انتشار حالت New Game Plus بازی Marvel’s Spider-Man 2 تا اوایل ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

محسن رضوی فر
۰۷:۳۱ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) انتشار حالت New Game Plus عنوان Marvel’s Spider-Man 2 را تا اوایل سال ۲۰۲۴ به تعویق انداخته است.

در پیامی که در توییتر منتشر شد، اینسامنیاک گیمز اعلام کرد که می‌خواهد زمان بیشتری را برای آزمایش به‌روزرسانی بعدی Marvel’s Spider-Man 2 صرف نماید که در آن قابلیت تجربه‌ی مجدد مأموریت‌ها، تغییر زمان روز و موارد دیگر اضافه می‌شود.

متن پیام اینسامنیاک گیمز به شرح زیر است:

ما اخباری در مورد آپدیت بعدی بازی‌مان داریم. ما می‌دانیم که بازیکنان مشتاقانه منتظر ویژگی‌هایی مانند New Game+ و توضیحات صوتی و بسیاری موارد دیگر بوده‌اند.

ما به دقت روی این ویژگی‌ها کار کرده‌ایم و برای اطمینان از اینکه کیفیت آن مطابق با استانداردهای ما باشد، به آزمایش و زمان بیشتری نیاز داریم. ما اکنون اوایل سال ۲۰۲۴ را برای انتشار به‌روزرسانی بعدی بازی هدف‌گذاری کرده‌ایم و فهرست کاملی از ویژگی‌ها را نزدیک‌تر به انتشار آن خواهیم داشت. ما بازخورد شما را شنیده‌ایم و برخی از ویژگی‌های درخواستی را اضافه خواهیم کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به توانایی تغییر زمان روز و قابلیت تجربه‌ی مجدد ماموریت‌ها اشاره نمود.

نمی‌توانیم بیش از این صبر کنیم تا در آینده موارد بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم. در عین حال، ما از صبر شما قدردانی می کنیم و تیم ما برای تکمیل به‌روزرسانی بعدی بازی تلاش می‌کند.

تونی تاد (Tony Todd)، صداپیشه عنوان Marvel’s Spider-Man 2 ماه گذشته گفته بود که ۹۰ درصد از دیالوگ‌هایی که برای شخصیت Venom ضبط کرده بود، در بازی نهایی گنجانده نشده است. اگر این ادعا درست باشد، مشخص نیست که آیا تیم سازنده حجم زیادی از محتوایی را که ممکن است زمانی در بازی گنجانده شده بود، حذف کرده یا اینکه دیالوگ‌های بیشتری را با هدف استفاده از آن برای DLC احتمالی یا یک عنوان اسپین آف ضبط کرده است.

Marvel’s Spider-Man 2 هم‌اکنون بر روی پلی استیشن ۵ در دسترس است.


منبع: Videogameschronicle

Arthur Morganarminجان قماربازПΣGΛПNimaکاکاسنگیViborogod of warBerlin_ARRoyalknight𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥mh.pCambyses The ThirdWalleR MaNmeysamb˝KianDARKSIRENrecidivist.Tahaicmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید