تیم سازنده Alan Wake 2 حالا روی ساخت Control 2 تمرکز کرده است
تیم توسعهدهندهی بازی تحسین شدهی Alan Wake 2 در استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) اکنون تمرکز خود را روی ساخت Control 2 معطوف کرده است.
لئونید اسپانوف (Leonid Stepanov)، طراح ارشد گیمپلی شاغل در رمدی اینترتینمنت، اخیراً با انتشار پستی در صفحهی توییتر خود توضیح داد که ساخت Alan Wake 2 یک ماجراجویی شگفتانگیز برای او بوده و اکنون روی توسعهی بازی Control 2 تمرکز کرده است. وی همچنین افزود که برای مدتی اخبار زیادی از این منتشر نخواهد شد. با این حال، این توسعهدهنده میگوید که دوست دارد طرفداران را با محتوای جالب سرگرم کند. وی همچنین اظهار داشت که یک ایده دارد و آن را در پست بعدی خود به اشتراک خواهد گذاشت.
در طی گزارش مالی اخیر رمدی اینترتینمنت برای دوره ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۳ بیان شد که توسعهی Control 2 در مرحلهی اثبات مفهوم ادامه دارد. برنامههای رمدی برای این دنباله بلندپروازانه است و تیم سازنده پیشرفت خوبی نیز در طراحی و هم در ساخت بازی داشته است. این توسعهدهنده همچنین اشاره کرد این مرحله برای چند فصل آینده ادامه خواهد داشت و بر روی اثبات عناصر کلیدی شناسایی شده پیش از رفتن به مرحله بعدی و ارتقای تیم تمرکز خواهد کرد.
بازی Alan Wake 2 در حال حاضر بر روی کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دسترس است.
منبع: Twistedvoxel
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
خبره خیلی خوبیه ولی ای کاش روی یک آیپی جدید هم کار میکردن ، من نسخه اولش رو تموم کردم بالاتر از انتظارم بودش ولی کاش یه داستان بهتر داشت و گان هاش متنوع تر بود ولی در کل ارزش تجربه رو داره نمرم بهش ۸/۱۰
بازی در سبک خودش بسیار قشنگ بود و طراحی هایی که صورت گرفت
به عقیده ی من ما در کنترل دو میتوانیم تمام قدرت های نسخه یک را داشته باشیم و کنارش قابلیت های دیگه ای همچون نامرئی شدن یا تغییر شکل به خود دشمن
البته اینایی که میگم دیگه ماورایی میشه اما میشه این کارو کرد در مجموع به قول خودت اسلحه هاش بیشتر بود بهتر بود.
کلا استدیو رمدی بازی هاش خاص و ویژه هستن ،
یعنی کلا بازی هاش شناسنامه خاص خودشون دارن و با دید تم و حال هوا بازی می تونی بفهمی که کار کار رمدی هست
همیشه بازی هاش برای بنده خاص ، دلچسب و نوآورانه بوده ، Max Payne ،Alan Wake ،Quantum Break ، Control
داستان های مرموز ، گرافیک بازی ها خیره کننده ، و گیم پلی نوآورانه کلا استدیو خوش ذوقی هست
با اقای کریمی این کارو نکنید ناموسا
اینا فروش دارن؟
بودجه ساختو ،دخل و خرجشون در میاد؟
میدونم بازیهاشون تاپه ولی همه پسند نیست.
ناشر پول ساخت بازی رو میده ، بعدش که درآمد رو چجوری تقسیم کنن بستگی به قراردادشون داره.
فایو او فایو گیمز ناشر کنترل بود اپیک گیمز هم ناشر الن ویک ۲ بود
اره واقعا ، حالا alan wake حداقل ترسناک بود ، من خوشم اومد ، ولی control واقعا معلوم نیست چی به چیه با نسخه اولش ارتباط برقرار نکردم
الله اکبر از این همه پشتکار امیدوام به زودی شاهد یک تریلر ازش باشیم در حق نسخه یک خیلی نامردی شد واقعا داستان و گیم پلی به حقی داشت فقط شخصیت اصلی یک مقدار خشک بود ولی من روش کرش داشتم😍😍😍😁😁😁
از پروفایلت مشخص موهات سفید شد 😂 کرش مجاری ادمو پیر میکنه
ها به خدا😥😥😥😥
وای نسخ نسخه بعدیم مخصوصا با اتفاقاتی که تو Alan Wake II افتاده و ارتباط داشتن این دو بازی به هم
کنترل نسبت به آلنویک گیمپلیمحور تر هستش و به نظرم جدا از داستان میتونن توو زمینه گیمپلی خیلی کارای خفنی انجام بدن
آلنویک۲ هنوز تجربه نکردم ولی به گفته بچهها بازی ی شاهکار اتمسفریک هستش
در کل دنیا و کاراکترای آلنویکو بیشتر از کنترل دوست دارم اما آلنویک۲ ثابت کرد که رمدی یهو ژانر و استایل بازیو دگرگون میکنه
امیدوارم این اتفاق برای کنترلم بیوفته
اولین تغییر به نظرم مربوط به ارتباط گیمر با دنیای کنترل هستش که به نظرم خوب کار نشده بود
کارگردانی بازی گسسته و یکم شلخته بود
مپ بازی افتضاح بود
