شخصیت آلبرت وسکر در Separate Ways زمینه را برای Resident Evil 5 Remake فراهم میکند
آلبرت وسکر (Albert Wesker) یک شرور نمادین در فرنچایز Resident Evil بوده و حضور او در بستۀالحاقی Separate Ways برای بازسازی Resident Evil 5 مهم است.
نکات برجسته
- بستۀالحاقی Separate Ways از بازی Resident Evil 4 Remake، به عنوان یک قطعه روایت-محور عمل کرده و به طور بالقوه میتواند زمینه را برای بازسازی Resident Evil 5 فراهم کند.
- Separate Ways تجربهای منسجمتر و همهجانبهتر را به بازیکنانی که فقط ریمیک بازی را تجربه کردهاند هدیه میکند، با گسترش داستان ایدا (Ada) و وسکر که پلی حیاتی برای روایت Resident Evil 5 محسوب میشود.
- حضور وسکر در Separate Ways به طرفداران جدیدتر اجازه میدهد تا اهمیت او را قبل از تجربه Resident Evil 5 به خوبی درک کنند. همچنین فقدان نسخه Resident Evil Code: Veronica Remake باعث میشود که این DLC اهمیت بیشتری هم پیدا کند، چرا که آن بازی فرصت دیگری برای یادگیری در مورد وسکر بود.
در دنیای Resident Evil، امکان بقا به دلیل تهدیدات احتمالی شیوع خطرات زیستی و شرکتهای شیطانی در خطر است. آلبرت وسکر یک آنتاگونیست اصلی در سری Resident Evil به شما میرود که اغلب در معاملات پنهان شرکت بدنام آمبرلا (Umbrella) و بعداً سایر سازمانهای شرور شرکت داشته است.
شخصیت او مثل یک هاب عمل کرده و بازیها و شخصیتهای مختلف را در طول سری به هم متصل میکند. در بستۀالحاقی Separate Ways از بازی Resident Evil 4 Remake، وسکر ظاهر قابل توجهای دارد و ثابت میکند که مردی در پشت سایهها است و مأموریتی خبیثانه را برای رسیدن به اهداف و دستاوردهای پلید خود دنبال میکند.
تمایل کپکام (Capcom) به بازبینی و مفهومسازی مجدد عناوین کلاسیک، منجر به بازسازیهای مختلفی از سری Resident Evil شده است، با گرافیک بهبود یافته، دیالوگها و داستان سرایی کلی، یک جهان Resident Evil فشردهتر پدید میآید. به عنوان مثال، Resident Evil 4 Remake تا حد زیادی رابطه بین لئون اسکات کندی (Leon Scott Kennedy) و اشلی گراهام (Ashley Graham) را توسعه داد.
با این حال، در این شبکه پیچیده از دنیای Resident Evil، آلبرت وسکر نقش برجستهای دارد. در حالی که بستۀالحاقی Separate Ways از ابتدا به عنوان پلی برای بازسازی نسخه بعدی در نظر گرفته نشده بود، اما ثابت میکند که یک قطعه روایی-محور است و میتواند زمینه را برای بازسازی احتمالی Resident Evil 5 فراهم کند.
Separate Ways برای طرفداران جدید لازم است تا بدانند آلبرت وسکر کیست
بستۀالحاقی Separate Ways به بازیکنان این فرصت را میدهد تا به جای ایدا وانگ (Ada Wong)، که مأموریتی موازی با کمپین اصلی لئون کندی را آغاز میکند، قدم بگذارند. تلاش او شامل تامین یک نمونه Plaga برای وسکر است و عواقب عظیمی که میتواند داشته باشد را نادیده میگیرد.
گسترش پیشینه ایدا نه تنها به نقش او عمق میبخشد، بلکه رابطه پیچیدهای که او با وسکر به اشتراک میگذارد را نیز آشکار میکند. در حالی که Separate Ways در ابتدا به عنوان بخشی از Resident Evil 4 Remake ایجاد شد، اهمیت آن به بازسازی احتمالی Resident Evil 5 کمک میکند. با گسترش داستانهای ایدا و وسکر که پلی حیاتی برای روایت Resident Evil 5 محسوب میشود.
