جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا

جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت

نوید رزاقی
۱۵:۱۵ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا

اینسایدر و لیکر مطرح «I’m a Hero Too» اعلام کرده که اطلاعات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو (Nintendo) در اختیار دارد و آن‌ها را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

به نظر می‌رسد که کیت توسعه‌ کنسول بعدی نینتندو (که بسیاری از آن با نام Nintendo Switch 2 یاد می‌کنند) در دست برخی از توسعه‌دهندگان قرار گرفته و به همین طریق، اطلاعاتی از آن به بیرون درز پیدا کرده است. به تازگی، اینسایدر I’m a Hero Too چندی از جزئیات مرتبط با این کنسول را منتشر کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بنا به اطلاعات منتشر شده، مدتی است که کیت توسعه کنسول جدید نینتندو در اختیار Square Enix قرار گرفته تا ریمیک Final Fantasy VII برای اجرا روی آن توسعه یابد. I’m a Hero Too همچنین اعلام کرده که می‌تواند تایید کند کنسول جدید نینتندو، از قابلیت Backwards Compatibility برای برخی از عناوین تست شده پشتیبانی می‌کند. نینتندو از کارتریج‌هایی جدید برای این کنسول استفاده کرده و کنسول از یک دوربین بهره می‌برد (نکته‌ای که تایید کننده شایعات پیشین است).

جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد کنسول جدید نینتندو، ریمیک Final Fantasy VII را «با کیفیت و عملکردی هم‌سطح پلی استیشن ۵» اجرا می‌کند! مشخص نیست که این گفته تا چه حد اغراق‌آمیز بوده؛ اما قطعاً نشان از پیشرفت سطح عملکرد اجرایی کنسول جدید نینتندو است. لیکر در ادامه گفته که توسعه پورت کنسول جدید «چندان زمانبر نبوده» و «ممکن است FFVII یکی از عناوین زمان عرضه کنسول جدید باشد».

پس از اعلام این اطلاعات، حساب ردیت I’m a Hero Too از دسترس خارج شده و در نتیجه، بعید نیست که تمام اطلاعات منتشر شده، صحت داشته باشند. برای بررسی اطلاعات بیشتر پیرامون کنسول بعدی نینتندو، اینجا کلیک کنید.


نظر شما چیست؟ جزئیات جدید لو رفته از کنسول بعدی نینتندو تا چه حد نزدیک به انتظارات شما بوده‌اند؟

DARKSIRENA3doGidoravitto corleoneAnimalsAlbert WeskerThe World Enderگلدون گیمفا جهت تزئین سایتLove GameCharlie Chaplinاپوزوسیون گیمفاخستهسوپرمن(در حال مبارزه با ایلومیناتی)shmeysambCameraManunitedmarioKratosmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا
جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Taha bkh گفت:

    تا وقتی که یه انحصاری مثل مارول اسپایدرمن ۲ رو نداشته باشه پوچه

    halkerUNCLE ARTHUR1988halflife🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴gamepassbozorge(در شوک برگشت Ezio | Alex)DARKSIRENAmirsadeqX (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محرومmario3domore
  • اگه سخت افزارش قوی باشه خیلی عالی میشه فک کنم دیگه زلدا گرافیکش چشم گیر شه

    🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴marioMamadi7260Albert WeskerThe World Enderسوپرمن(در حال مبارزه با ایلومیناتی)Love GameCharlie Chaplin
    • A.Off گفت:

      شاید بخوان بازی های واقعیت افزاوده بسازن نینتندو خیلی این کار رو کنسول های دستیش انجام داده می تونید سرچ کنید هیچ وقت به اون پتانسیل نرسیدن اما از آخرین باری که اینکار رو امتحان کرده بیشتر از ۱۰ سال میگذره شاید الان ایده های جالبی داشته باشه

      marioCrash-Mario-Sonic-GoW-RaC
    • A.Off گفت:

      البته من یه چیزی یادم اومد
      خود نینتندو سوییچ یه دوبین روی دسته سمت راستش داره که یه جورایی دوربین مادون قرمزه هیچ کاربردی به جز دوتا منی گیم نداره و منم یادم رفته بود که همچین چیزی وجود داره امیدوارم دوبینی که تو شایعات گفته شده نسل بعدی این دوربین نباشه 😑

      Hero's shadeCrash-Mario-Sonic-GoW-RaC
  • Ali khorasani گفت:

    انتظارم از این کنسول اینکه قدرتش اندازه یه نسل هشت باشه

    🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴marioThe World EnderLove GameCharlie Chaplin
  • Emmat گفت:

    به لیکر های نینتندو اعتمادی نیست ، مثال گفتن قراره ۱ سپتامبر نینتندو دایرکت داشته باشیم و ماریو ۳ بعدی جدید و چندین مورد دیگه رو نشون بدن اما فقط ماریو واندر بود که مراسم خوبی بود ، قبل اون هم که دایرکت قبل هم خبر ماریو ۳ بعدی بود که رفت و نبود ، به این لیک ها دیگه هیچ اعتمادی نیست شاید نصف‌اش درست باشه.
    هر چند عمرا فاینال روی کنسول بعدی بیاد و مگه نه به قدرت نینتندو تسریع میده و فکر نکنم نه سونی و نه مایکروسافت دوست داشته باشند این خطر موجود داشته باشه!

    🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴marioA.OffCharlie Chaplinاپوزوسیون گیمفاگیمری عادی
  • ........ گفت:

    می‌خواهم نیتندو سوئیچ بخرم. ارزش داره ؟
    از بازی‌های ماریو مثل کارت و اسمش و یا کی.ربی اینها خوشم نمی‌آد اما زلدا و سوپرماریو‌های اصلی رو خیلی دوست دارم تجربه کنم.

    🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴Albert WeskerCharlie ChaplinCameraManmarioJavad.StarIlyaalireza111.zlul-bookDarksiders/more
    • بن مت گفت:

      الان نه دیگه صبر کن مدل جدید رو بگیر

      🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴mariovitto corleoneAlbert WeskerLove GameA.OffCharlie Chaplin
    • A.Off گفت:

      روی سوییچ دوتا ماریو ۳D اصلی و دوتا ماریو دوبعدی اصلیه
      ۴ تا هم زلدا داره
      بایونتا ها و متروید هم هست که جفتشون تو سبک خودشون کلی حرف برای گفتن دارن
      حالا کربی سلیقه ایه شاید خیلی های اینقدر بازی بدون چالش دوست نداشته باشن اما اسمش و ماریو کارت عالین البته حال میده یه نفر دومی باشه تنها خیلی لطفی نداره (-:

      البته اگه شما هم فقط برای زلدا و ماریو های اصلی سوییچ می خواید من پیشنهاد میدم، این بازی ها کلی محتوا دارن طوری که تا مدت ها شما رو سرگرم میکنن و کلی راز برا کشف کردن دارن من بعد از چند سال دوباره ماریو اودیسی رو شروع کردم و جالبه هنوز داخلش مراحل جدیدی پیدا میکنم! و زلدا totk تقریبا ۳ ماه منو سرگرم کرد و هنوز هم کلی ماموریت برای حل کردن کلی جا برای گشتن داره ماریو ها هم همیشه معروف به داشتن کلی محتوای سرگرم کننده و خلاقانه بودن

      🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴marioAlbert WeskerCharlie ChaplinHero's shadexbox gamerv-alkalineگیمری عادی........Mahdi
    • v-alkaline گفت:

      *کربی
      اگه انحصاری هاشو دوست داری بخر، البته انحصاری هاش فقط اینها نیست، نینتندو کلی فرنچایز داره:
      Mario
      Donkey Kong
      The Legend of Zelda
      Metroid
      Fire Emblem
      Kirby
      Star Fox
      Pokémon
      Super Smash Bros.
      Animal Crossing
      Xenoblade Chronicles
      Splatoon
      اینها معروف هاش هست، بازم هست، همین ماریو خودش چند تا Spin off داره.
      (بعدم بیشتر بازی های ژاپنی روی نینتندو هستن، اگر به jrpg اینها علاقه داشته باشی میشه دلیله بیشتری برای خریدنش.)
      .
      البته موقع خریدن، مهمترین چیز مدل سوییچ هست، سوییچ تا الان سه تا مدل داره:
      Nintendo Switch
      Nintendo Switch Lite
      Nintendo Switch OLED
      سوییچ معمولی دو تا حالت داره چون Hybrid هست:
      خانگی (وصل کردن به TV) و دستی
      اگه داخل داکش بذاری میتونی به TV وصلش کنی، Joy con هاشو جدا کنی، وصل کنی به دسته تا باهاش رو TV بازی کنی.
      سوییچ OLED هم دقیقا همینه فقط بهتر شده، (صفحه نمایش او ال ای دی و غیره)

      ولی سوییچ لایت یه فرق خیلی مهم بینشون داره، سوییچ لایت دسته هاش “جدا نمیشه” و داک هم نداره که به TV وصلش کنی و فقط Handheld یا به زبان شیرین فارسی، دستی هست.

      (امیدوارم توانسته باشم کمک کنم)

      mariovitto corleoneاسحاق_۳۶A.OffCharlie Chaplinاپوزوسیون گیمفاسوپرمن(در حال مبارزه با ایلومیناتی)
    • DuckFather گفت:

      ببین کنسول دستی خیلی خوبیه شارژ دهی مناسبی داره و صفحه نمایش خوبی بازیای جذابی هم داره ولی بازیاش خیلی گرونن تخفیفم دیر به دیر میخورن مخصوصا بازی های فرست پارتیش به عنوان کنسول اصلیت نخرش به نظر من ولی اگه واقعا دنبال یه تجربه گیمینگ دستی هستی بخرش چون واقعا کنسول جذابیه.

    • sorena گفت:

      منم میخواستم بگیرم، منتها همین شایعات سوییچ ۲ باعث شد دست نگه دارم تا ببینم چی میشه، اگه بازی های سوییچ رو هم اجرا کنه فوق‌العاده میشه.

      vitto corleoneCharlie ChaplinMahdimarioollieJavad.Star
    • عرض ادب و احترام خدمت حضرتعالی.
      به خیلی از عزیزان، من‌جمله دوستانی که در تحریریه گیمفا دارم بارها توصیه کردم تا خود را از داشتن یک کنسول Nintendo محروم نکنند، با این حال بایستی اعتراف کرد سلیقه بخش عظیمی از Gamerهای ایرانی نه به سمت این کنسول است و نه بازی‌هایش.
      خوب دقت کنید به حرفی که خواهم زد. اگر تصمیم دارید از این پلتفرم برای کنسول دوم خود در کنار پلتفرم‌های PS و یا غیره استفاده کنید مطمئن باشید در نهایت و به زودی روزی خواهد رسید که کنسول Nintendo شما خاک خواهد خورد.
      برخی از عزیزان از طرق دیگری دست به تجربه آثار این پلتفرم می‌زنند که بنا به نظر شخصی به هیچ وجه این کار صحیح نیست و به شخصه به کسی توصیه نمی‌کنم، با این حال معترفم که هزینه آثار Nintendo کمی برای جیب ما، علی‌الخصوص اگر صاحب درآمدی نباشیم به راحتی قابل تأمین نخواهد بود.
      دو نکته:
      ۱ – اندکی صبر کنید (گمان می‌کنم چیزی حدود یک سال) و از نسل جدیدتر این پلتفرم بهره‌مند شوید.
      ۲ – همین الان اقدام به خرید آن نمایید. زیرا در صورت خریداری این پلتفرم به خیل عظیمی از آثار دسترسی خواهید داشت که برای تجربه آ‌ن‌ها نیاز به ماه‌ها و شاید یک یا دو سال زمان خواهید داشت.
      تجربه شخصی بنده از داشتن هر سه کنسول Nintendo Switch. اگر تمایل به خرید داشتید، به هیچ وجه (تأکید می‌کنم به هیچ وجه) سمت کنسول با صفحه نمایش LCD نروید و نسبت به تهیه نسخه OLED اقدام نمایید. فقط و فقط به دلیل داشتن صفحه نمایش باکیفیت نسبت به سایر مدل‌ها، تجربه بازی کردن زیر نور مستقیم را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.
      آثار متنوع زیاد در ژانرهایی متفاوت از نکات برجسته این پلتفرم می‌باشد که به صورت کلی به برخی از ایشان اشاره‌ای سریع می‌کنم.
      ۱ – The Legend of Zelda: Breath of the Wild در ژانر Action-Adventure (برخی به اشتباه از آن با یک اثر RPG نیز یاد می‌کنند)
      ۲ – Super Mario Odyssey در سبک به اصطلاح Platformer یکی از آثار جاودان تمام دوران از Futoshi Shirai و کارمند کهنه‌کار Nintendo شخص Shinya Hiratake
      ۳ – Super Smash Bros. Ultimate عنوانی که به جرأت می‌توان گفت در سبک Fighting هیچ اثری به لحاظ کیفی حتی نزدیک به این عنوان نخواهد شد (بنا به تجربه شخصی) با این حال به یاد داشته باشید حرفه‌ای شدن در این عنوان و شرکت در مسابقات آنلاین چیزی نیست که به راحتی آن را کسب نمایید.
      ۴ – Animal Crossing: New Horizons در سبک شاید بتوان گفت شبیه‌ساز با این حال من از آن به عنوان یک اثر Sandbox یاد می‌کنم. فقط یک جمله برای این بازی می‌گویم: مراقب وقت خود باشید!!!
      ۵ – Astral Chain در سبک H&S و یکی از جاودان‌های PlatinumGames
      ۶ – سری آثار جهان Pokémon که هر کدام بسته به سلیقه شما متفاوت هستند و در ژانرهای متفاوتی خود را روایت می‌کنند.
      ۷ — عنوان کلاسیک Splatoon در سبک Arena Shooter که توصیه می‌کنم یک بار آن را بر روی صفحه نمایشی بزرگ با یک کنترل حرفه‌ای Nintendo تجربه کنید.
      و در نهایت آثاری بسیار در ژانرهایی متفاوت که نمی‌توان به تک‌تک ایشان اشاره کرد.
      سخن نهایی: در سال‌های اخیر به واسطه فروش چشم‌گیر این پلتفرم توسعه‌دهندگان Third-Party زیادی سعی بر نشر آثارشان بر روی این پلتفرم کرده‌اند از شرکتی چون CDPR گرفته تا Bethesda با این حال بنده از این پلتفرم صرفاً برای تجربه آثاری استفاده کردم که آن را با این نام‌ها به اصطلاح خاص کرده است.
      موفق و پیروز باشید.

