جزئیات عملکرد ماموریتهای Suicide Squad: Kill the Justice League اعلام شد
استودیوی راکستدی (Rocksteady)، به تازگی از برخی استریمرها دعوت کرده تا بازی Suicide Squad: Kill the Justice Leagues را تجربه و نحوه عملکرد مأموریتهای هجومی و سطوح استادی را بررسی کنند.
به طور کلی، ماموریتهای هجومی بازی Suicide Squad، شامل تلاش برای کاوش در جهانهای موازی دیگر و سپس تکمیل ماموریتها است. ابتدا عنصر پرومتیوم را با انجام ماموریتهای گشتزنی در متروپلیس به همراه درخواست بسته مراقبت و غیره جمعآوری میکنید. سپس، میتوانید برای ورود به Incursion هزینه کنید (هر بازیکن باید به طور جداگانه مشارکت کند). به دنبال این موضوع و با یک انیمیشن جالب، تمام جهانهای مختلف و انواع اشیاء را به نمایش گذاشته میشوند.
قدرتها در بازی حالتهای مختلفی دارند و اثرات متفاوتی را به ارمغان میآورند که شامل آسیبپذیری دشمنان، صاعقههایی که میتوانند بر پیمایش تأثیر بگذارند و موارد دیگر هستند. شما همچنین جهشهای مختلفی را در دسترس خواهید داشت که با شروع فصل، شش جهشگر به همراه خواهید داشت.
بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
نظرات پیرامون بازی که شدیداً منفیه ، چیزی هم که در تریلر مشاهده کردم هم چندان حرفی برای گفتن نداشت از نظرم و تنها نکته ای که به نظرم خوب روش کار شده باشه شوتینگ بازیه .
گرافیک بازی به هیچ وجه نسل نهمی نیست ، کاراکتر ها هم تفاوت چندانی با هم ندارند. به عنوان مثال کینگ شارک در حالت عادی باید گیم پلی سنگینی داشته باشه ، اما چیزی که من حس کردم وزنش در حد یک بالشت بود عملا با هارلی کویین فرقی نمیکرد . از لحاظ داستانی هم فک نکنم چیز قابلی باشه .
گرچه حرفم تکراریه اما ، این بازی رو از همین الان شکست خورده بدونید
خودمونیم خیلیم بد نیستا
کل دنیای کمیک که تاریکی نیست
اصلا بحث فضا سازیش یه طرف ، باری از خیلی جهات های دیگه ضعیفه عملا تنها نکته خویش شوتینگشه و بس !
گیم پلی کمی مشکل داشت
ولی داستان مشکل اصلیه
داستان به کنار ، اما اتفاقا گیم پلی خیلی ضعیفتره
درسته که مبارزات یکی از عوامل مهم در موفقیت یک بازی ابرقهرمانیه ، اما به هیچ وجه کافی نیست .
شما الان گیم پلی رو نگاه کن ، عملا چه فرقی بین کاراکتر های بازی با هم میبینی ؟! چرا این کینگ شارک با این هیکل باید سرعت میگ میگ داشته باشه ؟ عملا تنها فرقی که در کاراکتر ها به جز ظاهر وجود داشت ، جت پک ددشات بود و بس . این خودش کم مشکلیه به نظرت ؟ اونجرز بدبخت این همه هیت شد از این لحاظ واقعا عالی بود با اینکه کاراکتر های بیشتری داشت ! حالا بزار بازی بیاد ، میفهمی اوضاعش خیلی داغون تر از این حرف هاست
دقیقا
آقا دیگه نیازی به خرید بازی نیست کلش رو فهمیدیم
از وقتی بعضی منتقدا گرفتن کوبیدنش سعی کردن با کلی تبلیغ همه چیو جمع کنن اما کاکو این بازی از پایه خرابه. والا هیچکس درخواست یه بازی آنلاین سرویس محور ابرقهرمانی را نکرده بود که وارنر گرفت راکستدی( و حتی سایر استودیو هاش با بازی های خودشون ) را مجبور به ساخت اینجور بازی ها کرد موقعی که کلی پتانسیل داشتن. فکر کنم وارنر داخل بخش گیمینگش بخواد اینطوری پیش بره به سرنوشت بدتر از کونامی دچار بشه.
تا الان نظرم منفی بود ، الان منفی تر شده
کاش لااقل رایگان میبود بازی ، بنظرم نمیتونه خیلی مخاطب جذب کنه
امیدوارم اشتباه کرده باشم
وارنر یه پولی تزریق کن به این منتقدا لااقل ۱۰روز دیگه آبروی بازی رو بیش از این نبرن.
حداقل تو ارخام نیست که جوکرش اینقدر عوض شده
جوکر مناطق محروم و سیل زده🤣