گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا

گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی

محمد حسین کریمی
۱۷:۵۳ ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا

در گپفا فرصتی فراهم می‌شود تا در مورد موضوعات مختلف پیرامون بازی های ویدیویی صحبت کنیم و با رعایت احترام به سلایق یکدیگر نظرات خود را به اشتراک بگذاریم.

همانطور که می‌دانید تنها چند هفته تا رونمایی رسمی از بازی بعدی سری Grand Theft Auto فاصله داریم. در این قسمت از گپفا قصد داریم به انتظارات خود از این عنوان بپردازیم و در نهایت ذکر کنیم که چقدر امیدواریم این انتظارات عملی و در بازی اعمال شوند.

راکستار در قالب یک پست، به این شکل اعلام کرد که در اوایل دسامبر از GTA بعدی رونمایی می‌شود:

ماه آینده بیست و پنجمین سالگرد راکستار گیمز است. از حمایت‌ها و پشتیبانی پلیرهای خود در سرتاسر جهان متشکریم، ما این فرصت را داشتیم تا بازی‌هایی را برای شما تولید کنیم که نسبت به آن‌ها شوق و ذوق داریم. بدون شما، هیچ‌یک از این‌ها ممکن نبود و ما بسیار قدردان آن شما هستیم که در این سفر همراه ما بودید. در سال ۱۹۹۸، راکستار گیمز با این ایده تاسیس شد که بازی‌های ویدیوی می‌‌توانند به اندازۀ هر فرم دیگری از سرگرمی، یک فرهنگ ضروری باشند و ما امیدواریم بازی‌هایی را تولید کرده باشیم که بخشی از تکامل آن به شمار بروند.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به شما بگوییم که در اوایل دسامبر، اولین تریلر بازی بعدی Grand Theft Auto را منتشر خواهیم کرد. ما بسیار منتظریم که در طول سال‌های آینده چنین لحظاتی را با شما تجربه کنیم.

متشکر از شما، سم هاوسر

CJ of GTA VIBabayagamilad saDota2گربه خانAlireza1882BATMANKYRondaعموی Jack MarstonNiko|BladeinjanebDARKSIRENAMIR WAZOWSKIJoel MorganMamadi7260KurosRezaMatin BarkatAlifzmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا
گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Corvo Attano گفت:

    بازی gta 6 احتملا ساخت ش خیلی وقت پیش تموم شده ولی چون راکستار یه استودیو ای هستش که همه چیز را فقط در بهترین حالتش عرضه میکنه اومدنش اینقدر طول کشیده…

    گوربه ماهی
  • من شخصا برخلاف بسیاری از افراد با داستان و شخصیت‌های نسخه‌ی پنجم خیلی ارتباط برقرار کردم و برام خاطره‌انگیز هستن اما در کل به عنوان کسی که به عناوین تاریک‌تر و جدی‌تر فرنچایز مثل نسخه‌ی سوم و چهارم علاقه‌ی زیادی دارم قطعا از یک تغییر tone و حس و حال در قسمت ششم استقبال می‌کنم.
    حقیقتا RDR2 اینقدر انتظاراتمون رو از توانایی‌های راکستار بالا برد که شخصا مسائلی مثل گرافیک بصری عالی و دنیاسازی پویا رو نه یک انتظار بلکه یک «باید» از سوی این کمپانی میدونم مخصوصا برای پروژه‌ای با چنین بودجه و پروسه‌ی ساخت طولانی.

