خالق سری Gears of War: این سری نیاز به ریبوتی مانند God of War دارد
کلیف بزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق سری Gears of War، معتقد است که این سری به مانند God of War نیاز به یک ریبوت اساسی دارد.
طی مصاحبهای با وب سایت ComicBook، در رابطه با کامیکی که او در حال طراحی آن است، مکالمات او به سمت سری Gears Of War کشیده شد و او گفت که اگر مایکروسافت حاضر باشد، او میتواند درباره یک ریبوت کلی از این سری مانند God of War 2018 به آنها مشورت دهد.
او در ادامه اینگونه گفت:
من همیشه گفتهام، فیل اسپنسر شمارهی من را دارد، من خوشحال میشوم تا به آنها دربارهی Gears مشورت بدهم چرا که این بازی همیشه در قلب من جای خواهد داشت.
او همچنین در ادامه کمی احساسی شد و دربارهی این سری گفت:
من خیلی احساساتی میشوم وقتی میبینم در کامنتهای یوتیوب مرتبط با کاتسینهای این سری، تعداد بسیاری تحت تاثیر بازی ما قرار گرفتهاند و احساساتشان توسط Gears تحریک شده است، این برای من خیلی اهمیت و ارزش دارد. حتی گاهی اشخاصی را میبینم که تتوهایی با مضامین مرتبط با Gears of war انجام دادهاند که این مرا بسیار خوشحال میکند.
او همچنین نظر خود را درباره صنعت گیمینگ در حال حاضر نیز گفت:
زمانی که Gears of war 3 عرضه شد در دورهی طلایی صنعت گیم قرار داشتیم و الان بیشتر سازندهها بازیها را به شکل سرویس میبینند. فیل اسپنسر سعی دارد تا ایکس باکس را تبدیل به نتفلیکس بازیها کند و من متوجه هستم و به او بابت انجام این کار احترام میگذارم؛ ولی من این روزها دیگر بازیها را تجربه نمیکنم و بیشتر وقتم صرف کتاب خواندن میشود.
در رابطه با خود بازی Gears of War نیز اخبار خاصی در دست نیست و تنها خبر منتشر شده از آن، مرتبط با نتفلیکس است که سعی دارند تا یک لایو-اکشن از این سری تهیه کند.
نظر شما دربارهی حرفهای کلیف بلزینسکی چیست؟ آیا صنعت گیم راه خود را گم کرده است؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
Gow باید مثل Gow ریبویت بشه 😂
این قبلاً همه کاره اپیک گیمز بود؟
بعد از جدایی کلیف ، دونالد موستارد رو آوردن؟
خداییش سوال جدی بود
اگه دیس میخواستم یه چیز دیگه مینوشتم 😅
یه بیوگرافی از کلیف و اپیک گیمز قبل فورتنایت بدید
سری گیرز همیشه جزو بهترینهای شوتر سوم شخص بوده و اگر ریبوتی در کار باشه باید دوربین بازی رو به اول شخص تغییر بدن و همینطور چاشنی وحشت هم بهش اضافه کنن.
با اول شخص شدن گیرز باید سیستم کاور گیری هم از نو طراحی بشه که خودش میتونه انقلابی بشه در بازی های شوتر اول شخص چون سیستم کاور گیری در بازی های اول شخص هیچ وقت خوب نیست.
اتفاقآ به نظرم نباید اول شخص بشه
حرف مثل اینه بگیم لست بهترین تو ژانر خودش هست حالا باید اول شخصش کنیم
اینشون هم میخواست دقیقآ همین کار رو کنه که بهش اجازه ندادن
و هیچ وقتم سیستم کاور گیری خوب نمیشه تو حالت اول شخص
هر وقت اسم گیرز رو یکی میشنوه کنارش انقلاب تو ژانر اکشن سوم شخص به ذهنش میرسه بعد چطور چیزی که نمادش سوم شخص بودنه اول شخص بشه ؟
مثل این میمونه لست یا آساسین رو اول شخص بازی کنی که اصلا نمیشه
در ضمن گیرز مثل cod اکشن بودن و حماسی بودن وخشن بودن تو خونشه نمیتونه ترسناک مطلق بشه
در ضمن جامعه طرفدار های بازی های ترسناک اول شخص به حدی بزرگ نیستن که آیپی بزرگی مثل گیرز روش شرط ببنده
سیستم کاورگیری خوب مثل کیلزون هست تو حالت اول شخص
ندیدم ولی اگر شبیه تو crysis که بدرد نمیخوره
بنظر من سیستمه کاور گیری اصلا برای اول شخص لازم نیست ، خود پلیر باید این کارا رو انجام بده و این خودش برای پلیرای شوتر اول شخص ی اسکیل ب حساب میاد
نع اصلا نمیتونم gears of war رو اول شخص تصور کنم، اول شخص بشه هرچقدرم بازی خفنی بشه دیگه gears نیست و بهتره اسمشم عوض کنن
یه دووم هست و نیازی به دووم دوم نیست!
نه بابا اول شخص برای چی مایکرو هیلو رو داره دیگه
اصن گیرز به سوم شخص معرفه
این همه اول شخص هست گیرز رو بیخیال شو😂
فکر کن بازی ای که به انقلاب برای سوم شخص ها معروفه رو اول شخص بازی کنی
یه چیزی شبیه بولت استورم می شه اونجوری، خب یه بازی دیگه بسازن چرا گیرز رو اونجوری کنن!؟
اول شخص؟
GEARS?
داری باهام شوخی میکنی!
ایده بدی هست
اتفاقا همین سوم شخص بودن عالی و متفاوتش کرده
مخصوصا همین کاور گیری هاش
فقط اگر بتونن تو سری های بعدی روی جهان باز بودنش بیشتر کار کنن خیلی بهتر میشه
اگر کلا خطی هم باشه که چه بهتر
بزرگوار قبل رفتن میخواست گیرز رو اول شخص کنه
امیدوارم منظورش از ریبوت این نباشه
گیرز ۵ بازی خیلی خوبی بود ولی از ریشه ها فاصله گرفته بود
سری گیرز چه سه گانه اپیک و چه دوگانه کوالیشن یه سبک فانتزی اغراق شده دارن ، وقتشه که واقع گرایانه تر بشن
و همچنین خشونت بیشتر
بنظرم این این فرنچایز یکی از مهمترین و بهترین بازی های ایکسباکسه ، کلا ریبوت کردن کار ریسکیه ولی خب فعلا در حد همین پیشنهاده تا بخواد عملی بشه دیگه نسل تموم شده
مهم نیست و فکر نکنم ۱ درصد هیلو و فورزا اهمیت داشته باشه
اگر اشتباه نگم قبلآ ۲ بار گفته بود دوست داره نسخه دیگه بسازه از بازی
ایده این که بازی رو اول شخص کنه رو هم ایشون موقعی که سر کار بود داده بود که باهاش موافقت نکردن
کار خوبی کردن
اصلا راه نداره
کل سری گاد رو جمع کنیم نصف gears of war هم نمیشه
ولی اگه کل فشار های تو رو جمع کنیم دو برابر اقیانوس آرام میشه 🗿👍🏻
یه سیبیل کلفت پشت اکانت نشسته به ولاه
ب مولا ک هنوز سیبیلش کلفت نشده
اصلا شرط میبندم گریز اف وار رو بازی نکرده
زاااااررررررتتتت
(داداش دیگه اسم اسم اکانتتو تغییر بده همه فهمیدن پسری🤣)
😂🤣🤣🤣
بنده خدا بیش از ۵ ساله که داره از بیکاری ناشی از کاری که توش خبره بود ، می ناله و هرچه هم داد و بیداد می کنه هیچ !
کلا مجموعه های داستانی و حتی بازی هایی که داستان اولویت اصلی نیست مثل Doom هم بعد از چندین نسخه نیاز به ریبوت دارن چرا که توو هر نسخه ادامه دادنش سخت تر میشه چه توو داستان و چه گیم پلی و لول دیزاین.
هم گرز آو وار و هم هیلو سالهاست که دارن ادامه شون میدن و ریبوتی در کار نبوده. ساخت نسخه شیشم و هفتمشون بینهایت سخته واقعا نمیدونم چه کاری میشه از دستشون بربیاد واسه نسخه های جدید اگر ریبوت نکنن
دقیقا بیشتر عناوین مایکرو نیاز به ریبوت داره فیبل بنظرم خیلی گام خوبی بود چون خود پلی گراند هر جور که بخواد میتونه ادامه اش بده
بعد تازه این به افزایش کیفیت کمک میکنه
مثلا ۳۴۳ برای ادامه هیلو باید طبق رسوم قبلی پیش بره و یه الگو رو بره که خودش نساخته
ولی وقتی هیلو ریبوت بشه حتی اگه تو افتضاح ترین داستان و شرایط و سناریو ممکن ریبوت بشه باز اون چیزیه که براش ایده دارن و میتونن بسازن
کلا بعضی فرانچایز ها باید ریبوت شن
یادش بخیر اولین بار که رفتم سی دی فروشی عکسشو دیدم
تو مدرسه هم چون بچه بودیم میگفتیم برو بگو اون بازی رو بده که زیر تفنگ مرده تیغ داره هیییییییی ..چه بازیهای رفتن کنار
نه ممنون مرسی ! امیدوارم تو کارهای بعدیت موفق باشی !
بلزینسکی :داداش تیکه میندازی ؟!
کیلوا : مشخصه 🤔
اکشن ماجراجویی با محوریت داستان پردازی نمیخوایم !
بعدش هنوز خیلی از اساتید معتقد هستن ریبوت سری گاد اف وار اشتباه بوده🤣
این ریسک پذیری سونی و استعداد سانتا بود که روی تیغ رده رفتن و حاظر به انجام یکی از بزرگ ترین ریبوت ها با بزرگ ترین ای پی پلی استیشن و یکی از بزرگ ترین ای پی های صنعت گیمینگ انجام دادن
الان که نگاه می کنی می گه هه ببین چه قدر ساده بود معلوم بود که موفق می شه دیگه
ولی برید ویدیو های پشت صحنه ساخت گاد ۲۰۱۸ رو ببینید تا متوجه بشید چه استرس و فشاری روی اعضای سانتا ساخت این ریبوت بوده
حتی خود بارلوگ که یکی از مغز های متفکر پشت ابن ریبوت بوده هم نمی تونسته موفقیت این ریبوت رو تضمین کنه
الان هم بشینیم اینجا و بگیم گرز و یا هر بازی ایی باید ریبوت بشه کار راحتی هست ولی در عمل هست که واقعا معلوم می شه
مقاله رو درست بخون ،این حرف رو کسی زده که دیگه تو صنعت بازی سازی نیست 🤔
تنها کسایی که با این ریبوت برای گاد آف وار مخالفن فنای قدیمین(نه که همه قدیمی ها مخالف باشن صرفا مخالف ها از این قشرن)
اونم دلیلش برمیگرده به اینکه به اون فضا و الگو عادت کردن و یه جورایی تمام خاطراتشون از بازی به خاطر اوناس و هضم این تغییرات واقعا براشون سخته
ای ول بالاخره سر عقل اومدن… البته دو ضربه کاری با قسمت ۴ و ۵ به این ایپی باارزش زدن که ساخت یه ریبوت موفق رو سخت میکنه…
نظر همه قابل احترام…انصافا تو نسل هفتم بهترین شوتری بود که بازی کردم…
ایکس باکس اگه به ایپی هاش بها میداد و سبک نمیگرفتشون الان نیازی به خرید بتسدا و اکتیویژن بلیزارد نداشتن
داداش این حرفای خالق گیرزه
الان تو ماکروسافت نیست
قرار نیست ریبوت کنن
میدونم عزیز
کپشن هم توضیح داده
همین که خالقش میدونه مشکل کجاست پس مایکروسافت به اون بزرگی هم قطعا میدونه و جزو گزینه هاشون هست.
سری گیرز اف وار کنونی رو نمیشه ادامه داد اگه هم بدن مث سری ۴ و ۵ مدیکور میشه…
من فکر میکنم بهتره که بازی رو همینطور که هست نگه دارن ولی اینبار از تکنیک های خلاقانه تر و پازل های جذاب و کات سین هایی که حماسی هستند و داخلش باید دکمه خاصی رو پشت سر هم فشار بدی استفاده کنن
منظورتون Quick time event هست دیگه؟
“فیل اسپنسر شماره من را دارد؟”
مگه فیل اسپنسر کارگردان بازیه. مسئول ساخت یکی دیگه است. اگر حتی یه خبر معمولی فیک هم پخش بشه مبنی بر اینکه فیل اسپنسر، کلیف بلزینسکی را به تیم ساخت gears تحمیل کرده ، خشتک فیل رو میکشن سرش .
بدن دست همین کلیف بزینسکی این سری رو ریبوت کنه
بخدا ک میترکونه
یادمه چندین سال پیش داشت روی ی پروژه کار میکرد
عکسهای هنری از بازیش گهگاهی منتشر میشد اما متاسفانه مث اینکه کلا پروژه رو کنسل کرد
این بنده خدا میخواست اول شخص کنه یه چیزی تو مایه هایه دیوید جفی شماست
هر فرنچایزی قالب و محدودیتی داره، از یه جایی به بعد باید در اوج به پایان برسه. اصرار بر ادامۀ یک فرنچایز چه با ریبوت (دور شدن از ریشه) چه با سیکوئل (محدود کردن به یک ساختار تکرار شده) به جز سوء استفاده از عشق و علاقۀ فن بیس هیچ دلیل دیگری نداره. باید استودیوها به ip های جدید رو بیارن. Gears of War می بایست با نسخۀ سوم به پایان برسه. از سوی دیگه طرفداران هم باید به استودیوهای محبوبشون اعتماد داشته باشن تا فرنچایزی با همان محبوبیت فرنچایز مورد علاقهشون رو تولید کنه حالا که دستشون برای خلاقیت بازه و در قالب قدیمی زندانی نشدن.
با ادامۀ یک سری بازی، به نقطهای میرسی که یا باید از اوجگیری و ایدهپردازی رادیکال خداحافظی کنی و قالبهای قدیمی رو با داستانهای جدید جلو ببری (پایبندی به ریشه). یا باید مثل سری Resident Evil از پایه دوربین و ساختار اثر رو عوض کنی تا بتونی چشماندازهای جدید خلق کنی. اولی دست سازنده رو برای نوآوری میبنده دومی فرنچایز رو از پایهها دور میکنه، هر طور محاسبه کنیم، یه فرنچایز تاجایی پتانسیل بلوغ و نوآوری داره و باید در اوج و با یک خداحافظی، IPها در قالبهای نو بر پایۀ میراث بر جای مانده از آی پی قدیمی ساخته بشن. میراث Gears of War هیچگاه از بین نمیره میشه داخل IPهای بعدی هم ازش استفاده کرد در حالی که همزمان با یک آی پی جدید، پتانسیل ظهور ساختارهای تازه هم در کنار این میراث وجود داره و نگرانی دور شدن از ریشه دیده نمیشه.
احسنت اقای کریمی
بسیار استفاده کردیم بنده هم با شما کاملا موافق هستم👌
مث uncharted
موافقم باهاتون
گیرز۵ و ۴ خیلی خوب بودن ببخشید میپرسم ادامه نیافتنش براچی؟
حالا گرز آو وار اوکی باشه یه نسخه دیگه بدن و ماجرا رو تموم کنن، ولی یسری فرنچایزها اصلا نمیشه تموم بشن. اصلا نمیتونم تصور کنم هیلو تموم بشه و دیگه خبری ازش نباشه، یا مگه میشه کال آو دیوتی و بتلفیلد و ولفنستین و دووم یهو به پایان برسن و دیگه توو دنیای گیم نبینیمیشون؟ یا مثلا زلدا و ماریو برن کنار؟ داریم مگه؟
داداش تا کجا کشش؟
الان کالاف بزور تا اینجا جلو اومده
اگه یه فرنچایز دیگه با مقداری المان های بازی قبلی و المان های جدید بسازن خیلی بهتره
کارکتر های اصلی و کلاسیک باید محوریت قرار بگیرن نه مثل نسخه پنجم که کارکتر های اصلی رو گذاشتن کنار و بازی رو فمنیستی کردن
هر چیزی از گیرز بیاد من منتظرم
حتی از نسخه ۵ اش هم خوشم اومد
هیلو هم خیلی نیاز داره کاش ریبوت اونو تو اولویت بزارن
زباله ای مثل گاد چی هست که بخواد شاهکار بهترین مجموعه شوتر سوم شخصی تاریخ گیرز بخواد ازش الهام بگیره، گاد خودش یکی از زباله ترین مجموعه ها تاریخ و یکی از بدترین ریبوتا بوده بعد یک شاهکار بیاد از یک زباله الهام بگیره !!!!!!!!!!
