بلوبر تیم به محتوایی جدید برای Layers of Fear اشاره میکند
بلوبر تیم (Bloober Team) با انتشار پستی اعلام کرد که محتوای جدیدی برای بازی Layers of Fear در دست ساخت است و بهزودی اخبار بیشتری در اینباره منتشر خواهد شد.
در سال فعلی، استودیو بلوبر تیم بازی جدیدی از فرنچایز Layers of Fear را منتشر کرد که بازسازی از نسخه اول و دوم همین عنوان محسوب میشد، علاوه بر آن یک بستهالحاقی نیز عرضه کرد که روی گذشته همسرِ نقاش تمرکز داشت؛ کسی که به تنهایی میتواند موضوع بسیاری از محتویات این بازی باشد.
توسعهدهندگان این بازی به تازگی در صفحه توییتر خود، عکسی از دختری که درحال نواختن پیانو است به اشتراک گذاشتند و گفتند «ما برای شما چیزی مخصوص آماده کردهایم و اینک وقت این است که از اولین لایه رازمان رونمایی کنیم. بهزودی اخبار بیشتری به دستتان خواهد رسید… مگر اینکه خودتان حدس بزنید». به نظر میآید که قسمت «لایه» با نام بازی که لایههای ترس است، ارتباط دارد.
قابل توجه است که بدانیم همسر نقاش در بازسازی سال ۲۰۲۳ به عنوان نوازنده پیانو نیز شناخته میشد؛ طبق اطلاعات بازی، وی زمانی یک نوازنده پیانویی جوان بود اما روزی آتشسوزی در فروشگاه سبب شد که آن دختر هیچوقت قادر به نواختن پیانو نشود. هنوز مشخص نیست که آیا دختر در عکس، همان همسر نقاش است و این احتمال صرفاً با گذشت زمان تایید خواهد شد.
اگر علاقهمند به تجربه این بازیِ مضطرب کننده و ترسناک هستید، میتوانید آن را در پلتفرمهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی امتحان کنید.
منبع: GamingBolts
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
سایلنت هیل چی شد
هنوزه که هنوزه تنم داره سر ریمیک سایلنت هیل ۲ میلرزه، چون کم بازی نیست اللخصوص اینکه بهترین نسخه این فرانچایز هستش، اصلا به این استودیو اعتمادی نیست، شک ندارم یک گندی میزنه که تو تاریخ صنعت گیم ثبتش میکنن، من موندم با کدوم عقلی کونامی همچین کاری کرد
با همون عقلی که کوجیما رو بیرون کرد
با همون عقلی که PES رو اسمش رو عوض کرد و فاجعه راه انداخت
با همون عقلی که سایلنت هیل کالکشن رو زحمت نداد ریمستر کنه
یه لیست فقط باید از باهمون عقلی که از کوجیما بنویسم
لازم به لیست نیست داداش گلم مختصر و مفید 👍❤️
داشتم اماده میکردم لیست رو 😅
عه خب آماده کن بفرست عزیز، من گفتم تو زحمت نیوفتی وگرنه من این کونامیه جلاد رو میشناسم بفرست تا اونایی که نمیشناسنش ببینن با کی طرفن D:
.
البته لیست به نظرم کم میاد چون انقدر تعداد بی عقلیاش زیاده که باید یک مقاله نوشت دربارش D:
بقیه گفتن نیاز نیست
من باید برم تاریخچه کونامی رو چک کنم دوباره
کلی سایلنت هیل نسل ۷ داد
حتی همونارم ریمستر نکرد🤦
یه ذره عقل تو سر مدیرای کونامی نیست
و با همون عقلی که P.T رو کنسل کرد.
با همون عقلی که Metal Gear Survive رو درست کرد.
با همون عقلی که کسلوانیا رو با Lord of Shadows نابود کرد
اسم P.T رو نیار دوست من که فکرنکنم تا آخر عمرمون جای زخمش خوب بشه، لغو کردن این بازی یکی از بدترین حرکت های تاریخ صنعت گیم بود، با همین دموش باعث الهام و خلق یک سری بازی ترسناک شد، دیگه فکرشو بکن اگر کامل ساخته و عرضه میشد چی میشد
.
من واقعا درک نمیکنم که چرا کوجیما نمیاد دوباره همین چیزی خلق کنه منتها با یک اسم دیگه که کونامی هم نتونه بهش گیر بده میتونه با یک اسم دیگه بسازش، الانم که دیگه مستقله نورمن ریداس هم که کنارش هست گیلرمو دل تورو هم میتونه دوباره بیاره همکاری کنه باهاش
کونامی از ۲۰۱۵ که همه رو اخراج کرد کلا عقلش رو از دست داد ، باید ترسید از ریمیک متالگیر و سایلنت هیل که اگر روندی مثل کالکشن ریسمتر متالگیر داشته باشند وضعیت خیلی خراب میشه!
