سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا
سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا
سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا
سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا

سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است

آرش سعادتمند
۱۲:۰۰ ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا

The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب ۲۵۰ جایزه بهترین بازی سال شد که رقم حیرت انگیزی است. مارسین ایونسکی به عنوان مدیرعامل سی دی پراجکت رد، تمایل دارد که بازی های آینده آنان نیز چنین بازخوردهایی را دریافت کنند.

Gamesindustry.biz اخیرا مصاحبه ای با ایونسکی داشته است و صحبت های انجام شده در آن، پیرامون موفقیت The Witcher 3 هستند؛ عنوانی که این میزان جایزه را کسب کرده و اینکه چه تاثیری در روشهای کاری سازندگان برای عناوین آینده خواهد گذاشت.

در رابطه با اینکه چطور سی دی پراجکت رد قصد دارد این سطح از کیفیت را حفظ کند، ایونسکی گفته است که کلید این کار در تمرکز تیم های بزرگ بر روی پروژه های کمتر است. او می گوید:

ساخت The Witcher با ۸۰ نفر به پایان رسید، The Witcher 3 با ۲۵۰ نفر، پس با این حساب Cyberpunk بیشتر از این ها هم خواهد شد. به این فکر نباشید که ما تیم خود را مشغول ۲۰ پروژه کنیم؛ نه چنین اتفاقی نمی افتد و ما تنها بر روی یک سری موارد خاص تمرکز می کنیم … ما نمی خواهیم که یک استودیو با ۱۰ پروژه باشیم. روش کاری راک‌استار خوب است.

ایونسکی همچنین قول این را داده است که Cyberpunk 2077 نسبت به The Witcher 3، از همه نظر بیشتر جاه طلبانه خواهد بود.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا
سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا
سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا
سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا
سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • X.O.I.T.B گفت:

    بازی های ۴ تا استدیو رو باید چشم بسته خرید
    راک استار
    رمدی
    ناتی داگ
    سی دی پروجکت :inlove:
    آرش خان ویچر ۲۵۱ جایزه گوتی برنده شد 😉
    منتظر cyber هستم شدیدا

  • Ho3e!N گفت:

    امیدوارم فقط زود بیاد،۸-۷سال دیگه حالی برا بازی کردن نمیمونه!

  • victor carter گفت:

    اصلا جریان این بازی چیه؟داستانش تو چه زمانیه؟که بود و چه کرد؟؟؟؟

  • امیدوارم این سایبرپانک انتظارات منو براورده کنه :evilgrin: هرچند از همون تریلر اول معلوم بود که CDPR قراره بهمون حال بده :evilgrin:

  • monsef گفت:

    فکر خوب خروجی خوبی هم داره
    ———
    ان شاالله این بازی به فرجام نرسه
    متنفر ام ازش

    • داداش شما چه مشکلی با این CDPR داری؟ اخه بنده خدا چه بدی به من و شما کرده غیر از این که بازی مثل ویچر ساخت که شده پرافتخارترین بازی تاریخ و این بازی جدیدش هم ۱۰۰ درصد موفق خواهد بود و این شرکت داره شبانه روز زحمت میکشه برای من و شما

      • Ash گفت:

        ایشون فک میکنه همه ی دنیا توطئه کردن ایشون از دین خودش زده بشه و این بازی ساختن تا ایرانیا کافر بشن.شما با همین طرز حرف زدن خودتون رو مسلمون میدونید دیگه همش میگید توف تو این تو اون.
        _________________
        ولی سی دی پراچکت بهترین الگوی ممکن برای خودش انتخاب کرده.

        • 8Prince گفت:

          البته تو بازی The Witcher 3 شیطان‌ پر.ستی به وضوح به نمایش در اومد، اما بازهم نمیشه در فوق العاده بودن ویچر شک داشت (نماد‌هایی مثل بز بو.فومت روی لباس شخصیت‌های مونث به تکرر دیده می‌شد). اصلا برای من مهم نیست که اونا دینشون چی بود، مهم بازی بود که اونم حرف نداشت! اگه می‌خوایم بازی‌هارو بر مبنای سطح اعتقادات دینی بسنجیم، قطعا باید بازی‌های ویدئویی رو ببوسیم و بذاریم کنار! ماریو، هیلو، والکینگ دد، حتی آنچارتد!، پرنس آف پرشیا، اساسینز کرید، رزیدنت اویل و… همه‌شون اعتقادات شیطانی دارن! پس جناب‌عالی بهتره از همه‌ی بازیا متنفر باشی 😀 صرفا جهت اطلاع عرض کردم…
          سایپر پانچ قطعا یکی از بهترین بازی‌های آینده خواهد بود! شکی نیست…

          • Ash گفت:

            این حرفتون درسته که باید به عنوان یه بازی بهشون نگاه کرد ولی دلیل نمیشه چون تو این بازی از شیاطین استفاده میکنن اعتقادات شیطانی داشته باشن.
            اصلا اگه بد نباشه خوب معنی پیدا میکنه؟

            • monsef گفت:

              فکر خوب نتیجه خوب داره.این استودیو فکرخوب میکنه پس خوب هم نتیجه میگیره
              ::::::::::::::::::::::::::::::
              پاسخ به نظرات شما:::
              من همیشه با دوستام شوخی میکنم میگم مثلا ناموس کالاف،کاالاف هشت ناموس فلان چیز،فلان چیز.همیشه گفتم ناموس کل بازیها ویچر و جی تی ای هست
              من هیشه این بازی ها رو تحسین کردم که البته کار شاخی هم نکردم.چون وقعا تحسین دارن.

              ولی دلیل نمیشه چون تو این بازی از شیاطین استفاده میکنن اعتقادات شیطانی داشته باشن.

              این حرفتو شششششدید قبول دارم

              حرف۸Prince کاملا درسته که اگه بر بازی رو بر مبنای دینی قرار بدیم باید همه رو بزاریم کنار که ما متاسفانه این کار رو نمیکنیم.ولی باید تا اون جایی که امکان داره چیزایی که با دین مغریت دارن کم باشن.من اگه با این جور چیزا مخالفت شدید دارم به خاطر اینه که نمیخام گرفتارشون بشم.اصن اصل تبری برا همینه که بد و خوب رو درست از هم تشخیص بدیم.ما با خشونت بازی میتونیم کنار بیایم میتونیم شیطان پرستی بودن رو نادیده بگیریم.میتونیم ضد ایرانی بودن رو نادیده بگیریم ولی مسائل ناجور رو نه!!!

              @microsoft.xboxone
              مشکل من با این شرکت اینه که تمام توان خودشو میزاره تا منو تو رو از دینمون بزنه.خودت خیلی خیلی قشنگ گفتی.این شرکت داره شبانه روز زحمت میکشه برا منو شما که از دینمون خارجمون کنه.این قضیه رو قبلا هم اروئایی ها به سرمون در اوردن.دیدن که با جنگ نظامی نمی تونن اومدن از همه جور تحریم در اوردنمون تحصیل و بقیه امکانات مدنی رو برامون ازاد کردن و اروم اروم همه مونو از دینمون بیرون کردن.اونا قبلش میدونستن که اگه از دینمون بیرون بشیم به راحتی میتونن بر ما مسلط بشن.

              @Ash
              به ولله قسم حرفت درسته.همه دنیا توطئه کردن تا ما رو از دینمون بیرون کنن و حرف بعدیت باز هم درسته :laugh: :laugh: که میگی با همین طرز حرف زدن خودتون رو مسلمون میدونید.اره ما تولی و تبری جز فروع دینمونه.اگه اونها رو درست انجام ندیم مسلمون نیستم

              حرف اخر.بهترین کار اینه که ما فقط بازی رو به عنوان سرگرمی ازش یا کنیم و در کنارش فوق هوشیار باشیم که دشمن ازمون سو استفاده نکنه.برای منم مهم نیست که دینشون چیه یا… مهم بازیمه.منتهی باید هواسم بود که بازیم داره چیو بهم نشون میده!!!کالاف هیچ مشکلی نداشت.کاری باهاش ندارم.ولی ویچر مشکل داشت.این سایبر خان هم که دیگه هیچ.
              البته ما اینا رو هم میتونیم بازی کنیم ولی در حالتی که بتونیم صحنه هاش رو برطرف کنیم.الان یه مثال برا اون حرفم که گفتم باید با هوشیاری بازی کنیم میزنم:من الان خودم چند ماه تو این فکر بودم که چجور میشه صحنه ها ویچر رو برطرف کرد تا بتونم بازیش کنم.تا به نتیجه هم رسیدم.اینجا معنی اون حرفم معلوم میشه که میگم ما فقط باید بازی خودمونو بکنیم و در کنارش هواسمون باشه کلاهمون پس معرکه نره

            • Ash گفت:

              با اینکه میدونم کامنتم اسپم هست ولی چاره ای نیست.
              ببین دوست عزیز هر کس عقیده ای داره و قابل احترامه . من به عقیده شما احترام میزارم و میدونم شما هم بازی کردن دوست دارید ولی به دلیل محتوایی که بعضی بازی ها دارن اعتقاداتتون نمیزاره شما بازیشون کنی.همه ی اینها قابل قبوله و تو کامنتات هم گفتی که دوست ویچر رو با یه ماد بتونی بازی کنی.
              دلیل اینکه ویچر چنین صحنه هایی داره این هست که به کتابی که بازی بر اساسش ساخته شده و اگه نمیخواستن به کتاب وفادار باشن شاید بازی اینقد خوب نمیشد.استدیو سی دی پراجکت رد یه استدیو مستقل لهستانی هست آمریکایی یا اسرائیلی نیست و همچین موضوعات تو اون منطقه از اروپا رایج تر هست.حتی اگه هدف اون ها گمراه کرئن ما هم باشه بدون که باهوش تر از این حرفا هستن(کلا ویچر ۳ ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته تو کل جهان فک کنم شاید ۱۰ هزار نفر تو ایران اسم این بازی رو هم نشنیده باشن.)
              و اینم بگم تموم کنم کشور ما تو داخل خیلی مشکلات داره که دلیلش بغییه نیستن مثل فساد داخل ادارات مثل اسید پاشیدن مثل اختلاص های کلان و از همه بدتر مسئولین بی لیاقت(۹۹درصد از مسئولین ما سواد و لیاقت پست خوشون رو ندارن).این مشکلات و خیلی های دیگه هیچ ربطی به بغییه کشور ها ندارن و مشکل اصلی خود ما ها هستیم.
              من خودم تو یه شهر کوچیک ۵۰ هزار نفری تو شمال کشور زندگی میکنم و به شخصه چندین نفر میشناسم که نماز میخونن و روزه میگیرن وای اگه جهنمی در کار باشه بدونید که اولین نفر هستن که میرن جهنم.مگه میشه کسی که نماز میخونه پارتی بازی کنه یا رانت خواری کنه مگه میشه کسی که نماز میخونه دزدی کنه.مگه میشه نماینده مجلسی که در طول ۱۵ سال با جمع کردن کسایی که بهشون مقام های مدیریت و … داده و خریدن رای به مجلس میره و میلیارد ها تومن دزدی میکنه بعد مسلمان باشه،من که اینطور فک نمیکنم.

            • cv@ گفت:

              دینت داره فرار می کنه بچسب بهش در نره
              خودتو داری بدجور محدود می کنی بدجور
              یه با ریکی از معلمانم گفتن امام علی از اب میخاست برق بگیره واسمم منبع اورد از اون جا فهمیدم که داره چیز شعر میگه داشتم از ته دل می خندیدم گفت چرا میخندی گفتم جاهلیتت که چه طور سریع یه حرف باور کردی ولی بدون دین همه جوره واست محدودیت میزاره

            • monsef گفت:

              ما میانه رو و منحرف داریم.افراطی و میانه رو نداریم
              کسی که میانه رو نیست منحرفه و نه افراطی.حرفم کاملا عاقلانه و از روی عقله.خودتون بهش فکر کنید میفهمید
              خالا تو این میانه رویی ما میتونیم سریع حرکت کنیم تا زود تر به مقصد برسیم و قران هم اینو تایید کرده و میگه السابقون السابقون اولائک المقربون
              حالا مردمو به افراطی گگری متهم نکنید لطفا

    • سلیقشه داداش…
      از صحنه های سوسکی 😀 خوشش نمیاد…
      حالا کار بدی که نکرده :-* 😀

    • monsef گفت:

      گیمفا یه ساعت نشستم نظرمو نوشتم.بی انصافی نکننظرمو تایید کن
      از مدیران عزیز میخام رسیدگی کنن

  • Eredin گفت:

    ۱ دقیقه سکوت به احترام راک استار
    کاش تو E3 رد دید ۲ تایید بشه
    یا اون Agent
    یا GTA VI

  • پرویز گفت:

    درود بر سی دی پروجکت رد همین جوری که پیش برن باید کنسول برای خودشون بزن بازی هاشون رو اون بزنن

  • این روش دیر به دیر اومدن بازیای خوب ، هم خوبه هم بد…
    هفت هشت سال انتظار برای یه بازی به نظرم زیاده… :-((
    ولی کیفیتش هم احتمال زیاد بالا میره…. :laugh:
    الان بچه های ما فکر کنم میتونن نسخه بعدی مکس پین رو ، تازه اگه بسازن :-(( ، بازی کنن 😀

  • Arminimo گفت:

    سی دی پراجکت رد و راکستار اگه بازی هاشونو بازی نکنی کل عمرت بر فناست
    واقعا هیچی جز شاهکار نمیدن

  • Skull گفت:

    یه چیزی بهم میگه اینهمه زحمت یه خروجی شاهکار داره و میتونه موفق تر از شاهکاره ناتی بشه 😐

سی دی پراجکت به روش کاری راک‌استار علاقه مند است - گیمفا