سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد

سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد

سجاد عرفانی
۱۴:۰۱ ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد

عنوان Skull and Bones به لطف آخرین کارگردان هنری این بازی، الیزابت پلن (Elizabeth Pellen)، در مسیر تبدیل شدن به عنوانی در سبک بقاء و ماجراجویی بود که متاسفانه او نیز از این پروژه جدا شد.

بازی دزد دریایی محور یوبیسافت (Ubisoft)، یعنی Skull and Bones، هنوز در دست ساخت قرار دارد؛ طبق گفته‌ی سایت کوتاکو (Kotaku)، الیزابت پلن سومین کارگردان هنری این بازی است که از پروژه جدا شده ولی با این حال یوبیسافت هنوز قصد دارد تا این عنوان را تکمیل و به بازار عرضه کند.

طبق گفته‌ها، این کارگردان، شعبه‌ی سنگاپور یوبیسافت، محلی که بازی Skull and Bones در آن جا در حال ساخت بوده، را ترک کرده و به شعبه‌ی مرکزی در پاریس بازگشته است.

در ابتدا قرار بود تا بازی عنوانی چندنفره و سرویس محور باشد، اما طی تغییرات مداوم زیر نظر الیزابت پِلن، بازی به عنوانی در سبک بقاء و ماجراجویی تبدیل شد و به نظر قصد داشت تا با الهام گرفتن از بازی‌هایی مانند Rust، آن سبک را دنبال کند.

سخنگوی یوبیسافت درباره جدایی الیزابت پِلن اینگونه نوشت:

پنج سال پیش الیزابت پِلن با هدف دوباره ساختن بازی Skull and Bones به شعبه‌ی سنگاپور یوبیسافت منتقل شد؛ او این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد و هم‌اکنون اعضای تیم سازنده‌ درحال ساخت عنوانی نقش آفرینی-دریایی هستند تا ایده‌های او را در این بازی پیاده و تجربه‌ای عالی برای پلیرها به ارمغان بیاورند.

هنوز تاریخ رسمی برای عرضه‌ی Skull and Bones اعلام نشده و این عنوان در زمانی نامعلوم، برای پلتفرم‌های PC، Xbox Series X/S و PS5 عرضه خواهد شد.

PS Gamermilad saDARKSIRENcactusmeysambDark Fantasylul-book77Squat-latex𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Sarumano0ashil0oShark Gamerv-alkaline.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Tom گفت:

    پارسال گفتیم رگناروک اینو جوری زد که با برف سال بعد بیاد 😂
    هنوز نیومده😂

    RondaDARKSIRENlie?noShark GamerEthan MarscactusKnightlul-book77Squat-latexmore
  • هفته قبل شایعه شد سونی خرید یوبیسافت رو و کاش بزودی واقعی شه این خبر و این شرکت رو نجات بده از این شرایط سختش که ممکنه خیلی تو پروژه های بعدیش شکست بخورن

    دکتره گیمفاRondaARSHIAAAADARKSIRENShark GamerEthan Mars
    • Amir گفت:

      دوست عزیز یوبی سافت یک استودیو مستقل نیست با ۱۰۰ نفر کارمند که اینطوری انقدر ساده راجع بهش صحبت میکنی یوبی سافت یک کمپانیه بزرگه با ۲۶ استودیو و ۲۰ هزار کارمند مگه شوخیه هندل کردن اینهمه استودیو و کارمند، اولا سونی هیچوقت نمیاد ناشرا و استودیوهای مرده رو بخره سونی اونایی رو میخره که تو اوج قرار دارن مثل بانجی، مثل بلوپوینت، مثل هاوس مارک و… دوما برفرضم اگر بخرتش فقط یک نسل کامل طول میکشه تا بخواد اینارو سروسامون بده بعدم یه سری از بازی های یوبی سافت بدرد سونی نمیخورن مثلا اساسین کرید، فارکرای، گوست ریکون اینا بازی هایی هستن که سالانه یا هر دوسال یک بار باید عرضه بشن از طرفی دیگه پتانسیلی ندارن و هیچ نوآوری دیگه ندارن عملکرد سونی اینطوری نیست که بخواد اینطوری بازی عرضه کنه هیچوقت نمیاد خودشو خراب کنه سونی اگر میخواست بخرتش نمیومد اینهمه سرویس محور بسازه میرفت یوبی سافت رو میخرید بازیاش هم به اندازه کافی درآمد داشتن، تنها بازی هایی که بدرد سونی میخورن ریمن و اسپلینترسل هستن

      مطمئن باش یوبی سافت رو هیچکس نمیخره یک روزی یوبی سافت خودش میاد اعلام ورشکستی میکنه آیپیاش هم به حراج میزاره بهترین کار همینه

      mmdoپوریاShark Gamer
      • البته فرمایش شما متین کاملا اما الان سونی اگر بخواد بمونه نیاز به یه خرید داره نسل بعد مخصوصا ماکروسافت بازی نداشتن ایکس باکس با خرید ناشر بزرگ جبران کرد صاحب کلی ای پی مولتی پلتفرم محبوب سد بدون اینکه یکدوم از اونارو رو اورده باشه افتخارش اما رسمی برای اون میشه حالا سونی نیاز داره بحث خرید ناشر ژاپنی که سونی با کپکام کونامی فرام سافتور سهام داره لابی سنگین که از دست نده میمونه خرید مثلا برادران وارنر بخش گیمینگ یا یوبی سافت الان بحث زیاد بودن ای پی هست سونی نیاز داره جلو خرید بتسدا یا اکتیویژن دست کم از نظر تعداد ای پی بتونه جلو بیاد یوبی سافت هم پر از ای پی ها مختلف خیلی هاش هم میتونه زنده کنه اگرم خرید یوبی سافت باشه سونی از دو سال پیش شرایط رو باید هندل کرده باشه

  • o0ashil0o گفت:

    یوبیسافت باید بیخیال این بازی بشه اصلا نمیشه نه این و نه beyond god and evil 2 انگار یه طلسم دو تا بازی رو گرفته که تموم نشن من جوون بودم وقتی گوود اند اویل ۲ معرفی شد الان یه موی سیاه ندارم همه موهام سفید شدن این هنوز نیومده

    Shark Gamer
  • SirAmir گفت:

    نمیدونم چه بلایی سر یوبیسافت داره میادکه همه دارن ولش میکنن اون اشرف اسماعیل اینم از این

    Shark Gamer
  • کافیه فقط اونو به سی‌آوتیوز نزدیک کنن یا حتی کپی اون باشه ، در این صورت حداقل هنگام لانچ قابل قبول هست !

    Shark Gamer
  • soheil گفت:

    فک کنم نفرین شده ترین بازی در دست ساخته
    عجیبه یوبی بیخیالش نمیشه
    طبیعتا هر استودیوی دیگه ایی بود با این مشکلات مواجه میشد
    خیلی زودتر از اینا بازی و کنسل میکردن

    RondaDARKSIRENShark GamerMahdiMMDlul-book
  • Amras گفت:

    چرا یوبیسافت بیخیالش نمیشه
    ،خوبه اصلا هم ازش استقبال نشد

    Shark Gamer
  • این بازی چرا کنسل نمیشه ؟ 😐
    با وضعیتی که این بازی داره فکر نکنم حالا حالا ها عرضه بشه

    Shark GamerMMD
سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد