ویدیو گیمپلی جدید Suicide Squad: Kill the Justice League داستان، مبارزات و بخش ابتدایی بازی را برجسته میکند
استودیوی راکستدی (Rocksteady) سرانجام جزئیات جدیدی از بازی بعدی خود، یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League، را منتشر کرد و تأیید نمود که وسعت متروپلیس دو برابر شهر گاتهام در بازی Batman: Arkham Knight است.
استودیوی راکستدی و کمپانی برادران وارنر سرانجام گیمپلی و جزئیات جدیدی را برای Suicide Squad: Kill the Justice League ارائه کردند که هنوز قرار است در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) عرضه شود. قسمت اول Suicide Squad Insider به صورت آنلاین پخش شد و شایعات مبنی بر اندازه دو برابری شهر متروپلیس نسبت به گاتهام را تایید کرد.
قابلیت Co-op در بازی وجود دارد، اما شما همچنان میتوانید بازی را به صورت انفرادی تجربه کنید. راکستدی میگوید بازیکنان میتوانند «بین ماموریتها» شخصیت خود را تعویض کنند به جای اینکه در وسط یک ماموریت این کار را انجام دهند.
در نهایت، با آماندا والر (Amanda Waller)، مدیر ARGUS و فردی که گروه Suicide Squad را راهاندازی کرده، قسمت اولیه داستان را میبینیم که تیم را به شهر متروپلیس میفرستد. آنها در تالار عدالت ظاهر میشوند و در اطراف آن پرسه میزنند و برخی از تجهیزات قهرمانان از جمله جت پک، Speed Force Gauntlet و قلاب بتمن را با خود میبرند.
پس از خروج از تالار، تیم با بریناک (Brainiac) و نیروهای مهاجم او ملاقات میکنند. آنها باید با شهروندان فاسد متروپلیس مبارزه کنند و اینجاست که زاویه دید سومشخص وارد بازی میشود. البته در نهایت فانوس سبز (Green Lantern) برای شکار آنها ظاهر میشود و همهچیز از آنجا آغاز میگردد.
عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League برای Xbox Series X/S ،PS5 و PC عرضه میشود. برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
علاقه به ۱۹ دقیقه اسپویل ندارم
ولی شاید جالب باشه بدونید مقز عدالت توی یه انیمیشن خیلی کلیشه ای و لوس به نام سوپر فرند ساخته شد
مغز*
بازی خیلی خاصیم نیس که از اسپویل شدنش نگران بشی
اشتب شد
هر چی راک استدی با بتمن اعتبار و آبرو خرید این بازی نابود خواهد کرد متاسفانه. صد افسوس.
بازی سبک RPG داره اصلا به سلیقه ی من که نمیخوره گیمپلی ش. ولی حیف زحمتی که تیم هنری برای گرافیک و صدا گذاریش کشیده. اولین قسمت اینسایدر بتمن رو دیدم کرک و پرم ریخت این بازی اینسایدرش هم فاجعه بود حتی.
عه فصل جدید فورتنایت
فقط وانر میتونه همچین مدیریتی کنه که دنیای غنی DC رو داشته باشه بعد بره جوخه خودکشی رو تبدیل به بازی کنه که دوتا فیلم ازش توی گیشه با کله زمین خورد تازه فیلمهاش دوتا از هات ترین بازیگرهای هالیوود رو هم داشتن ادریس البا و مارگو رابی!!
شما گرین لنترن رو داشته باشی بعد بری از جوخه خودکشی بازی بسازی تازه اونم بدون جوکر!!!
بدترین ایده های ممکن رو میدن
هیچکس بازی از شوالیه های گاتهام( خود بتمن!!! نه چوچک های بتمن ) و خودکشی نخواست سوال ایینه برای کی این بازی ها رو ساختن؟؟
یخورده فکرکنی گرین لنترن انگار خلق شده برای بازی عین اساپیدرمن یا هالک قدرت هاشون خوراک بازی شدنه
گرین ارو بنظرم بهتره از گرین لنترن ولی با بقیه حرفات صد درصد موافقم
واقعا نگاه بازی کردم فقط دلم میخواست فحش ناموس بدم به برادران وارنر.
این بازی میتونست به یک شاهکار تبدیل بشه. ایده عالی، سازنده عالی، همه چی عالی.
فقط یه ناشر درست درمون میطلبید که همون گند زد بهش. این اثر واقعا حیف شد!
اون اولا به واندروومن هم خیلی امید داشتم ( به توجه به سابقه خوبه استودیو سازندش)، الان مطمئنم با این وضع اونم گند میزنه، مورتال هم که دیگه رسما شده دستگاه پول چاپ کن براشون، خیلی اوضاعشون داغونه این نسل.
گند زدی با این بازی ساختنت گند ،
راکستدی گند ، مرده شور اون خنده های روی اعصابتونو ببرن
واقعاً سازندگان سری آرکام این بازی رو ساختن؟؟؟ فقط میشه افسوس خورد. چقدر هم سازنده هاش خوشحال و هیجانزده به نظر میرسیدن. انگار با خنده هاشون میگفتن: ببین ما این بازی تجربه میکنیم چقدر خوشحالیم، تو هم این بازی رو داشته باش تا خوشحال و خندان باشی. :/
سازنده های اصلی راک استدی که از سال ۲۰۰۴ تو استدیو بودن ۹۰ درصدشون ترک کردن استدیو رو. اون ده درصد بقیه هم بیشتر از تیم هنری و صدا هستن که موندن. من خودم شاخ درمیارم میبینم ۱۴۰ نفر چجوری روی بتمن کار کردن. امیدوارم یکی راک استدی رو از شر وارنر نجات بده.
حیف این بازی که بخاطره سیاست های مسخره قراره نابود بشه این بازی نباید بخش آنلاین داشت و اگه نداشت هم مبارزات رو در رو خیلی خوبی هم داشت چوک سیستم مبارزات بر حسب بخش آنلاین طراحی شده . همینطور مراحل جوری طراحی میشدن که یه چیزی مثل اسپایدرمن ۲ یا gta v میشد . ولی خب الان تنها راه راکستدی اینکه این بازی رو عرضه کنه و هرچی شد فراموشش بکنه و بجاش بره سراغ یه آیپی تک نفره داستانی و تماما آفلاین.
البته خدارا چه دیدی شاید این عنوان در مقایسه با گاتهام نایت بهتر بود و توسنت تا حدی موفق بشه ولی خب اگه راکستدی همین هزینه و وقت رو صرف یه بازی تک نفره و داستانی انجام میداد احتمالا یه ارکام سیتی دیگری تکرار میشد بجای یه بازی متوسط و قابل قبول .
بههرحال یه امیدی ته دلم برای این بازی اونم بخاطره سابقه درخشان راکستدی هست که باید صبر کنیم تا عرضه.
بزرگترین ترسم از راک استار هم همینه که دچار همچین مسائلی بشه که شکست بزرگی بخوره چون بههرحال اختیار استودیو ها دستشون نیست و مالکشون تصمیم گیرنده نهایی بازی ها هستن برای همین اگه تیک تو هم راک استار رو مجبور بکنه که بره سراغ بازی هایی تو همچین سبکی دیگه باید تقریبا بگیم ۵۰ درصد ویدئو گیم نابود شد و رفت .
Fortnite RTX On
گیمر و سازنده از نسل نوجوان باشه همین میشه و ما فقط باید نگاه کنیم
نمیدونم اون تستر های منگل به چی داشتن میخندیدن
یا از وضعیت بد بازی خندشون گرفته بود
یا به منگل های دیگه ای که بازی رو قراره بخرن
خلاصه با اینکه مثلا بهبود هایی داشته ولی همچنان همون شبیه سینتز رو
و فورتنایته
به وضعیت بازی 😂
نمبدونم چرا خوشم اومد
ولی میتونستن برای تنوع گیمپلی دد شات رو اول شخص کنن
بخاطر بپر بپر کردنشون ایراد نمیگیرم بالاخره تو متروپلیس باید بتونن رو هوا هم برن و دفاع کنن .
کینگ شارک خیلی گیمپلیش آبکیه
بعدش اون چیزایی که برینیاک(خودم) داره علیه سوساید میفرسته چرا انقدر ماستن .
زیاد ایراد داره …
فک کنم میخواستن آنلاین بسازن وسطش ایده ی کمپین و داستان بازی اومده تو ذهنشون…
بازی بدی بنظر نمیاد
ولی نباید حداقل میرفتن دنبال این سبکِ فورتنایتی! ایده بازی ب شدت عالی هستش اما گیمپلی اون چیزی نیس ک انتظارشو داشتیم از استودیوی با استعدادی همچون راکستدی
دقیقا .
معلوم نیست وارنر چقدر بهشون فشار آورده .
شرکتی هم نیست که سریع خودش رو جمع و جور کنه .
