شینجی میکامی از علاقهاش به ساخت The Evil Within 3 میگوید
شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق سری بازیهای ترسناک و بقا محور The Evil Within، به احتمال کار بر روی The Evil Within 3 اشاره کرده است.
خالق The Evil Within در شبکههای اجتماعی به علاقه خود برای بازگشت به این سری، احتمالاً با The Evil Within 3 اشاره کرد. او در پست خود اظهار داشت که شاید دوست داشته باشد به Psycho Break بازگردد. Psycho Break نامی است که به فرنچایز The Evil Within در ژاپن داده شده.
سال گذشته، در ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ (۴ اسفند ۱۴۰۱)، توسط بتسدا سافتورکز (Bethesda Softworks) اعلام شد که شینجی میکامی در چند ماه آینده استودیوی تانگو گیمورکز (Tango Gameworks) را ترک خواهد کرد. مشخص نیست که آیا میکامی برای کار بر روی سومین اثر از فرنچایز The Evil Within به استودیو بازخواهد گشت یا اینکه ترجیح میدهد به عنوان مشاور خلاق کار کند. با این وجود، او ابراز کرده که دوست دارد در ساخت نسخه سوم نقش داشته باشد. باید دید که مایکروسافت (Microsoft) و استودیوی بازیسازی بتسدا (Bethesda Game Studios) چه واکنشی به بیانیه شینجی میکامی خواهند داشت.
ورودی قبلی این سری، یعنی The Evil Within 2، یک بازی ویدیویی ترسناک و بقا محور است که توسط استودیوی تانگو گیمورکز توسعه یافته و توسط بتسدا سافتورکز برای پلی استیشن ۴، ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شده است. محصول مورد بحث در اکتبر سال ۲۰۱۷ (مهر ۱۳۹۶) به عنوان دنبالهای برای The Evil Within (2014) به صورت جهانی عرضه شد. این بازی تم ترسناک و بقا محور را دنبال میکند و از منظر سومشخص یا اولشخص روایت میشود. بازیکنان کارآگاه سباستین کاستلانوس (Sebastian Castellanos) را کنترل میکنند که وظیفه دارد دخترش لیلی (Lily) را از دنیای یونیون (Union) نجات دهد. نقشههای بازی بزرگتر از نقشههای نسخه قبلی هستند و بازیکنان راههای متعددی برای پیشرفت در سطوح مختلف دارند.
آیتم “Communicator” با برجسته کردن اهداف، منابع و دشمنان به بازیکنان کمک میکند. این شیء همچنین نکاتی را در مورد رویدادهای دنیای یونیون بیان میکند. در طول تجربه به اکتشاف تشویق میشوید، چرا که بازی به بازیکنان این فرصت را میدهد تا آزادانه مناطقی را برای اهداف جانبی و منابع کمیاب کشف کنند. گزینههای مبارزه شامل مقابله مستقیم با سلاح یا مخفیکاری برای جلوگیری از شناسایی شدن است و به بازیکنان اجازه میدهد تا دشمنان را در سکوت از بین ببرند.
نظر شما درباره ساخت بازی The Evil Within 3 چیست؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.
منبع: TwistedVoxel
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خب پس چرا رفت از استودیو 😐
چون فکر میکرد میتونه جای بهتری استخدام بشه دید کسی حسابش نکرد الان داره برمیگرده
میدونی که راجب کی داری حرف میزنی؟
نه تو فقط میدونی
خیلی هم دلشون بخواد استاد میکامی برگرده
فکر کن The Evil Within 3 نسل نهمی چه چیزی میتونه بشه
شایدم نسل دهمی انگار ۲۰۲۶ نسل دهم ایکسباکس از راه میره
بازی جدید تانگو از اوایل ۲۰۲۳ شروع شده و ۴ سال هم طول بکشه میشه ۲۰۲۷
این بازی مستحق ادامه پیدا کردنه
یه ادامه خوب و جذاب
هنوز موسیقی زیبای نسخه اول بازی در ذهنم نواخته میشه😍😍😍😍 عالی بود
این کارگردان مطرح ، یکی از بزرگترین اشتباهاتش خروج از تانگو گیم بود .
یه استدیویی ک خود با زحمت تشکیل بدی و تازه بخوای ثمرشو ببینی بعد یهو بزاری بری ؟ دلیلشم نمیدونم و هر دلیلی هم حساب کنی بازم عقلانی نیست ، حتی اگ دلیلش بخاطر برگشت به کپکام بوده باشه
..
راجب Evil Within هم اول دوست دارم تاییدیه ساختش بخوره حالا با دست پخت میکامی باشه ک چ بهتر
..
بازم phil , let’s do it together
مایکرو باید براش لیموزین بفرسته
🔶 میکامی و کامیا جفتشون استودیوهاشون رو ترک کردن و معلوم هم نیست که برنامشون برای آینده چیه، این میکامی هم عجیبه نوشته شاید دوست داشته باشد برگردد خب پس چرا اصلا رفتی استاد 🤔
رفت چون فکر میکرد سونی یا کپکام براش فرش قرمز پهن میکنن دید کسی بهش محل نداد میخواد برگرده!
🔶 (AQUARIUS): چی بگم والا آدم از پشت پرده خبر نداره که داره چیکار میکنه
((استودیوی بازیسازی بتسدا (Bethesda Game Studios) چه واکنشی به بیانیه شینجی میکامی خواهند داشت.))
جناب محمدی منظورتون بتسدا سافتورکس بوده دیگ یا جدیدا تغییراتی ایجاد شده ما خبر نداریم .
