مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا
مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا
مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا
مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا

مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید

امیر محمد جیریایی
۱۲:۴۴ ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا

در می ۲۰۱۳ و در مراسم رونمایی از Xbox One بود که مایکروسافت اعلام کرد که Xbox One دارای یک هارد ۵۰۰ گیگابایتی می باشد که غیر قابل تعویض هم است . اما اگر براین عقیده هستید که این فضا کافی نیست نگران نباشید چرا که مایکروسافت به شما امکان ذخیره سازی بازی ها و دیگر داده ها را از طریق Cloud می دهد.

در مراسم PAX Australia ، مایکروسافت تایید کرده است که Xbox One فضای هارد نامحدودی را از طریق سرویس Cloud ارائه می دهد. با این حال شرایط خاصی برای استفاده از این سرویس وجود دارد و شما نیاز دارید که یک عضویت گلد در xbox one داشته باشید. گرچه احتیاجی نیست که شما یک حساب گلد برای دانلود سیوهای خودتان در Xbox 360 خودتان داشته باشید و یعنی این که برای ذخیره کردن چیزی احتیاجی به پرداختن هزینه ندارید.

روابط عمومی مایکروسافت در این مورد اعلام کرده است :

Xbox Live از طریق cloud یک فضای ذخیره سازی نامحدود را بر روی Xbox One و برای تمامی کاربران Xbox Live ارائه می دهد و شما می توانید انواع مختلفی از محتویات Xbox Live را ذخیره کنید که این چیز ها شامل مشخصات پروفایل شما ، بازی ها ، Achievement ها و سرگرمی های دیگر می باشد. این محتویات بر روی سرویس cloud ذخیره خواهد شد و بنابر این شما می توانید در هر نقطه ، در هر زمان و بدون توجه به جایی که هستید طور خودکار به آن دسترسی داشته باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا
مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا
مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا
مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا
مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Eye to Eye گفت:

    آینده ی کلود تضمین شده هست … :yes: :yes: به شرط اینترنت خوب … 😀

    ممنون … :yes: :yes:

  • خوب داره تکنولوژی هاش رو پیاده میکنه…

    از هر لحاظ تکنولوژیش بیشتره امکانات بیشتری هم در اختیار کاربران گذاشته…

    والا من که از لحاظ امکانات تفاوت زیادی بین PS3 و PS4 نمیبینم…

    • amir nakhaee گفت:

      خشگل پسر ps4 از xbox one چی کم داره از لحاظ امکانات

      ps eye داره
      با gaikai تونسته psn رو قدرتمند کنه
      قدرت بیشتری داره
      ps plus حتی از xbl برتره ( طبق گفته منتقد ها )
      میتونی هارد ps4 رو ۵۰۰ گیگ بیشتر کنی و افزایشش بدی بدون نیاز به کلود
      بازی های انحصاری برتر
      کنترلر برتر
      حالا چون پیتزا نمیتونی سفارش بدی یعنی امکاناتش کمتره

      شما سرت روی همون pc خودت باشه

      • Black One گفت:

        god of ps عزیز
        این دوست عزیزمون نظرشو گفته..حالا چه درست چه غلط
        با لحن بهتری هم میتونستی بهش بگی داداش :yes: :yes:

        • amir nakhaee گفت:

          درسته یکم تند رفتم ولی واقعا بعضی ها اعصاب نمیزارن

          یکی نیست بگه شما که کنسول نداری (حالا ps4 و x1 بماند) چرا از یک کنسول دفاع میکنید؟؟؟ بار ها شده یکی کنسول نداره ولی میگه مثلا انلاین xbox خیلی از psn بهتره یا نمیدونم هیلو از این بازی بهتره یا بلعکس واقعا ادم اعصابش میریزه بهم وقتی میبینه این فرد داره از روی صلیقه نه از رو عقل طرفداری میکنه حالا کاش که خود کنسول رو داشته باشه اینا کنسولم ندارن که طرفداری میکنن!!

          یکی دیگه که عصبانی میکنه همین اینه که فرد فقط جلو دماغشو میبینه من فرقی بین ps4 و x1 از لحاظ تکنولوژی نمیبینم ولی ایشون که فرق میبینه بیاد بگه که چه فرقی دارن من اگاه بشم :reallyangry:

          • داداش هر وقت به نظرات شما گوش میدم حس میکنم پیش یکی از از رفیقام ایستادم که اونم طرف دار Ps هست…راستشو بخواهی دقیقا مثل شما حرف میزنه…

            (قدرت بیشتری داره) :rotfl: :rotfl: :rotfl: :silly: :silly: 😮 😮 :hypnotized: :hypnotized:

            داداش مگه وزنه برداریه یعنی چی قدرت بیشتری داره؟؟؟ یه معیاری یه فاکتوری یه واحدی یه چیزی آخه بگو منم بفهمم چی میگی قدرت بیشتری داره چیه؟؟؟منظورت چیه؟؟؟ چیش قدرت بیشتری داره؟؟؟

