هیئت ردهبندی استرالیا: Silent Hill: The Short Message یک بازی ترسناک روانشناختی و مبتنی بر اکتشاف است
جزئیات داستانی Silent Hill: The Short Message نیز توسط هیئت ردهبندی استرالیا در گزارشی فاش شد، اما هماکنون حذف شده است. با گیمفا همراه باشید.
ما همچنان منتظر هستیم تا شرکت کونامی (Konami) جزئیات جدیدی را در مورد سه بازی Silent Hillای که سال گذشته معرفی کرد (Silent Hill 2 ،Silent Hill F و Silent Hill: Townfall) اعلام کند. این شرکت همچنین پروژههای دیگری در دست اجرا دارد.
یکی از آنها (Silent Hill: The Short Message) به لطف ردهبندیهای سنی انجام شده در کره جنوبی و تایوان آشکار شد و اکنون جزئیات بیشتری از بازی به بیرون درز پیدا کرده است. هیئت ردهبندی استرالیا (ACB) اخیراً گزارشی سالانه منتشر کرده که در آن، جزئیات جدیدی از عنوان آینده و همچنین اسپویلهای مربوط به داستان بازی فاش شده است.
گزارش مورد بحث ما که هماکنون حذف شده (اما هنوز میتوان آن را از طریق ماشین Wayback مشاهده کرد) بازی را به عنوان یک محصول ترسناک روانشناختی و مبتنی بر اکتشاف توصیف میکند و نشان میدهد که بازی در یک ساختمان آپارتمانی به نام ویلا (Villa) در آلمان امروزی جریان دارد.
طبق توضیحات هیئت ردهبندی استرالیا، Silent Hill: The Short Message یک بازی اول شخص خواهد بود، هر چند که کاتسینهای آن ترکیبی از اول و سوم شخص است. جزئیات مربوط به شخصیتهای اصلی آن در رابطه با موضوعاتی مانند خودکشی و خودآزاری نیز در راستای آنچه افشاگریهای قبلی ادعا کرده بودند، فاش شده است.
میتوانید توضیحات را به طور کامل در زیر بخوانید، اما به خاطر داشته باشید که حاوی اسپویل است:
یک بازی ترسناک روانشناختی و مبتنی بر اکتشاف که در آن بازیکنان شخصیتهای یک ساختمان آپارتمانی به نام ویلا در آلمان امروزی را کنترل میکنند. بازیکن نقش زن جوانی به نام آنیتا (Anita) را بر عهده میگیرد که باید ویلا را از طریق گیمپلی اول شخص کشف کند تا سرنخهایی را جمعآوری کرده و بفهمد چه اتفاقی برای دوستش افتاده است. آنیتا در حال کاوش محیط حمامی است که یک وان پر از آب خونین، کاشیهای خونآلود و تیغ جراحی روی یک سینک خونآلود را شامل میشود. آنیتا پس از بررسی یک تیغ، فلاشبک را تجربه میکند. در یک کاتسین که با دید اول شخص به تصویر کشیده میشود، صدایی فریاد میزند: «این همه تقصیر توست! اتفاقات بد به خاطر تو میافتد!» و دستی که تیغ را گرفته وارد قاب میشود. بازوی چپ شخصیت با زخمهای متعددی که در سراسر مچ کاراکتر آشکار است وارد کادر میشود. قبل از اینکه تیغ با مچ دست کاراکتر تماس پیدا کند، صحنه به یک صفحه سیاه تبدیل میگردد.
شات زیر تصویری از بازوی چپ شخصیت با زخمهای قدیمی و تازه را نشان میدهد. در یک کاتسین که با ترکیبی از نماهای سوم شخص و اول شخص به تصویر کشیده میشود، شخصیت بازیکن در لبه پشت بام ساختمان ایستاده و به پایین نگاه میکند. گفته میشود که مایا (Maya) با پریدن از روی پشت بام خودکشی کرده است. شخصیت بازیکن، در وضعیت ذهنی مضطرب، حدس میزند که هرگز با مایا مقایسه نخواهد شد. در حالی که آنیتا برای پریدن آماده میشود و میگوید: «شاید من بتوانم مثل او باشم …» در یک عکس اول شخص، پاهای او در نزدیکی لبه دیده میشوند، سپس در یک عکس سوم شخص، او از جایش بلند شده و شروع به سقوط میکند.
پایان اسپویل
در طول بازی، کاتسینهایی که آسیب به خود و خودکشی را به تصویر میکشند، با صفحههای سیاهی همراه میشوند که متن سفیدی دارند و بازیکنان را تشویق میکنند که اگر در معرض خطر آسیب به خود و خودکشی قرار دارند، به دنبال درمان و کمک باشند و اگر ببینند که افراد اطرافشان در حال مبارزه هستند، از آنها حمایت کنند. به عقیده هیأت مدیره، نمایش خودکشی و خودآزاری در چارچوب گستردهتری از گفتمان بررسی مسائلی رخ میدهد که حول سلامت روان میچرخند و بازیکنان را تشویق میکند که به دنبال کمک باشند یا از افراد نیازمند حمایت کنند. به این ترتیب، تاثیر تصاویر از شدت ضربه فراتر نمیرود و میتواند در طبقهبندی MA 15+ جای گیرد.
باید دید کونامی چه زمانی Silent Hill: The Short Message را رسماً معرفی خواهد کرد، یا اینکه این شرکت چگونه انتشار آن را از نظر مقیاس و اهمیت تعیین میکند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
الان خب میتونه استودیو شکایت کنه برای اسپویل
رده بندی استرالیا چقدر باهوشه/D
نمیدونم چرا حس میکنم همه اینا باعث میشه به خود سایلنت خیلی پرداخته نشه. سایلنت هیل خودش مثل یه شخصیت عمل میکنه. درسته مسائل روان شناختی از عوامل اساسی این بازی بودن ولی خود سایلنت هیل هسته ماجرا بود. صرفا اسم تا عنوان بازی نبوده. سایلنت جایی بوده که جیمز بنا به دلایلی دوباره به اونجا برمیگرده یا بعضی از شخصیت ها سرچشمهشون از همون جاست. کونامی باور کن سخت نیست.
فکرکنم می یاد که خاطرات بازی ۴ رو زنده کنه. هر چند این حجم از نمایش و نزدیک شدن به مسئله خودکشی، احتمالا به شدت توی دردسر بندازه بازی رو. البته اینکه بالاترین درجه سنی ممکن رو نگرفته کمی تلژیفش کرده اما باید دید واکنش جامعه چیه.
میدونم نظر نامحبوبه ولی خداروشکر دست کوجیما نیافتاد
IQ 10000000😮🔥