داستان بازی زیادی گنگ و مبهم بود ، من خودم طرفدار آثار پیچیده هستم اما آنچنان نتونستم با داستان بازی ارتباط برقرار کنم
اما گیمپلی و فضاسازی اثر جور بقیه بخشهارو کشیدن در کنار موسیقی فوقالعاده
در آخر تمام این توضیحات نظر شخصی بنده بود و میتونه اشتباه باشه
داداش کلا سری بازیای رمدی همین مدلیه
مپ گنگ و داستان بازی مبهم
من الن ویک ۲ رو بازی کردم
تو مپ بازی مخصوصا قسمت جنگل، حداقل ده تا بیراهه رو باید بری و برگردی تا متوجه شی مسیر اصلی کدومه
داستان بازی هم اگه میخوای کاملا متوجه شه باید زبان انگلیسی خیلی قوی داشته باشی تا کامل متوجه بشی داستان چیه معماها و راز های بازی از چه قراره
خلاصه مدل بازیای این استدیو کلا همینه
داستان کنترل بیشتر به ژورنال های که در محیط های بازی پراکنده بودن متکی بود خب مطمئنا خیلی ها بیشتر ترجیح میدادن به جای یک عالمه مقاله برای خواندن خود گیم رو پلی بدن تو کوانتم بریکم که لایو اکشن های بی کیفیت وظیفه داستان سرایی رو داشتن اتمسفر کنترل یکم بی روح و یک نواخت بود به همین خاطر خیلی خوب گیمر باهاش ارتباط نمیگرفت که خوشبختانه تو آلن ویک هردو مورد نه تنها برطرف شدن بلکه نقطه قوت اون محسوب میشن اتمسفر سنگین و دلهره آور که به زیر پوست گیمر رسوخ میکنه و لایو اکشن های فوقالعاده باکیفیت که هر چشمی رو مجذوب خودش میکنه
نقشه هم که تو کنترل ترجیح میدادی تابلو های راهنما رو بخونی تا اینکه از نقشه استفاده کنی
بازی آلن ویک بنظر من نسل ۷ عالی بود نسخه دومش خیلی خیلی گنگ بود بیشتر روانشناختی تر شد بود یه ساعت گیم پلی اشو دیدم فهمیدم
آفرین دقیقا، الن ویک ۱ خیلی به نظر من جذاب تر بود، اکشن بازی خیلی بیشتر بود
قسمت دوم الن ویک اصلا به هیچ عنوان شبیه نسخه اول نیست، چون خودم جفتشو بازی کردم
داداش بازیهای روانشناختی اینطوری طرف اسگول میکنن شمار یکش کمتر بود پیچشش یه جا رفتم داستان ویک ۲ خوندم نویسندش میگفت گریه کردم تا نوشتمش وقتت هدر اینا نده زیاد
فکر کنم دیگه قید کوانتوم بریک رو زدن چون شاون آشمور بازیگر جک تو آلن ویک تو نقش کلانتر بازی کرده کورتنی هوپ هم که الان بازیگر شخصیت جسی تو کنتروله خیلی دوست داشتم کوانتم بریک هم تو دنیای مشترک رمدی میبود
حداقل فعلا نمیتونن از کوانتوم بریک استفاده کنن یا اشاره مستقیمی کنن. ای پیش دست مایکروسافته. شاید در اینده مثل الن ویک بتونن اس پی رو پس بگیرن.
ولی تو خود الن ویک دو هم شخصیت Mr Door در اصل همون شخصیت Mr Hatch از کوانتوم بریکه که تو همه دنیاهای موازی همزمان وجود داره. ولی چون به کوانتوم بریک دسترسی ندارن به جای Hatch از اسم Door استفاده کردن (که میتونن به عنوان در یا دریچه معنی شن).
کلانتر تیم بریکر (کسی که شاون اشمور اون رو بازی کرده) گفته خواب هایی میبینه از دنیا های موازی که Door یا همون Hatch هم حضور داره توشون.
پس مکس پین چی ؟
۲۰۲۵ به احتمال زیاد این میاد ، ۲۰۲۷ هم ریمیک مکس پین ها ، بینشونم احتمالا اون مولتی پلیرا میان !
رمدی همچنین خاطرنشان کرد برای تجربه بازی در حالت نرمال به یک گرافیک ۵۰۷۰ و در حالت اولترا با ۶۰ فریم یک ۵۰۹۰ احتیاج میباشد.
کنترل ۲
ریمیک مکس پین ۱ و ۲
رمدی داره خوب پیش میره این چند وقته
بنازم رمدی
به امید موفقیت این استودیو دوست داشتنی.
کنترل از لحاظ گیم پلی بخش مبارزات در جایگاه بالاتری نسبت به آلن ویک قرار میگیره و امیدوارم گیمرها حداقل نسبت به اون بازی روی خوش نشون بدن.
امیدوارم این دفعه توی بازی اسلحه سنگینم باشه
ای جااان
خیلی بازی خوبیه کنترل پیشنهاد میشه
😍😍
من هنوز control رو نرفتم🗿
برای فهم الن۲،الن۱ رو رفتم،باید کنترل هم برم؟
فقط ارجاعات کلامی و در حد یک سری از نوشته ها و یک سری کاراکترها که هیچ تاثیری روی فهم شما از داستان آلن ویک ۲ نداره.
ممنونم اطلاع دادید.
یعنی قرار نیست دی ال سی خفنی داشته باشه؟
حیفه این شاهکار دی ال سی خفن نداشته باشه
بازی باگم کم نداره پس آپدیت زیاد میخواد
به نظرم زوده برای کار روی کنترل ۲
استدیو رمدی کارشو بلده تقریبا بازیاش خوش ساختن ولی من از کنترل خوشم نیوومد
کاش این کنترل یه بار دیگه بیاد رو گیم پس