E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا
E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا
E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا
E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا

E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo

رسول خردمندی
۱۷:۰۶ ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا

نینتندو بر روی کنسول جدید خود WII U قیمتی قرار نداد ولی در تعطیلات سال جاری به طور قطع خواهد گفت. روند بازی Pikmin 3 نمایش داده شد ولی تاریخی برای آن اعلام نشد. همچنین بازی Super mari bros U هم  رسما اعلام شد. این بازی به صورت HD ، دو بعدی است و همزمان تا ۴ نفر بازیباز را ساپورت می کند. این بازی هم تاریخی برایش اعلام نشد. بازی بتمن: شهر آرخام نسخه ویرایش شده جدید به نام مسلح هم رونمایی شد که با طرح منحصر به فردی بر روی گیم پد همراه خواهد بود. این بازی هم تاریخ مشخصی ندارد!

بازی های تایید شده برای کنسول WII U عبارتند از :

Darksiders II, Mass Effect 3, Tekken Tag Tournament 2, a director’s cut of Trine 3, Ninja Gaiden 3 and Aliens: Colonial Marines

شرکت یوبی سافت محصولات زیر را برای WII U پشتیبانی می کند:

ZombiU, Assassin’s Creed III, a Rabbids game, Rayman Legends, Sports Connection, Avengers and fitness game YourShape

کنفرانس نرم افزاری WII U با ویدئویی آغاز شد که جمعیتی از پیکمین ها در اتاق لباس میاموتو حضور داشتند.  میاموتو در صحنه حاضر شد تا درباره بازی صحبت کند. در Pikmin3 شما باید جمعیتی از ۱۰۰ پیکمین را مدیریت کنید. فضانورد بازی های قبلی در گیم پلی حضور داشت و گرافیک HD به عمق صفحه و جزییات کمک شایانی می کرد.

نوع جدیدی از پیکمین به نام پیکمین سنگی در طی نمایش  نشان داده شد. کنترل حرکتی با درگیر شدن نشانه روی همراه بود.  تا زمانی که بازی در جریان است نقشه ایی کلی از بازی بر گیم پد WII U نشان داده می شود. یکی از مد های جدیدی که به نمایش داده شد مد رقابتی بود که باید در یک زمان محدود میوه ها را جمع آوری می کردید.

فیلز ایمه رجیه  با تشویق دیوانه وار جمعیت وارد سن می شود. وی گفت ۲۳ بازی در این مراسم به نمایش در خواهد آمد و به جنبه گیم پلی نامتقارن بازی ها اشاره کرد. این یعنی افراد مختلف در تصاویر مختلف محتوای متفاوتی از همان بازی  را می بینند.

وی ادامه داد WII U سه ویژگی مهم داراست: تغییر دادن اجرای بازی ها ، نحوه تقابل شما با دیگر دوستان بازی بازتان  و همچنین تقابل  بین کنسول و  تلویزیونتان . لوگوهای شرکت های معروف مثل یوتیوب ، هولو ، نت فلیکس و آمازون بر روی صفحه نقش بسته بود اما او  ادامه داد که امروز فقط قرار است درباره بازی ها صحبت کنیم.

وی تایید کرد که کنسول WII U از دو دسته جداگانه پشتیبانی خواهد کرد. اگر چه در نمایش های انجام شده این قابلیت نشان داده نشد. دسته بازی هم با استایلوس و هم با انگشت می توان استفاده کرد. ابزار آلاتی دیگری نظیر اسپیکر ، هدفون و … هم این کنسول دارا خواهد بود.

مورد بعدی در ادامه کنفرانس ، سیستم اجتماعی MII بود. رجیه در ادامه صحبتش گفت که به یک سیستمی مثل خیابان اصلی فکر می کرد. در سیستم mii این قابلیت وجود دارد تا با اجتماع مردم  ، شور و جنبشی ایجاد شود.

شما با نقاشی کردن روی پد و یا صحبت کردن می توانید در mii با دیگران ارتباط برقرار کنید. در آینده این سیستم بر روی دیگر دستگاه ها مثل موبایل و رایانه های شخصی  خواهد آمد.

بازی جدیدی از Srcibblenauts به نام Unlimited برای WII U نیز در راه است. این بازی HD و ۲ بعدی خواهد بود. شما میتوانید اشیایی را نقاشی کنید و به درون بازی وارد نمایید و با بقیه دوستانتان به اشتراک بذارید. این بازی قابلیت چند نفره هم خواهد داشت.

رجیه به WII fit رفت.قبل از تایید Wii fit u وی گفت که بیش از ۴۳ میلیون تا به حال از این دستگاه فروخته شده است.

بازی در حالی شروع شد که زنی بر روی تخته بالانس فعالیت هایی انجام می داد.  او دستگاهی دستی به نام  Fit meter به همراه داشت که دویدن او را ثبت می کرد.

آیتم بعدی ، ۳ds بود.  بازی Super Mario bros 2 برای این کنسول دستی رونمایی شد. عنصر “طلا” نقش مهمی در این بازی ایفا خواهد کرد. بدین صورت که ماریو طلایی هم در بازی وجود خواهد داشت! این بازی فانتزی در ۱۹ اگوست  در ایالات متحده منتشر می شود

Paper Mario sticker star هم به نمایش در آمد. شما دشنه هایی را جمع کرده و  آنها به موارد جنگی مثل کفش ضربه زن ،  چکش ضربه زن (!)  تبدیل خواهند شد. در این تعطیلات شاهد این بازی خواهیم بود.

عمارت لویجی ۲ ( luigi’s mansion 2) آخرین بازی معرفی شده برای ۳ds بود.این بازی هم به در تعطیلات منتشر خواهد شد.

ریجیه به سن بازگشت و درباره شهر لگوی Wii u شروع به حرف زدن کرد. روند بازی جرم و جنایاتی را نشان می داد که با گیم پد می توانستید به مبارزه بپردازید.  با اشاره کردن به صفحه تلویزیون ، دشمنان از میان دیوار نشان داده می شوند.  این بازی توسط Telltale در دست ساخت است.

رجیه در آخر کنفرانس گفت  که WII U نیاز به تامین چیزی دارد که تنها به دست سخت ترین هسته به جدیدترین متولد ( منظور یوبی سافت به  Wii u )  قابل انجام است.  در این زمان رئیس یوبی سافت یعنی گیلموت وارد سن شد. گیلموت گفت که فکر می کند Wii u یک ” کنسول انقلابی ” خواهد بود. اولین بازی یوبی سافت ، بازی just dance 4 نمایش داده شد که رجی ۴ نفر را با گیم پد رهبری می کرد.

بازی بعدی Zombi U بود.  صفحه به شکل رادار ، فهرست ابزار ،  دید اشعه ایکس ،  اسنایپ ،  دستگاه قرقره ایی برای هک کردن دستگاه ها و  آزاد سازی از دشمنان نشان داده شد. در بازی شما می توانستید صورتتان را شبیه زامبی ها تغییر دهید!

بازی های دیگری همانند Assassin’s Creed III ، Rabbids game, Rayman Legends, Sports Connection, Avengers and fitness game YourShape.  کاملا به نمایش داده شد.

رجیه با ” سرزمین نینتندو” کنفرانس را به اتمام می رساند.  سرزمین نینتندو طراحی شده که به مردم برای دست رسی به کنسول کمک کند.  ” کاتسویا ایگوچی”  ، تهیه کننده نرم افزار توضیح داد که نینتندو فرانچایزهای  مورد علاقه نینتندو را به یک فضای پارک مانند قرار داد که شامل ۱۲ بازی است که  ۵ بازی آن را در نمایشگاه دیدیم یعنی بازی های زیر:

Zelda, Animal Crossing, Luigi’sGhostMansion, Donkey Kong and Takamaru

در کریسمس بازیسرزمین نینتندو منتشر خواهد شد.

مترجم:

R.R.kheradmandi

دانلود SD

دانلود HD

دانلود زیرنویس

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا
E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا
E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا
E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا
E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

E3 2012:گزارش، مشاهده و دانلود کنفرانس Nintendo - گیمفا