستر چیزی برای ارائه نداره
    بریم پلی استیشن بخریم ریمیک بازی های زیر خاکی بازی کنیم😐

    RexonAmsc.arminگیمری عادی
  • Tom گفت:

    فکر کنم شایعه دروغ باشه
    قبلا هم شایعه هورایزن زیرو داون ریمیک اومده بود
    الان تمام استودیو های سونی دارن بازی خودشونو میسازن
    بند داره بازی خودشو میسازه
    ناتیداگ داره لست ۳ و ip جدید میسازه
    سانتا داره ip جدید میسازه
    بلوپوینت داره ip جدید میسازه
    اگه این خبر راست باشه احتمالا برای نسل بعده

    زیباترین لبخند ( پی‌سی گیمر- با نصف قیمت ps5 )Brainiac( خداحافظ )Mahdi Samگیمری عادی
  • تنها راه ادامه دادن آنچارتد از اول ساختنشه
    من نسخه اولشو خیلی دوست میداشتم

  • انگار سونی این بازی کثیفشو تموم نمیکنه میخواد تمام آی پی هاشو یه دور ریمیک و ریمستر کنه باقیشم با سالی یدونه فاینال فانتزی پر میکنه

    Amscشادمن 3ammar_iraqi.armin
  • این و سه گانه god of war با هم ریمیک بشن خیلی عالی میشه 🤌

    Alan Wake
  • Alan Wake گفت:

    آقا این دیگه واقعاً ریمیک نیازه
    نه فقط این نسخه ش
    بلکه کل سه گانه شو ریمیک کنند خیلی خوب میشه

  • Reza گفت:

    برا منی که فقط انچارتد ۴ رو بازی کردم این خبر یکی از بهترین خبرای چند وقت اخیر بود. فکرشو بکن اگه انچارتد یک تا سه رو بازسازی کنن چه شودددد🔥

  • Halflife81 گفت:

    انشالله ناتی داگ نیاد مث ریمستر لست ۱ گند بزنه

شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است - گیمفا