            Pseye بهتره حالا خوبه همه میدونن کینکت یه چیز دیگس شما ادعا داری بگو روش کا رکینک چیه تا منم راضی بشم…اصلا میدونی روش کار کینک چی جوریه و چطوری حرکات شما رو تشخیص میده؟؟؟

            هاردتو میتونی بیشتر کنی؟؟؟خوب باشه حالا خوبه اینا با کمی سرعت اینترنت که حتی تو ایران هم میتونی استفاده کنی دارن یه هارد بی نهایت بهت میدن…

            هارد مهم نیست شما مشکل داری برو هارد اکسترنال بخر…

            کنترل برتر؟؟؟والا نمیدونم چی بگن آخه با هم چه فرقی دارن فقط به خاطر یه صفحه ی لمسی که اون هم فقط تو انحصاری ها به کار میره؟؟؟

            انحصاری های برتر؟؟؟بازی سلیقه ایه من هم انحصاری های Xbox رو بیشتر دوست دارم…فکر نمیکردم چون شما بگی انحصاری های برتر دنیا هم باید قبول کنه…هر کسی یه سبک و یه نوعی رو دوست داره… اگر به برتر بودنه انحصاری های Pc پر طرف دار ترین بازی های دنیان…

            • amir nakhaee گفت:

              پردازنده هر دو کنسول بر اساس معماری Jaguar شرکت AMD -که خود طرح توسعه داده شده Bobcat Core می باشد- و بر اساس فن آوری ۲۸ نانومتری ساخته شده است. هر دو کنسول نیز از دو واحد پردازشی ۴ هسته ای Jaguar در کنار هم بهره گیری می کنند که در کل یک SoC هشت هسته ای را تشکیل می دهند.
              اما در مورد GPU وضعیت تفاوت دارد، به نحوی که SONY یک راه حل سرراست و مشخص را با بکارگیری ۱۸ واحد پردازش گرافیکی CGN -که در کل ۱۱۵۲ هسته Stream/ALU را تشکیل می دهند- ترجیح داده است. اما مایکروسافت تنها از ۱۲ واحد پردازش گرافیکی CGN که تعداد کل ۷۶۸ هسته Stream/ALU را شامل می شوند بکار گرفته است که در نتیجه قدرت پردازش گرافیکی XBOX One حدود ۳۳ درصد پایینتر از PS4 برآورد می شود، اما از یک حافظه سریع ۳۲ مگابایتی eSRAM هم در SoC خود بهره گیری کرده است که احتمال دارد بعنوان حافظه کش برای کاستن از بار حافظه اصلی و افزایش راندمان استفاده شود.
              بجز موارد بالا SONY از تراشه های پرسرعت GDDR5 با فرکانس اسمی ۵۵۰۰ مگاهرتز با عرض باند ۱۷۶ گیگابایت بر ثانیه در PS4 استفاده کرده است. این نوع تراشه ها معمولا در کارتهای گرافیکی قدرتمند PC استفاده می شوند در حالی که در اینجا هم بعنوان حافظه اصلی و هم حافظه گرافیکی استفاده شده است. مایکروسافت در کنسول جدید از حافظه های ۲۱۳۳ مگاهرتزی DDR3 با عرض باند ۶۸.۳ گیگابایت بر ثانیه استفاده کرده که بسیار کمتر از عرض باند حافظه PS4 است.

              اینم در مورد سخت افزار بقیه حرفاتم که هیچی جز مسخره کردن و نظر شخصی خودت نبود بازم در نظر خودتو میگی از نظر خودت برتری داره
              بهتره بدونی سایت هایی همچون edge و gameinfor که جزو برترین ها هستن به همراه ign بازی the last of us رو نه تنها برترین گرافیک کنسولی دونستن بلکه اون رو مدعی بهترین بازی نسل دونستن

          • alone ahmad گفت:

            خوبه دیگه حالا هرکسی میدونه ps eye قابل مقایسه با کینکت نیست
            کنترلر ۳۶۰ هم خیلی بهتر از ps3 عمل کرده
            انحصاری هم با توجه به سلیقه است که هر و طرف خوب عمل کردند

      • r.nam گفت:

        ما هی میایم منطقی اینجا قبول می کنیم که PS از نظر انحصاری خیلی بهتر از مایکرو عمل کرده، باز شما فنای بی منطق سونی میاین تو همه چی سونی رو برتر میدونین.
        آخه عزیز من شما ps eye که حتی خود سونی هم وقت طلف نمیکنه راجع بهش صحبت کنه با کینکت مقایسه می کنی؟ سونی خودش هنوز نگفته این چیه و چه امکاناتی داره.
        چه بخواین چه نخواین به هیچ وجه سرورهای سونی توانایی رقابت به این همه سرور مایکرو تو سراسر دنیا رو ندارن. تا بوده و هست xbl از psn بهتره. guikai هم طبق گفته ی خود مسئولان سونی تاثیری روی قدرت کنسول نمیذاره و فقط واسه اجرای بازی های قدیمیه که از نظر من پیتزا سفارش دادن از این کار بیهوده بهتره.
        در ضمن واسه یه گیمر،تاکید میکنم گیمر، یعنی کسی که روز و شبش با گیمه این ایده ی پیتزا خیلی هم عالیه، طرف با سه تا جمله به کینکت ناهار و شامش و هم فراهم می کنه بدون دردسر.
        کنترلر رو هم بذارید بیاد بد راجع بهش حرف بزنید. تو این نسل که دیگه همه اتفاق نظر داشتن تو برتری کنترلر ۳۶۰ از همه نظر، یه سرچ بزن تو نت میتونی ببینی چند تا جایزه رو درو کرده این کنترلر.
        یکم منطقی باشین و ضعف های خودتون رو هم بپذیرید خواهشا.

        • amir nakhaee گفت:

          ps eye نسبت به کینکت برتری نداره ؟؟؟ این نظر شخصی خودته هیچ وقت عملا اعلام نشده که ps eye نسبت به کینکت ضعیف بزار این مقایسه رو بزارم باید دهن بعضی ها واقعا بسته بشه

          کینکت میتونه روی ۳۰ فریم حرکات شما رو بگیره در کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ بگیره در حالی که ps eye با همین امکانات میتونه در ۶۰ فریم بگیره و اگه کیفیتش رو به ۶۴۰ در ۴۰۰ تغیر بدیم میتونیم در ۱۲۰ فریم بگیریم تا اینجا که برتری داره

          هردوشن دستور صوتی میگیرن

          ps eye نرم افزار play roon رو داره که باهاش میتونی یک ربات با هوش مصنوعی خارق العاده رو به وجود بیاری

          http://www.aparat.com/v/TYGeD

          در مورد psn هم بهتره بدونی حتی سرور های psn در ps4 از xbl بزرگتر شده و این نظر شخصی خودته که xbl رو برتر میدونی چون حتی نتونستی با با psn کار کنی ولی داری اظهار نظر میکنی gaikai هم در سال بعد هم برای ps4 و ps3 برای افزایش قدرت کنسول درست میشه ولی در حال حاظر فقط میتونی باهاش بازی های قدیمی رو بازی کنی که واقعا خارق العادس و کسانی که ps3 نداشتن میتونن تمام بازی های برتر انحصاری رو انجام بدی البته بعضی ها چون شکم شل هستن پیتزا رو برتر از بازی های قدیمی میدونن و یه کم عقلشون ناقص ( البته اصلا با شما نیستم)

          در ضمت به جای گفتن دو کلمه میتونی با یک دو تا شماره پیتزا سفارش بدی

          در مورد کنترلر که از لحاظ راحتی همه از دو کنترل تعریف کردن ولی از لحاظ امکانات دسته ps4 به خاطر تاچ پد اون led تشخیص عروقی و داشتن اسپیکر فعلا از هر لحاظ برتره

          در ضمن ما هیچ ضعفی نداریم اون شمایین که ضعف دارین و با حرفای خودتون دارین خودتونو گول میزنین

          • r.nam گفت:

            دوست عزیز دیگه با این کامنتت ترکوندی مطلبو. طبق این معیاری که شما واسه برتری eye نسبت به کینکت گذاشتی الان دوربین دیجیتال من از هر دوی اینا بهتره. ۱۰۸۰ و می تونه با ۱۲۰ فریم بگیره. مگه می خوایم با اینا فیلم خانوداگی بگیریم که اینو ملاک می کنی. ?:-)
            کینکت میتونه حرکت تارهای موی انسان و هم تشخیص بده. اینه که میتونه برتری نشون بده نه کیفیت فیلم برداری.

        • داداش این هارو ول کن…

          من از هر کی پرسیدم چرا میری سمت PS میگه قدرتش بیشتره… :rotfl: :rotfl: :rotfl:

          من تو کف این جملم…آخه از چه لحاظ قدرتش بیشتره…مگه کشتیه که زور یه نفر بیشتر باشه…مگه کاراتس

          آخه من موندم تو چی قدرتش بیشتره تو چه فاکتوری تو چه واحدی؟؟؟

          اون قسمت یا واحد رو نام ببرید ما هم یاد بگیریم…

          • amir nakhaee گفت:

            به جز توضیحاتی که بالا بهت دادم اگه توجیه نشدی که فک کنم نشدی بهتره بدونی سازندگان بتلفید ۴ گفتن که بتلفیلد روی ps4 از xbox one بهتره پس ps4 قوی تره

            https://gamefa.com/90011/dice-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DB%8C-ps4-%D8%A8%D8%A7-xboxone-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF-pc-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3/

            برای این که بازم توجیه بشی بهتره بدونی بازی هایی با گرافیک بالا از جمله division و watch dogs و assassins creed و need for speed جونت همه بر روی ps4 اجرا شده بودن

            • xsajad گفت:

              دوستان با این god of ps بحث نکنید هرچی شما بگید حرف خودشو میزنه انگار سونی ارث باباشه سونی در همه چیز برتر مایکرو سافت شرکت پول پرست اختلاف ۳۰ دلاری هر سهم مایکرو با سونی هم به خاطر مشتری مداری سونی هست نه چیز دیگر اقای god of ps اگر از مایکرو بدت میاد از ویندوزش استفاده نکن اصلا از خدمات سونی استفاده کنید این توصیه رو به اقای نیکبخت هم میکنم تازه خوبه اقای نیکبخت ادعا داره با اورجینال خریدن بازی از سونی حمایت میکنه بعد از ویندوز و ترم افزار های کرک شده استفاده میکنه بله این و به تمام فن های سونی میگم مایکرو پول پرست هست همین الان ویندوزش رو پاک کنید و از دیگر خدمات مایکرو استفاده نکنید از شرکت محبوبتون حمایت کرده مایکرو پول پرست رو ول کنید
              این جوابیه فقط به خاطر بحث ها و توهین های متعصبانه فن های سونی که تعدادشون هم زیاد هست نوشتم

              • REZA.Li گفت:

                نه خیلی هم فهمیده هست :yes:

                خوبه خودت اعتراف کردی میکرو پول پرست هست 😉

              • ps4 vs x1 گفت:

                چرا حرف بی منطق میزنی ؟؟؟ :reallypissed:
                طرفدارای مایکرو بدون اینکه فکر کنن هر حرفی که به ذهنشون میرسه میگن!!
                اطلاعاتتون هم که کمه!! یادت باشه مایکرو تمام اطلاعات شخصی کاربراش رو به سازمان جاسوسی آمریکا تحویل میداد !! خبرش هم هست ی سرچ بزن!!
                آقای god of ps با دلیل جوابتون رو داد شما هم خودتون رو به کوری میزنید!! ونمیخواین قبول کنین !!! :shout:

                god of ps جواب امیر عابدی(Alcatraz) رو داد ولی امیر با اخلاق بچگونش مسخره بازی کرد و دوباره گفت چرا میگن قدرتش بیشتره؟؟؟! خو لامصب جوابت رو داد!!!

                xsajad شما هم فن مایکرو هستید که بی دلیل بحث الکی می کنید!!! مایکرو ارث باباته؟؟ ( حرفی که خودت به گاد اف پی اس زدی) که بی منطق به دیگرون توهین میکنی؟؟؟
                ایشون این همه دلیل اورد تو هم میتونستی دلیل بیاری که god of ps رو قانع کنی!!!
                نه اینکه دهنت رو باز کنی فقط فک بزنی!!! :pissedoff:

                شما که ادعا می کنید حلال خورید!!! اورجینال بخرید و بفکر شرکتی باشید که کنسول بهتون میده!!! اگه پولش ندارید میتونید pc بازی کنید و کلا از کنسول بیخیال بشید!!! 😐
                شرکتی نمیاد ۶ سال روی کنسولی کار کنه اون وقت کشکی کشکی دیگرون مفت بخورن!!! 🙂

                در ضمن من حرف آقای نیکبخت موافقم!!! :yes:
                تازه اونایی که منتظر هک هستن برن ۴ سال دیگه بیان تو نظرات شرکت کنن!! :yes: :no:
                ————————————

                دیگه واقعا بعضیا کفر آدم رو بالا میارن!!! :reallypissed: :reallypissed:
                .
                چقدر باید سکوت کرد؟؟؟؟ در برابر آدمایی که بی اطلاع نظر میدن؟؟؟ :reallyangry:
                یادتون باشه ps1 رو چقدر آدم دوست داشتن !!!این حرف هم برای اونایی که میگن تجربه ی مایکرو بیشتر از سونیه!!! 😐
                در ضمن ویندوز تو بحث کنسول هیچ ربطی نداره ?:-)

                • REZA.Li گفت:

                  همون دیگه کجای تجربه ی میکرو بیشتره تا کم میارن بحث ویندوزو میکشن وسط :-/

                  یا الکی حرف میزنن بابا هردو شرکت اصلا پول پرست ولی سونی که اینقدر پول پرستی در نمیاره :yes:

                  حرفه دلمو زدی داداشی 😉

                • xsajad گفت:

                  اقای مجتبی زرنگ اولا من اصلا xbox و ps نداشتم فقط با pc بازی میکنم تازه برنامه دارم ps4 بخرم ولی بعضی اقایون خیلی ترول بازی در اوردند میتونی به کامنتهای قبی god of ps مراجعه کنید دوما من به هیچ کس توهین نکردم سوما منظور من این بود اقایونی از یک شرکت متنفرن یا مثلا دوست دارند کنسولش شکست بخوره چرا از محصولات اون شرکت استفاده میکنند بدتون میاد استفاده نکنید من خودم تعصبی به هیچ شرکت ندارم سون همحصولات بسیار خوبی هم داره همانطور که مایکرو خدمات زیادی در صنعت رایانه به جهان کرده مثلا همین سونی لنز هاش برای بیشتر گوشی ها به کار رفته کیفتش بالاست و شرکتها میخرندو … دوست دارم هر دو شرکت پیشرفت کنند مثل بقیه نیستم که دوست دارند کنسول فلان شرکت شکست بخوره و… پس من فک نزدم شما یک کلمه مصداق توهین در کامنتم پیدا کن بعد بیا این حرفهارو بزن خودت هرچی به دهنت رسید گفتی ولی من دوباره میگم به هیچ کس توهین نکردم فقط گفتم اگر دوست دارید از محصولات شرکت مورد علاقه تا ن استفاده کنید از اول هم میدونستم بحث کردن با بقیه عین خریته چون تغییری در نظر دیگران ایجاد نخواهد شد

                • داداش بعد از این که آقای God of PS جواب منو داد بنده هیچ کامتی نگذاشتم و قانع شدم اون کامنت دومم هم قبل کامنت چهارم اقای god of ps بود که جواب من رو داده بود لطفا به تاریخ کامنت ها هم به نگاهی بنداز بعد بیا نظر بده…

      • alirezaxbox گفت:

        حرف نزن psn اصلا psn plus از xbox live بهتره تو برو همون ps تو بگیر ژاپنی هیچ شرکتی توانایی مقابله با امریکا رو نداره.برو برو برو :no: :no:

        • amir nakhaee گفت:

          سامسونگ همونشرکت ژاپنی هست که دهن اپل امریکایی رو بست

          • xbox infinity گفت:

            چه قدر واقعا بعضیا هوششون زیاده
            خشگل پسر سامسونگ کره ایه

          • CR7 گفت:

            دمت گرم خوب جواب دادی به تو میگن گیمر واقعی

          • REZA.Li گفت:

            اااااایول. خوب گفتی من نبودم وگرنه با هم جواب میدادیم :yes: :yes: 😉

          • برادرانی که فکر میکنن سامسونگ برای ژاپنه، باید بگم سخت در اشتباه هستید…
            سامسونگ برای کره جنوبی هست…

          • xbox infinity گفت:

            پس معلوم شد تو با اپل هم درگیری داری
            پس همین الان ویندوزت رو پاک میکنی که هیچ دیگه با اپل و ای او اس هم کاری نداری
            واقعا به کسایی مثل تو میگن نمک خور نمکدون شکن

            • REZA.Li گفت:

              خب مثلا خودت از کدوم امکانات میکرو میتونی استفاده کنی ?:-)

              نه من با اپل کار ندارم ولی فعلا سامسونگ ازش جلو زده 😐

              • xbox infinity گفت:

                ویندوز . ویندوز فون . آفیس . مایکروسافت استور . سر فیس ( البته اینو ندارم گرونه) . اسکایپ . مرورگر بینگ (bing) . خوده ایکس باکس و ایکس باکس لایو بس نیست 😮

                • REZA.Li گفت:

                  منظورم از ایکس هست ویندوز ربطی به کنسول یا گیم نداره :yes:

                  xbox infinite میدونم این نسل میکرو باخته حالا ببین 😐

                • xbox infinity گفت:

                  اتفاقا ویندوز خیلی هم به گیم ربط داره
                  چون اگه ویندوز نبود هیچکدوم از این بازی هایی که تو بازی میکنی هم نبود

                • REZA.Li گفت:

                  من که با ps3 بازی می کنم کامپیوترم بعضی وقتا روشنش میکنم :yes: :yes:

              • کی گفته سامسونگ از اپل جلو زده؟؟؟ مدرکت کجاس داداش…

                فقط فروش ساکسونگ بیشتره که اون هم به خاطر قیمتشه که ارزون تره سامسونگ هنوزم که هنوزه داره تقلید شرکت هایی مثل نوکیا و اپل و Htc رو میکنه اون زمانی که هیچ گوشی اندروید نبود Htc بود بعد سامسونگ اومد از HTC تقلید کرد و گوشی هاش رو اندروید داد بیروم ولی اپل نون بازوی خودشو میخوره و سیستم عاملش (ios) برای خودشه و خودش ساخته…

                جونم نوکیا که هیچ کدوم از گوشی هاش رو اندروید نزد تا بگه من مثل سامسونگ تقلید کار نیستم بعد رفت با مایکرو قرار داد بست تا برای گوشی های سیستم عامل بزنه که الان هم داره پاکت Pc میزنه قدرت دوربین های نوکیا هم حتی از اپل و سامسونگ بیشتره چون خودم مقایسه ی دوربین این سه تا گوشی رو دیدم و همه فقط با یه نگاه ساده میفهمن که دورین های نوکیا بهتره…

            • amir nakhaee گفت:

              درسته مال کرست با سونی اشتابه کردم در کل جوابم برای اون اقا بود که میگفت هیچ جنسی به امریکا نمیرسه

