بندای نامکو: کیفیت Elden Ring به موفقیت Armored Core 6: Fires of Rubicon منجر خواهد شد
مدیر عامل Bandai Namco در اروپا یعنی آرناد مولر (Arnaud Muller) گفته که موفقیت Elden Ring موقعیت بسیار خوبی برای گستردهتر کردن مخاطبین Armored Core است.
Bandai Namco که ناشر تعداد زیادی از بازیهای استودیوی FromSoftware بوده بر این باور است که موفقیت و کیفیت بالای Elden Ring به این منجر خواهد شد که افراد بیشتری بازی اکشن جدید آنها یعنی Armored Core 6: Fires of Rubicon را امتحان کنند. مدیر عامل Bandai Namco در اروپا در مصاحبهای با Gamesindustry.biz گفته که Elden Ring نام FromSoftware را به تضمینی برای کیفیت تبدیل کرده است. مولر گفت:
این موقعیتی برای ما است تا حقیقتا مخاطبین سری Armored Core را گسترش دهیم. جاهطلبی ما در حد و اندازه Elden Ring نیست، اما هدف من قطعا بسیار بزرگتر از بازیهای قبلی Armored Core است.
به لطف Elden Ring نام FromSoftware به تضمینی برای کیفیت تبدیل شده است. بازیکنان به نمره متاکریتیک بالای این بازی نگاهی خواهد انداخت و تصمیم میگیرند تا این بازی را هم امتحان کنند. این قدم رو به جلوی بزرگی برای این فرنچایز است. ما نمیتوانیم به فروش Elden Ring برسیم، اما بدون شک بازیهای پیشین Armored Core را با اختلاف رد خواهیم کرد.
Armored Core 6: Fires of Rubicon بازی بسیار کیفیتی است که به چیزی که طرفداران FromSoftware میخواهند وفادار است. ما واقعا میخواهیم در رابطه خود با FromSoftware این آیپی را فراتر ببریم. انتظار من این است که افرادی که از طریق Elden Ring با این استودیو آشنا شدهاند از این بازی لذت خواهند برد.
بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon هفته گذشته برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC عرضه شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
سلام برای دانلود موسیقی فورمت flac به سایت flacmusicfinder.com بروید لذتش ببرید مجانی ۱۶و۲۴ بیت
خیلی طبیعیه
خود بازیم با کیفیته دیگه یباره
ولی اینکه بیای بگی منتقدا بخاطر اسم فرامسافتور میترسن و به بازی نمره بالا میدن یه لول دیگه ای از حماقته
خط اخرش نمیدونم چرا یهو منو یاد یکی انداخت XD
=)
ac فوق العادس.
کلمه شاهکار برای گیم پلی بازی کمه بنظرم بی نهایت لذت بخشه.
شخصی سازی هم که عالی کار شده قبل انتشار VaatiVidya گفت که تایم زیادی تو گاراژ میگذرونید و جای اینکه خسته کننده باشه سرگرم کننده هست و واقعا همینطوره کلی آیتم برای تست کردن وجود داره
خود بازی خیلی کم نقصه و به هدفش رسیده نقدهای مردمی هم خیلی مثبته. اعتبار یه بازی ساز فقط بخش کوچیکی از مسیر موفقیت یه اثره، کار اصلی رو بازی به نحو احسن انجام داده خیلی از طرفدارای قدیمی آرمور کور این بازی رو بهترین بازی سری انتخاب کردن.
بنظرم حقش هست تو بخش موسیقی، طراحی صوتی، بهترین بازی اکشن، بهترین کارگردانی و بازی سال حداقل نامزد باشه.
ارمورد کور های قبلی خوب بودن
مخاطب خودشون داشتن
حالا چرا رو معروفیت الدن رینگ مانور میدن
چون مخاطب هاش درسته پیگیر بازی بودن ولی کم بودن و گروه کوچیکی بودن
ولی الدن اینقدر معروف شد خیلیا فقط به خاطر الدن ی راست رفتم خریدن ارمورد رو
قطعا همینطوره. خود من تا قبل اتمام الدن رینگ علاقه چندانی به بازیهای فرام سافتور نداشتم.
