10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

۱۰ چیزی که گیمرها درباره Mortal Kombat 1 آن‌ها را دوست ندارند

آرش بوالحسنی
۱۲:۰۳ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

Mortal Kombat 1 ریبوتی برای این فرنچایز مشهور به شمار می‌رود که توانسته مکانیک‌های جدید و شروع تازه‌ای را برای آن رقم بزند، اما این بازی در زمینه‌های مهمی ضعیف ظاهر می‌شود.

بازی Mortal Kombat 1 به صورت جهانی در دسترس تمام کسانی که نسخه استاندارد را خریداری کرده‌اند قرار گرفته و دوران جدیدی از این سری را به ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC می‌آورد. این بازی به خاطر سیستم Kameo Fighter، کیفیت بصری، حالت Story Mode عالی و در مجموع مکانیک‌های مبارزه‌ای جذاب تحسین شده است. با این وجود، مشکلات زیادی هم در این بازی وجود دارند که به تجربه کلی ضربه می‌زنند. Mortal Kombat 1 هنوز هم بازی خوبی است، اما شکی نیست که در بسیاری از زمینه‌ها کاستی‌هایی دارد.

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

عدم تعامل با محیط

هر چقدر هم که مدل شخصیت‌ها، کات‌سین‌ها و انیمیشن‌ها در یک بازی Mortal Kombat مهم باشند، محیط‌های بازی هم ارزش توجه کردن را دارند. در Mortal Kombat 1، این محیط‌ها پر از جزئیات هستند و چرخه شب و روز آن‌ها باعث زنده‌تر شدنشان شده است. متاسفانه، برخلاف نسخه‌های قبلی این سری، شما قادر به تعامل با محیط نیستید. این یعنی توان استفاده از یک شی حاضر در محیط برای ضربه زدن به حریف نیست و مهم‌تر از آن، Stage Brutality و Stage Fatality کاملا از بازی حذف شده‌اند. شاید محیط‌ها در ادامه راه تعامل‌پذیری بیشتری داشته باشند، اما در حال حاضر صرفا با پس‌زمینه‌های زیبایی برای مبارزه طرف هستیم.

عدم وجود بخش آموزشی برای شخصیت‌ها

چقدر خوب می‌شود که اگر به دنبال تمرین یک حرت یا کمبو هستیم، بتوانیم آن را روی صفحه سنجاق (پین) کنیم؟ یا برای هر شخصیت بخش آموزشی مجزایی وجود داشته باشد تا بتوانیم کامل با آن مبارز آشنا شویم و سبک او را یاد بگیریم. صحبت در مورد ویژگی‌های حاضر در Mortal Kombat 11 بس است. چرا که هیچ کدام از این ویژگی‌ها در Mortal Kombat 1 وجود ندارند. مورد دوم حتی آزاردهنده‌تر است، چرا که در بازی بخشی به نام Kombo Challenges وجود دارد، اما خبری از یک بخش آموزشی مجزا برای هر شخصیت نیست. در مجموع باید گفت که Training Mode این بازی حتی نسبت به Mortal Kombat 11 هم بسیار ساده‌تر است، چه برسد به رقیبی مثل Street Fighter 6.

عدم وجود دیالوگ‌های مقدمه در Towers

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

دیالوگ‌های مقدمه احتمالا یکی از نادیده گرفته شده‌ترین المان‌ها در Mortal Kombat مدرن هستند، پس چرا خبری از آن‌ها در بخش Towers نیست؟ شما می‌توانید آن‌ها را در Versus یا بخش آنلاین ببینید، اما بازیکنان آفلاین چطور؟ پایان‌بندی‌های Klassic Towers شامل جزئیات داستانی زیادی می‌شوند که رسمی هستند و برای یادگیری در مورد New Era بهتر است آن‌ها را ببینید. پس چرا دیالوگ‌های مقدمه کنار گذاشته شده‌اند؟ خصوصا با توجه به اینکه زحمت زیادی برای صداگذاری شخصیت‌ها کشیده شده و اکثر دیالوگ‌ها با کیفیت هستند. این مورد با عقل جور در نمی‌آید.

Invasion و Seasonal Tower

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

Invasion Mode روی کاغذ ایده بسیار جذابی است. شما با مهاجمین مختلفی از جهان‌های دیگر مقابله می‌کنید که هر کدام ظاهر منحصر به فرد خود را دارند. در این میان شما پاداش‌های مختلفی دریافت و در مینی-گیم‌هایی مثل Test Your Might و Survival شرکت می‌کنید. متاسفانه اجرای این ایده تا حدی ناامیدکننده است.

چندین مادیفایر در یک مبارزه اغلب آزاردهنده هستند. مثل زره بیش از حد دشمنان یا خطراتی مثل گاز که کمبوهای شما را دائما مختل می‌کنند. بسیاری از Talismanهایی که دریافت می‌کنید ارزشمند نیستند و مبارزه با مهاجمین پس از اتمام Story Mode چندان جذاب نیست. نبرد نهایی با Hellfire Scorpion، باس Season of the Spectre، هم علی‌رغم وجود چندین راند و یک مینی-گیم، به شدت ساده است.

اگر تمام این‌ها کافی نبود، باید گفت که Seasonal Tower در Gateway Mesa هم شکنجه‌ای کامل است. در این بخش ۱۸ طبقه بسیار دشوار وجود دارند و یک Test Your Might سخت هم در انتها انتظار شما را می‌کشد. در صورت شکست خوردن در هر کدام از این مراحل، مستقیما به اول باز می‌گردید.

Fatal Blow و Fatalityها ۳۰ فریم بر ثانیه هستند

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

عملکرد فنی Mortal Kombat 1 بسته به پلتفرم شما متفاوت است. ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ بهترین پلتفرم‌ها هستند و ۶۰ فریم بر ثانیه را به شما ارائه می‌دهند. نسخه PC از یک سری مشکلات افت فریم رنج می‌برد، اما با استفاده از DLSS و DLAA، در مجموع می‌توان تجربه قابل قبولی داشت. به نسخه سوییچ هم در ادامه مطلب می‌رسیم. با این وجود، Fatalityها و Fatal Blowها روی تمام پلتفرم‌ها روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده‌اند. رفت و برگشت بین ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه در طول یک مبارزه چندان دلچسب نیست. یک تجربه ۶۰ فریم بر ثانیه متداوم قطعا ضروری است.

خبری از شخصی‌سازی در Character Select نیست

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در بازی غایب است، توانایی شخصی‌سازی مبارز شما در صفحه انتخاب شخصیت است. اگر می‌خواهید لباس شخصیت خود را عوض کنید، باید به صفحه Customization بازگردید، هر آنچه که می‌خواهید را تغییر دهید و سپس آماده مبارزه شوید. در عنوانی که آیتم‌های ظاهری پاداش اصلی شما هستند، عدم وجود این ویژگی کوته‌فکری محض است؛ حتی خبری از Loadout هم در بازی نیست.

Krypt حذف شده است

ناامیدکننده بودن Invasion باعث شده تا غیاب Krypt بیش از پیش به چشم بیاید. Mortal Kombat 11 بدون شک ایرادات زیادی داشت، اما آن بازی در ارائه یک بخش Krypt رضایت‌بخش، عالی عمل کرده بود. محیط کلاسیک Mortal Kombat تبدیل به یک محیط سه‌بعدی شده بود که می‌توانستید در آن آزادانه به گشت و گذار بپردازید. کشف کردن تمام صندوقچه‌های پنهان شده هم یک فعالیت جانبی سرگرم‌کننده‌ای بود. اینکه Shrine اساسا یک ماشین گاچا است که به ازای هر ۱۰۰۰ سکه به شما یک آیتم می‌دهد هم به قضیه کمک نمی‌کند.

مقدمه‌چینی پایان داستان

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

در مورد Story Mode باید گفت که همه چیز خوب آغاز می‌شود. Liu Kang با آوردن چندین مبارز از جمله Raiden ،Kenshi و Kung Lao برای شرکت در Mortal Kombat، دوران جدیدی را آغاز می‌کند. در عین حال Shang Tsung مشغول نقشه کشیدن در پشت صحنه است، Outworld مشکلات داخلی خود را با General Shao دارد و Lin Kuei هم که Lin Kuei هستند. در ابتدای داستان Mortal Kombat 1 یک سری خطوط داستانی واقعا درگیرکننده شکل می‌گیرند.

این‌ها تا برملا شدن پیچش نهایی داستان بازی ادامه دارند. در نهایت شاهد خیل عظیمی از خیانت‌ها، همکاری‌های غیر منتظره و فراز و نشیب‌های روایی هستیم. نبرد نهایی و پایان داستان خیلی بد نیستند و سکانس پس از تیتراژ هم هیجان‌انگیز است. اما رسیدن به آن نقطه می‌تواند خسته‌کننده باشد، خصوصا با توجه به دفعات زیادی که داستان بازی به سیم آخر می‌زند.

باس نهایی داستان

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

هم‌چنین نبرد نهایی با Shang Tsung بیش از حد آسان است، اگرچه ایده مبارزه با شخصیت‌های مختلف با توجه به مبارزانی که انتخاب کرده‌اید جذاب است. شاید فکر کنید که داشتن Quan Chi به معنای مبارزه‌ای علیه یکی از آن‌ها خواهد بود، اما Quan Chi صرفا یک Kameo Fighter است که چیز زیادی را به داستان اضافه نمی‌کند. اگر تمام این‌ها کافی نبود، باید گفت که نبرد نهایی تنها یک راند است.

نسخه نینتندو سوییچ

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

تمام موارد بالا در بدترین حالت آزاردهنده یا ناامیدکننده هستند. خود بازی در مجموع خوب است، مگر اینکه آن را روی نینتندو سوییچ تجربه کنید. کیفیت بصری Mortal Kombat 1 روی سوییچ یادآور برخی از بدترین بازی‌های پلی استیشن ۲ است و شاهد مدل‌ها و بافت‌های بسیار زشتی در این نسخه هستیم. علی‌رغم توسعه یافتن توسط تیم یکسان، این نسخه از بازی پسرفتی جدی نسبت به Mortal Kombat 11 است و از وجود باگ‌ها و گلیچ‌های زیاد رنج می‌برد. حالت Invasion هم از نسخه‌های دیگر خالی‌تر است و اکثر محتوای آن در چند هفته آتی در دسترس قرار می‌گیرند. اد بون (Ed Boon)، کارگردان بازی، گفته که آپدیت‌هایی برای نسخه سوییچ در راه هستند، اما شرایط کنونی آن با توجه به برچسب قیمت ۷۰ دلاری تعجب‌آور است.

منبع: GamingBolt

Meme.shezرضا عبدیmilad samr.molmohammadBiG WalleRA112DARKSIRENدکتره گیمفاSirAmirNiko|Blade˝KianMinecrosoنیون اکانت بسازlul-bookYohanasnowgirlاپوزوسیون گیمفاشاه غاز کبیرPop_Starامیر حسینmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند
10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Eleven گفت:

    واقعا فتال بلوو و فیتالیتی با ۳۰ فریم عذاب آوره .
    اونم توی نسل نهم 🤦🏻‍♂️.
    حذف کارکتر سلکت هم همینجور ، آخه مگه میشه برای تغییر اسکین و تغییر اسپشال موو همش راهی کاستومایز بشیم ؟
    پیر میشیم لعنتییی
    اگه تو آپدیت درستش نکنن این نسخه افت شدیدی میکنه
    به شخصه عدم تعادل با محیط که حذف شده رو بیشتر دوست دارم .
    مثل چیته 😂 محو بازی شدی یهو میبینی حریفت آدم پرت می‌کنه سمت یا با اره برقی میوفته به جونت.
    اینجوری عادلانه تره .

    منم یکی مثل خودتvitto corleoneABDVDSirAmirlul-booksnowgirlPop_StarTOHID77لطفاً منو بن کنیدmore
  • انیدوارم گیم‌پلی‌اش خوب باشه چون با این چیزا که شما نوشتید تا حدی ممکنه برای خرید نا امید کننده باشه.

  • یک تجربه ۶۰ فریم بر ثانیه متداوم قطعا ضروری است.
    .
    واااااای چه قدر حساسید به خدا یک بازی ارزش این همه حساسیت نداره . از دست شما گیمرای بیش از حد حساس.
    .
    .
    .
    .
    به شخصه با این گرافیک له که نسخه سوییچ دارهps2 میتونست اجراش کنه. حیف که دوره نسل ۶.۷ برای بازی ساختن گذشته وگرنه حتما برای نسل ۷ میومد(یاد کامبت ایکس افتادم که حاظر نشدن برای سخت افزار ۷ پورت کنن) و گفتن گرافیکش خوب نمیشه . یعنی خاک برسرتون

    RoyalknightSavage
  • مورد بعدی وجود دنوو روی بازی. آخر داستان رو که خراب کردن، باس نهایی هم نسبت به نسخه های قبل آسون تر شده بود و اصلا حس باس نهایی رو نمیداد. مثل بقیه فایت های عادی بود

  • The Game گفت:

    باید بیشتر رو بازی کار میکردن احساس میکنم خیلی عجله‌ای بازی رو ساختن

    Savage
  • Savage گفت:

    اولی رو قبول ندارم ولی خیلی ها درستن

    بازی گیم پلی درجه یکی داره ولی دیر تر میدادن وقت میذاشتن بخش تمرینی و انلاین تاریخ مصرف گذشته نمیذاشتن
    این کریپت هم بدم میومد ولی این بخش اینویژن بنظرم پتانسلش بیشتره

    از اون ناراحت ککننده تر اینکه شخصی سازی ها خیلی ضعیف تر شده با اینکه لباسا خوشگل ترن

    ولی گیم پلی که اصلی ترین رکنه محشر

    RoyalknightHajEsi
  • Darksiders/ گفت:

    تعامل با محیط بخاطر اضافه شدن کمیو حذف شده چون خیلی شلوغ میکرد بازیو ولی اصلی ترین مشکل این بازی داستانش بود،من فکر میکردم با ریست شدن تایم لاین کلا دیگه این مولتی ورس بازیو تموم کنن ولی مثل اینکه حالا حالا ها درگیرشیم

    MoiedSavage
  • Eamonn nk گفت:

    بازی بازی خوبیه ولی واقعا نتونست شاهکاری مثل کمبات ۲۰۱۱ تحویلمون بده
    برای استارت یه داستان جدید بازی خوبیه

    MoiedSavage
  • Rhaenyra گفت:

    نمیفهمم این سیستم ازمون و خطا خیلی از سازنده ها از کجا اومده انگار سازنده اصلا نسخه قبلی بازی خودشو حتی نگاه هم نکرده که ببینه طرفدار و منتقد از چی تعریف کرده از چی نه صرفا یه بخشی از بازی رو حتی در صورت محبوب بودن حذف میکنن برای یک ایده جدید خب نمیشد همین کارو روی نقاط ضعف بازی انجام بدین؟

    vitto corleoneSavage
  • Max Payne گفت:

    بیشتر از همه اورجین بعضی از شخصیت ها بود که خوشم نیومد مث اورجین اسکورپیون😶😐

    dbanished04Savage
    • ABDVD گفت:

      کوای لیانگی که از لینکووی جدا میشه و میره واسه خودش قبیله شیرای رایو رو میزمه
      لابد هانزو هاساشی کبیرم قراره شاگردش باشه😐
      یعنی هانزو اگه به عنوان یک رونین تو بازی حضور میداشت نور الی نور میشد

      • Max Payne گفت:

        شاید بعضیا از اورجینش خوششون بیاد ولی من شخصا هیچ وقت نمیتونم این اورجین رو قبول کنم، اون اسکورپیونی که من عاشقش بودم بهش ظلم شده بود، کل خانوادش کشته شده بودن و خودشم همینطور، بعد زنده میشه و آتش انتقامش زبانه میزنه و میشه دشمن خونین ساب زیرو نه اسکورپیونی که هانزو نیست و کوای لیانگه و برادر ساب زیرو😐 حالا هر جورم تو داستان دشمن هم بشن اون دشمنی جذاب قبلی بوجود نمیاد. من به شخصه، جدی دارم میگم، تنها دلیلی که مورتال کمبت رو پلی میدم وجود اسکورپیون و ساب زیرو هست، چون تنها جذاببت این سری بازی برای من این دو تا شخصیت و دشمنی افسانه ای بین این دو تاس، اگه یه نسخه کامبت باشه که این دو تا توش نباشن قطعا من پلی نمیدم، چون کامبت از نظر گیم پلی اون فایتینگی نیس که من میخوام و خشونت زیادش هم منو اصلا جذب نمیکنه، فقط همین دو شخصیت و داستان بینشون تنها دلیلی هستن که من از سری کامبت خوشم میاد. الانم که اورجینشونو عوض کردن یه خورده مث قبل نیستن واسم ولی بازم اسکورپوین و ساب زیرو هستن🙂
        بهترین اسکورپیون و ساب زیرو هم بنظر مال نسخه x بود، اون طراحی نینجایی فوقوالعادشون(که بنظرم بهترین طراحیشون بوده تو کل سری و نسخه x هم بهترین نسخه سری بود) و اون دیالوگ های سرشار از نفرتی که قبل هر مچ بینشون رد و بدل میشد آدمو عاشق خودش میکرد.

        aliABDVD
  • A,,sh گفت:

    ۳۰ فریم بودن fatal blow و fatality ها بخاطر کاتسین بودنشونه کلا کاتسین ها ۳۰ فریمن بخاطر اینکه حس بهتری میدن نسخه قبلی مورتالم کاتسین هاش ۳۰ فریم بود ندیده بودم کسی به این ایراد بگیره

    Ashen undead the bearerمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)snowgirlPop_StarMoojy_M77لطفاً منو بن کنیدHaj_HosseinnobodyDaniallox😃more
  • Kratos گفت:

    ولی خدایی داستانش ضعیف بود ، شخصیت منفی درست حسابی اصن نداشت بازی، ساب زیرو و اسکورپین هم مثل قبول نبود انگار یه کارکتر الکی شدن. نسبت به قبل افت کرده واقعا

    یوهاهاها
  • قیافه اسکورپیون و سابزیرو

    چرا شبیه دم خر شدن

    Ermiya MK(از گور برگشته)KratosیوهاهاهاBoy Gamer
  • مورد ۱۱ : طراحی کاراکتر ها ظاهر یکسری از کاراکترها خیلی زشت و بد طراحی شده مثلا جانی کیج چقدر چهرش آسیایی شده یا تانیا که فاجعست

  • Daniallox😃 گفت:

    مگه ۳۰ فریم گرافیک بالا نمیره خب فیتالیتی ها با گرافیک بالا که بهتره
    میشد حضور کمه کامیو ها تو داستانم اضافه کرد

  • ĐARIUSH گفت:

    نه به هزینش می ارزه نه حجمی که روی کنسول قراره اشغال کنه

  • ممنون از شما بابت این مقاله اول اینکه خودم مورد اول زیاد برام فرقی نمیکنه باشه یا نباشه و واقعا چیزی نیست که آدم بخواد خیلی درگیرش بشه، درمورد آموزشم کلا یکی از مشکلات رایج مورتال های اخیره که اصلا معلوم نیست چرا بهترش نمیکنن، دیالوگ‌ها هم توی versus و انلاینشم همون‌طور که گفتیم هست ولی به دلایل نامعلوم توی تاورز نیستش، test your mightش هم واقعا رومخ و اعصاب خوردکنه، ۳۰ فریم بودن اون فیتالیتی هاش هم از نسخه های قبلیش و حتی اینجاستیس هم بوده و الان با توجه به نسل نهمی بودنش باید رفع میشد، درمورد داستان هم بگم که کلا بخش داستانیش اون اولاش خوب بود وگرنه در ادامه دقیقا عین همون قبلیاشه، نبود شخصیت منفی درست درمون ، آخرش واقعا چرت و‌بی معنی بود و …
    اون یکی مونده به آخرم اول اینکه ساب باس نداشت عین ۱۱ و بنظرم واقعا سنگ سونگ در حد یه ساب باشه نه باس فایت و اونقدرم پلیرو به چالش نمیشه بر خلاف دیگر باس ها، نینتندو سوییچم که دیگه حرفی نمی‌زنم درموردش، ولی چیزای دیگه هم هستن که میتونستن باشن، مثلاً کاستومای واقعا مزخرف، نبود کوان چی و ارمک ( اصن مقاله رو باز کردم گفتم این حتما هست، همه هم دارن مینالن از این قضیه). و … باز ببخشید تومار شد سردردگرفتین ❤️🙏

  • TOHID گفت:

    Fatal Blow و Fatalityها ۳۰ فریم بر ثانیه هستند.

    با این بخش موافقم

    Joel Morgan
  • بیشتر این چیزها قبلا وجود داشتند و ندرلم تصمیم گرفته قطره چکانی این قابلیت ها رو بعنوان پچ دوباره بفروشه استیج فتالیتیی دیگه از اولین کمبات همیشه داشتیم …صفحه تمرین رو معمولا از نسخه های سه بعدی به بعد داشتیم… این رفتار رو الکتروتیک ارتز جهان خوار باب کرد
    من هنوز با این مساله کنار نیومدم چرا صورت زنهای بازی انقدر زشت طراحی شده چرا سیندل خوشگل بازی قبلی شده یک پیرزن چاقالو …لی می تانیا شدن زن میانسال بالای ۵۰ سال ..همه زنها صورت شرقی دارند لباس ها خوب نیست و بدتر از همه قضیه رابطه ملینا با تانیا بود …اونجور که من فهمیدم بابارکا همیشه یک کراش روی ملینا داشت بیچاره

  • Joel Morgan گفت:

    تعامل با محیط که خیلی باحاله
    تعجب میکنم چرا حذفش کردن
    نسخه نینتندو سوییچ و ۳۰ فریم بودن fatal blow و fatality هم واقعا عذاب آورن

  • god of war گفت:

    عدم وجود دیالوگ‌های مقدمه در Towers
    اینو خیلی هستم
    واقعا و واقعا یکی از دلایلی که مورتال ۱۱ رو بازی می کردم همین دیالوگ های به شدت خفن و به جای کارکتر ها بود
    وقتی اولین بار مورتال ۱ رو پلی دادم سریع به تاور رفتم ولی متاسفانه چیزی ندیدم
    ناامید شدم و فکر کردم بازی من باگ خورده ولی بعدش فهمیدم اینو از بازی حذف کردن
    الان دو ساعت از داستان بازی رو پلی دادم و واقعا داستان خوبی رو روایت می کنه ولی مشکلم با شخصیت هایی هست که اصلا چیزی که من باهاش عادت دارم و می شناسم نیست
    مثلا ریدن رو همیشه به عنوان یک شخص فداکار و عاقل که بهترین تصمیم رو می گیره و برای گونگ لو و لو کنگ به عنوان یک پدر عمل می کنه می شناختم و در عین حال به وقتش ابهت حاصی داره و به دشمنان رحم نمی کنه
    ریدن یکی از بهترین شخصیت پردازی های تاریخ گیمینگ رو داشته به نظرم ولی در ریبوت اون ریدن افسانه ایی رو از من گرفتن و به جاش یک ریدن کشاورز که حتی از خودش هیچ قدرت خاصی نداره به من دادن
    واقعا قابل قبول نیست
    همه این ها به کنار
    چرا هانزو هاساشی رو حذف کردید؟
    این خودش بزرگ ترین نکته منفی بازی هست اسکورپین فقط یک لباس نارنجی و نیزه نیست بلکه خود شخصیت هانزو بود که اسکورپین رو می ساخت
    اون هانزو که شخصیت پردازی فوقالاده با گذشته ایی دارک داشت رو گرفتید و جاش یک چو خشک گذاشتید که اوج عصبانیتش دعوا لوس با داداششه؟
    امید وارم در ادامه داستان هانزو به خط اصلی داستانی برگرده وگرنه واقعا برای این بازی و داستانش متاسف می شم

    Oda nobunaga حامی نظر اخرRoyalknightلطفاً منو بن کنیدKratossnowgirlPop_Star
  • snowgirl گفت:

    بنظر من اگه پایان شنگ سونگو ادامه میدادن ، یه چیزی مثل داستان مورتال کمبت سه تکرار میشد و جذاب تر بود ! ریبوت نسخه نهم کافی بود خب.
    نمیخوام بگم داستان بازی بده ، ولی خیلی سطحی شده ، الان مورتال کمبت هم درگیر این قضیه های مولتی ورس شده هعی بحث تایم و زمانه تو بازی ….
    ، ولی قبلا داستان های حماسی و سنگینی تعریف میکرد ، داستان هایی از دل تاریکی و ترس و بی رحمی ، اصلا یه ابهتی داشت
    الان خلاصه کل این نسخه نهم و دهم و یازدهم و یک راجب تایمه ، نسخه نهم که ریبوت شد ، توی ایکس شیناک میخواست تایم لاین خودشو بسازه ، توی یازده هم که میگفتن رایدن نظم تایم لاینو بهم زده
    توی نسخه یک هم خیلی عجیب با اینکه همه چیو میخوان بکوبن از اول بسازن ، بازم بحث تایم لاینه تا اخر بازی….

    Hero's shadeOne Of The NineRoyalknight
  • از همون قبل انتشار و دیدن تریلر ها میشد فهمید نسخه سوییچ جالب از آب در نمیاد

  • داستان بازی از فیلم های هندی هم غیر منطقی تره! واقعا داغونه داستان بازی مسابقات مارتال کامبت توی این نسخه خیلی کوچولو موچولو اون گوشه ها تموم میشه کلا توی مسابقات مارتال کامبت بیشتر از ۶ ۷ نفر مبارز نداشتند تو این قسمت.

    Royalknight
  • من مورتال کامبت ایکس رو بیشتر دوست دارم

  • احساس میکنم داستانش نسبت به ایکس ضعیف تره در ضمن با قیافه ساب زیرو ، اسکورپیون حال نکردم

  • MC1 در مقابل MC11 فاجعه بشری به حساب میاد
    (نظر شخصی قصد توهین ندارم)

    Ermiya MK(از گور برگشته)
  • Farshidmc گفت:

    کلا اد بورن بازی ناقص میده و یک سال طول میکشه که خیلی خوب بشه و با تمام DLC ها

  • OG gamer گفت:

    نسخه سوویچ واقعا اسکم واقعیه با اون قیمت.

  • ¶DIAMOND¶ گفت:

    درک نمیکنم چرا برای نینتندو پورت کردن ولی برای کنسول های نسل ۸ پورت نکردن

  • mohammad گفت:

    به بد ترین نکته اشاره نکرده بود…
    داداش کوچیک فضول داشته باشی:)

  • solaris گفت:

    تعامل با محیط از ویژگی های جالب بود همیشه

  • solaris گفت:

    قیافه اسکورپین هم تو این نسخه زیاد خوب نبود

10 چیز در مورد Mortal Kombat 1 که بازیکنان از آن نفرت دارند