در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند

در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند

امیرحسین نصرتی
۲۰:۰۲ ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند

تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان شناخته‌شده Starfield، توضیح می‌دهد که چگونه سازندگان مجازات‌های محیطی سیارات بازی را کاهش دادند.

هر بازی سرگرم‌کننده‌ای از ابتدای راه توسعه تا روز نهایی، ممکن است در مکانیک‌ها و اجزای خود بارها مورد تجدید قرار بگیرد و Starfield؛ ساخته اخیر بتسدا (Bethesda) که به مدت تقریبی هشت سال در دست توسعه قرار داشت نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. به تازگی تاد هاوارد، کارگردان بازی، در مصاحبه با پادکست AIAS Game Maker’s Notebook درباره تغییرات این عنوان حرف زده و توضیح داده است که چگونه ویژگی‌های محیطی Strafield طی سال‌ها دچار تحول شدند.

در Starfield، شما در مقابل تاثیراتی مانند گرما و تشعشات، مقاوم هستید. جالب است بدانید که سیستم آسیب‌های محیطی بازی در ابتدا قرار بود پیچیده‌تر و «مجازاتگر‌تر» از میزان فعلی باشند. هاوارد در این باره می‌گوید:

بنابراین ما به تلاشمان برای تنظیم [سیستم آسیب‌ها] ادامه دادیم و به نقطه‌ای رسیدیم که می‌توانستید این آسیب‌ها را ترمیم کنید. درنهایت اما نتیجه – که درک آن برای بازیکن پیچیده بود – این بود که تمام آن‌ها را کاهش دادیم.

در پایان سازندگان متوجه شدند که آسیب‌ها و صدمات، بیش از آن چیزی که باید، آزاردهنده هستند. هاوارد و تیمش تصمیم گرفتند تا از شدت آن‌ها بکاهند زیرا در غیر این‌صورت، بیش از حد روی سیستم گیم‌پلی تاثیر می‌گذاشت. نکته جالب دیگر این است که در واقع قرار بود چندین لباس فضایی مختلف برای سیاره‌های بسیار گرم، سرد، دارای تشعشات رادیویی و… وجود داشته باشد.

در رابطه با لباس‌ها، هاوارد به این نکته اشاره می‌کند که بازیکنان نیازی به فکر کردنِ زیاد درباره آن‌ها ندارند اما اگر دوست داشته باشند چنین چیزی را در بازی ببینند، ممکن است در آینده این اتفاق بیفتد.

Starfield که حالا روی استیم رتبه‌ای پایین‌تر از Fallout 76 دارد، هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی قابل‌بازی است.

Gidora77A0seyed0AReza.Hv-alkalineDARKSIRENسابقAhzek Ahriman (world eater )FidoBehzaadRoyalknightعلی ردبازDream in Red (Playstation T)meysambbutcher of blavikenDark Fantasyمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)o0ashil0oCambyses The ThirdS.I.N.AMinecrosoنیون اکانت بسازmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند
در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

در ابتدا قرار بود سیارات Starfield، مجازات‌های محیطی بیشتری داشته باشند