ده سال طول میکشه تا بفهمه چه گندی زده(وارنر)…
کاملا منطقی
گیمپلیش فانه، بد نیست. اما طرفدارای راکستدی انتظار این سبک از گیمپلی رو نداشتن و ۹ سال صبر نکردن که یه بازی صرفا سرگرم کننده با گیمپلی مشابه فورتنایت تحویل بگیرن.
دقیقا موافقم .
گیمپلی اش ثبات و وزن نداره(بتمن ارکهام نایت تو این موضوع خوب بودش)
فقط سریع و روونه(مثل فورتنایت) …
هعی وارنر …..
هیچ زباله ای از نظر زباله بودن به زباله ریبوت Ssints Row نمی رسه. تضمین می کنم.
من کاری به ریبوتش ندارم بیشتر نسخه ۳ و ۴ اش مد نظرم بود
والا به نظر من بازی از نظر کیفیت گرافیک و صدا تاپ خواهد بود مثل بتمن که همین الان از خیلی از گیم های نسل ۹ بالاتره. گیمپلی هم تا اینجا مشخصه چقدر گوگولی مگولی هست. والا داستانشم پیچیدگی خاصی نداره همینجا مشخصه متروپلیس بالاخره ۲ برابره گاتهام شده قشنگ به ۴ ۵ قسمت هر بخش شهر تقسیم شده و هر بخش با یکی از اعضای عدالت رو به رو میشیم به عنوان باس فایت تهشم داخل اون هشت پا هر کی هست نابود میشه.
درسته که فورتنایت در ژانر بتل رویال انقلاب کرد اما همزمان داره بهصورت غیر مستقیم دنیای گیم رو به فساد میکشه .
اگر یه زمان شاهد عرضه بازی مثل فورتنایت نبودیم تا الان این بازی عرضه شده بود هیچ احتمالا رقابت خیلی جذابی هم با اسپایدرمن ۲ داشت .
چون میدونید مدیر و رئیس های این استودیو سواد لازم برای نظر دادن ندارم و وقتی موفقیت یه بازی رو میبینن اون استودیو رو مجبور به ساخت همون سبک میکنن . درصورتی که نمیدونن بازی مثل فورتنایت چه مراحلی رو گذرونده که رسیده به اینجایی که هست .
برای همین در این زمانه که هزینه و وقت زیادی رو برای توسعه یه بازی میدن باید به چیزی که بلدن پایبند باشن و تو کار دیگه ورود نکنن . چون مثلا همین بازی اگه شکست بخوره و تازه مدیر عامل راک استدی بفهمه که اشتباه کرده ما باید ۵ یا ۶ سال دیگه صبر کنیم تا بازی جدیدشون عرضه بشه .
در این زمینه هم ناتی داگ اشتباه بزرگی کرد . اگه لست اف از آنلاین بگیره که خیلی خیلی فوقالعاده میشه ولی اگه شکست بخوره اینهمه وقت و سرمایه ناتی داگ الکی میره به هوا درحالی که اگه ناتی داگ کار خودشو میکرد ما صدرصد سال بعد یه بازی درجه یک و بدون ریسکی رو از ناتی داگ میدیدیم . گرچه دیگه این راهی که شروع شده و باید این دو استودیو تا تهش برن و ببنیم دیگه چی میشه . خیلی خیلی امیدوارم که جفت از این بازی ها بگیرن و بخش آنلاین، باعث به هدر رفتن سرمایه و زمان این دو استودیوی پرچمدار نشه .
اولاش که رفته بودن تجهزیزاتو بگیرن یاد سری ارکام افتادم
هعی وارنر، چه کردی با راکستدی
نمی دونم چه اصراری دارن همه چی رو اینقدر شاد و خوش خوش رنگ و لعاب نشون بدن، جابجایی ها تو نقشه هم جوک خالصه، فقط جنگولک بازی
بابا لامصب ها مثلا نقش اصلی بازی تون چند تا تبهکار جانی هستن که میخوان لیگ عدالت رو مثلا بکشن😑😑😑
بچه ها سفینم توی متروپلیسه هدف بعدی مشهده .
فرار کنین وگرنه به کلکسیونم اضافه میشین.🙂🙂
با ما کاری نداشته بااااش😂😂😂😂🥺
خیلیا نفهمیدن من آنتاگونیست اصلی بازی ام.
عیبی نداره فقط میخوان بازی رو هیت کنن😤😤😤
من توی اینجاستیس ۲ خیلی باهات حال کردم ی جذبه خاصی داشتی🥹
توروشما(مثلا دارم خودتو قسم میدم)
با مشهدیا کاری نداشته باش🥺😂
چشم .
فقط بخاطر شما با مشهد کاری ندارم😁
ولی سمنان جای خوبیه😌😌
اوه تهرانم هستش ….
