آپدیت: ساخت فیلم Jurassic World 4 تایید شد + ریبوت کامل
به نظر میرسد که دایناسورهای دوست داشتنی قصد بازنشستگی نداشته و با فیلم Jurassic World 4 باری دیگر به سینماها هجوم خواهند آورد.
مجموعه فیلمهای ژوراسیک را میتوان به عنوان محبوبترین فرنچایز مرتبط با دایناسورها در تاریخ سینمای هالیوود به شمار آورد که نخستینبار در سال ۱۹۹۳ توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده و مخاطبین خود را حسابی به وجد آوردند. پس از احیای این مجموعه با نام دنیای ژوراسیک نیز آخرینبار در سال ۲۰۲۲ شاهد اکران Jurassic World Dominion با نقش آفرینی کریس پرت و برایس دالاس هاوارد بودیم که به فروشی بالغ بر ۱ میلیارد دلار دست یافت.
علیرغم این که تصور میشد دایناسورهای دوست داشتنی سینما پس از پایان ۳ گانه دنیای ژوراسیک وارد استراحتی طولانی مدت خواهند شد اما خبرگزاری هالیوود ریپورتر گزارشی را منتشر کرده که خبر از ساخت Jurassic World 4 به فیلمنامهنویسی دیوید کوپ میدهد.
طبق این گزارش پس از ۶۵ میلیون سال شاهد عصر ژوراسیک کاملاً جدید و نوینی خواهیم بود که در بستری از خط داستانی تازه به تصویر کشیده خواهد شد. بدین منظور نیز باید شاهد حضور بازیگران جدیدی باشیم که وقایع متفاوتی را در کنار دایناسورها رقم بزنند؛ آن هم در دنبالهای که توسط استیون اسپیلبرگ، کریس پرت و فرانک مارشال تهیهکنندگی خواهد شد.
هالیوود ریپورتر در ادامه توضیح داده که این دنباله که فعلاً با عنوان Jurassic World 4 شناخته میشود، هیچ ارتباطی با فیلمهای قبلی و شخصیتهای ایفا شده توسط کریس پرت و برایس دالاس هاوارد نداشته و کمپانی یونیورسال پیکچرز موفق شده تا پروسه آن را تا به امروز مخفی نگه دارد؛ تا حدی که میتواند آن را برای اکران در سال میلادی ۲۰۲۵ برنامه ریزی نماید.
باید تا اعلامیه رسمی از سوی کمپانی یونیورسال پیکچرز صبر کرد و دید که چه برنامهای برای گسترش عصر جدیدی از دنیای ژوراسیک خواهند داشت.
بروزرسانی خبری:
در ادامه گزارشات منتشر شده به نظر میرسد که فیلم Jurassic World 4 یک ریبوت کامل برای فرنچایز ژوراسیک استیون اسپیلبرگ به شمار میرود. بدین منظور که نه تنها هیچ شخصیتی از فیلمهای گذشته در آن حضور نخواهند داشت، بلکه داستان کاملاً جدید و متفاوتی را نیز شاهد خواهیم بود.
منبع: کامیکبوک
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
فقط با ژوراسیک ورلد اولی خیلی حال کردم
یه اتمسفر خاص و جدیدی داشت
و حس اینکه میدونی آخرش همه چیز قراره خراب بشه
بازی هم که بر اساسش ساختن خیلی قشنگ بودن یک شبیه سازی خفن دنیای ژوراسیک
دایناسور بزرگ میکردی میتونست از حفاظ ها بزنه بیرون بعد مامورای مخصوص بیهوش کردنشون رو داشتی خیلی باحال بودش
آره بازیش کردم خیلی باحال بود حس جالبی داشت.
ولی جلوتر که رفتم زیاد پیچیده شد دیگه حوصلم نگرفت، همینجوریش صبح تا شب سر کارم همینم مونده اخر شبی هم بیام مدیریت پیچیده یه پارک ژوراسیک دست بگیرم :))
من اعتقاد دارم اثری که توسط یک نفر خلق میشه باید مال خودش باشه یعنی اون تصمیم بگیره خودش ادامشو بده یا پروندشو ببنده به عنوان مثال همین پارک ژوراسیک اسپلیبرگ دوتا فیلم اول رو کارگردانی کرد بعد از اون دیگه مثل سابق نشد یا آرواره ها که فقط فیلم اول رو کارگردانی کرد یا ایندیانا جونز رو که چهارتا فیلم اول رو کارگردانی کرد فیلم آخر رو داد به یکی دیگه که متوسط شد یا ترمیناتور بعد از دو فیلم اولی که جیمز کامرون کارگردانی کرد بقیش متوسط یا ضعیف شدن تا وقتی پای پول وسط باشه و همینطور فروش کنن تا ۲۰۰ ساله دیگه هم پارک ژوراسیک ها ترمیناتورها و… ساخته میشن
@SIE
تا حدودی موافقم باهات البته خلاف این نظر شما هم وجود داره هم در زمینه گیم هم در زمینه سینما و گاهی تغییر کارگردان یک اثر موجب تازه شدن و جان بخشیدن به اون اثر میشه نمونه هم زیاد هست برای مثال زدن به عنوان مثال فیلم Alien 1 ریدلی اسکات ساخته و خودش خالق این مجموعه و داخل نسخه یک ما شاهد سبک بقا و مواجهه با یک بیگانه و زنده موندن هستیم اما داخل نسخه ۲ که جیمز کامرون ساخته ما شاهد اکشن شدن فیلم و سیل عظیمی از بیگانه ها هستیم هر دو هم فیلم های خوبی بودن از هر لحاظ چون کارگردان های خوبی داشتن