      WalleR MaNOPvitto corleoneCharlie Chaplin........MahdisorenaHero's shadelet's miladshmore
    • پیشنهاد من به شما کنسول legion go یا rog qlly هستش، تمام کنسول ها تا ps3 و switch رو براحتی امولیت میکنه و بازی های خوده پی سی هم عالی اجرا میکنه

      A.Off
      • A.Off گفت:

        چیزی که سوییچ رو خاص میکنه اینکه بین حالت خونگی متصل به داک و دستی به بهترین شکل جابه جا میشه این دو دستگاه اصلا برای این کار بهینه نیستن بعو قیمت سوییچ نصف این کنسول هایی که شما گفتی بعد شما از یه کنسول دستی شارژ دهی و قابل حل راحت می خواید چیزی که این دوتا ندارن

        • کی گفته راگ الای بهینه نیست برای hdmi؟؟ اتفاقا راحت تر از سوییچه، سوییچ حتما باید آداپتور خودش همراهت باشه و به علاوه اون داک، اما برای راگ الای فقط کافیه یک سیم تبدیل تایپ سی به hdmi کوچولو همراهت باشه و هرجا رسیدی سریع بندازیش روو tv و مانیتور. باتری؟؟ اینی که گفتین راجع به legion go صدق نمیکنه، بعد الان باتری سوییچ فکر میکنی بیشتر از راگ الایه؟؟؟؟؟!!!!!!!! باتری سوییچ در مدل های مختلفش اندکی متفاوته و حدودا چهار هزار میلی آمپره، باتری راگ الای بیست و پنج هزار میلی آمپر و حدود پنج برابر بیشتر از سوییچه، شما اگر پرفورمنس راگ الای رو در حد نینتندوسوییچ پایین بیاری و باتریش رو بزاری رو ده وات چهار پنج برابر سوییچ باتری نگه میداره قربونت برم. تازه legion go بهترم هست صفحه qhd+ ۱۴۴ hz و ۸.۵ اینچ و کنترلرش هم مثل سوییچ جدا میشه،من خیلی تلاش کردم روو سوییچ به عنوان برترین هندهلد بمونم ولی الان دیگه نمیشه این حرفو زد، کنسولی مثل legion go خیلیییییییییی کاراییش بیشتره، اجرای بهتره بازی های سوییچ نسبت به خوده کنسول سوییچ فقط یکیییی از کاراییاشه. منکه دارم از سوییچ خارج میشم و بجاش میخوام یه legion go بگیرم.