برای طرفداران جدیدتر سری Resident Evil، آشنایی با شخصیت مبهم آلبرت وسکر تا حد زیادی از تجربه Separate Ways نشأت میگیرد. به هر حال، کسانی که فرنچایز را فقط از طریق بازسازیهای جدیدی که با Resident Evil 2 شروع شدند، تجربه کردهاند، ممکن است اولین نسخه Resident Evil را بازی نکرده باشند، جایی که وسکر برای اولینبار نشان داده میشود و بازیکنان متوجه میشوند که او یک شرور است.
از آنجایی که وسکر به عنوان آنتاگونیست اصلی در Resident Evil 5 نقشی محوری دارد، یادگیری درباره او قبل از تبدیل شدنش به یک تهدید فوقالعاده، بسیار مهم است. وسکر بر Resident Evil 5 تسلط دارد و نقشی محوری را به عنوان یک مغز متفکر و حیلهگر بازی میکند.
وسکر با هوش برتر، تواناییهای پیشرفته و رفتار بیرحمانهاش، تهدیدی جدی برای کریس ردفیلد (Chris Redfield) و شوا آلومار (Sheva Alomar) محسوب میشود. او به عنوان یک تبهکار چیرهدست با جاهطلبیهای بزرگ به تصویر کشیده میشود، دیدگاهی که در تکتک حضورهایش در این سری به چشم میخورد و او را به یکی از بهترین شرورهای موجود در صنعت بازیهای ویدیویی تبدیل کرده است.
همانطور که طرفداران مشتاقانه منتظر بازسازی احتمالی Resident Evil 5 هستند، نسخه وسکر معرفی شده در Separate Ways نه تنها زمینه را برای کاوش عمیقتر شخصیت او در یک بازسازی احتمالی فراهم مینماید، بلکه پلی برای طرفداران جدید ایجاد میکند تا اهمیت او را در جهان Resident Evil بهتر درک کنند.
فقدان Resident Evil Code: Veronica Remake باعث میشود که این DLC اهمیت بیشتری هم پیدا کند
در حالی که کپکام به طور فعال عناوین مختلفی از فرنچایز Resident Evil را احیا کرده است، یکی از غایبین قابل توجه در میان بازسازیهای صورت گرفته، Resident Evil Code: Veronica نام دارد. طرفداران این نسخه کلاسیک هنوز منتظر خبر ریمیک بازی مورد بحث هستند و در غیاب نسخه بازسازی شده Resident Evil Code: Veronica، بستۀالحاقی Separate Ways اهمیت بیشتری هم پیدا میکند.
در حالی که Resident Evil Code: Veronica هنوز هم میتواند یک نسخه بازسازی شده در آینده داشته باشد، اما به نظر میرسد که ریمیک Resident Evil 5 ابتدا اتفاق بیفتد. در حالی که دیدن پسزمینه جذاب ایدا ونگ خوب است، اما دانستن پیوندهای او با آلبرت وسکر برای فهمیدن داستان این مجموعه در آینده یک ضرورت خواهد بود و بستۀالحاقی Separate Ways نیز این کار را به خوبی انجام میدهد.
همانطور که کپکام فرصتهایی را برای بازدید مجدد از عناوین قبلی Resident Evil بررسی میکند، مشخص میشود که Separate Ways به طرفداران جدید این سری، مقدمهای ضروری را در رابطه با شخصیتها و ارتباطات پیچیدهشان ارائه میدهد و زمینه را برای بازسازی احتمالی Resident Evil 5 فراهم میکند.
از توجه و همراهی شما عزیزان صمیمانه سپاسگزارم.
