رابرت رودریگز از دنباله فیلم Alita: Battle Angel میگوید
پس از مدتها انتظار و اصرار طرفداران بالاخره شرایط برای ساخت دنباله فیلم جذاب و دوست داشتنی Alita: Battle Angel مهیا شده است.
فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) اقتباسی سینمایی از انیمهای به همین نام بود که علیرغم جلوههای بصری تماشایی و روایت داستان هیجانانگیزی که داشت اما در سیل فیلمهای بزرگ و پر سر و صدای سال ۲۰۱۹ میلادی غرق شد و به فروش تنها ۴۰۰ میلیون دلار علیرغم بودجه ۱۷۰ میلیون دلاریاش اکتفا کرد. مسئلهای که ساخت دنبالهاش را در آن زمان به امری نه چندان شدنی تبدیل کرد.
با این حال اصرار بینندگانش طی سالهای گذشته بالاخره نتیجه داد تا خود شخص جیمز کامرون از ساخت دنباله Alita: Battle Angel طی سالهای آینده خبر بدهد. حال نیز رابرت رودریگز در قامت کارگردان فیلم نخست در صحبتهای جدیدش به آینده این مجموعه اشاره کرده و اعلام نموده که:
من و جیمز کامرون همیشه به صحبت درباره آینده آلیتا پرداختهایم و نسبت به ساخت دنباله آن مشتاقیم. در زمان خریداری فاکس توسط کمپانی دیزنی شاهد مسائل حقوقی متعددی بودیم که اجازه ساخت این دنباله را به ما نمیداد. با این حال امروزه شاهد هستیم که استودیو فاکس قرن بیستم جان دوبارهای گرفته و این مسئله به ساخت دنباله آلیتا نیز کمک شایانی خواهد کرد.
جیمز کامرون طی ماههای گذشته اعلام کرد که به تنها ساخت یک دنباله برای Alita: Battle Angel اکتفا نخواهند کرد و شاهد گسترش این فرنچایز از طریق پروژههای متعدد خواهیم بود. با توجه به موفقیتهای غیرمنتظره دنباله فیلم آواتار میتوان گفت که شخص جیمز کامرون کنترل کاملی بر روی پروژههای مورد علاقهاش خواهد داشت که خوشبختانه فرنچایز آلیتا نیز شامل آن میباشد.
باید صبر کرد و دید که رابرت رودریگز و جیمز کامرون برای آینده Alita: Battle Angel چگونه برنامه ریزی خواهند کرد و ساخت دنباله آن از چه زمانی شروع میشود.
منبع: کامیکبوک
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
به نظر من درست درمون ترین اقتباس لایو اکشن از مانگا همین آلیتا فرشته نبرد هست
فیلم خیلی سرگرم کننده ای بود منکه واقعا دوسش داشتم
جز اقتباس های خوب از دنیای انیمه
قسمت اول خیلی جلوه ویژه داشت چشمای الیتا هم گنده و غیرطبیعی بود خوشم نیومد
چون رباته
متاسفانه فقط چشماش گنده و غیر طبیعی بود .سازنده ها به بقیه اجزا توجه نکرده بودن .😞 پتانسیل از دست رفته
کله پوک گنده هم بود جنسش از اهن بود
نگو که با الیتا…
اصلا تابحال فیلم رو ندیدم و ایده خاصی هم ندارم صرفا فقط از رو پست گفتم ….😐
به شخصه بعد دیدنش تا یک هفته محو بودم .
عجیب دلنشین بود .
سناریو مستقل و خیلی متفاوتی داره .
سناریوی مستقل نداره.
…
این فیلم اقتباسی از مانگای Gunnm (به انگلیسی: Battle Angel Alita) نوشته Yukito Kishiro منتشر شده به سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵ هست.
دوس داشتم
شاهکار تمام
اتمسفر و تم رویایی که میتونی تو خواب ببینی
خیلی خوب بود یکش
قسمت اولش خیلی خوب بود مخصوصا با پایان بازی که داشت پتانسیل ادامه دادن داره
بالاخره کی میسازن😍