گزارش: راکستدی پیش از Suicide Squad در حال ساخت یک بازی چندنفره بود
یک گزارش جدید بیان میکند که استودیوی راکستدی (Rocksteady) پیش از ساخت Suicide Squad: Kill the Justice Leage روی توسعه یک بازی چند نفره اوریجینال کار کرده است.
این گزارش بر اساس مقالهی جدید بلومبرگ (Bloomberg) منتشر شده است که نحوه کار استودیوی راکستدی را بر روی بازی Suicide Squad پوشش میدهد. به نقل از منابعی که گفته میشود با استراتژی استودیوی انگلیسی در دهه گذشته آشنا هستند، ظاهراً راکستدی پس از انتشار Batman Arkham Knight در سال ۲۰۱۵، کار بر روی ساخت عنوان واقعیت مجازی Batman: Arkham VR و یک بازی چند نفره بر اساس یک فرنچایز اوریجینال را آغاز کرده بود.
ظاهراً استودیوی وارنر برادرز مونترال (Warner Bros. Montreal)، سازندهی عناوین Gotham Knights و Batman: Arkham Origins، یک بازی Suicide Squad را در پایان سال ۲۰۱۶ لغو کرد و بعداً توسعهی این بازی به راکستدی پیشنهاد شد که سال بعد از آن کار روی Kill the Justice League را آغاز نمود.
جزئیات بیشتری در خصوص این بازی چندنفره اوریجینال در دسترس نیست. برخلاف گزارشهای قبلی، بلومبرگ ادعا میکند که راکستدی هرگز روی ساخت بازی Superman کار نکرده است.
بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه شود. بازیکنان برای تجربهی بازی به اتصال آنلاین نیاز دارند اما پس از واکنش شدید طرفداران، راکستدی برنامههای خود را برای معرفی حالت آفلاین به عنوان محتوای پس از انتشار تایید کرد.
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
نظرات
این قسمت متن اشتباه شده
( برخلاف گزارش های قبلی ، بلومبرگ ادعا میکند که راکستدی هرگز روی ساخت بازی راکستدی کار نکرده است )
مثل اینکه یه چی تو این ژانر بلدن
امیدوارم suicide squad موفقیت تجاری کسب نکنه تا WB Games از خر شیطون بیاد پائین و انقدر در تکاپوی ساخت عناوین سرویس محور نباشه.
چرا ؟ اتفاقا من امیدوارم موفق بشه و از بازی لذت ببریم چون بازیه بعدیشون میره تا چند سال دیگه
🔶 (fanboy hunter): «چرا ؟ اتفاقا من امیدوارم موفق بشه و از بازی لذت ببریم»
🔸ترجمه: چرا؟ اتفاقا ما گیمرای نسل جدید عاشق بازی های سرویس محور مخصوصا با تم فورنتایت هستیم
🔸همین سلیقه مزخرف شما نسلای جدیده که باعث میشه همچین آتو آشغالایی تولید بشه
والا همه دارن میگن شبیه فورتنایت ، ولی من بیشتر یاد کرک داون میفتم با دیدن این بازی
باور کن اگه این برادران وارنر آنقدر طمع کار نبود ، میشد از این بازی شاهکار تر از بتمن هم ساخت حتی !
فقط باید بگی حیف و صد حیف !!!
میگم امیدوارم موفق بشه کی گفتم من از سبک بازیش خوشم اومد تازه اگه موفف نشه ممکنه مثل سازنده سینتس رو اصلا تعطیل بشه
بازی بعدیشون از اینم بدتره با این روال
اسپایدرمن بازی کنم از Suicide Squad بهتره
پس قبل این بازی هم بهشون امیدی نبوده
حالا داریم نتیجه رو میبینیم
پس کلا بعد از عرضه آرخام نایت این استودیو محکوم به فنا بوده
برید مصاحبه Adam Doherty که کارش رو از asylum به عنوان برنامه نویس گیمپلی شروع کرد ببینید توضیح میده که ظاهرا کارگردان بازی بعدی راک استدی به همراه Sefton Hill به عنوان کارگردان هنری بوده که میگه ایده های اولیه بازی تا همون مراحل Prototype پیش رفته و وارنر گویا موافق نبوده و بعدا هم Adam. Doherty استدیو رو ترک کرد و به عنوان Indie فعالیت میکنه.