منبع: Game Rant
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
RE 5 Remake ساخته نشه بی انصافیه،پتانسیل بالایی داره بازی،شوا هم شخصیت دوست داشتنی بود
یکی از مواردی که در رزیدنت اویل ۵ بدجوری رومخه، هوش مصنوعی ضعیف شوا بود
واقعا👍
از اشلی اویل۴ که بدتر نبود که فقط وقتی از توی روستا شب رد می شدی اگر بهش نگاه می کردی می رفت تو تله مستقیما.🥴
هوش مصنوعیی هر دوتاشون تغریبا در یه حد بود،
ولی اشلی توی نسخه ریمیک خیلی باهوش تر شده
تو ریمیک که صد البته همشون بهتر از قبل میشه هوش مصنوعیشون.
کپکام فک کنم یک سری کد برای اشلی داده ولی خوب پیاده سازیشون نکرده.
من با لباس زرهی امتحان کردم.
وقتی اون خواهران بلا رو انداختم به جون اشلی و بعد از فاصله دور کشتم اونهارو البته بین اونها و من در بود وقتی اشلی رو صدا می زنی گیج میشد کخ البته این اتفاق۱در۱۰۰۰برام افتاد چون هر دفعه اشلی پیدات می تونه بکنه.
تو قسمت روستا رد شدن از تله ها وقتی که تعداد گنادوها زیاد بود کارتو خیلی سخت میکرد مخصوصا اگه تفنگهاتو اپگرید نکرده باشی
من که همه چیز فول بود و گنادو هارو کشته بودم معمولا وقتی روی هاردکور بازی می کردم بخاطر آسیب پذیر تر شدن اشلی می رفتم لباس زرهی رو انتخاب می کردم.
در این حالت تجربه بازی لذت بخش نیست و خسته کننده میشه
البته تا قبل نسخه ریمیک این حس رو نداشتم بعضا با اومدن این نسخه دیگه حال تموم کردنش برای بار۱۷ام رو ندارم.
🟢 بازی Resident Evil 5 مشکل اصلیش فقط اکشن بیش از حدش بود که حتی نسخه ۶ هم به همین مشکل دچار شد…
امید بر این است که در ریمیک دو نسخه رزیدنت اویل ۵ و ۶ شاهد شاهکار این دو بازی باشیم…
بایدم اکشن باشه چون بازی کواپه شکی نکن اگه ریمیک بشه باز هم رویکرد اکشن محور بازی حفظ خواهد شد مگر اینکه بازی رو از حالت کواپ در بیارن
پس Outbreak اینجا هویجه😐😁
اوت بریک سبک اکشن کمتری داره و انگار اکشن توش محو شده و به مقدار کمی احساس میشه برخلاف نسخه ۵ و Umbrella chronicles که انگار کالاف خالص بود.
شما تو نسخه اوت بریک می تونستی یک مرحله رو با چند نفر تموم کنی که چالش های مختلفی رو از اجزای داستان باید انجام می دادی و با باس فایت مبارزه کنی.
اگر این نسخه ریمیک بشه قطعا چیز حقی ازش در میاد یک دوربین سوم شخص و چند تا انمی جدید مثلا تو باغ وحش شاهد گوریل و شامپانزه های آلوده به ویروس باشیم.
ایده گوریل و حیوانات خوب بود👏🏻👏🏻👏🏻 عالی میشه…کلا آفریقا در دنیای زامبی ها خیلی محیط دارک و وحشتناکی میشه، تصور کن…
منظورم اوت بریک بود از نسخه بالایی
البته اگر یکجوری باشه گیم تو جنگل هم باشه نسخه ریمیک۵ خیلی خوب میشه این گوریل های آلوده یا شامپانزه های آلوده به ویروس بیفتن دنبالت.
تازه فرض کن مثلا جاهایی رو سوار قایقی یهویی یک نهنگ آلوده بیفته دنبالت یا مرغ های دریایی آلوده بیفتن دنبالت تو سری ۵ ریمیک.