          A.Off
          • A.Off گفت:

            اینم در نظر بگیر سوییچ قیمتش نصف ایناست! ۳۰۰ دلار کجاست ۷۰۰و ۶۰۰ دلار کجا اگه شما دارید بخاطر قدرت برتری میدید الان برند های متفرقه ای هستن که کنسول دستی میسازن از سری اس هم قوی تره ولی قیمتشون مثبت ۱۰۰۰ دلاره الان یعنی بهتر از سوییچه؟
            اگه بخوای هم قدرت این دستگاه ها رو اندازه سوییچ پایین بیاری با نرم‌افزار ی که داره نمیشه از شبی ساز استفاده کرد پس ۲۰ برابر سوییچ هم عمر باتری داشته باشه مهم نیست
            حتما هم نمی خواد داک با شما باشه لوازم جانبی زیادی هستن که حکم داک رو دارن و برای حمل راحت تر از داک هستن
            این‌چیزهایی که گفتی صرفا یه مشت مشخصات روی کاغذ بود اگه واقعا آدم دنبال یه تجربه گیمینگ دستیه سوییچ ده پله از این به اصطلاح کنسول ها بهتره

            • بابا بیخیال من از ۲۰۱۸ دارم سوییچ بازی میکنم، استیم دک که اومد همونموقع گفتم بدرد نمیخوره، اما راگ الای و لیجن گو دیگه حرفی نمیزارن، قیمت اون کنسول های متفرقه زیادی زیاده بخاطر اینکه نمیتونن عمده تولید کنن مثل ایسوس و لنوو، اما قیمت این دو کنسول خیلی عالیه، دوبرابره سوییچ پول میدی اما فقط حدود بیست برابر سخت افزار قوی تر میگیری، پنج برابر باتری قوی تر،کل بازی های سوییچ و تمااااام کنسول ها از آتاری گرفته تا ps3 و x360 هم توو جیبته، در کنار همه اینا استیم و ویندوز و بازی کرکی و قانونی هم توو جیبته، در کنار همه اینا کاملا کارایی یک لپ تاپم داره و دقیقا مثل یک pc عمل میکنه، نمایشگرشم که یک و نیم اینچ از سوییچ اولد بزرگتره با رزولوشن qhd+ و ۱۴۴hz ، حالا با همه این اوصاف نمیارزه دوبرابره سوییچ قیمت داشته باشه؟
              باتری رو برای شبیه سازها نگفتم، برای بازی های نیتیو ویندوز گفتم، شما الان بخوای مثلا دووم ایترنال رو با پرفورمنس سوییچ بازی کنی پاور کنسول رو تا حد سوییچ میاری پایین، باتری راگ الای شیش برابره سوییچه اولده، ده برابر اون داره کار انجام میده برات که باتریش دوساعته خالی میشه. نع عزیز قطعا یه کنسول مثل لیجن گو تجربه بسیار خفن تری بهمراه داره برای گیمر، یعنی اصلا قابل مقایسه نیستن،

  • در مورد فرست پارتی که میدونیم حرف ندارن ولی در مورد تردپارتی ها امیدوارم gta vi رو بتونه ساپورت کنه به اضافه بازی هایی مثل بتلفیلد بعدی ، الدر اسکرولز آنلاین ، الدن رینگ که تضمین شده براش بیاد

    Charlie Chaplinاپوزوسیون گیمفاگیمری عادیmarioollieاسحاق_۳۶Hero's shade
  • A.Off گفت:

    بنظرم نباید از نینتندو انتظار سخت افراز بالا رو داشته باشیم چون در آخر نا امید میشیم( مخصوصاً اینکه بگن در حد ps5 عه! :-\ )

    اما خبری که خیلی واقعا منو خوش حال می کنه قابلیت بکوارده سوییچ خیلی بازی داره که روی کنسول بعدی که قاعدتا افزایش قدرت سخت افزار داره خیلی مناسب تره مثلا بایونتا ۳ که جز بازی های عالی سوییچ بود که بخاطر گرافیک نامناسبش ( که دلیلش هم سخت افزار سوییچ بود) نتونست به یه بایونتا واقعی تبدیل بشه البته هنوز هم عالیه اما طراحی بصری چیزی نیست که آدم رو جذب خودش کنه و یه گرافیک زشت داره برعکس بایونتا ۲ که همین الان هم فوق‌العادست اونم بخاطر استفاده نکردن از سیستم کنترل هیولا ها که واقعا جالبه تونستن همچین سیستم سنگینی بدون افت فریم روی سوییچ اجرا کنن اما خب طراحی بصری قربانی شد xenoblade Chronicles هم تا حدودی همین مشکل رو داره ( البته خیلی خیلی کمتر از بایونتا ۳ ) این بازی ها روی یه کنسول با سخت افزار کمی بهتر عالی میشن