کونامی قصد خود کشی داره ، درست مثل بقیه ژاپنی ها … علاقه خاصی دارن به این کار کلا .
آره قصد هاراگیری داره، بهتر آیپی هاشو بفروشه خودش هر غلطی دوست داره بکنه، متال گیر و سایلنت هیل رو کوجیما بخره که سایلنت هیل رو تکمیل کنه بعدم نسخه های جدید متال گیر رو بسازه، کستلوانیا رو هم سونی بخره بده دست سانتا مونیکا یک گیم پرفکت تحویل بده
اقا نمره رو ولش کن . یکم قابل بازی بشه چون بازی منسوخ شده ردیفه . فقط زیاد خراب نشه با متا ۸۰ عالیه
آقا فکرکنم اشتباه ریپلای زدی به من چون من نه حرف از نمره زدم نه کلا برام مهمه D:
.
از نظر من متا کلا بی ارزشه تجربه خود آدمه که مهمه متا فقط براساس سلیقه و سیاسته
اشتباه نزدم کلی عرض کردم برای همگان نه فقط برای شما
گند زدن به سایلنت هیل ۲ خیلی سخته
تنها جایی که میتونن گند بزنن سر گیم پلی هست
گرافیک و جزئیاتو که دیدیم چیز شاخی بود
سر داستان قرار نیست داستان بنویسن
تیم اصلی سایلنت هیل ۲ هم بالا سر بازیه
پس تقریباً میشه گفت داستان مثل قبله
تنها بخش خطرناک گیم پلی هست
داستان که بله ولی روایتش مهمه و در کنار همه اینا یکی از مهمترین مسائل سایلنت هیل ساوند دیزاینشه و استفاده از امبینت ها
بلوبر یکم زور بزنه تو روایت میتونه خودشو برسونه
دقیقا من اتفاقا مشکلم با همون گیم پلیه میدونی چرا چون حسم میگه دوربین رو شانه به بازی لطمه میزنه، به این خاطر که سایلنت هیل مثل رزیدنت اویل ریتمش تند نیست که با زامبی ها جفتک چارکش بازی کنی، با اینکه دوربین ایزومتریک (ثابت) به مزاق گیمرای جدید خوش نمیاد اما بازم میگم دوربین متحرک و روی شانه باعث ساده تر شدن بازی میشه و به ریتم بازی ضربه میزنه، بازم تا از گیم پلی بازی رونمایی نکنند نمیشه مطمئن و قاطع نظر داد
دقیقن همینطوره و همین باعث شده خیلیا با نسخه های homecoming و downpour مقایسش میکنن و حس بدی دارن
بماند که سایلنت هیل های کلاسیک خیلی از فضاسازیاشون بخاطر دوربین ثابتشون بود وقتی که وارد محیطی میشدی و دوربین یه چیز مشخصیو مرکز توجه قرار داده بود و یا صحنه اولی که پیرامید هد رو پشت میله ها میبینی دوربین جوریه که حس میکنی جلو آینه وایسادی
ولی با اون چیزی که تو گیم پلی بود انگار هنوز کنده
دوست دارم مخفی کاری داشته باشه
استفاده از چوب و چماق هم لذت بخش باشه
نه مثل نسخه های اولیه خشک
اون که دوتا صحنه بود نشون دادن که فقط شخصیت اصلی داره راه میره از مبارزات بازی چیزی نشون ندادن
.
مخفی کاره اگر داشته باشه فقط بدرد فرار کردن میخوره مثل مخفی شدن و فرار کردن از دست Pyramid Head و یه سری دشمنان بازی، اگر مثل اویل ۴ باشه که در حین مخفی کاری قابلیت کشتن دشمنان بازی هم داشته باشه که اصلا بدرد سایلنت هیل نمیخوره
.
کلا با شناختی که این چند وقت اخیر از ریمیک ها پیدا کردم قطعا بازی رو برای گیمرای نسل جدید ساده تر میکنن، من که گردنمو بزنن دیگه هیچوقت ریمیک ها رو تجربه نمیکنم سه تا ریمیک اویل ها رو بازی کردم برای هفتادو هفت پشتم بسه همونطور که بارها گفتم ریمستر ها و ریمیک ها فقط بدرد گیمرایی میخورن که نسخه های اصلی رو تجربه نکردن
چرا
همیشه مخفی کاری ترسو بیشتر میکنه
ریمیکای این چند وقت خیلی خوب بودن
بازیارو برای کسایی که قبلا بازی کرده بودن هم زنده کردن
مخصوصا ریمکای کپ کام و بلو پوینت
ولی این سایلنت هیل ۲ خیلی هنر میخواد که بتونی خرابش کنی
مخفی کاری برای بازی هایی مثل لست، مثل اوتلست و… ترسناکه تام جان در مورد لست برای مواجهه با رانرها، کلیکرها و… ترسناکه چون یه اشتباه بکنی پوستت کندس مخصوصا در مواجه ها با کلیکرها که با یه گاز کارت تمومه، در مورد اوتلست هم که هیچی نداری از خودت دفاع کنی
.
