از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا
از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا
از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا
از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا

از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد

شایان مددی
۲۱:۵۵ ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا

سونی با همکاری اکتیویژن، تعداد محدودی از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 را روانه‌ی بازار می‌کند.

این کنترلر، به رنگ سفید است و در یک طرف خود، لوگوی Destiny 2 و در طرف دیگر، نمادهای سه کلاس Guardian یعنی Titan ،Warlock و Hunter را داراست. همچنین نام Destiny 2 برروی صفحه لمسی یا همان تاچ‌ پد درج شده است.

این کنترلر با طرح Destiny 2، در واقع همان نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی دوال‌شاک ۴ است و یک نوار نور اضافی برروی تاچ پد دارد. ضمناً لازم به ذکر است که این کنترلر در لهستان، روسیه و بریتانیا عرضه نمی‌شود که برای علاقه‌مندان در این منطقه موضوعی ناراحت‌کننده است.

از جدیدترین اخبار مرتبط با Destiny 2، می‌توان به تایید برگزاری بتای رایانه‌های شخصی آن از ۷ تا ۹ شهریور اشاره کرد. همچنین، به‌تازگی سیستم مورد نیاز این بتا مشخص گردیده و اعلام شده است که پیش خریدکنندگان بازی، یک روز زودتر به این بتا دسترسی پیدا می‌کنند. صداپیشه‌ی Destiny 2 نیز داستانش را به آثار شیکسپپیر تشبیه کرده و کارگردان بازی نیز راجع به کمبود محتوای بتای کنسولی آن توضیحاتی ارائه داده است.

Destiny 2 در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌اسیتشن ۴ و ایکس‌باکس وان انتشار می‌یابد و در همین روز نیز کنترلر دوال‌شاک ۴ با طرح آن روانه‌ی بازار می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا
از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا
از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا
از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا
از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • kasratomb گفت:

    به به چق قدر منتظر این بازیم

  • به نظر من دستنی ۲ امسال بین ۴ شوتر(قانون شکنان_کاد_جنگ ستارگان_دستینی۲)آخرینه.خیلی مثل بقیه جالب نیست به نظرم
    این بازی اصلا mmo حساب میشه؟؟؟؟؟در کنار pvp اون بخشی که همه بازیکنا باهم بازی میکنن هم داره؟

    • Gul'dan گفت:

      بله یک ترکیبی از mmo و fps هستش در همه جای بازی می شه با بقیه بازی کرد غیر از بخش pvp بخش های سند باکس بازی و البته raid ها و چند جای دیگه پلیر ها با هم همکاری می کنند فقط بخش های سرپوشیده داستانیه که فک کنم تنها هم میشه بازی کرد به نظرم بازی خوبیه بهترین بازی بود که رو کنسول انجام دادم.
      می خواستم برای pc پیش خرید کنم که با معرفی شدن star wars battlefront 2 بیخیالش شدم