    یکی مهم‌ترین انتظارات من به شخصیت‌پردازی و داستان‌سرایی و تعلیق اون برمی‌گرده و شاید بتونم بگم بزرگ‌ترین نگرانی‌های من هم درباره‌ی همین ابعاد بازی هست. دورانی که GTA VI قراره درش عرضه بشه بسیار متفاوت با دورانی هست که نه تنها GTA V بلکه هر نسخه‌ی دیگه‌ای از فرنچایز در اون منتشر شده و از همین رو به شدت نگران دوری کردن راکستار از استایل هویتی رادیکالی مجموعه و یا عدم وجود تعادل در لحن روایی بازی هستم. حتی برای مدتی شایعه شده بود که قراره شاهد رویکرد بسیار محتاطانه‌تری در این زمینه باشیم که به نظرم اگر چنین اتفاقی بیوفته قطعا بخش گسترده‌ای از هویت مجموعه خدشه‌دار میشه. از طرف دیگه دوست دارم شخصیت‌ها هر کدوم روحیات منحصر به فردی داشته باشن که بتونن مکمل همدیگه بشن چیزی مشابه به دو کاراکتر jacob و evie در عنوان AC Syndicate، وجود یک پارادوکس هویتی بین این دو شخصیت میتونه سناریوهای بسیار جذابی رو در طول روند روایی بازی بوجود بیاره و حتی این خصوصیات میتونه در ابعاد مختلف دیگه بازی هم جاری بشه.
    مورد بعدی قطعا به مبحث آزادی عمل برمیگرده. شخصا GTA V رو طی یک دهه‌ی اخیر صدها ساعت تجربه کرده و چندین و چند بار به پایان رسوندم و مسئله‌ی جالب آن بود که با هر بار تجربه بیشتر احساس می‌کردم که بازی بیشتر یک توهم و یا به اصطلاح Illusion از آزادی رو به پلیر ارائه میده در حالی که ساختار اون لزوما از چنین ظرفیتی برخوردار نبوده و این مسئله در طراحی مراحل بازی بسیار بیشتر حس میشه از همین رو انتظار دارم حتما این مورد در نسخه‌ی جدید بهبود پیدا کنه، هرچند به نظرم خیلی مهمه که این آزادی عمل چطور در این تجربه تزریق میشه چرا که اگر در اون زیاده‌روی هم بشه میتونه نتیجه‌ی عکس بده و صرفا پلیر رو سردرگم کنه.
    همچنین یکی دیگه از بزرگ‌ترین انتظاراتم از این بازی به چگونگی پیاده‌سازی و خلق دنیای معنادار برمیگرده، GTA V برخی فعالیت‌های فرعی بسیار جالبی داشت اما در این نسخه شخصا انتظار مشاهده‌ی گستردگی بسیار زیادی رو در این زمینه دارم و امیدوارم طراحی دنیای بازی صرفا به پویایی بصری ختم نشه و در بعد تکنیکال هم عمیق جلوه کنه به طوری که برای وجود هر نقطه از دنیای بازی دلیلی تعاملی وجود داشته باشه و همچنین مراحل، فعالیت‌ها و سناریوهای فرعی بازی هم طوری طراحی شده باشه که بتونن از این ظرفیت‌ها بهره ببره.

    در نهایت حقیقتا می‌خوام GTA VI تجربه‌ای رو به من ارائه بده که به کلی انتظاراتم رو به چالش بکشه چرا که اعتقاد دارم این بازی پتانسیل ارائه‌ی تجربه‌های کاملا نو و دگرگون کردن ساختار بازی‌های جهان باز رو داره.

    گوربه ماهی
  • Mɾ Mɱԃ گفت:

    توقعی که ازش دارم، خیلی دور از انتظاره اما، دوست دارم بازی اصلا دنباله رو فرمول GTA V نباشه…
    دوست دارم یه بخش داستانی خوب و غنی داشته باشه و در بخش تک نفره تجربه مطلوب و پر محتوا ارائه کنه…
    اما متأسفانه این توقع و انتظار، کاملا بیهوده است چون با موفقیت بسیار بالای GTA V، قطعا راکستار دنباله رو فرمول GTA V و آباد کردن بخش آنلاین هست…

    گوربه ماهی
  • hoseinm گفت:

    انتظار من اینه ایندفعه بتونی ی شخصیت خاص خودت رو با پیش زمینه طراحی بکنی و توی روند بازیت تاثیر باشه تاریخچه ای ک برای کارکترت انتخاب کردی و شخصیتش رو شکل بده

  • 13eauty گفت:

    من با وایس سیتی زندگی کردم و از شن اندریاسم خیلی راضی بودم. ولی بقیه جی تی ای ها چنگی به دلم نزدن امیدوارم این یکی مثل اون دوتا مجذوبم کنه

