طراح مراحل سابق Bioware به تیم توسعهدهنده Ghost of Tsushima پیوست
از قرار معلوم، پس از اخراج کارمندان متعدد استودیو بایوور (Bioware)، یکی از افراد عالیرتبه این استودیو در زمینه طراحی مراحل به استودیوی Sucker Punch پیوسته است.
جوز هندریکس (Jos Hendriks)، طراح بازی و طراح مراحل استودیوی بایوور، چیزی نمانده بود تا پانزدهمین سالگرد حضورش در این استودیو را جشن بگیرد؛ اما تعدیل کارمندان استودیو، گریبانگیر او شد. هندریکس سابقه کار روی عناوینی از جمله نسخههای مختلف سری Mass Effect و Dragon Age را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین پیش از جدایی از بایوور، در توسعه بازی Dragon Age: Dreadwolf نیز نقش داشته است.
اما طولی نکشید تا هندریکس پس از جدایی از بایوور، به یکی از استودیوهای فرستپارتی سونی، یعنی ساکر پانچ (Sucker Punch Productions) بپیوندد؛ استودیو سازنده Ghost of Tsushima که پس از عرضه این عنوان، محبوبیت کمنظیری را در بین استودیوهای فرستپارتی سونی به دست آورد. هندریکس این خبر را در حساب توییتری خود اعلام کرد:
اوایل امسال و پس از ۱۴ سال و نیم فعالیت در بایوور، که با بسیاری از افراد خارقالعاده روی کارهایی خارقالعاده کار کردم، از کار اخراج شدم. پس از گذراندن مدتی برای استراحت، ماجراجویی بعدی خود را با تیم فوقالعاده در ساکر پانچ آغاز خواهم کرد!
هندریکس مهره بزرگی برای ساکر پانچ محسوب میشود که احتمالاً اکنون برای کار روی دنباله بعدی Ghost Of Tsushima به استودیو پیوسته است؛ بنا به شایعات و شنیدهها، این همان پروژهای که در حال حاضر، ساکر پانچ در حال توسعه آن است. همچنین برخی از آگهیهای شغلی استودیو، احتمال در دست توسعه بودن دنباله Ghost of Tsushima را بیشتر میکنند.
در حال حاضر، خوب است که ببینیم توسعهدهندگانی که تحت تأثیر چنین اخراجهایی قرار گرفتهاند، پس از مدت کوتاهی روی پای خود میایستند و به فعالیت حرفهای خود در توسعه بازیها، ادامه میدهند.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
حرف از گوست شد
خیلی امیدوارم توی رویداد بعدی سونی با یه تریلر سینمایی حماسی معرفی بشه
سونی هرکی آدم با استعداد از استودیو های معروف جدا میشه رو جذب میکنه بی صبرانه منتظرم تریلر گوست ۲ رو ببینم مطمئن هم هستم روند سعودی رو طی میکنن شما dlc رو که تجربه کرده باشید متوجه میشید چقدر تو باس فایت و گیم پلی پیشرفت داشتن.
استودیوهایی پلی استیشن به علت مدیرت اصولی و درست شون عموما هیچ مشکلی با توسعه نیرو انسانی ندارن حتی وقتی که مایکروسافت هم در بخش گیمینگ تعدیل نیرو داشت استودیوهای پلی استیشن اعلام کردن که آماده جذب نیروهای تعدیل شده را دارن
بعد میگید چرا بما میگی بیمنطق
چ ربطی ب مدیریت اصولی داره جوون
سوای تغییر استراتژی و…
۳۴۳ خوب عمل نکرد تعدیل کرد ، ژاپن استودیو خوب عمل نکرد سونی تعطیلش کرد ، مگ سونی کم استودیو تعطیل کرده؟ تعطیل کردناش بابت مدیریت اصولی بوده؟
شما چرا اینطوری اید خدایی🤦
چقدم لایک میگیرید بابت هجویاتتون
والا تو که با این دیسایی که به من تو این پست دادی بیشتر داری نشون میدی بی منطقی تا این 😅
حتما چرت زیاد میگی دیس زیاد میدم بهت
یکمی از اون حالتی ک ندید دیس میدادم بهت فاصله گرفتم ، ولی نزدیکی هنوزم بهش 😂
ب کم بودن اکشن ادونچر اوپن ورد دیس دادم ، چون عین نخود لوبیا زیاده
ب راحت بودن خیالتم دیس دادم چون انتمو دیدم
نظرمه ، حالا تو اگ شخصیت پذیرش نظر بقیه رو نداری ، اونم تو مسالمت امیز ترین حالت ک دیسه ، چرا کامنت میذاری بنده خدا
چرت گفتن کار توعه با اون چرندیاتی که درباره سونی نوشتی و کل سایت دستت انداختن نه من !
دیس دادن تو به کتفمم نیست چون کلا شخصیتت رو دیگه همه شناختن چجوری آدمی هستی اینو صرفا برای یادآوری به خودت گفتم زیاد فاز نگیری
این بایوور با این وضعی که داره پیش میره ممکنه حتی به مرحله عرضه دراگون ایج هم حتی نرسه چه برسه به مس افکت !
هرکی به گوست اف سوشیما علاقه داره لایک و هرکی نداره دیس لایک.(می خوام بدونم این شاهکار چقدر علاقه مند داره.)
بایوور به چه روزی افتاده…
ساکر پانچ استدیو فوق العاده ای هست گوست اف سوشیما ۲امیدوارم زود تر بیاد
حیف بایوور که داره بدست EA نابود میشه استودیوی که بازی متا ۹۶ میساخت همیشه بازیاش مدعی کسب گوتی بودند
انقدر گاست سوشیما بازی معرکه ای بود که نسخه دایرکت کات بازی رو هرجوری شده تهیه کردم و دوباره شروع کردم
نیو گیم پلاس بازی کلی زره رو باز میکنه که ارزش تکرار دوباره رو خیلی بالا میبره
امیدوارم نسخه دوم برای نسل نهم با کیفیت و کمیت ب مراتب بهتر و بیشتر توسعه پیدا کنه مخصوصا در بخش ماموریت ها و شخصیت های فرعی بازی
امیدی هست پروژه بعدی ساکرپانچ یک نقش آفرینی عمیق باشه؟
نه
پروژه بعدیشون که گوست اف سوشیماست
ولی این استودیو اصلا دنبال rpg نیست
دوست ندارم Ghost of Tsushima نقش آفرینی باشه
چیزی که زیاد تو این صنعت ریخته بازی نقش آفرینیه
ولی بازی اکشن ادونچر اوپن ورلد درست حسابی خیلی کم داریم رسما بازی های Rockstar Games رو فاکتور بگیری هیچ بازی درست درمون پیدا نمیکنی تو این ژانر
اینکه XوY از یه مجموعه ای جدا شن دلیل بر این نیست که اون مجموعه توانشو از دست داده! فقط بخشی از توانش کاسته شده که قابل جبرانه…
ساخت بازی از مراحل توسعه تا عرضه پروسه ای هستش که فقط متکی به یه شخص نیست! سر Anthem گفتن کیسی هادسون اومده باز تیم اصلی جمع کرده و قول داده
بازی در حد سه گانه مس افکت باشه!! اما چی شد؟ بازی در حد اندازه آندرومدا هم نبود حتی!
در کل نه زیاد خوشحال باشید که دیگه الان هندریکس اومده ساکر پانچ دیگه تمومه کار و باید منتظرAAA های خفن بود
نه زیاد نا امید باشید که دیگه کار دراگون ایج و مس افکت تمومه با امثال این حرکتا….
خوب در اومدن بازی به هزار و یک عوامل بستگی داره که مسئله اش طولانیه…
ولی یکی از مهمترین عوامل دلی کار کردن تیم سازنده اس و بستن چشم هاشون رو سود دهی بازی!
کاری که اخیرا لاریان کرده سره بالدورز گیت و قبلا هم امثال سی دی پراکت ها سره ویچر ۲.۳
جای خوبی رفت
امیدوارم تاثیر خوبیم رو بازی بعدیشون بزاره
سونی این بازی لامصب بده برای PC دیگه
چرا انقد سفت بازی درمیاری
سونی:مهدی لامصب برو یه فور یا فایو بگیر لامصب چقدر سفت بازی درمیاری
پس از نظر لول دیزاین دیگه خیالمون بابت بازی راحته
پ.ن فقط فاز اون یه نفری که دیس داده