Kemuri بازی ماوراء طبیعی جدید ایکومی ناکامورا است
بازی Kemuri اولین اثر استودیوی Unseen، تأسیس شده توسط ایکو ناکامورا، در مراسم The Game Awards 2023 با انتشار تریلر معرفی شد.
آخرین باری که ایکومی ناکامورا را در The Game Awards دیدیم، او بازی Ghostwire Tokyo از Bethesda و Tango Gameworks را رونمایی کرد و تأثیر زیادی بر روی مخاطب گذاشت. پس از ترک Tango Gameworks، او استودیوی جدیدی به نام Unseen را تأسیس کرد و امسال آماده است تا از پروژه جدید خود به نام Kemuri رونمایی کند.
در ادامه میتوانید تریلر را تماشا کنید:
مطمئناً به نظر میرسد که Kemuri شباهتهای زیادی با Ghostwire Tokyo دارد، اما شاید با حال و هوای شادتر و بازتر. مفهوم اصلی به نظر آشنا میرسد: شما از شهری عبور خواهید کرد که توسط ارواح، شیاطین و موجودات ماوراء طبیعی مورد هجوم قرار میگیرد. احتمالاً کار شما این است که آنها را شکار کنید.
این تریلر فقط سینماتیک بازی را به نمایش میگذارد و ما هنوز هیچ تصویری از گیمپلی بازی ندیدهایم، اما ایده کلی جذاب به نظر میرسد. Kemuri هنوز تاریخ انتشار دریافت نکرده است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
بسیار خوش آب و رنگ….
تریلرش که زیبا بود باید یه تریلر گیمپلی بده ببینیم چیه
میپسندم👍
از سلطان فامیتسو اوئدا خبری نیست؟
یاد انیمیشن سینمایی Gantz 2016 افتادم اگر ندیدین حتما یه ببینید
ژاپنی ها دیوانگان حال ولی عاقلان اینده یه زمانی اینو متوجه نمیشدم ولی الان چندین ساله از انیمه ها یه سریاشون البته و از اکثر بازیاشون کوچیک بزرگ میفهمم خیلی عجیب خلاقن هر کلری میکنن دلیل دارن سکوتشون هیجانشون همه و همه فکر خیلی میکنن رو کاراشون خلاقیت شالوده اصلی کارشونه الان تاریخچه نیتندو رو میخوندم صد بیست سال سابقه داره این شرکت از کارت های بازی تا الان سیر تحولات بازی ها ظهور افراد افسانه ای مثل میاموتو گانبی سازنده پوکیمن که صرفا یه گیمر ساده بوده یا بازی سازی میکامی دوست داشتنی اسطوره و میازاکی ها دوتا استاد کوجیما سازنده دویل می کرای یادم رفت اسمش و غیره