بازی Skull Island: Rise of Kong طی تنها یک سال ساخته شده است
بر اساس مصاحبهای با یکی از توسعهدهندگان سابق استودیوی سازنده، فرایند توسعه Skull Island: Rise of Kong تنها یک سال زمان برده است
طبق گزارش سایت The Verge، بازی Skull Island: Rise of Kong در طی تنها یک سال توسعه داده شده است. این سایت توانسته با اعضای تیم توسعه در استودیوی IguanaBee، که سازندهی بازی Skull Island: Rise of Kong است، گفتوگو کند.
یکی از توسعهدهندگان این بازی فاش کرده که کار روی بازی در ژوئن ۲۰۲۲ آغاز شده و قرار بوده تا دوم ژوئن ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد. این توسعهدهنده که نخواست نامش فاش شود، گفت:
پروسه ساخت این بازی در ژوئن سال گذشته آغاز شد و قرار بود در دوم ژوئن امسال به پایان برسد. بنابراین فرآیند توسعه یک سال زمان برده است.
یک انیماتور سابق از ایگوانا بی، اظهار داشت که این موضوع برای همکاری با ناشر گیم میل (GameMill) امری عادی است. این ناشر ظاهراً سابقهای در بستن قرارداد با استودیوها برای توسعه بازیهایی بر اساس آیپیهای بزرگ برای انتشار در بازههای زمانی کوتاه دارد. یکی از اعضای سابق استودیوی سازنده گفت:
اینکه تمام اطلاعات مربوط به پروژه به ما ارائه نشود، بسیار رایج و البته هنگام کار بسیار ناامیدکننده بود، زیرا ما مجبور بودیم با اطلاعات محدودی که در دست داشتیم، بداههسازی کنیم.
با توجه به گفتههای توسعهدهندگانی که با The Verge صحبت کردهاند، به نظر میرسد این موضوع همچنین به این واقعیت مربوط میشود که IguanaBee به عنوان یک استودیو در چرخه بیپایان از توسعه بازیها بر اساس قرارداد با ناشران به منظور حفظ فعالیت استودیو گرفتار بوده است.
لازم به ذکر است که معمولاً بسته به وسعت بازی و اندازه استودیو، توسعه یک بازی میتواند از یک سال تا نیم دهه طول بکشد. حتی استودیوهای مستقل نیز معمولاً برای توسعه بازیها برای پلتفرمهای مدرن، به بیش از یک سال زمان نیاز دارند. زمان کوتاه یک ساله برای توسعه بازی در گذشته، زمانی که پلتفرمهای بازی از نظر فنی محدودتر بودند، بسیار رایجتر بود.
سایر توسعهدهندگانی که در این استودیو کار میکنند، اظهار داشتهاند که ایگوانا بی، تمایل دارد این قراردادها را بپذیرد تا بتواند بازیهای را که واقعاً میخواهد را بسازد. این توسعهدهنده سابق در اشاره به تیمی در استودیو که روی بازی پلتفرمر پازلی What Lies in the Multiverse کار میکند، گفت:
صادقانه بگویم، آنها به نظر بسیار انگیزه دارتر و مشتاقتر از بقیه تیمهایی بودند که برای گیم میل کار میکردند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این بازی تبدیل به بدترین بازی استیم شده
واقعا سخته بدترین یکی از بدترین بازی های تاریخ رو تو ۱ سال بسازی.
راستش رو بخوای آسونتر از اون چیزی هست که فکرشو میکنی. کافیه تنبل ، بی تجربه و کلی خصلت بد دیگه تو بازیسازی داشته باشی
اگه محتوای بالای ۲۰۰ ساعت هم داشته باشه که دیگه نور الی نور میشه 🤣🤣🤣🤣
ولی باز از ردفال و استارفیلد ارزشش بیشتره چون ادعایی نداشت بدبخت
و فشار تو از هر ۳ ارزش مند تره
مقایسه بدترین بازی سال با مورد انتظارین بازی های سال منطقیه
پس برای همین است که این بازی انقدر بنجل شده است!
هرکی ندونه بازی چه کوفتیه میگه چقدر سریع ساختن بازیو
طرف تازه شروع میکنه به بازی ساختن بازی های بهتری میسازه تا هر کوفتی که این بود
بازی موبایلی بدکی نمیشه 🤦
شاهکار. دنیای گیم به قبل و بعد از این بازی تقسیم میشود 🗿🔥 قابل مقایسه با عناوینی همچون جی تی ای ۶ ، لست آف آس ۳ و ردد ۳ 🗿 متای ۱۰۱ گرفته اگه باور ندارید برید خودتون ببینید 🗿🔥
لست ۳ ! یعنی اون روز خواهیم دید که لست ۳ پلی کنیم با دلی خوش و یه ps5 pro
قطعا! تا آخر نسل بنظرم عرضه میشه
۱۰ سال هم زمان می بُرد با این وضع فشل ، هیچی نمیشد !
این باری کاش انحصاری قوطی میشد البته اگر اونجایی که سونی شرکت درپیت بی پول میتونه بره این استودیو رو بخره و ازش شاهکارهای سینماتیک بیشتری بیرون بکشه بیچاره قوطی فنا رویای تیک تو و اینا رو تو سر می پرورونن اما چیزی که نصیبشون میشه این استودیوهای شاهکار سازه 🤣
بازیه موبایلیه خوبی بودا
والا تو یه سالم اگه دست سازنده درستی میدادن چیز خیلی بهتری میتونستن درست کنن
سه گانه prince of pesia هم سر جمع طی ۳ سال ساخته شدند
متای آلبالویی تو را صدا می زند:d
کینگ کونگ فقط کینگ کونگی که یوبی سافت اقتباس کرد از فیلم پیتر جکسون امیدوارم به فکر ریمیکش بیوفته یعنی بعد از داینو کرایسیس بهترین بازی بود که تو سبک دایناسورا کردم
.
در مورد این بازی هم بگم که در کنار گالوم قراره تمشک طلایی سال رو ببره ولی به نظرم گیم اواردز باید یک بخش مختص بدترین بازی های سال قرار بده مثل هالیوود که به بدترین بازیگرا جایزه تمشک طلایی رو میدن اونوقت یک تلنگری به سازنده ها میخوره و انگیزه براشون ایجاد میشه که دفعه دیگه از این شاهکارا نسازن
بین۳نسخه بهترینه
نسل هشت رفتیش یا نسل هفت؟
کدوم نسخشو بازی کردی
آخرین نسخه pc
مجبور نبودی بسازی