              • اولا که تا حدودی mojtaba safari جان جواب بیشتری رو داد .
                در جواب ۶oclock : خبری که گفته بود سونی از اون ۸ گیگ استفاده نمیکنه تکذیب شد 😐 و همینطور هم که اگه سن و سالت بخوره به E3 ای که توش اساسین کرید۲ بود یا اینکه مجله بخونی ( با اجازه شماره ۱۵۰ دیبازی ) در اون سال اساسین روی مایکرو بود که لگ زد ولی چی شد؟ ۶oclock باز رفت همون کنسول رو خرید ! چطور اون موقع مشکل از بازی بود ؟ خوده یوبی هم گفت که مشکل از همخوانی دیسک بوده . پس این حرفات همه مفت نمی ارزیدن ( باز نگین همه ی فن های سونی همینارو میگن اینترنت برای این کاراس برید سرچ کنید بجا اینکه همش :laugh: بزارید، فن های سونی اینارو میگن چون جستجو میکنن ) ، ببخشیدا خیلی عذر میخوام یه احمقی میگفت که دیگه سمت مایکرو نرو ویندوزشو پاک کن ! چشم هروقت سونی ویندوز خاص خودشو زد و دیدیم که حرفی برای گفتن داشت رو چشم . بعدشم الان بیل گیتس ایکس باکس میسازه؟؟؟ هرچیزه چرتو پرتی رو به هم وصل نکنین باووو . اینجوری اهـ شما خونه نخر چون ۴ تا افغانی درستش کردن بدو خونتو خراب کن ( چرت و پرت گفتن خیلی آسونه )
                راستی علیرضا ایکس باکس تو همونی نبودی که میرفتی تو راه پیمایی میگفتی مرگ بر آمریکا ساندیس میگرفتی الان میگی Just Amrica . اصلا تا حالا رفتی آمریکا :laugh:
                —–
                بعدش هم معیار های من برای یک کنسول خوب : بازی خوب ، دسته ی خوب ( نسل جدید دیگه برای پی اس بهتره ) ، قدرت سخت افزاری بالا (س-خ-ت ا-ف-ز-ا-ر-ی ، برای اونا که با کشتی اشتباه میگیرنش ) و طراحی زیبا و صد البته قیمت مناسب هست

  • navida90 گفت:

    کلا ماکروسافت هر کاری که برا جاسوسی قابل استفادس انجام میده . هر چند که این سیستم خیلی ولی ماکروسافت واسه من شده یه شرکت که فقط به فکر درامد هستش تا مشتری

  • xbox infinity گفت:

    دیر یا زود هممون باید به سمت آنلاین شدن بریم
    این نسل نشد نسل بعد
    دنیا داره رو اینترنت میچرخه بعد ما هنوز به فکر افلاین بودنیم

  • ARTHAS گفت:

    تو ایران غیر قابل استفادس 😐

  • سیستم خیلی خوبیه…! :yes:
    ولی تو ایران نمیشه اونطور که باید، از این سیستم استفاده کرد… 😥
    میشه سیو بازی ها رو روی Cloud آپ کنیم، ولی در مورد بازی ها و سایر اطلاعات با حجم بالا، بیخیال…

  • kiax گفت:

    الان دیگه دنیای گیم انلاین شده.
    واقعا هم انلاین یه چیز دیگس.دیگه دارن کاری میکنن که مجبور بشی به بازی انلاین رو بیاری

  • shahrum021 گفت:

    فقط اx1 این قابلیتو نداره سونی قبلان گفته بود از طریق سیستم ابری میتونیدهم چی رو ذخیره کنید

  • DOTA گفت:

    ماکرو زیاد حرف میزنه ۱ روز میگه بازی دست دوم هست ۱ روز میگه نیست باز فرد میگه هست ماکر خود درگیری دار با خودش فعلا این ذخیره کردن امدیم جای بودیم انتر نت نبود مثلا خواستیم بریم خونه دوستم با هم بازی کنیم هارم کنسول فوله داستان چیه؟ :laugh:

  • Ali10 گفت:

    واقعا مایکروسافت داره خیلی خوب پیش مبره و با شرایط امروزی راه میره … :smug:
    الان ۱۰ سال پیش نیست که ما بخوایم هر نسل رو دوباره مثل نسل قبل پیش بریم … نو آۀوری های و امکاناتی که مایکروسافت داده به ما واقعا خیلی جالبه … :smug: سیستم کلود واقعا قدرتمنده و حتما در کنسول Xbox One خودشو نشون میده :yes:

  • CR7 گفت:

    ماکرو این نسل رو بازنده به نظر میاد

  • درسته این میتونه ضعف عدم ارتقا رم رو برطرف کنه اما نسبت به کنسول نسل بعد سونی اگه این امکان وجود داشت نسبت به Cloud بهتر میشد در کل سونی با عدم محدودیت در این رابطه یه سر و گردن بالاتره و اگه مایکروسافت هم از این محدودیت ها دست بر میداشت خیلی بهتر میشد.ولی خوب اگه Cloud وجود نداشت خیلی بدتر میشد حالا که هست هیچی. 😐