    واسه دوربین هم فکر کنم نینتندو ایده ای که برای بازی های واقعیت افزوده روی ۳DS داشت رو به بلوغ برسونه و حرکتیه که خیلی خاصه متفاوت تر از باقی شرکت هاست و می تونه جالب باشه

    پ. ن : بهتر نیست جای پوشش شایعات نینتندو کمی هم اخبار واقعی و مهم اونو پوشش بدید؟ نینتندو مینی دایرکت مهمی داشت اما کسی بهش اشاره نکرد :-\

    v-alkalineCharlie ChaplinHero's shadeMahdiOP
  • دوستان قضیه این دوربین کنسول جدید نینتندو چیه؟ به چه دردی میخوره؟

    A.Off
    • OP گفت:

      اگه وجود داشته باشه احتمالش خیلی بالاست که تو بعضی بازی ها از ش بهره ببرند ولی هنوز هیچی معلوم نیست ، شاید هم یه دوربین یادش!

      Hero's shade
    • A.Off گفت:

      نینتندو یه مدت زیادی روی بازی های واقعیت افزاوده کار می کرده می تونیتد راجب این بازی ها که برای ۳DS هم بودن سرچ کنید مینی گیم هایی که واقعیت افزوده و به کمک دوربین درست میشدن شاید کنسول بعدی روی این واقعیت افزوده بیشتر کار کنه و اون رو به بلوغ برسونه

      OPHero's shade
  • Javad.Star گفت:

    درود گرامی
    پاینده باشید
    من یک شایعه خوندم که از واقعیت مجازی پشتیبانی میکنه و علت دوربین ها برای همین هست امید ان است صحت داشته باشه

    سامسونگ همین طور میخواد به این داستان ورود کنه برای رقابت با اپل

    لنو یک کنسول دستی معرفی کرده که از عینک مجازی پشتبانی میکنه البته نه برای وی ار بلکه یک تلوبزیون مجازی بزرگ مثل psvr2 برای بازی های غیر vr با قیمت ۷۰۰ دلار اگه اشتباه نکنم

    حتی یک خبری از ایکس باکس خوندم که یک پتنت دوسال پیش ثبت کرده برای واقعیت مجازی ولی الان رسانه ای کرده حالا چرا الان میگه خدا داند

    این همه اخبار فوق العاده مثبت برای آینده این صنعت هست که طی چند روز گذشته متوجه شدم

    پایدار باشید🙋‍♂️🙂🌹

    • A.Off گفت:

      نینتندو سال ها تو واقعیت افزاوده بوده و بازی های واقعیت افزاوده می ساخته نسل سوییچ دیگه واقعیت افزاوده رو ول کرد اما انگار دوباره با ایده های جدید می خود شروع کنه
      کلا نینتندو اولین ها بوده اما انگار همه یادشون رفته قبل از اینکه گوشی ها لمسی بشن نینتندو تو کنسول های دستیش صفحه نمایش لمسی میزاشت و قلم لمسی داشت! گیم کیوب مال سال ۲۰۰۰ کنترولر بلوتوثی داشت هشت سال بعد سونی ماکروسافت دسته هاشون رو بی سیم کردن نینتندو اصلا به موشن کنترول تو بازی ها معنا داد و نشون داد چقدر پر کاربرد و خوبه!

      Javad.Star
  • نینتندو: جلوم یدونه البوم پر از بچگیمو تاب سرسرس

  • . گفت:

    به نظرتون قیمتش چنده ؟ من فکر کنم حدود ۳۰۰ دلار بشه

  • چرا اخبار دایرکت super Mario Bros wonder رو پوشش ندادین ؟کلی از ویژگی های بازی جدید رو نشون دادن و یه باندل جدید سوییچ

    v-alkalineA.Off
  • Animals گفت:

    به نینتندو سویچ حتی بیشتر از پلی استیشن افتخار میکنم
    امیدوارم پلی استیشن بعدی قابل حمل باشه

جزئیات جدیدی از کنسول بعدی نینتندو لو‌ رفت - گیمفا