آپدیت بعدی Star Wars Jedi: Survivor بهبودهای متعددی را با هدف حفظ نرخ فریم ۶۰ به همراه میآورد
آخرین بهروزرسانی Star Wars Jedi: Survivor توانسته با اضافه کردن تنظیمات مختلف، عملکرد خوبی را برای نسخههای کنسولی فراهم سازد.
هنگامی که عنوان Star Wars Jedi: Survivor عرضه شد، اکثر منتقدین از بخش داستانی و گیمپلی بازی بسیار خرسند بودند؛ اما در بخش تکنیکی، مشکلات زیادی روی کنسولها وجود داشت، حالا با عرضهی جدیدترین بهروزرسانی برای این بازی، به نظر بسیاری از این مشکلات برطرف شده و شاهد عملکرد بسیار خوبی روی کنسولها هستیم.
از زمان عرضه تا کنون، استودیوی ریسپاون (Respawn)، توانسته با عرضه ۶ بهینهساز مختلف، بسیاری از مشکلات این بازی را برطرف کند. حالا با انتشار آخرین آپدیت، بیشتر توجه روی نسخه کنسولی بازی متمرکز شده و شاهد حل مشکلات و اضافه شدن تنظیمات بیشتری به Star Wars Jedi: Survivor هستیم.
با انتشار این پچ، عملکرد ۶۰ فریم بر ثانیه بازی کاملا دچار تغییرات اساسی، در پلیاستیشن و ایکس باکس سری ایکس و اس شده است. همچنین میتوانید در تنظیمات بازی، قابلیت Ray Tracing را خاموش و در کنار دیگر تنظیمات گرافیکی و پردازشی، به نرخ فریم با ثباتتری دست پیدا کنید. گزینه Quality Mode بازی نیز به شما کمک میکند تا کاهشهای ناگهانی فریمریت را خنثی کنید و درکنار آن شاهد بهبود کیفیت بصری بازی باشید. در نسخهی پلیاستیشن نیز پشتیبانی از نرخ به تازهسازی مجازی (Virtual Refresh Rate)، یا به طور خلاصه VRR، اضافه شده است.
در نسخهی رایانههای شخصی، Star Wars Jedi: Survivor موفق شده تا بهبود خوبی را در بخش عملکرد و بهینهسازی فراهم آورد؛ برای مثال، پلیرها اکنون میتوانند از قابلیت Nvidia DLSS روی نسخهی PC بازی استفاده کنند. در کنار اینها، حجم انبوهی از باگهای بازی، در کنار کرشهای ناگهانی، خراب شدن فایلهای ذخیره بازی، گلیچهای تصویری و خیلی مشکلات دیگر نیز همگی برطرف شدهاند.
در پایین میتوانید لیست کامل بهینهسازیهای صورت گرفته را مطالعه کنید:
- در این پچ بهینهسازیهای زیادی برای نسخهی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس صورت گرفته است؛ از جمله اعمال تغییرات اساسی در بخش عملکرد بازی و ارائه تجربهای روانتر برای پلیرها.
- اعمال اصلاحات متعدد در بخش پردازشی و گرافیکی، برای دستیابی به فریم ریت ثابت در حالت پرفورمنس کنسولها.
- بهینهسازی حالت Quality، برای جلوگیری از کاهش فریم ناگهانی و بهبود جلوههای بصری
- اضافه شدن VRR به نسخهی پلی استیشن ۵
- اضافه شدن DLSS به نسخهی PC
- برطرف شدن مشکل دریافت نکردن XP بعد از مرگ در موقعیتهای خاص
- برطرف شدن مقدار زیادی از کرشهای نگهانی بازی
- برطرف شدن حجم انبوهی از باگها روی تمامی پلتفرمها و همچنین، برطرف شدن تمامی باگهای مرتبط با لباسها، نورپردازی و سیستم کاربری بازی
Star Wars Jedi: Survivor، هم اکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانههای شخصی در دسترس است. همچنین تایید شده است که نسخهی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازی نیز در دست ساخت قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
دارم بازیش میکنم عالیه بازیش
کارگردانش استیگ اسموسن واقعا کارشو بلده
احیانا اعلام نکردن که از معرفی نسخه نسل ۸ این بازی پشیمون شدن ؟! 😂😂
بنظرم هر بازیی که میبینن ۶۰ فریم روونی نداره باید از همون اول یه ۳۰ فریم روون بدن باز بهتر از ۶۰ فریمیه که تا زیر ۳۰ فریم هم بیاد
بنظرتون survivor بهتر بود یا فالن اوردر ؟؟
به نظرم فالن اوردر جذاب تر بود
سروایور جذابیت و تاثیرگذاری نسخه قبلی رو نداشت
هردو بازی خوبی ان
شخصیت های Boke Akuna و Dagan Gera شخصیتای خسته کننده و نچسبی بودن و Dagan Gera اهداف غیر منطقی ای داشت با اینکه باس فایت خیلی خوبی داشت ولی باس آخر Bode Akuna یکی از بدترین باس های نهایی بود که تا بحال دیده بودم و کنار بهینه سازی ضعیف روی پی سی و عدم وجود رسمی dlss و مشکلات مربوط به پرفورمنس حتی روی کنسولای نسل نهی، این دو شخصیت از بزرگترین نقاط ضعف این بازی هستن
خوبه تا یکم دستمون خلوت بشه بازیم میاد رو گیمپس با ۶۰ فریم
آپدیت جدیدش برای کنسول ps5 عالیه اصلا افت فریم نداره دیگه خیلی منتظر بودم آپدیت بهینه سازی بیاد بالاخره دارم لذت میبرم ازش
رو حالت ۶۰ ری تریسینگ رو خاموش کردن تست کردم رو هر دو حالت بازی خیلی روون شده البته فک کنم تو حالت ۳۰ رزولوشن رو کمی پایین تر آوردن
دیگه وقتشه بریم سراغش
نسخه قبلیش بینهایت برام لذت بخش بود پلی دادنش
من در انتظار اومدن این و دد اسپیس ریمیک رو گیم پس هستم
میتونه دوباره احیا کنه بازی رو
جدیدا بازی که میاد یه چند ماهم واسه فیکس شدنش باید صبر کنی
واقعا این وضعشه که هر بازی رو پی سی میاد بعد ۶۰ روز قابل بازی میشه با کلی پچ مثال خوبش استارفیلد 😑