جوری گفتی فکر کردم گاد میخواد از گیرز الهام بگیره
گاد نع، ولی آنچارتد از گرز آو وار الگو گرفته 😏
تازه سازنده سابقش خیلی هم تند تعریفش کرد، میگفت (نقل قول دقیق) وسط های ساخت نسخه اول پروژه بی هدف بود نمیدونستیم چه غلطی (دقیقا همین کلمه) باید بکنیم، آنچارتد آنونس شده بود و گرز آو وار عرضه شد، سپس گرز تیراندازی سوم شخص مدرن را اخراع کرد، ناگهان گرز آمد و نشان داد چطور باید انجامش داد و شش ماه مانده بود به عرضه ما همه چیزرا تغییر دادیم.
خواستی بگو منبع بدم 😉
اره انچارتد از گیرز الگو گرفت
چند پله هم کاور گیریو پیشرفت داد
کلا کاور گیری با گرز شروع شد
با بازیای ps گسترش پیدا کرد
ولی خود گیرز کم کم محو شد تو کاور گیری
انچارتد تو حالت های مختلف کاور گیریو اضافه کرد و با تخریب پذیری جنبو جوشتو بیشتر کرد
کیلزون اوردش توی شوتر اول شخص
لست اف اس گفت دیگه نیازی نیست یه دکمه بزنی
مثل واقعیت کاور بگیر
ولی گیرز…
نه خدایی حرفت رو قبول ندارم کاور گیری گیرز از نسخه اول خیلی خوب بود
بازی های کمی مث این کاورگیری خوبی دارن (همون انچارتد)
داداش هیچ پیشرفتی نکرد
الان به کسی بگی کاور گیری هزار تا بازی تو ذهنش میاد بجز گیرز
یه عمره همون مدل کاور گیری میکنه
بازم مخالفم
ولی خب بحثمون تموم نشدنیه پس ولش کن
همینجور الکی مخالفی؟😂
یعنی چی همینجوری داری اشتباه میکنی دیگه
اگه از من کسی به پرسه اولین بازی ای که میگم گیرزه خصوصن قسمت اول
خب چرا مخالفی 😂
من میگم گیرز پیشرفت نداشت
تو میگی نه مخالفم
خب بگو چرا😂
دیدی گفتم این قصه سر دراز داره؟
من نسبت بهت گارد نگرفتم که فقط مخالفم
به نظر سیستم کاور گیری شاید تحول نداشته باهش ولی قطعن بهبود هایی داشته
طاحی مراحل هم خیلی بهتر شده
دیگه چی میخوای؟
کلا شوتر سوم شخص مدرن رو گرز ابداع کرد نع فقط کاورگیری رو، بخون قشنگ چی گفته آقای لوکاس پپ از تیم سازندگان و خالقان آنچارتد
اره خب داستانش تو نقطه اوج به پایان رسید وقت داستان جدیده
بیشتر از سه گانه کشش نداشت انصافا
کریتوس به مصر برو
فرنچایز اگه دست اپیک میموند بهتر بود
من به شخصه xbox رو با halo و gears شناختم
ولی این روزا مایکروسافت همش رفته سمت بازی های open world و ایجور چیزا
اگر به ای پی های پر طرفدار خودش یه نگاهی بندازه بازم میتونه تو عرصه گیم مثل نسل هفت غوغا کنه
چرا لایک کردین چقدر باید ریمیک و ریمستر پلی بدیم واقعا یه چیزیتون میشه ها گیم جدید رو ول کردن ریمیک ریمستر تحویل میدن
ریبوت خیلی حرکت ریسکیه، مخصوصا این بازی که شوتره