  • Ali Dr گفت:

    ویژگی cloud خیلی خوبه،ولی نه با این اینترنت نفتی ما …!!!!! :chic:

  • ... گفت:

    کلا دو تا کمپانی مثل سونی و مایکروسافت پول مردم رو می خورن و حالشو می برن و بعضی هد هم صبح تا شب سر کنسول ها و بازی هاش تو سر هم می زنن و با بازی کردن حالشو می برن (!)…در کل این قضیه دیگه عادی شده…از طرف می پرسی که چرا فلان کنسول رو میخری ؟…میگه… نه !…فلان کنسول این بازی رو داره !… تو این موقعیت دلم می خواد بزنم تو دهن طرف که تا عمر داره اصلا فکر گیم هم نکنه!…خوب یکی نیست بگه تو مگه فلان بازی رو بازی نکنی میمیری ؟…یعنی انقدر واجبه که تمام بازی های بزرگ دنیا رو بازی کنی !…بازی واسه سرگرمی هست…ولی الان تبدیل شده به یک نوع اعتیاد !…جوری که یکی یک ماه بازی نکنه اصلا انگار جونشو ازش گرفتن…اینو میگم چون خودم هم یک زمانی همین بساط رو داشتم ولی نزدیک به یکی دو سال میشه که اصلا بازی ها برام غیر قابل تحمل شدن و بیشتر از نیم ساعت نمی تونم تحملشون کنم(مگه اینکه یک بازیه آنلاین باشه که بازم همون حالت رو پیش میاره : | )…در کل اینجاست که میگن “عجب رسمیه ” …همیشه یک عده می دوشن و یک عده دوشیده میشن…ولی بازم تو ایران کسی پول واقعی یک بازی رو هم نمیده چون چیزی به اسم قانون کپی رایت وجود نداره…ولی اگه قانون کپی رایت هم وجود داشت به نفع خودمون بود و برای این حرفم هم دلیل دارم !…در کل الان تعداد افراد معتاد به گیم کم نیست !…ولی حرف بعضی ها خیلی رو اعصابه !!

    • amir nakhaee گفت:

      بیشتر حرفات درسته ولی این که یکی خیلی بازی کنه بعد معتادش میشه اصلا درست نیست من واسه دانشگاه ۶ سال بازی نکردم و تازه همین سال پیش وقت ازاد پیدا کردم و تونستم عضو این سایت بشم.. تمام حرفایی که میزدم از رو دلیل و مدرک و منبع بود ولی مثل این که بعضی ها منطق سرشون نمیشه

    • xsajad گفت:

      اقای ارش صالحی واقعا حرف درستی زدی واقعا فکر نمیکردم شما همچین طرز فکری داری ولی مثل این که اشتباه میکردم فقط حرف اخرت در ایران درباره قانون کپی رایت قبول ندارم من میتونم بهت ثابت کنم که قانون کپی رایت فوایدش برای افرادی خاصی هست نه برای عامه مردم دلال زیادی هم برای حرفم دارم به نظر من حداقل ۱۰ سال باید برنامه ریزی اقتصادی کرد تا شاید کپی رایت در ایران عملی بشود

  • Altair گفت:

    احتمال اشتباه کردنم زیاده
    ولی حس می کنم بعضی ها با چند تا اسم کاربری میان نظر میدن 😐

  • 6oclock گفت:

    سلام به همگی من میخواستم یه چیزی به این بنده خدا god of ps بگم عزیز من اون قسمت که شما میگی سازندگان بتلفیلد گفتن پی اس گوی تره اون که نظر شخصی نویسنده بود بعدشم چرا مایکرو هر کاری میکنه شما میزنید تو سرش اون همیشه انلاین بودن رو گفتن برای این که مثلا اگر توی halo 5 گیر کردی و ۴-۵ بار مردی مشخصه که تو تنهایی نمیتونی این مرحه رو بری پس وقتی انلاین باشی اونا کمکت میکنن اون مرحله رو رد کنی بعدشم بیاین قبول کنیم که انحصاری های xbox 1 قوی ترن و یه چیز دیگه که به هر فن یونی میگم میگه پخش زنده و کیفیت تصویر اقا اسسین سه بار و destiny هم ۲ بار لگ خورد اون وقت توان ps4 از xbox 1 بیشتره تازه رمتون هم که بهش مینازیدین ۳.۵ گیگش پرید دیگه چی میگین بابا

  • 6oclock گفت:

    منظورم توی کنفرانس سونی بود

  • rcwown گفت:

    من که xBox 360 دارم راضیم بازم کنسود :-* Xbox One :-* رو میگرم خیلی خیلی از ps4 ‌بهتره شک ندارم

  • darksiders II گفت:

    خیلی هم خوب ولی بدرد من که نمیخوره 😐
    ممنون. :yes:

  • bto گفت:

    اینترنت درست و حسابی می_____________________خوام 😕

  • :yes: خوبه اگر اینترنت خوب باشه…
    مرسی بابت خبر.

