توضیحات سازنده Witchfire پیرامون محدودیتهای ژانر شبیهساز پیادهروی
استودیوی استرناتس(The Astronauts)، سازندهی بازی Witchfire، به تازگی توضیح داده است که چرا آن ها نمیخواستند تا بازی جدید خود را در سبک شبیهساز پیادهروی تولید کنند.
این شرکت مستقل در سال ۲۰۱۴، با عنوان ترسناک ماجراجویی Vanishing of Ethan Carter معروف شد و بعد از عرضهی این بازی، به یکی از استودیوهای کلیدی در سبک شبیهساز پیادهروی شناخته شد. با این حال، بعد از این پروژه، استرناتس تغییر مسیر داد و با ساخت عنوان اول شخص تیراندازی فانتزی تاریک و روگلایک Witchfire، جهت جدیدی پیدا کرد. نسخهی Early access آن اوایل امسال به صورت دسترسی زودهنگام عرضه شد و توانست موفقیت خوبی برای استودیوی سازندهی آن به ارمغان بیاورد. اما سوالی که ایجاد شد، این بود که چرا سازندهی این بازی چنین تغییر بزرگی در سبک خود ایجاد کرده است.
طی آخرین مصاحبهی آدرین چیملارز (Adrian Chmielarz)، یکی از موسسهای استرناتس، با وبسایت گیمینگبولت (GamingBolt)، او اعلام کرد که از نظر اعضای این استودیو، دورهی بازیهای شبیهساز پیادهروی تمام شده است. با اینکه این ژانر میتواند تجربهای فوق العاده برای پلیرها به ارمغان بیاورد، اما محدودیت گیمپلی باعث شد تا آنها عنوانی در سبک جدید تولید کنند. از دیدگاه او، در این بازیها هیچ نوع مهارت خاصی نیاز نیست و تنها باید نظارهگر اتفاقات بازی باشید.
او همچنین در ادامه گفت که بخش اصلی اعضای این تیم، در قدیم عناوینی در سبک اول شخص تیراندازی سرعتی مانند Painkiller و Bulletstorm، ساخته بودند و اکنون علاقه داشتند تا دوباره به همان مسیر بازگردند.
Witchfire اکنون در فاز اولیه خود، تنها برای رایانههای شخصی در دسترس است و به نظر تنها ضعف آن مرتبط با محتویات اندک است و اگر پشتیبانی از آن در آینده قطع نشود، میتواند به عنوانی جذاب در سبک شوتر سرعتی روگلایک تبدیل شود.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
نظرات
اهل بازی های شوتر نیستم ولی این بازی با حال و هوای شیطانی و تاریکی که داره واقعا ادمو وسوسه میکنه
موضوع اینه تنوع دادن بهش خیلی سخته
یادمه ۲۰۱۹ یه تریلر گیم پلی از بازی دادن با خودم گفتم ایول سال دیگه میاد
الان تقریبا ۲۰۲۴ ولی هنوز نمیدونم این بازی کی میاد
چه دیر زود میشه
این هنوز نیومده بعد پنج شیش سال 😐
در حالت دسترسی زودهنگام داخل فروشگاه اپیک هست
من بازی قبلیشون (Vanishing of Ethan Carter) را بازی کردم و خیلی ازش لذت بردم.
نسخه Early Access اینو هم بازی کردم. واقعیتش چنگی به دل نزد. بازی کنید متوجه میشید چیز خاصی نداره. فکر نکنم امتیاز خوبی بگیره و استقبال خوبی ازش بشه مگه اینکه تا زمان عرضه نسخه کامل محتویات خیلی بیشتری به بازی اضافه بشه.
کجاش بازی قبلیشون پیاده روی بود؟!؟!؟ اتفاقا خیلی بازی خوبی بود که داستان خیلی جذابی بود
یعنی از death stranding بیشتر بود (البته من DS رو بازی کردم چون روایت داستانی رو بیشتر دوست دارم)
این بازی جدیدشون هم اکشن خوبی داره