اما در مورد اویل چهار وقتی اندازه یک پادگان سلاح و تجهیزات داری هیچ ترسی نداره فقط یه خورده استرس بهت میده اونم بابت اینکه دشمناش یهو تورو ببینن
.
ببین هنوزم میگم ریمیکای اویل اصلا در حد اندازه نسخه های اورجینالشون هم نیستن فقط به عنوان یک بازی جدا خوبن مخصوصا سر اویل سه که فوشی نبود به کپکام نداده باشم اما در مقایسه با نسخه های اصلی میتونم اگر بخوای کلی برات نقاط ضعف بیارم
.
سایلنت هیل ۲ هم به هیچ وجه به بلوبرتیم اعتماد ندارم حالا هرچقدرم تیم اصلی داره نظارت میکنه بازم تا عرضه نشه هیچ تضمینی برای موفقیتش نیست
یه سوال پیش میاد اینجا
مگه تیم سایلنت از کونامی جدا نشد ؟
اومد ژاپن استودیو رو برای سونی درست کرد
ژاپن استودیو هم الان تو تیم اسوبیه
پس این سازنده های نسخه اصلی که دارن رو سایلنت ریمیک کار میکنن کیان؟
شاید به خاطر همین بازی انحصاری زمانی ps هست🤔🤷
تیم سایلنتو فرستاده کونامی رو سایلنت هیل نظارت داشته باشن🤔
والا چرا اون اول که اعضای تیم سایلنت اومدن ژاپن استودیو رو تشکیل دادن بعد اینکه سونی استودیو رو بست بخشی از نیروهاش که رفتن استودیو تیم اسوبی بعضیاشون هم مثل خالق سایلنت هیل استودیو Bokeh Game Studio رو تشکیل دادن که الان دارن رو یک آیپی جدید به اسم Slitterhead کار میکنند
.
(((در پی تعطیلی استودیو ژاپنی سونی، بسیاری از اعضای آن از جمله کیچیرو تویاما (خالق بازیهای ترسناک سایلنت هیل، Siren و سری Gravity Rush) جونیا اوکارا (طراح Gravity Rush)، کازونوبو ساتو (توسعهدهنده ارشد Puppeteer) و تاتسویا یوشیکاوا (هنرمند شخصیتهای دویل می کرای) به Bokeh Game پیوستند)))
.
در واقع اینا هستن که دارن با بلوبرتیم سر ریمیکش همکاری میکنند 👇👇👇
.
(((برخی از توسعهدهندگان اصلی بازی از شرکت کونامی به مانند آکیرا یامائوکا، آهنگساز و ماساهیرو ایتو، کارگردان هنری و طراح موجودات نسخه اورجینال Silent Hill 2 با بلوبر تیم همکاری میکنند و در ساخت آن نقش دارند)))
دوربین رو شانه س
جدی کونامی رو مواد سایلنت هیلو داد اینا
بلوبر اونقدر استودیوی بدی نیست
بازیاش متوسطن همیشه
ولی یه شاهکار مثل سایلنت هیل ۲ نباید بیفته زیر دستشون
امیدوارم این به این معنی باشه که سایلنت هیل به مرحله مناسبی رسیده که فکر محتوای بازی دیگشونن
بیشتر بازی های که از این استودیو دیدم متوسط بودن خودم همه بازیاشون بازی کردم تنها این بازی observer خیلی قشنگ بود
سایلنت چیکار کردی؟
سایلنت هیل به داستانش معروفه نه گیمپلی، داستانشم که همه شنیدن من نمیدونم چرا داره ریمیک میشه مگه اینکه خیلی خوب درش بیارن هرچند بعید میدونم
از این جهت خوبه که چنین داستان تکرار نشدنی ای رو خیلی از گیمر های امروزی و کسایی که اون زمان بازی نکردن و بخاطر گیم پلی قدیمی سمتش نمیرن میتونه جذب کنه
بچسبین به سایلنت هیل گند بزنین میام بالا سرتون
به جای این از سایلنت هیل خبر بدین
هر چند به اونم امید ندارم