اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد

اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد

رامتین
۱۲:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد

اینسامنیاک گیمز، سازنده‌ سری Marvel’s Spider-Man، می‌خواهد سطح واقع‌گرایی بصری اثر بعدی خود یعنی Marvel’s Wolverine را به شکل قابل توجه‌ای افزایش دهد.

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در حال توسعه بازی Marvel’s Wolverine است و به نظر می‌رسد که آن‌ها هدف‌گذاری بلندپروازانه‌ای در زمینه کیفیت بصری دارند. در یکی از اسلایدهای افشا شده از حمله سایبری به اینسامنیاک، این هدف‌گذاری با استفاده از بازی Hellblade 2: Senua’s Sacrifice به عنوان الگو نشان داده شده است.

در این اسلاید، Insomniac توضیح می‌دهد که چگونه قصد دارد از اسکن‌های واقعی برای ایجاد شخصیت‌های فوق‌العاده واقع‌گرایانه استفاده کند. آن‌ها شخصیت Senua از تریلرهای Hellblade 2 را به‌عنوان نمونه‌ای از الگوی واقع‌گرایی هدف‌گذاری شده، نشان می‌دهند.

علاوه بر شخصیت‌ها، این استودیو همچنین به استفاده از اسکن‌های ۴ بعدی برای ایجاد مواد و متریال‌های واقعی در بازی اشاره می‌کند. آن‌ها توضیح می‌دهند که چگونه می‌توان این مدل‌ها را در موتور بازی رندر و سپس به‌طور هنری آن‌ها را اصلاح کرد تا شخصیت‌های به‌یادماندنی و جذاب خلق شوند.

نینجا تئوری، توسعه‌دهنده Hellblade 2، در تریلر اخیر بازی خود که در The Game Awards نمایش داده شد، مدل‌های شخصیت‌های بسیار چشمگیر و باور نکردنی ارائه کرد. این استودیو اعلام کرده است که هدف آن‌ها دستیابی به واقعی‌ترین تصاویر ممکن از طریق موشن کپچر و فتوگرامتری است، روشی که Insomniac Games نیز برای Marvel’s Wolverine استفاده خواهد کرد.

بدون شک، استودیوهای فرست پارتی سونی، مانند Naughty Dog و Santa Monica، سال‌هاست که در این زمینه پیشرو بوده‌اند. بازی‌هایی مانند The Last of Us Part 2 و God of War series گواه بر این ادعا هستند. Insomniac Games نیز در زمینه مدل‌های شخصیت عملکرد خوبی داشته است، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها با Marvel’s Wolverine قصد دارند وفاداری بصری را به سطح جدیدی ببرند.

Arthur MorganسابقAhzek Ahriman (world eater )DARKSIRENMatin BarkatA0seyed0ASami 227Haj_HosseinO2Alan WakeCastillanosGhostKurosTojiTahaicWalleR MaNNima🤘Mohsenj74Immortal SpartanGlitchhhAnnymore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد
اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اینسامنیاک برای ساخت Wolverine می‌خواهد از واقع‌گرایی Hellblade 2 الهام بگیرد