  • یکی از ایراداتی که من از کل سری gta میگیرم اینه که وقتی داستان بازی تموم میشه *تقریبا* کار خاص دیگه ای نمیشه تو بازی کرد مگه اینکه چند تا ماموریت جانبی رو ادامه داد و با تموم شدن *مراحل* حالا چه جانبی چه اصلی دیگه تو بازی کار خاصی نمیشه کرد و من به نوبه خودم از بازی ای که ۱۰ ساله براش منتظریم انتظار دارم جوری طراحی بشه که بعد از تموم کردن مراحل کلی کار بشه کرد مثلا کلی ایسترگ تو بازی قرار داد
    یا مثلا بشه به صورت تنهایی بانک زد
    یا بشه با افراد مختلف تعامل های مختلفی داشت
    مثل gta sa بشه گنگ تشکیل داد و کارای واقعا مختلفی باهاش انجام داد
    انتظار دوم اینه مثل gta sa رستوران و باشگاه و کلی چیزای جدید به بازی اضافه بشه
    فروشگاه ها مثل gtav باشن و حتی پویا تر و بهتر بشن
    اختلاف طبقاتی و نابرابری فضایی مثل رددد و gtav حس بشه
    فصل عوض بشه و به تناسب عوض شدن فصل بارون بیاد زمین خیس شه یا برف بیاد
    بازیکن مثل رددد رفتاراش طبیعی باشه و اگر بهش غذا و آب و اینا ندیم مریض بشه
    و پلیسای بازی طبیعی بشن
    زندان به بازی اضافه بشه
    اینا انتظارای من از بازی بودن
    هرچند میدونم خیلیاشون اضافین و قطعا اینطوری نمیشه ولی هر بار که هر gta ای رو بازی کردم میگفتم کاش اینطوری بود

  • Arash گفت:

    کاش مثل رد دد ۲ کنترل شخصیت یک نفر رو به دست بگیریم و دنیای بازی رو فقط از نگاه اون آدم ببینیم / به نظرم کنترل بیشتر از یک کاراکتر بخاطر عدم تمرکز باعث میشه حس زیادی نسبت به شخصیت ها بعد از پایان بازی نداشته باشیم // نوار احساس به جای نوار شرافت طبق گفته آقای کریمی خیلی میتونه جذاب باشه //

    گوربه ماهی
  • sky reaper گفت:

    توقع که زیاد دارم ولی سه تا از مهمتریناش:
    ۱.زیاد تحت تاثیر افکار امروزی نباشه که فکر کنم همه میدونن منظور چیه.
    ۲. زیاد روی واقع گرایانه بودن گیمپلی تمرکز نکنن که باعث به وجود اومدن بخشای تو مخی بشه. هر چیم باشه در اخر یه بازیه و باید سرگرم کننده باشه. مثلا من دوست ندارم هی به ماشینای مختلف بنزین بزنم.
    ۳. پای حرفشون وایستن و بخش سینگل پلیر دی ال سی داشته باشه که بازی زنده بمونه بدون بخش انلاینم.

  • انتظارات من :
    ۱)داستان عالی در حد gta 4
    ۲) گرافیک و بهینه سازی خوب
    ۳) نقشه ی پر جزییات و مکان ها و فعالیت های متعدد
    ۴) سیستم هوش مصنوعی قوی پلیس
    ۵) آزادی عمل از لحاظ انجام مراحل و ماموریت ها

    Copy Ninja
  • اسپم: بچه ها منابع داخلی و Rockstar Universe تایید کردن که بعضی از المان های آب و هوایی به علت محدودیت سخت افزار و یک سری مشکلات دیگه از بازی حذف شدن. خودشون هم نمونه اش رو گفت توفان.

  • Badcaptain گفت:

    چند تا چیز هست که ملاک همه گیمر هاست یسری چیز ها هم هستند که فقط ملاک ایرانی ها هست و یجورایی میشه گفت نیاز ایرانی.
    نیاز ایرانی ها از جمله حجم بازی خیلی زیاد نباشه و قیمت نجومی نداشته باشه چون واقعا هم خرید نت یه مشکله هم خرید بازی.
    انتظار خودم بغیر از موارد بالا که گفتم اینه که حداقل بشه با ثروتی که داری کارایی زیادی بکنی از جمله خرید خونه های مختلف و تزیین کردنشون،گان های کاستوم شده و زندگی لاکچری با پولی که داری.
    انتظار بعدیم اینه که نسبت به مراحل بازی یا کارایی که انجام میدی قدرت داشته باشی مثلا گنگ بزرگ، داشتن نفوذ و قدرت توی شهر و.. چیزای بیشتری هم هست ولی خوب این دوتا اهمیت زیادی برای من داره توی سری جدید این بازی

گپفا ۱۵؛ انتظارات شما از GTA VI پیش از رونمایی رسمی - گیمفا