Outbreak و Umbrella Chronicles اشغالترین بازیهایی هستن که از سری اویل پلی دادم
خوب برای نسل جدید شاید این گیم دیگه منسوخ شده هستش با مکانیکش.
به این دلیل که خود کپکام عملا بیشتر پتانسیل گیم رو گذاشت روی آنلاین مود و بخش آفلاین بخاطر هوش مصنوعی رو مخ نتونست خوب باشه به اندازه تجربه کوآپش.
باید صبور بود تا ببینیم کپکام چه آشی میپزه واسمون…
من برای اولین بار که وارد سری شدم نسخه ۶ رو زدم
بعد گفتن که اکشنش بیش از حده اوکی
الان دارم ریمیک ۴ رو میزنم
اکشن رو دستش ندیدم حقیقتا یکی از بهترین تجربه های عمرمه اما سوالم اینه که رزیدنت ۴ از اول تا اخرش که فقط اکشن بود یعنی نسخه ۵ و ۶ بیشتر از این شدن حتی؟
یا فقط تکرار حرفای اینترنتی هست ابن؟
چون بنطرم حرف مزخرفی هست
همیشه اکشن بوده چون Survival Horror هستش, نه Horror کامل
موضوع اصلی تعادل بین ترس و اکشن هستش بازی نباید تبدیل به Call of Duty بشه
1-بازی های ۱تا۳ عالی بودن از نظر تعادل
2-بازی ۴ انقلاب از نظر گیمینگ به حساب میاد با اختراعات مختلف مانند دوربین_درجه سختی دینامیکی بازی در حین بازی نسبت به استعداد_بازی با سیستم روند بینظیر خودش ارزش تکرار ده ها بار داره که تا حالا دیگه به اون شکل ندیدم…با همه ی اینها بازی از خط قرمز رد نشد و DNA اصلی هنوزم احساس میشد.
3-بازی ۵ و ۶ کلا کاپکوم در وضعیت بدی خودش رو قرار داد و به طرفدارها و بازی های خودش پشت کرد و رفت دنبال پول Call of Duty و با اینکه بازی های اکشن خوبی بودن و در دنیای زیبای RE قرار داشتن روح این سری مرد (برو RE2 REMAKE رو با RE 6 بازی کن ببین منظورم چیه) ولی این هم بگم که نسخه ۶ یکی از بهترین گیم پلی تاکتیکی داره که تا حالا دیدم انگار داری توی انیمیشن RESIDENT EVIL بازی میکنی
4-بازی ۷ خداروشکر کاپکوم بعد بدبختی و شوک نسل۷ که بهشون وارد شد و حقشونم بود سر عقل اومدن و بنظر بنده به لطف عمو کوجی و بازی PT بودش.
درود👏🏻👏🏻💚🌱
همه چیز بود الی رزیدنت اویل.
نیدفوراسپید بود،کالاف بود،تومب رایدر بود و کلی دیالوگ های سمی که این سری ترکوند.
بگذریم که خیلی گیم سمی بود.
ولی از سیستم کو آپش و چند چپتری بودن کاراکتر ها خوشم اومد که همه کاراکتر ها توش بودند ولی از پتانسیلش استفاده نشد.
کاملا درست💚🌱
نید فور اسپید!!XD.
اگر کمپین کریس رو برید متوجه میشی چرا میگم نیدفور اسپید+کالاف هستش.
کمپین لئون هم کلا انگاری میره تو مکان های تاریخی و زیر زمین کم مونده بود از اقیانوس سر در بیاره زیر آب بدون کپسول بخش اکسیژنت نسبت به خود مپ زیادی بود پس تومب رایدر+کشتی کج.
البته یادم رفت مورد کشتی کج رو اضافه کنم.
