کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم

کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم

رامتین
۱۲:۱۷ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم

کارمند سابق بتسدا در مصاحبه‌اش گفت که کارگردان بازی Starfield، یعنی تاد هاوارد (Tod Howard)، عدد ۱۰۰ برای تعداد منظومه‌ها را از روی هوا گفت.

با بیش از ۱۰۰۰ سیاره برای کاوش، Starfield از نظر مکان‌های دیدنی کم ندارد. اما این بازی همچنین با انتقاداتی مواجه شده است مبنی بر این که اکثر سیارات متروکه هستند و بتسدا باید به جای تلاش برای دستیابی به تعداد زیاد، بر ایجاد مکان‌های دستی بیشتری تمرکز می‌کرد.

اکنون، در مصاحبه‌ای با MinnMax، بروس نسِمیت (Bruce Nesmith)، کارمند سابق بتسدا که روی این بازی کار می‌کرد، کمی در مورد چالش این موضوع صحبت کرده است.

کارگردان بازی، تاد هاوارد، تقریباً از هوا عدد ۱۰۰ را برای تعداد منظومه‌ها اعلام کرد، اما هر چه بیشتر پیش می‌رفتیم، بیشتر شبیه این بود که خب، بنابراین تمام فعالیت‌های اصلی در این دو منظومه رخ می‌دهد و بقیه آن فضای باز است، اما مردم عاشق بازی‌های بزرگ ما هستند. آن‌ها عاشق آن فضای باز برای کاوش هستند، بنابراین بیایید جلو برویم و آن را به آن‌ها بدهیم.

این واقعیت که بازیکنان عاشق دنیای بزرگ هستند یک چیز است، اما اغلب این موضوع با هزینه خالی شدن دنیای بازی به دست می‌آید. بسیاری از بازی‌های جهان باز مجبور بوده‌اند با این انتقاد مقابله کنند و به همین دلیل است که یوبیسافت برای مثال فضای بازی Assassin’s Creed Mirage را کاهش داد.

نسِمیت می‌گوید که این تعادل دشوار است و در طول توسعه همیشه باید بین این دو انتخاب کنید.

من فکر می‌کنم برخی از چیزهای مربوط به اکتشاف، به آن سطح از کیفیت که می‌توانستند باشند، نرسیدند زیرا آن‌ها تصمیم گرفتند انتخاب‌های دیگری انجام دهند. و هرگز این را اشتباه نگیرید. در هر استودیوی بازی‌سازی در این کره خاکی، آن‌ها نتیجه‌ی انتخاب‌هایی را که انجام می‌دهند می‌دانند. آنها می‌دانند که بازیکنان در مورد چه چیزی گلایه می‌کنند. اما شما باید در طول مسیر انتخاب‌های سختی انجام دهید.

مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Pop_StarKieblackDARKSIRENSaikaOverlordWalleR MaNReza.Hmehdi_cd2006Cambyses The Third✎﹏ȏṃıԀsamمحمدامین حیدریLove Game𝕀𝕟𝕗𝕖𝕣𝕟𝕠KHEDER_Pro_GamerHaj_HosseinHELLO.BROTHERS77Sepehrmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم
کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کارمند سابق بتسدا: کاوش در Starfield آن چیزی نشد که می‌خواستیم