  • five seven گفت:

    فقط همینو میگم: زنده باد god of ps واقعا” با منطق بحث میکنه

  • samijon گفت:

    یعنی فقط میتونی ایچیومنت و سیو و چیزای دیگه که خیلی کم حجمن ذخیره کنی ؟ این که ۱۰۰ مگا بایت هم جواب میده دیگه فضای نامحدود میخوایم چیکار. 😛
    فیلم و سریالی هم اگه پخش یشه رو لایو براساس قانون کپی رایت نمیتونی ذخیره کنی دیگه به چه دردی میخوره؟

  • Amir.WD گفت:

    چه جالب :smug:

    ولی اینترنت پر سرعت میخواد :-((

  • r.nam گفت:

    خدای من چرا همیشه پستای مایکرو اینجوری میشه. مسئولین عزیز سایت یه فکری واسه این قضیه بکنین. لااقل آدمای شناخته شده که فقط هدفشون ترول کردن نذازین تو پستای مایکرو نظر بدن.
    من خودم تیتر خبر رو که میبینم مال سونیه اصلا بازش نمیکنن اما این دوستان تو پستای مایکرو حضورشون فعالتره تا پستای سونی. مثل اینکه ناراحتن که ما به اون پستا اصلا اهمیت نمیدیم.

  • سلام به همه
    نمیخوام تو ذوق فن های ps4 بزنم اما باید بدونید که gddr5 مختص گرافیک کارد هست و نمیتونه رو رم اجرا بشه خوبه خودتون میگید gddr5. واسه رم ddr3. تازه میخوان ddr4 رو بسازن تازه در سال ۲۰۱۴ وارد بازار میشه همراه پردازنده های اینتل میتونید برید اینجا مطالعه کنیدwww.sakhtafzarmag.com خوب حالا ادعایه gddr5 رو نکنید اگر هم ps4 استفاده کرده باشه رو گرافیک کونسول استفاده کرده و گفته حافظه ی گرافیک یا به استلاه video memory گرافیک استفاده کرده.
    نمام خسته شدم :sweat: :sweat:

  • ببخشید کلمه ی فارسی نداره رو کیبورد شرمنده اگه غلط دیدید

  • Diego Milito گفت:

    سونی و ماکروسافت دارن پول پارو میکنن . دعواش باسه شما بچه هاست . شما دارید اونها رو به هدفشون میرسونید با این کارها . هرکی علاقه به یه برند داره و آسمونم به زمین بیاد میگه من اون رو دوست دارم دیگه چرا به یکدیگر بی احترامی میکنید . سونی و ماکروسافت فروش کنسولشون چه ۱۰ عدد باشه و چه ۱۰۰ میلیون یه هزار تومن هم دستتون نمیدن . عین یه هوادار فوتبال . تیم نتیجه نمیگیره حرسش رو هوادار بدبخت میخوره که محتاج به نون شبه . انقدر همه رو قشنگ . شست و شو مغزی دادند و ویروس گیم رو تزریق به همه کردند که طرف حاضر هست پول خرج واجبات زندگیش نکنه ولی بره کنسول محبوبش رو بخره . خلی معذرت میخوام و قصد بی احترامی به کسی رو ندارم ولی خیلی از عزیزانی که میگند من فلان کنسول رو میگیرم .فقط میتونند گیم پلی بازی رو دانلود کنند و ببینند . فقط گذر زمان میتونه مشخص کنه که کسی کنسول نسل بعدی سونی و یا ماکروسافت رو بگیره . ایا دلار میاد پایین و آیا فروشنده های کلاه بردار بازار قیمت خوب میدند با این وضع بازار بعید میدونم و از الان اینها دندون تیز کردند برا نسل بعد باید بریم ۱۵۰ تومان بدیم بازی تعویض کنیم . مگر اینکه مایه دار باشیم . در قابلیت cloud هم هیچ شکی توش نیسن که عالی هست ولی به درد ایران نمیخوره . ببخشید زیاد حرف زدم . یاعلی

  • badavi گفت:

    واقعا چرا بعضیها اینقدر نسبت به x1 یا x360 واکنش بد نشون میدن،مگه ms چیکارشون کرده؟!!.واقعا موندم بعضیها چقدر بچگونه به مسائل نگاه میکنند.هر دو تا کنسولو(ps3,xbox 360)رو دارم،ولی همیشه هم گفتم اگه واقعا قدرت خرید یکیشون رو داشته باشم،همیشه xbox.ولی اکثریت قریب به اتفاق اونهایی که ps دارن(یا طرفدارشن)نسبت به xbox نظر بد میگن.ولی جالبتر از همه کاربر god of ps با اون نظراتش دیگه آخرشه!!!.

مایکروسافت : با استفاده از Cloud می توانید حافظه ی هارد xbox one را بی نهایت کنید - گیمفا