🤩
سونی بهترین موقع هست اسخدامش کنی پست مدیریتی بدی بهش چی بهتر از این هموطنا نفر و کمپانی اسطوره
و بازگشت همه به سوی مایکروسافت است
خودت روش کار کنی خیلی خوب میشه
من اویل ویتین ۲ رو دوست نداشتم
ولی یکش خیلی خوب بود
دو بازی کامل کننده یک دیگه ان
قسمت اول باس فایت های بی نظیری داره و آنتاگونیست به شدت خوب و پرداخت شده ای داره اما از شخصیت پردازی بد سباستین رنج میبره. اما قسمت دوم دقیقا برعکسه و شخصیت پردازی سباستین به شدت خوبه اما متاسفانه بازی آنتاگونیست های به شدت خام و پرداخت نشده ای داره و از اونور هم باس فایت خوب نداره. همین چند وقت پیش دو قسمت رو دوباره بازی کردم و واقعا لذت بردم.
نسخه یکش با اینکه ضعف در داستان داشت با کمی گرافیک اما محیطاش خیلی دوست داشتم فضاهاش متنوع خیلی بود
تو نسخه یک به من حس ترس بیشتر با نا امنی بیشتری می داد تا نسخه دوم اما نسخه دومش هم خوبی هایی داشت مثل داستان با گیم پلی بازی بهبود پیدا کرده اما ترس خیلی کم تر بود
در کل امید وارم این بازی برا همه پلتفرم ها بیاد اگه قراره ساخته بشه نسخه سومی هم که همه گیمر ها لذت شو ببرن
چه جالب چون منم علاقه به ساخته شدن سری ۳ این ایپی رو دارم!
چقدر تصویر روی پست شبیه پوستر لست اف اسه
من که مشتاق نسخه سومش هستم
توی hi-fi rush یه Easter egg بود که احتمالا اشاره به نسخه سوم همین عنوانه
به به استاد یه مدت دور شده بود تا فکر کنه و ایده بیاره تو ذهنش بنازم برگرد به استودیویی که خودت تاسیس کرید که همه منتظرتن و برامون اویل ویثن ۳ بساز اسطوره 😍😍😍😍 قطعا مایکروسافت این ای پی رو ادامه میده
این یکی از خوشحال کننده ترین خبراییه که خوندم . نسخه اول بازی هنوزم که هنوزه یه تجربه فوق العادست حتی برای چندمین بار . امیدوارم ازین اعلام آمادگیش استقبال بشه و این یه فرانچایز ادامه دار بشه خیلی اندرریتد بود
یه بازی ترسناک و بقا محور با کارگردانی شینجی میکامی با گرافیک و آپشنای نسل ۹ ؟ Bring it in !
وقتی از علاقه میگه یعنی هنوز استارت نخورده ؟! چون تو لیک های بازیای آتی بتسدا که بود !!
داستان و اتمسفر بازی خیلی پتانسیل داره برای ساخت نسخه جدید حتی ریمیک نسخه اول و دوم هم میتونه هیجان انگیز و مارتکینگ خوبی داشته باشه
حتی اگه بگیم بخاطر کاملا استاندارد مدرن نبودن نسخه اول می شه ریمیک رو قبول کرد، خدایی باید بیخیال ریمیک بازی که ۲۰۱۸ اومده شد
با نظر دوستان موافقم اگه قراره ساخته بشه خوده میکامی باید باشه
ساخت بازی TEW 3 میتونه برگ برنده مهمی در دست تیم ما نسبت به تیم مقابل باشه من که لحظه شماری میکنم دوباره سباستین در قامت یه شخص شجاع ببینم واقعا وقتی دو نسخه بازی کردم به نسبت بازی لست ۱ خیلی بهم بیشتر خوش گذشت
عجب کیفی داد قسمت ۲ این بازی
عالیه نسخه های قبلی مخصوصا دومش… بهترین خبر بود تشکر
تو که علاقه ساخت اویل ویتین داری چرا رزیدنت ایول ول کردی لامصب
میکامی فکر میکرد اگر کنترل کاراکتر رو مزخرف بسازه بازی ترسناک تر میشه ولی نمی دونست بازی مضحک و احمقانه میشه!
یکی از احمقانه ترین گیم های ترسناکی هست که بازی کردم.
۹۰ درصد ایده های به ظاهر خلاقانه ای که داره رو از روی ۲ فیلم dark city و the matrix کپی کرده
یادش بخیر من برای این بازی ps4خریده بودم، نسخه یکش خیلی قشنگتر بود از نظر من ولی خیلی افت فریم داشت تنها بدیش همین بود، بهر حال هر چی بیاد مهم نیست فقط ترسناک باشه ، جااااااان
کاش شبیه ۱ باشه ، ۲ زیاد ترسناک نبود. اما ۱ … وای اولین گیم ترسناکی بود که پلی میدادم و مو به تنم سیخ کرده بود ، اما ۲ به خاطر اپن ورلد شدن ترسش خیلی کمتر شده بود
نظرمون که قطعا مثبته اما چه فایده وقتی مایکروسافت پول میده ناشر میخره که در آینده آثاری که تمام پلتفرم بودن و ما ازشون خاطره داریم به انحصاری های خودش تبدیل بشن .
Crash- Warcraft- Evil within – Spyro و …
این کار رو حتی در سونی هم تایید نمی کنم . چرا باید سایلنت هیل انحصار زمانی باشه ؟ این جور سیاستا خودش بیشتر تفرقه ایجاد میکنه و گیمر ها هم بیشتر بین این دو دستگی اذیت میشن .
نسخه اول علی رغم ایراداتش تجربه خیلی خیلی جذابی بود
نسخه دوم چطوره ؟
خیلی شیرین و لذت بخشه این بازی وحشت و بقا