تورو شما🤣🤣
شماوندا ما ایرانیا ب اندازه کافی بدبخت هستیم ک برای تجربه لست ۲ مجبوریم پی سی مونو بفروشیم از طرفی باز با ps4 الن ویک ۲ نمیتونیم بازی کنیم توروشما برو ی کشوره دیگه
حالم بهم خورد
حیفِ این استودیوی بااستعداد
دقیقه ۳ ثانیه ۲۵ یارو ایرانیه داریوش صادقیان
دقیقا، ما ایرانیا خیلی پتانسیل داریم ،نمونش همین بازی که اگر اشتباه نکنم داریوش صادقیان یکی از کارگردان های بازی است و نمونه ی دیگرش هم که گارکردان بازی جدید استار وارز که در اینده میاد ایرانی هست و یا مثلا اون خانومه که تو مارول اسپایدرمن۲ فارسی حرف میزنه در واقع ایشون اسمشون آرام جباری است که بعد ۲۰ دقه تو لیست سازنده ها پیدا کردم،، واقعا ما چه کسایی و داریم و خوب استفاده نمی کنیم……………..
تو خود Batman: Arkham Knight هم جالبه بدونی یه پلیس هست اسمش صادقیانه
احتمالا برای ادای احترام به اون اسمش رو گذاشتن تو بازی
کجا؟؟
اونش رو نمیدونم ولی یه جایی تو بازی هست فکر کنم اونجا که میری تو مقر پلیس یا ویلن ها رو دستگیر میکنی
مقر GCPD، البته فقط مختص به این بنده خدا نیست و اسم اکثر پلیس های بازی رو از اسم دولوپرها گرفتن
حیف که این بازی بخش آفلاین نداره
پتانسیله خوبی داشت این بازی اما چون ی چیزی مثله فورتانیت درستش کردن بنظرم تکراریع گیم پلیش ایکاش ی سبک جدید میساختند یا از سبک هایه قدیمیه پر طرفدار الهام میگرفتن …فکر نکنم جالب باشه بازیش
چقدر Sunset Overdrive ه
نمی دونم چرا اصلا امیدی به این عنوان ندارم
می ترسم تمام خاطرات خوبمون با سری بتمن رو هم خراب کنن
یکی وارنر رو از برق بکشه
بازی بدی نیست ولی اصلا در حد سه گانه آرکام نمیتونه ظاهر شه. بزرگترین مشکلش گیم پلی و سیستم مبارزات شه که اصلا انسجام نداره و گجت هایی که کرکتر ها دارن باعث میشه یه فایت نتونه انسجامش رو حفظ کنه. تمام مدت یا مشغول داج زدنیم یا جامپ کردن بالا این طرف و اون طرف موقع مبارزه
من فقط میخوام بتمن رو ببینم چیکارش کردن تو این بازی اونم با صدای کوین کانروی
راکستدی رو باید مایکروسافت بخره و به اعضایی که اون استودیو رو ترک کردن پیشنهاد کار بده، مایکروسافت گزینه بهتری برای خریدشه چون یه رقابت تو زمینه بازیای ابرقهرمانی به وجود میاد، راکستدی انقدرم بزرگ نیست که دادگاه و FTC جلوشو بگیرن.
تنها چیزی که از این بازی دوست دارم بدونم اینه که بعد اون وقایع آرخام نایت چی شد
بدتر از صحنه هایی که از گیمپلی نشون دادن مایندست سازنده های بازیه. نوع نگاهشون به این بازی بینهایت ناامید کنندس. وقتی سازنده بازیشو جدی نمیگیره چرا مخاطب باید اینکار رو بکنه؟ مشخصه که خداسال دورهمی نشستن و همینطور الله بختکی یه چیز فان سر هم کردن به زعم خودشون. این بازی بدتر از گاتهام نایت خواهد بود.
