بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند
بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند
بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند
بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند

بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند

محسن رضوی فر
۲۰:۰۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند

بنیان‌گذاران سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games)، سازنده‌ی عناوین Until Dawn و The Quarry، جدایی خود را از این استودیو اعلام کردند.

طبق گزارش Game Rant، این اعلامیه اخیراً در صفحه لینکدین Supermassive Games با پیامی برای ادای احترام به بنیانگذاران این استودیو، پیت و جو ساموئلز، منتشر شد.

در این پیام آمده است:

پس از ۱۵ سال شگفت‌انگیز، ما با بنیانگذاران خود خداحافظی می‌کنیم. پیت و جو ساموئلز از شما برای خلق داستان بازی‌های فوق‌العاده که ما به نوشتن آن ادامه خواهیم داد، سپاسگزاریم. میراث فوق العاده شما زنده خواهد ماند. همه‌ی ما برای هر دوی شما در فصل بعدی زندگی‌تان آرزوی موفقیت داریم.

پیت ساموئلز (Pete Samules) با انتشار پیامی توضیح داد که تصمیم او برای جدایی از سوپرمسیو گیمز به دلایل سلامتی است.

پس از گذشت بیش از ۱۵ سال به عنوان مدیرعامل Supermassive Games، تصمیم بسیار سختی گرفتم و از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم. تصمیم من کاملاً بر اساس دلایل سلامتی بوده و به سادگی گرفته نشده است. به آنچه که جو ساموئلز و من در تمام این سال‌ها پایه‌گذاری کردیم و دستاوردهای شگفت‌انگیزی برای سوپرمسیو گیمز کسب نمودیم، افتخار می‌کنم و همیشه قدردان خواهم بود.

من در مورد آینده‌ی استودیو تحت تیم رهبری با استعداد جدید به رهبری رابرت هنریسون که سوپرمسیو را در مرحله بعدی یک ماجراجویی باورنکردنی هدایت می‌کند، هیجان زده هستم.

رابرت هنریسون (Robert Henrysson)، مدیرعامل جدید سوپرمسیو گیمز، مدیرعامل سابق و رییس استودیوی Avalanche بوده است.

هنریسون در بیانیه خود گفت:

باعث افتخار من است که از امروز به عنوان مدیرعامل سوپرمسیو گیمز فعالیت خود را آغاز می‌کنم. بنیانگذاران پیت و جو ساموئلز یک استودیوی فوق‌العاده را ایجاد کردند که بازی‌هایی ساخته است که میلیون‌ها بازیکن را در سراسر جهان هیجان‌زده و وحشت زده کرده است. امیدوارم آن‌ها از فصل بعدی و استراحتی که به خوبی به دست آورده‌اند، لذت ببرند.

من از کار با مدیریت و همه افراد با استعداد در استودیو برای ادامه توسعه جایگاه Supermassive Games به عنوان یکی از استودیوهای پیشرو در جهان خوشحالم. کار ما تازه شروع شده است!

سوپرمسیو گیمز در حال حاضر روی ساخت The Casting of Frank Stone، عنوان فرعی تک‌نفره در دنیای Dead by Daylight و همچنین Little Nightmares 3 و Directive 8020، بازی بعدی مجموعه‌ی Dark Pictures Anthology کار می‌کند.


نظر شما در این باره چیست؟

milad saDARKSIRENMincraftgreatRCambyses The Thirdkiller of trollsحق گوی گیمفاامیر پورحسینی𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥🤘Mohsenj74Lerox

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند
بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند
بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند
بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند
بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Lerox گفت:

    علاوه بر اینا یه خبر هم از دست های پشت پرده بین سونی و Supermassive Games اومده
    ظاهرا قرار بوده دنباله Until Dawn رو بسازن و سونی هم بهشون بودجش رو داده ولی به هر شکل نساختنش و خواستن پروتوتایپ بازی رو بخرن و سونی هم از Direction بازی راضی نبوده و به خاطر همین دیگه با هم همکاری نکردن
    جالبه بدونید خود The Quarry قرار بوده اول Until Dawn 2 باشه ولی چون IP دست سونی بوده نمیتونستن ازش استفاده کنن
    این تیمی هم که داره رو بازی کار میکنه یعنی Ballistic Moon از اعضای قدیمی خود Supermassive Games هستن و ظاهرا بعد عرضه بازی سونی دنباله بازی رو بده به اینا

    وزغ ( آنتی لگبت)گیمری عادیammar_iraqiAlex Mercer
  • آخر یهو می بینی سر از بالستیک‌مون سازنده بازسازی آنتیل داون سر در میارن 😆😆

    گیمری عادی
  • 🔶 دوستان عزیز یه سری اطلاعات جدید پیدا کردم برای ریمستر یا ریمیک Until Dawn که بدونین کلا جریان از چه قرار بوده و اطلاعات قبلیتون رو تکمیل کنه

    🔸 خب قضیه از این قراره که سونی قصد داشت بازی Until Dawn 2 رو توسعه بده اما Supermassive با این پروژه به سمت گوگل سپس به ۲K Games رفت

    🔸 روابط سونی و Supermassive به دلایل مختلفی ضربه خورده بود از جمله بخاطر The Quarry و همچنین توسعه The Dark Pictures برای Bandai Namco, هر دو پروژه بر اساس ایده هایی از Until Dawn بودند و در توسعه آن‌ها به میزان قابل‌توجهی از تهیه کننده‌های سونی کمک گرفته شده بود

    🔸 در ابتدا Until Dawn یک بازی برای PS Move بر روی PS3 بود عملاً مانند تیراندازی اما پس از موفقیت Heavy Rain، در سونی تقاضای بزرگی برای «سینمای تعاملی» دیده شد و Supermassive را با استفاده از ایده‌هایی که قبلاً مطرح شده برگرداند. در فرآیند توسعه، نه تنها تهیه‌کننده‌های پلی‌استیشن بلکه بخش‌های دیگری از سونی، از جمله سونی پیکچرز، نقش فعالی داشتند

    🔸 سونی یک پروتوتایپ Until Dawn 2 از Supermassive سفارش داد، اما وقتی پروتوتایپ آماده شد، گوگل پیشنهاد سود بالاتری به Supermassive games داد و استودیو با نتایج به دیگر شرکت‌ها رفت، و گوگل این پروژه را انتخاب کرد که تحت تأمین مالی آنچنانی که چند سال توسعه یافت

    🔸 پس از بسته شدن استادیا ، ۲K Games بازی تقریباً آماده را برداشت و آن را به عنوان The Quarry منتشر کرد

    🔸 این روند برای سونی ناپذیرفتنی بود او تمامی روابط خود با Supermassive را قطع کرد

    🔸 تیم Ballistic Moon، که توسط بسیاری از توسعه دهندگان Until Dawn تشکیل شده، توسعه بازسازی Until Dawn را برعهده دارد. در چند سال گذشته  این تیم به نظر می‌رسد برروی یک بازی ترسناک جدید کار می‌کرده است , شاید هم دقیقاً روی Until Dawn 2 و بازسازی تنها برای تجربه‌های تیم جدید است

    🔸و شایعه شده که احتمال داره بنیانگذاران و رئیس Supermassive این استودیو به استدیو بالستیک موون برن

    وزغ ( آنتی لگبت)گیمری عادیجان کنستانتین کبیرgreatRBrainiac(خداحافظ)killer of trolls🤘Mohsenj74siavash
    • تو وبسایتشون نوشته تو این چند ساله داشتن رو همین Until Dawn کار می کردن، تیم بزرگی هم نیستن حدود ۲۰ نفرن. ولی حدس می زنم در آینده نزدیک رسما به PlayStation Studios بپیوندن.

      گیمری عادیkiller of trollsامیر پورحسینی🤘Mohsenj74
      • 🔶 (𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰): که اینطور پس ۲۰ نفرن، آره منم همین حدس رو میزنم بعد از عرضه این بازی مشخص میشه چون سونی معمولا قبل اینکه استودیویی بخره اول امتحانشون میکنه

        🔸 ولی عجب نامردی بوده این استودیو Supermassive از کمکای سونی و ایده هاش استفاده کرده بوده بعد بخاطر پیشنهاد سود بیشتر گوگل مث خیار سونی رو ول کرده رفته

        گیمری عادی𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
        • از وقتی از سونی جدا شد کیفیت بازیاش افتادن تو روند نزولی و تکاری شدن چون همه شون از ایده Until Dawn استفاده کردن. هیچکدوم هم از نظر کیفی بهش نرسیدن. دقیقا مثل استودیوی دیوید کیج که بعد از قطع همکاری با سونی مونده رو هوا و معلوم نیست دارن چه می کنن. استودیوی ready at Dawn هم از GoW Ghost of Sparta و The Order با اون ابهت رسید به همچین چیزی😂:
          https://gamefa.com/318810/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%82%DB%8C%D9%86-the-order-1886-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-deformer/

          گیمری عادیامیر پورحسینی
          • 🔶 (𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰): یا خدا این چی بود من دیدم علی جان انگار از دستم در رفته بوده ندیده بودم عجب سمی بود 😂

            🔸 واقعا از کجا به کجا رسیدن کسی که ضرر دید فقط خودشون بودن وگرنه سونی براش مهم نیست چون سریع جایگزیناشون رو پیدا کرده و میکنه

            گیمری عادی𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
بنیان‌گذاران Supermassive Games از این استودیو جدا شدند