ریمیک نسخه بر خلاف نسخه های قبل احتمال ساختش تا حدودی کمتره (نمیگم ساخته نمیشه ها ولی احتمال ساخته نشدنش هم هست)
چون این بازی برا نسل ۷ بود و گرافیکش قابل تحمل تر بود و حتی میشه ریمسترش کرد
این بازی با اینکه پرفروش بود ولی از لحاظ ترسناک نبودن همچین باب دل طرفدار نبود (اویل ۴ با اینکه اکشن بود ولی خیلی محبوب بود)
بخوان اینو ریمیک کنن باید یکم تغییرات اساسی توش بدن که بتونن دل طرفدارا رو بدست بیارن
که با توجه به وضعیت خوبی که الان کپکام داره فک نکنم بازی بدی بده بیرون
قبل از این باید منتظر اویل ۹ باشیم البته
اویل ۴ درسته اکشن بود و ترسناک نبود اما ی حس ناامنی و استرس همیشه با آدم بود.
البته دلیل عمده این قضیه بر میگرده به اینکه شاید کلیت بازی ترسناک نباشه ، ولی محیط بازی واقعا اون حس ترس رو خیلی خوب به آدم میتونه منتقل کنه ( مخصوصا اون ازمایشگاهه ) و به خاطر همینم هست که این نسخه ترکیب عالی از اکشن و ترسناکه
آره موافقم
اویل ۴ ریمیک امسال تنها گیمی بود که بازیش کردم واقعا حال داد 😍
من اون موقع اویل ۴ رو بیشتر دوست داشتم
چون حالو هوای جدیدی داشت بین رزیدنتا
ولی بین ریمیکا، ریمیک ۲ خیلی خفن تر بود
چو وظیفشو انجام داد ( ترسناک بودن)
البته این گیم چندین قسمت داره که ۳ تا نسخه در حال ساختش از همون مرحله اول رد شدند.
نسخه۴ هم که می خواستند بدن برای عنوان چهارمشون هم فقط یک تریلرE3ازش موند و یک دموی فن ریمیک که البته اگر اون رو هم اشتباه نکنم از همه سایت ها برداشتنش و دانلود نمیشه کرد پس میمونه نسخه ۵ ام که اینی که بازی می کنیم هستش اگر اون هم انتخاب نمیشد شاید شاهد حضور شخصیت بروس و فان می بودیم که هردو جاسوس بودند که نسخه ۶ ام به دلیل موفقیت نسخه ۵ ام دیگه اسمش عوض شد و حتی دیگه ریمیک هم نمیشه.
نسخه ۶ به این دلیل ریمیک نمیشه چون باس فایت مورفیوس تو نسخه Wii یعنی Umbrella chronicles بود.
به نظرم میخوان بازی رو نه تنها remake بلکه reboot کنند ،بازی رو ترسناک تر و سنگین تر کنن و از حالت coop به صورت کاملا تک نفره درش بیارن که دیگه شاوا به غیر از یک سری از مواقع دیگه همرات نباشه و مسیر خودشو بره و در قالب دی اس سی بعدا میارنش ، و در نهایت انتها بازی رو طوری رقم بزنن که وسکر نمیره و احتمالا توی اویل ۹ حضور داره
خوب یک مشکلی داره فک کنم.
اگر اویل۵ تک نفره باشه عملا گیم یک جاهایی به مشکل می خوره مراحلش مثلا مرحله جیل یا اون مرحله رانندگی با ماشین عملا نیاز به دو تا کاراکتر داره اگر هم بخوان تو ریبوت این شیوا رو بردارن.
اگر هم بخوای مرحله جیل رو بری که بلا به دور که دو تا انمی به یک نفر دهن آدم رو صاف می کنن.(جیل+وسکر)
پس عملا شدنی نیست.
حالا برای اون مرحله کریس می تونن بجای یک ماشین یک موتور سواری بزارن ولی بیش از حد اکشن شدنش رو نمیشه ردش کرد.
چون هسته این گیم کلا یک اکشن متوسط رو به بالا رو داره چه بخوان حذفش کنن چه نه.
به خاطر همین میگم که باید reboot بشه مثلا مبارزه با جیل رو جدا در نظر بگیرن و مبارزه با وسکر رو جدا یا اینکه اول با جیل مبارزه میکنی بعد از اینکه جیل رو شکست دادی وسکر میاد تو میدون یا سناریوهای دیگه که خوده کپکام میدونه ، در مورد مرحله رانندگی ۲ تا مسلسل هست و لزومی نداره که ۲ نفر باشن، فقط راننده و کریس کافی هست ، که اگر در نظر بگیریم شاوا همرات نباشه مشکلی نیست چون کریس باز تیراندازیش رو میکنه ( البته همین مرحله تیراندازی با ماشین یکی از مراحلی هست که اکشن خالصه و به نظر من کلا باید حذف بشه و مبارزه با El Gigante باید مثل اویل ۴ به صورت پیاده باشه نه پشت مسلسل )
منظور رو نفهمیدید.
منظور اون مرحله ای هستش که همه سوار موتور سیکلت یا کامیون های فرسوده می افتند دنبال شما هستش رو میگم که اون مرحله عملا میشه اونو اگر تک نفره کنن میشه کریس رو سوار یک موتور گذاشت و بره ولی باز هم اکشن میشه.
البته تو اون بخش جیل هم مگر اینکه کلا وسکر رو نیارن و مثلا مثل اون بخشش که میگه می خوام یک خورده بازی کنم باشه و عملا خودش نیاد وسط میدون بازی که اون هم میشه گفت بیشتر مبارزه گیم رو حذف میشه و خوب این یکی خیلی خوب هستش.
اینکه باید ترسناک ترش کنن درسته ولی عملا ممکن نیست بدون تغییرای اساسی . بجز اینکه بازی خودش فضای اکشن داره و با یکم عوض کردن ویژوال بازی و تعداد و درجه سختی دشمنا و میزان مهمات میتونن دلهره آور تر کنن بازیو ، لازمش اینه کاراکتر شوا حذف بشه از بازی . تمامی نسخه های رزیدنت اویل که انگ اکشن بودن و رعایت نکردن سری کلاسیک رو خوردن نسخه هایی بودن که توش کاراکتر تنها نبود و عملا حتی یه یار کمکی باعث ریخته شدن اون دلهره میشه . مثل اوپریشن راکن سیتی ، رزیدنت ۵ و ۶
بعید میدونم بخاطر این جنبشای اخیر کپکام ریسک اینو کنه یه کاراکتر اقلیت نژادی رو حذف کنه و باعث شه انگشتای اتهام بیان سمتش از طرف کسایی که سرشون درد میکنه برای این مسائل
عالی میشه اگه ریمیک ۵ باشه
همیشه برام سوال بود وسکر با اون همه قدرت چرا به ایدا ماموریت میده
داداش ممنون خواب امشب رو با این سوال ازم گرفتی .
اتفاقا نصفه شب به سرم زد 😂
😂😂😂😂
مربی خودش تو زمین بازی نمی کنه
منطق دیگه ای به ذهنم نمی رسه
مگه خره خودش بره تو تله …
اخه روستا برای یکی با اون قابلیتا شوخیه
اومد و حواسش نبود به چخ رفت… شما میخوای جواب بدی ؟.
پ.ن: بنده مدافع حقوق وسکر در گیمفا هستم.
وات 😂
خودش بعضا بقیه کاراکتر هارو زیر نظر داره مثل کریس و … .
خودش عملا حضور داره ولی به صورت خیلی مخفی.
توی سری Dark side chronicles فک کنم بود که خودش عملا رفت برای بدست آوردن اطلاعات شرکت و باید با ۳تا تایرنت می جنگیدی.
البته دو تا رو تو یک زمان و اون یکی دیگه هم یک شخصی بود به نام مورفیس.
*اشتب گفتم نسخهUmbrella chronicles بود.
بدن از اویل هرچی بدن خوبه
وسکر تنها کسیه که تو شب هم عینک آفتابی بزنه جذابه
خیلی عالی بود 😂😂😂بخدا همیشه برام سوال چرا شب عینکشو ور نمیداره میدان دیدش چقده مگه
اگر نسخه۵ رو بازی کنی میفهمی.🥲
موشک ناو رو پرتاب می کرد به سمتت و اگر دمج زیادی می اومد اعصابش بهم می ریخت خودش می اومد دنبالت.
اگه میخوان رزیدنت ایول ۵ رو ریمیک کنن باید ترسناک ترش هم بکنن…فقط اکشن نباشه
ولی فقط عشقم آلبرت وسکر
اگه پنجم ریمیک کنن فقط ی سری چیزاشو مث خیلی اکشن بودن بودن بازی رو باید تغییر بدن و ی حس استرس به بازیکن بدن
رولیشنز و ریمیک نمیکنی کپکام؟ 😢😢😢
رولیشنز ۳ رو بسازه چرا ریمیک ؟
پست راجب ریمیک بود ریمیک اومد تو ذهنم 😄😄 و اگر نه که اگه قسمت سوم ساخته شه عالیه خیلی عالیه 👍👍👌👌
هم ادامه داستان رولیشنز ۲ رو بده …
جون به لب شدم من یکی که بفهمم آینده ی الکس وسکر چی شد ؟.
مشتاق این هستم تا ببینم کپکام در RE5R چه تغییراتی در سناریو ها ایجاد میکنه و اینکه آیا تحت تأثیر ترندهای Woke تحولاتی در شخصیت «Sheva» شاهد خواهیم بود یا که همچنان به ریشه ها وفادار میمونند.
فقط باید بپاییم کپکام شیوا رو مثل اشلی نکنه … .
آخه اویل پنج چیه که ریمیکش چی باشه
کپی پیست ۴ بود.
اگه بخان ریمیکش کنن باید بازیو از ریشه بزنن بسازن.
وسکر ویلن دوست داشتنی و محبوب
اگه شخصیت های جان ویک جایگزین شخصیت های رزیدنت اویل۵ میتونیم با نام بازیه جان ویک به مردم بفروشیم
اون نسخه۶بود.
فقط اینو بدونید که اگه ریمیکش کنن خیلی ریسک بزرگیه
یکی از بدرد نخور ترین نسخه های رزیدنت اویله
یعنی واقعا کسی که از این بازی خوشش اومده باید بدونه که معنای واقعی رزیدنت اویل رو نفهمیده
رزیدنت اویل کالاف نیست
اویل ۵ پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یه شاهکارو داشت که کپکام به خوبی ازش استفاده نکرد
رزیدنت اویل ۴ با رزیدنت اویل ۵ خیلی فرق داره
رزیدنت اویل ۴ ترکیبی از عناصر ترسناک و اکشن رزیدنت اویله که نمیذاره بازی به یه سمت کشیده بشه
بعدشم ، طراحی مراحل رزیدنت اویل ۴ مثل رزیدنت اویل ۵ سطحی نیستن
در طول بازی محیط بازی هی تغییر می کنه
رزیدنت اویل ۵ اصلا یکی از خسته کننده ترین تجربه های رزیدنت اویله که سعی می کنه از رزیدنت اویل ۴ تقلید کنه ولی اصلا موفق نمیشه
طبق شایعات گویا برای ۲۰۲۴ یه ریمیک دیگه برای عرضه داره و معرفی نسخه ۹ که قراره برای ۲۰۲۵ بیاد
به عنوان یه خوره و طرفدار سینه چاک این سری شخصا ترجیح میدم نسخه code Veronica ریمیک شه که به نظرم مثل نسخه دوم و چهار که ریمیک شدند میتونه خیلی خوب بدرخشه
چون اوت دو نسخه نسخه اصلی شون هم خوش درخشید
نمیگم از نسخه ۵ بدم اومد
خیلی هم لذت بردم و بار ها هم پلی دادم
_یادمه اون موقع دو روز قبل باز شدن مدارس کرک شد و من چون پدرم سختگیر بود نمی تونستم زیاد تو سال تحصیلی بازی کنم و همون دو روز تمومش کردم_
(خوش به حال نسل جدید که خانواده هاشون خیلی منعطف ترن تا اون موقع)
به هر حال مابین نسخه ۵ و کد ورونیکا ، انتخابم دومیه
اما اینم بگم که هر چه از دوست رسد نیکوست
نکنه دهه شصتی مث ما دادا دقیقا همین بساط خانواده ما بود سختگیر مدرسه اما زمان پلی وان دادشتم ولی به شکسته شدن کنسولم منجر شد که واقا برا اونموقع که فقط پلی وان بودو پلی ۲خیلی درد داشت تا تابستون درسشم نکردن ولی الان خانواده ها فکرشون باز تره میدان رو بیشتر خالی میکنن برا نسل جدید که خیلی بهتره نه فشار روانی نه چیز بدی خلاصه نسل عوض شد مجازی اومدو خانواده ها خیلی بهتر عمل کردن
من ۷۲ ام
ولی همونه دقیقا فرقی نداره
دهه ۸۰ به بعد کم کم همه چی عوض شد
خلاصه رسید به ۵ عالیه
هیچ علاقه ای به ریمیک ۵ ندارم
کدورونیکا خیلی بهتره
صحنه هایی که داره تو نسخه darkness chronicles هیچ کدوم از گیم ها باهاش تا قبل اویل۶ رقابت نمی کنه.
دید استیو از پشت سر کلر وقتی داره صحبت می کنه.💀💀🤣🤣
شخصا علاقه ی چندانی به ریمیک های پنجم و ششم ندارم چون اونها علارغم اینکه بازی خوب و سرگرم کننده ایی بودن اما هرگز روح و عصاره ی یک Resident evil واقعی رو نداشتن و صرفا اسمش رو یدک میکشیدن .
امیدوارم کپ کام این چرخه ی ریمیک رو در دیگر IP هاش دنبال کنه .
چون ممکنه دوباره به فاز اکشن در این فرنچایز بیفته .
plot armor کریس ردفیلد توی re5 وحشتناک بود
تخته سنگ رو با مشتش جا به جا کرد
هو یره اول کد ورونیکا
وقتی سوراخو پبدا میکنی 😂
درود به کپکام
جاوید باشید گیمرها
کلمات برای تعریف از re4r vr کم میارند 🙂 بهترین بازی vr حال حاضر حتی بهتر از re7 و re8 چون کامل تر بود من نمره ۱۱ از ۱۰ میدم رهگیری پرتو فوق العاده، نقش سونی در تجربه همه جانبه و غوطه وری در بازی نباید کتمان کرد(جادوی سنس و . . .)
Re5 r به شرطی حمایت میکنم که نسخه vr بده
و یک خواسته دیگه از کپکام عزیز re2 و re3 نسخه vr بده 🌹
به نظر من اگه راکستار به vr ورود پیدا نکنه در دو دهه آتی از کپکام عقب خواهد موند
پاینده باشید.
اون مشت زن لعنتی.
نمی دونم چون قیافه لئون از اون چد بودن برش داشتن و شخصا کردنش یک شخص معمولی کریس چطوری میشه تو ریمیک؟
ورونیکا نخوندم.
انصافا تو نسخه اصلی شبیه به شخصیت های انیمه ها بود.
ولی تو این نسخه گنگش رفته بالا.
عمو وسکر خداست دلم میخواد تو ریمیک ۵ ببینمش که دهن کریسو سرویس میکنه 🙂
RE 5 بنظر من یکی از بهترین قسمت های این سری هست که موقع انتشار خیلی ها مقابلش گارد گرفتن برای من بهترین کواپ که تا یه امروز تجربه کردم همین بازیه
با یسری تغییرات میتونن ریمیک خوبی ازش دربیارن