سازنده خام باشه بازی به چوخ می ره
مبارزات ینمو تکراری میشن اینجور بنظر میاد
ولی باز هنوز چیزی نمیشه گفت
داریوش جان شما اینکاره نیستی داداشم
استعفا بده برو دنبال کاری که توش استعداد داری
نیستم این بازیو
بازی یکم زیادی رنگارنگه تیره و تاریک که هیچی رنگ ملایم هم انگار نداره
دویدن هارلی هم توی بخش اولیه گیم درست نبود انگار سرعت انیمیشنش ۰.۸ یا ۰.۹ بود یکم حرکت بدنش کند تر سرعت حرکتش بود
هارلی و بومرنگ احتمالا بهترین گیمپلی رو داشته باشن بین کل تیم
کینگ شارک تانکه ددشات هم رنجر چیز زیاد خاصی راجبشون نی هرچند ددشات اگه با اسنایپ بتونی از فاصله های خیلی زیاد وان شات کنی پلی استایل خوبی ازش در میاد
مکانیک شیلد انداختن انمی ها یاد دووم انداختم ولی فک نکنم خیلی خوب در بیاد تو این گیم یچیز اضافه است همون سیستم hp ای که قبلا توی سری آرخام داشتن رو استفاده میشد کرد فقط میزان HP رو بیشتر میکردن و چندتا آپگرید میزاشتن براش تا با سیستم RPG همخونی داشته باشه
فصل جدید فورتنایت
این تریلر تا حدودی نگاهم رو به بازی مثبت تر کرد و به شخصه فکر میکنم بازی نکات مثبت و نسبت به نمایش افتضاح سال پیش پیشرفت هایی داشته مثل :
۱_ تریلر قبل پر از مشکلات فنی مثل افت فریم بود درحالی که اینجا مشکلات فنی زیادی به چشم نمیاد و معلمومه که این تاخیر چند ماهه باعث شده که rocksteady بازی رو حسابی پولیش کنه از نظر فنی
۲_ متروپلیس رو خیلی خوب و وفادار به کمیک ها در آوردن و فکر میکنم سطح جزئیات باید خیلی باشه که خود به خود کاوش در شهر رو لذت بخش میکنه
۳_ گان پلی خیلی نسبت به نمایش قبل بهتر شده و اسلحه ها مشخصا وزن بهتر و منطقی تری گرفتن اما هنوزم به نظرم کمی میشد بهتر گان پلی رو در بیارن و تا حدودی جای پیشرفت داره
۴_ گرافیک، صداگذاری و موسیقی ها هم خدایی ظاهرا عالیه و ضعفی نداره
حالا با اینکه نکات مثبت و پیشرفت هایی داشته بازی اما هنوزم چندتا ضعف مشاهده میشه مثل :
۱_ کلیت گیم پلی تکراری به نظر بیاد درسته فان و سرگرم کننده به نظر میرسه اما اینکه چهار کارکتر بازی تفاوت زیادی با هم ندارن نا امید کنندست همچنین تا حالا تنوع انمی ها حتی از نظر ظاهری خیلی محدود به نظر میرسه که اینم نگران کنندست و میتونه باعث بشه چرخه گیم پلی به تکرار بیفته که این برای یک بازی لایو سرویس خیلی خطرناکه در مورد لول دیزاین هم همینطور و تا حالا از روی تریلر ها کلیت لول دیزاین بازی تکراری بوده که اینم موضوع عجبیه
۲_ بازی اصلا مبارزات تن به تن درست و حسابی ای نداره یادم میاد وقتی بازی رو تازه معرفی کرده بودن گفتن که بازی قراره ترکیبی از شوتر و مبارزات تن به تن اما اینجا تمام مبارزات تن به تن خالصه شده در یک takedown ساده در حالی که با وجود کارکتری مثل کینگ شارک باید به این بخش توجه ویژه ای میشد
۳_ اینکه نمیشه در حین ماموریت بین کارکتر ها سوییچ کرد هم عجبیه و نمی دونم چرا پلیر نمیتونه حین ماموریت بین کارکتر ها سوییچ کنه و باید حتما خارج از ماموریت ها این کار رو کنه ؟
کلا حرف درباره این بازی زیاده اما این تریلر باعث شد که نگاهم به بازی از یک زباله خالص تبدیل بشه به یک بازی صرفا سرگرم کننده که تجربش خالی از لطف نیست اما ای کاش اسم rocksteady روی بازی نبود …
هعیی اون فضای دارک و تیره بتمن آرکهام کجا رفت؟😞
چرا کرکتر ها همش در راه دویدنن؟ /:
یک نکته اول کار بگم
اول مقاله میگه وسعت مترو پلیس دو برابر گاتهام
آیا مثل گاتهامم اون نورپردازی تکسچر خفن رو داره یا صرفا فقط یوبیسافتی مپ
اصلا ارزش تجربه نداره
موندم من تنها کسیم که از این بازی خوشش آمده؟
به نظر یک بازی متوسط میآد که قراره خاطره گاتهام نایتز را بشوره و ببره.
مشخصه هم هست که روی طیف جدیدی از گیمرها حساب باز کرده تا طرفداران قدیمی سری آرکام.
در یک کلام ناامیدکننده