تو ویدیو گیم هم قسمت اول God of war دیوید جف ساخت و نسخه دوم God of war کوری بارلوگ کارگردانی کرد و نسخه سوم استیگ اسموسن هر سه هم بازی های تاپ و درجه یکی بودن
به نظر من مهم کارگردان اثر هست
یا نمونش بلید رانر و dune
🔶 (vitto corleone): منظور منم از همون خالق کارگردانیه اثره عزیز خیلی کم پیش میاد که یک کارگردان جدید بیاد ادامه یک فرنچایز رو به دست بگیره و اون فرنچایز رو مثل همون کاگردان و خالق اون اثر تو اوج نگه داره، اگر خیلی از این آثاری که شما مثال زدی بدون همون کارگردان اول یا خالق اثر موفق شدن علتش اینکه خیلیاشون در بطن کار بودن و با سبک و سیاق این آثار آشنا هستن و همکاری داشتن تو ساختش، مثال میزنم همون گادی که شما گفتی، کوری بارلوگ با این بازی نا آشنا نبوده و در کنار جف داشته رو بازی کار میکرده
🔸 اما یک سری چیزا نباید اتفاق بیوفته به عنوان مثال ایندیانا جونز ۵ تا فیلم داره که ۴ تاش رو اسپیلبرگ کارگردانی کرده اما فیلم آخر یعنی پنجم رو داده به James Mangold که با این سری آشنایی نداشته نمیگم James Mangold کارگردان بدیه آثار خوبی رو هم تولید کرده مثل فورد علیه فراری، ۳:۱۰ به یوما، لوگان و… اما وقتی تو یک فرنچایز میسازی تمام چمو خمشو میدونی نباید بیای برای فیلم آخر و بسته شدن پرونده فرنچایز ایندیانا جونز از کارگردانی استفاده کنی که آشنایی با این شخصیت و پیشنه اش نداشته ریسک خیلی بزرگیه که موفق هم عمل نکرد مثل این میمونه بتمن نولان رو فیلم سومش رو بدی یکی دیگه کارگردانی کنه
🔸 من برای همین بدم میاد کلا از فیلم هایی که هی تو هر نسخش کارگردانش عوض میشه آقا یا نسازین و کلا پروندش رو ببندین یا بسپرین به همون کارگردان اول، تو صنعت گیم فرق میکنه تو صنعت گیم حداقل میدونی که چه کسایی تو استودیوها و چه کسایی با اون اثر آشنا هستن و چه کسایی نظارت میکنن اما تو هالیوود ما دقیقا نمیدونیم که مثلا آیا وقتی که اسپیلبرگ تهیه کننده این سه گانه جدید از پارک ژوراسیک بوده آیا نظارت داشته رو کار به کارگردان مشاوره داده یا نه با فیلم اول به شخصه مشکلی نداشتم اما فیلم دوم و سوم به ترتیب متوسط و ضعیف بودن، در کل به نظرم فیلم های پاپ کورنی مثل پارک ژوراسیک، ترمیناتور، اسکریم، هالووین، مقصد نهایی و… مثل کالاف دیوتی، فیفا، ان بی ای و… تو صنعت گیم میمونن تموم شدنی نیستن یعنی نسل در نسل ما شاهد ریبوت های این فرنچایزها خواهیم بود و فقط باید بهشون به عنوان آثار یکبار مصرف نگاه کنیم نه بیشتر
باور کن اگر دایناسورها واقعی بودن، از حضور خودشون در این فیلم پشیمون میشدن…
شورشا درآوردن دیگه…
ول کن نیستن😏😏😏😏🫤🫤
سه گانه جدید اولیش خوب بود ٬ بعد افت کرد ٬ اخریش فاجعه بود رسما
همین که این فیلم ربطی به این سه گانه نداره کافیه (داستانش کشش نداره دیگه)
اولین باری که دایناسور دیدم همین بود
فکر نمی کنم که پارک ژوراسیک دیگه حرفی برای گفتن داشته باشه.
بهتر نبود که روی ایده های جدید سرمایه گذاری می کردن تا اینکه عناوین منسوخ قدیمی را بدوشند؟
نسخه یکش خوب بود نسخه دوش معمولی و نسخه سومش بد
ینی چی ریبوت کامل /:
کریس پرت نباشع ک حال نمیده
حقیقتا من اون سناریوی جزیره متروکه پر از دایناسور رو خیلیییی بیشتر دوست داشتم ولی با اون ادامه که ساختن گند زدن بهش حداقل انتظار داشتم تو قسمت سوم اون خطر و ترسی که توی اون جزیره بود رو آورده باشن تو دنیای انسان ها ولی نه خبری نبود انسان ها و دایناسور ها خیلی خوب کنار هم زندگی می کردن از نظر من اگه فیلم جدیدی بخوان بسازن بهتره برن پارک ژوراسیک ۴ رو بسازن و بگن چجوری دوباره جزیره رو پاکسازی کردن و دنیای ژوراسیک رو ساختن