طرفداران Spider-Man 2 از کسب جایزه GOTY توسط Baldur’s Gate 3 خوشحال نیستند

علیرضا محمدی
۱۲:۴۸ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰

برخی از طرفداران بازی Marvel’s Spider-Man 2 به خوبی از برد جایزه GOTY (بهترین بازی سال) توسط Baldur’s Gate 3 استقبال نمی‌کنند.

Baldur’s Gate 3 اوایل این هفته برنده جایزه بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2023 شد. یک سال پیش بسیاری از طرفداران نمی‌توانستند این اتفاق را پیش‌بینی کنند، تا اینکه Baldur’s Gate 3 از فاز دسترسی زودهنگام خارج شد و به شهرتی جهانی دست یافت.

بعد از موفقیت عظیم Baldur’s Gate 3 دیگر برای بسیاری از افراد مبرهن شده بود که این بازی جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۳ را به خانه خواهد برد. حتی در رقابت شدیدی با The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Alan Wake 2.

با این حال، طرفدارانِ یکی از نامزدهای بهترین بازی سال، به هیچ وجه از برد Baldur’s Gate 3 استقبال نمی‌کنند. در سرتاسر رسانه‌های اجتماعی، بازیکنان Marvel’s Spider-Man 2 در حال بحث و جدل با بازیکنان Baldur’s Gate 3 هستند و به شدت احساس می‌کنند که بازی مورد علاقه‌شان از جایگاه برتر محروم شده است.

در یکی از توییت‌های پُربیننده، یکی از طرفداران صحنه‌ای از Marvel’s Spider-Man 2 را به اشتراک می‌گذارد تا ثابت کند که باید برنده بهترین بازی سال می‌شد. آن‌ها در ادامه تصویری از یک تاس را به اشتراک گذاشتند که روی آن نوشته شده بود: «بازی Baldur’s Gate 3».

بحث‌هایی در میان طرفداران هر دو عنوان برانگیخته شده. طرفداران Baldur’s Gate 3 معتقدند که گیم‌پلی این بازی از Marvel’s Spider-Man 2 بهتر است، در حالی که طرفداران اسپایدی می‌گویند مبارزات نوبتی CRPG خسته‌کننده است، به خصوص در مقایسه با یک بازی اکشن مانند Marvel’s Spider-Man 2.

در شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok)، یکی از کاربران استدلال می‌کند که Marvel’s Spider-Man 2 باید به خاطر دستاوردهایی که نسبت به عنوان قبلی خود داشته، برنده این جایزه می‌شد.

البته این احساسی نیست که اکثر بازیکنان Marvel’s Spider-Man 2 با آن موافق باشند. در واقع، بسیاری از آن‌ها به دفاع از Baldur’s Gate 3 می‌پردازند. برخی دیگر نیز تاکید می‌کنند که واقعاً نمی‌توان گیم‌پلی دو بازی را از نظر بصری مقایسه کرد، زیرا آن‌ها بسیار متفاوت هستند.

اما فقط Baldur’s Gate 3 در مرکز میدان مبارزه قرار ندارد. رقیب جدیدی وارد رینگ شده است و علاقه‌مندان Pikmin 4 نیز به دلیل کسب جوایز بیشتر نسبت به Marvel’s Spider-Man 2، از بازی مورد علاقه خود تعریف می‌کنند که انصافاً بسیار بیشتر از بحث و جدل‌های پیرامون Baldur’s Gate 3 در حال انجام است. همچنین خیلی خوشحالیم بعد از این همه مدت که فرنچایز Pikmin به حالت تعلیق درآمده بود، یک نسخه از آن را موفق بدانیم.

البته، بسیاری از طرفداران نیز در مورد شایستگی‌های Marvel’s Spider-Man 2 بدون نادیده گرفتن بازی‌های دیگر بحث می‌کنند.


نظر شما در این باره چیست؟

رشیدTinierDota2Armageddonarselanerror_927Doesn't MatterDARKSIRENMILADEVILSPayaCastsamشرلوکحصینBlack SwordsmanFarzadA SlashImmortal Spartanlul-bookWalleR MaNCambyses The Thirdmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید