شایعه: فیلم لایو اکشنی براساس بازی The Legend of Zelda در دست ساخت است
گویا قرار است فیلم لایو اکشنی براساس مجموعه The Legend of Zelda محصول نینتندو ساخته شود.
کاربر توییتری که منبع خبری شایعات در صنعت بازی است، ادعا کرده یونیورسال پیکچرز فیلم لایو اکشنی از مجموعه The Legend of Zelda در دست ساخت قرار دارد. قبلا تصور میشد استودیو انیمیشن سازی Illumination این فیلم را بسازد اما کریس ملدندری طی مصاحبهای به این شایعات پایان داد و اذعان داشت هیچ فیلمی از زلدا نمیسازد.
تشخیص درست از غلط کار سختی است و این خبر نیز ممکن است شایعهای بیش نباشد. هرچند باید تا تایید نهایی آن صبر کرد.
آخرین سری از مجموعه افسانه زلدا، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بود که این بازی اکشن توسط نینتندو منتشر شد. این بازی دنبالهای بر The Legend of Zelda: Breath of the Wild سال ۲۰۱۷ بود.
منبع: TwistedVoxel
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
فقط یک انیمه میتونه اقتباس شایسته ای از این فرنچایز فوق العاده باشه مطمئنم خیلیا منتظر انیمه لجند اف زلدا هستن و واقعا اون صحنه های زیبای احساسی و مبارزات در یک انیمه نتیجه قشنگی خواهد داشت
با اینکه من گهگداری انبمه میبینم ولی به نظرم آرت انیمه برای این بازی سمه خالصه … آرت استایل آرکین هزار برابر بهتره واسه این گیم … و اینکه خیلی خیلی به آرت گیم نزدیکتره و احساس تفاوت نمیکنی … تا اینکه اینمه بشه … با هزار جور تفاوت استایلی … افتض اح میشه …
زلدا botw و totk آرت انیمه ای دارن طرفدار های این نسخه ها هم انیمه رو برای این فضا مناسب تر میدونن اصلا کل فضا سازی botw و totk به طور واضحی از انمیه های میازاکی الهام گرفته شدن
بقول خودت “گهگداری انیمه میبینی”، پس آرت استایلهای مختلف در انیمه های مختلف رو ندیدی.
…
10 ها جور آرت استایل مختلف در دنیای انیمه وجود داره. وقتی یکی میگه “مدیوم انیمه برای زلدا مناسبه” منظورش انیمه ایی با آرت استایل وان-پیس و ناروتو و های اسکول دی X دی نیست.
…
بنظر من اگه بخوان از زلدا که یک اثره فانتزی، ماجراجویی، حماسی هست انیمه بسازن، سبک گرافیکی انیمه Record of Lodoss War خیلی مناسبه.
(Record of Lodoss War از انیمه های دهه ۹۰ میلادی هست که اونم مثل زلدا ژانر فانتزی، ماجراجویی و حماسی داره و براساس مجموعه کتابهای فانتزی به همین نام نوشته Ryo Mizuno ساخته شده که چندین گیم RPG هم براش ساختن)
تو انیمیشن سه بعدی هم بنظرم مشابه گرافیک فیلم انیمیشن Dragon Quest: Your Story 2019 برای زلدا خیلی مناسبه.
نهههههه 😂
اصلا نمیشه به لایو اکشن زلدا فکر کرد از همین الان مشخصه بد میشه
کل سری زلدا طراحی های فانتزی داشته انمیشن و مخصوصا انیمه برای اقتباس این سری خیلی خیلی بهتره
زلدا پتانسیل یک داستان حماسیه شاهکار داره
اگه داشته باشه متای ۹۹ رو شاخشه
چرا نینتندو استفاده نمیکنه
قطعا ولی این داستان برای فیلم خیلی مناسب نیست
انیمیشن بهتره
داستان های افسانه زلدا داستان های خوبی هستن مثل
Link’s awakening
Ocarina of time
Majora’s Mask
داستان زلدا tears of the kingdom با منطق دنیای بازی و فضای اون ارتباط خوبی برقرار میکنه و از این نظر داستان تو totk خیلی خوب ولذت بخشه و یه نقطه مثبت ( اینم بگم داستان یه چیز خیلی سلیقه ایه)
نینتندو بیشتر از زلدا برای خلق یه بازی با مکانیزم های خلاقانه و لول دیزاین های شاهکار استفاده میکنه همین باعث شد از زلدا چهار ده بازی ساخته بشه و تبدیل به یه اثر الهام بخش تبدیل بشه البته داستان رو براش فراموش نکرده و داستان این سری همون چیزیه که باید باشه . البته اینم هست که داستان های زلدا بخاطر اینکه برای همه سنین قابل درک باشن خیلی پیچیده نیستن که این به سیاست های نینتندو برای ساخت بازی برای همه برمیگرده
نینتندو مخصوصا برای دو بازی آخر زلدا روی یکپارچگی محیط، تنوع مکانیزم ها و خلاقیت اون تمرکز داشته و این کار رو عالی انجام داده حداقل برای زلدا botw یه داستان خوب و معمولی ساخت اما totk داستان خوبی داره، تو این سری جدیده و از کلیشه ای های این سری تا حدی دور شده و سوپرایز های خوبی تو این داستان گذاشته و تو تجربه بازی بسیار لذت بخشه
Bro !!! قابل فهم ؟ پس چرا من مغزم سر داستان tears of the kingdom و وصل کردن داستان hyrule warriors age of calamity به breath of the wild ارور داد ؟💀البته hyrule warriors age of calamity احساس میکنم بیشتر داستانش یه بهانه برای ساخت خود بازی بود ( با اینکه واقعا داستان قشنگی داشت ) ولی هیچ جوره تو کت من نمیره داستان این بازی ۱۰۰ سال قبل breath of the wild رخ داده باشه
Hyrule Warriors age of calamity کلا یک نسخه از زلدا نبود که بخواد از استاندارد های زلدا استفاده کنه خودم بازیش کردم یه هکن اسلش خیلی خیلی معمولی بود زلدا ها اصلا اینطوری نبودن حتا خود نینتندو هم این بازی رو نساخته فقط ساختن که از botw پول در بیارن
نه خب عزیز،از لحاظ داستانی بهتره کانالایی مثل زلتیک تو یوتیوب رو ببینی،
زلتیک داستان های زلدا رو معمولا به صورت کامل توضیح میده.
اسپویل
.
.
.
.
.
جوری که زلتیک توضیح میده،داستان botw دو تایم لاین داره،تایم لاین اول همون داستان عادیه که تو botw شاهد هستیم،موقعی که قدرت های مقدس زلدا بیدار میشن تایم لاین دو تیکه میشه،اگه تراکو به خاطر اون موج مقدس بیدار نشه،میشه داستان botw،اگه تراکو بیدار شه،یه پرتال درست می کنه و زمانو می بره عقب و همراه خودش البته ملیس گنون هم می بره،که اینجا میشه داستان aoc یا age of calamity.
روایت داستان های زلدا تا حدود زیادی وابستگی داره به گیم پلی
مثل ocarina of time
Majora’s mask بهترین گزینس برای ساختن یک انیمیشن اونم با گرافیکی شبیه زلدا های فعلی مشکل اینجاست این بازی دنباله مستقیم یکی دیگر از عناوین زلداس ocarina of time
از نظر من دنیای بازی زلدا اینقدر بزرگه و محدودیتی برای روایت نداره که میشه یک داستان اورجینال و جدید از یکی از خط های داستانی بازی نوشت
من خودم ترجیح می دم یه داستان نو از این سری ببیتنم
ولی برای فیلم مناسب نیست ، انیمیشن بهتره
شایعه مفت زیاد هست نینتندو هست که تصمیم آخر رو میگیره و اینکه گروه نینتندو استعداد زیادی رو داره حتما سری به شروع و پایان بازی Link awakening Remake نگاه بندازید.
تنها استودیو که میتونه از زلدا بر بیاد خود استودیو جیلبی هست حتی خود میازاکی و میاموتو هم صحبت کردند البته نه درباره ساخت محصولی بلکه حول جریانات هنر و این موارد اینطوری!
اصلا تو بازی زلدا totk و botw از انمیه های استودیو جیبلی تو هر چزی الهام گرفتن از داستان، دشمن ها، محیط، غذا ها، لباس ها، شهر ها، موجودات و… به طور واضحی از آثار میازاکی الهام گرفته شدن تو زلدا totk همون صحنه ای که گنندورف دست سمت راست لینک رو از کار میندازه به طور واضحه ای از پرنسس مونونوکه الهام گرفته شده
واقعا فقط استودیو جیبلی یا حداقل یه انمیه برای اقتباس از زلدا مناسبه
وای دقیقا یکی دو روز شاهزاده مونونوکه میدیدم سر اون صحنه دستش یه لحظه اون آهنگ حماسی زلدا تو سرم پخش شد😂😂 اون موجودات سفید کوچولو تو جنگل هم خیلی منو یاد کوروک ها انداختن
دقیقا
انیمیشن بهتره
بابا رسمیش کنید دیگه هی میسازیم میسازیم بعد یکی میاد میگه نه کنسله خب بگید اره یا نه(فقط تروخدا لایو اکشن نه💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀)
خودشون نگفتن که گیر بدیم به نینتندو این ها شایعاتیه که همیشه هستن
امیدوارم اینم مثل قبلی فقط شایعه باشه. انیمه زلدا پتانسیل بیشتری داره.
خب چجوری پول در بیاریم؟ آهان لایو اکشن!
فقط انیمه با یه آرت خاص مثل آثار میازاکی
خدایا این دیگه چه بختکیه