  • سلام دوستان.
    من می خوام یه مقایسه بین این دو کنترلر بکنم دیدم پست کنترلره. بدون هیچ فن بازی ای:)
    خب اول از کیفیت ساختشون شروع میکنیم.هردو کنترلر وقتی فشار بالایی بهشون وارد می کنی اصلا صدا نمی دن و بسیار محکمن و چندین سال دووم میارن.
    میریم سراغ پیشرفت ها و تغییرات.کنترلر های XONE تغییرات چندانی نسبت به نسل قبل نداشته اما بعضی تغییرات خوب اعمال شده.جای باتری به درون کنترلر انتقال داده شده اما هنوز هم باتری خوره و بهتر نبود کنترلر ۵۰ دلاری رو شارژی می کردن؟اگرچه این یه مزیت هم داره و اونم اینه که با دوال شوک ۴ با یک بار شارژ کامل ۹ ساعت میشه ازش استفاده کرد درصورتی که با کنترلر های وان ۳۵ ساعت.
    کنترلر های PS4 واقعا احساس یه کنترلر نسل هشتمی رو به آدم القا میکنه بخاطر طراحی محشرش.قسمت زیری کنترل طراحی گرد و بسیار خوبی پیدا کرده نه مثل دوال شوک ۳ با اون لبه های تیز و طراحی دسته کوچیکش.کنترلر های وان هم از همون طراحی معرکه زیر دسته ۳۶۰ بهره می برن و میشه گفت کمی بهتر شدن.کنترلر جدید PS4 بزرگتر شده و واقعا انگار مناسب دست بزرگسالاست.دسته های وان هم واقعا بزرگن و طراحی خوبی دارن.تریگر های L2/R2 تغییرات خیلی مناسبی کردن فرورفتگیشون باعث میشه انگشت روشون قفل بشه همینطور بسیار سریعتر شدن و واقعا احساس شلیک با اسلحه رو در بازی های شوتر به آدم القا می کنن.در مقابل تریگر های وان بزرگتر شدن و دلیلش بخاطر ینوع ویبره جدیده تا تریگر ها هم بلرزن.مثلا تو بازی تایتان فال وقتی شلیک میکردی می لرزیدن احساس باحالی میداد.در کل قابلیت خوبیه اما می خواستم بگم از بزرگیشون یکم خوشم نمیاد.باید نصف انگشتتون رو روش بذارید ولی خب تریگر ها مناسب سایزشون طراحی خوبی دارن و راحتن اما بنظر تریگر های PS4 چون کوچیکترن، راحت تر از تریگر های وان هستن.اما همین تریگر های بزرگ هم مزیت دارن و اونم اینه که تو بازی های ریسینگ گاز دادن و ترمز کردن خیلی بهتر از دوال شوک ۴اه.
    دکمه های LB/RB در وان کلیکی هستن و R1/L1 در PS4 فشاری.هردو واقعا خوبن اما باز هم بنظرم دکمه های فشاری راحت تر هستن.
    میریم سراغ دکمه های اصلی و D-Pad.دکمه های ABXY در ایکس باکس وان از همون طراحی X360 بهره میبرن.این دکمه ها یکم بنظر چسبنده میان.اما در PS4 خیلی سریع و راحت شدن و حتی برد فشار دادنشون از PS3 کمتر شده.D-Pad ایکس باکس ۳۶۰ یکی از مشکلاتش بود چون خیلی دقیق نبود.دیگه برای وان خبری از اون D-Pad مسخره نیست ومثل D-Pad دوال شوک ۴ سریع و دقیق شده.اما اگر هردو رو امتحان کنید،می بینید که D-Pad پی اس ۴ کمی سریع تر و البته بهتر در مثلا نوشتن Textاه.
    میرسیم به آنالوگ ها.رو و لبه های آنالوگ های وان طراحی خیلی معرکه ای دارن.در مقابل PS4 هم طراحی خوبی رو آنالوگ ها داره و دیگه خبری از اون آنالوگ های شبیه قارچ نیست .مایکروسافت تصمیم گرفت برد حرکت(Range of Motion)رو تو دسته ی جدید افزایش و مقاومت رو کمتر کنه که بنظرم نکته ی منفیه.مقاومت بیشتر کمک می کنه دقت بیشتری تو بازی های شوتر و ریسینگ داشته باشین.در مقابل PS4 تونسته طراحی عالیه ۳۶۰ در آنالوگ ها رو قرض کنه و مقاومت بیشتری داشته باشه که توی بازی های شوتر و ریسینگ بسیار مفیده.
    دکمه های Menu/View در وان همون کار های قدیم Start/Backرو تو بازی ها میکنن.در مقابل PS4 دکمه ی Share رو معرفی میکنه که با یکبار زدن میتونید ویدیو های و عکس ها رو از بازیتون Share کنید،با دو بار زدن از بازی فیلم بگیرید و با نگه داشتنش اسکرین شات بگیرین.اما جایگذاریشون زیاد جالب نیست و خیلی کنار تاچ پده.
    دسته های PS4 چند قابلیت جدید داره.اول از همه لایت بار دستست که مناسب شرایط تو بازی ها رنگ عوض میکنه.بعدی تاچ پد دستست که توی یکسری بازی استفاده ی خوبی داره و به اندازه ی کافی دقیقه.بعدی یه بلند گوی کوچیکه که صدای داخل بازی رو بخش میکنه مثلا تو GTA V صدای بیسیم پلیس از اون پخش میشد.آخری هم یه پورته Audio Jack که از X360 قرض گرفته.این پورت رو مدل های جدید دسته ی وان هم هست.
    اما تو مدل های قدیمی و زمان لانچ پورت Dolby
    نبود.
    و اما برنده
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Dualshock 4
    دلیل این انتخاب هم اینه که با اینکه مایکروسافت ایرادات کنترلر قبلی رو حل کرد اما تغییرات چندانی نسبت به بهترین کنترلر نسل قبل یعنی ۳۶۰ نداشت در مقابل سونی کلی از اشتباهات نسل قبل عبرت گرفته و نتیجش یک شاهکار در طراحی شده.
    از وبسایت Techno buffalo بیشترش رو ترجمه کردم.
    ممنون از هرکس که کامنتمو خوند:))))))

  • Gul'dan گفت:

    وای دستش خیلی خوشگله :inlove:

  • amir moltafet گفت:

    تن دسته سفید دو تا برچسب چسبونده همین متعصبا بگین عالی بود خخخ

  • بسیار زیباست
    کلا باندل Destinyپی اس چهار(معمولی)زیباست

از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 رونمایی شد - گیمفا