بازی یه چیز سلیقه ای هست ، اصلا خودش یه بحث مفصل هستش،
هر کسی برای خودش معیار ها داره که بازی خوب هست یا نیست ،
بنده معیار هام این هستش ، ولی خیلی طاقت شنیدن اینها رو ندارند ، بنده معتقد هستم فرام سافتر داره بازی برای نسل هفتم میزنه تا برای نهم ، بعد هم میگن تضمین کیفیت ، در حالتی که تمام استودیو ها بلدن همچین کاری کنن، بجای اینکه بیان روی گرافیک نسل نهم کار کنند روی محتوا کار کنن،
حتی این بازی ها باید حسابی برای اینکه روز اول سرویس محور نیست هم باید حسابی نمره کم بشه ،
ما توی سال ۲۰۲۳ هستیم که تکنولوژی حسابی پیشرفت کرده، نمیشه با معیار های ده سال پیش قضاوت کرد
“فرام سافتر داره بازی برای نسل هفتم میزنه تا برای نهم ، بعد هم میگن تضمین کیفیت ، در حالتی که تمام استودیو ها بلدن همچین کاری کنن، بجای اینکه بیان روی گرافیک نسل نهم کار کنند روی محتوا کار کنن”
هر استودیو تونست مثل فرام بازی با اون محتوا بسازه به شخصه به استقبالش میرم
دقیقا هر استودیویی باید به جای مانور اساسی روی گرافیک اول به فکر محتوا و کارگردانی هنریش باشه
قبل از استارت هر پروژه و شروع به دیزاین و کدنویسی اول باید بدونه که چه چیزی قراره توی دنیایی که میسازه جریان داشته باشه
ناخواسته به نکته خوبی اشاره کردی، الان اوضاع طوری شده که بخاطر امثال شماها مانور اصلی رو گرافیک میدن و خیلی ها از لول دیزاین و طراحی اساسی دنیای بازی و گیم پلی غافل میمونن برای همینه مثلا بازی هایی مثل Forspoken یا Atlas Fallen با یه متای زرد عرضه میشن چون چیزی جز گرافیک ندارن.
پیشرفت تکنولوژی رو میگی ولی حرفی از خلاقیت نمیزنی خدا رو شکر تو منتقد نشدی و الا احتمالا به botw یا er بخاطر گرافیک هنری و نداشتن گرافیک واقعه گرایانه متای ۷۰ ، ۶۰ میدادی :دی
دوست عزیز شما بارها این بحث رو راه انداختی همه هم با دلایل منطقی جواب دادم(که قانع نشدی ) یه بارم از من بشنو دوست عزیز هر شرکتی نمیتونم تمرکزشو بزاره رو گیم پلی و موفق بشه واقعا نمیتونه وگرنه هیچ شرکتی حاضر نیست ۶ سال پروژش طول بکشه تا اگه بگیره اگه نگیره وقتی میان تو نمایشا جای گیم پلی میان از فیزیک اب یا گل گیاه رونمایی میکنن (میگن ببین چه ابی ساختیم اون علف هارو ببین ) یعنی انقدر امید ندارن گیم پلیشون برای مخاطب گیرا باشه یا مخاطب رو جذب کنه عملا ۵۰ درصد امیدشون به گرفتن بازی اون گرافیکس همه میتونن رو گرافیک کار کنن اما فرایندش طولانیه بازی به بزرگیه الدن رینگ اگه قرار بود با گرافیک باشه جایه ۴ سال ۸ سال طول میکشید هیچکسی به فکر منو شما نیست که به عشق تو رو گرافیک کار کنن اونا نیاز دارن وگرنه بازیشون فیل میشه خود راکستارم خودشو تویه یه جهنمی که خودش ساخته انداخته همه انتظار دارن گرافیک وحشتناک بالا باشه جزئیات بیداد کنن بزرگ باشه فیزیک خیلی طبیعی باشه و… وگرنه فیله ما میگیم فروش جی تی ای خفن زیاد بود اما انقدر بود که ۸ سال اون شرکت رو تامین کنه … نه اگه میبود انقدر دنبال پورت و ریمستر بی کیفت بازی های قبلی نمیرفت گند اخرشون که رددد بود رو دیدیم همه هر شرکت یه مسیریو برا شناختوندن خودش به مخاطب پیش میبره مسیره راک استار اینه بدون در نظر گرفتن گیم پلی فقط جزئیات فرام سافتور مسیر بلعکسو پیش میره گیم پلی حرف اول حرف دوم گرافیک .گرافیک از بعد فنی درسته ضعیفه فیزیک پایین بازیو تکسچرای بی کیفیت و.. اما با بعد هنری جبران میکنه قبل انتشار الدن رینگ همه گفتن گرافیکش بدرد نمیخوره دیمن سولز کجا این کجا اما وقتی منتشر شد کسی با بعد فنی کاری نداشت چون بازی از دید هنری انقدر زیبا بود که زبونتو بند میاورد بعد بازی تو بخش گیم پلی خییلی گسترده بود هرکی از رویه فیلم بازیو ببینه فکر میکنه گیم پلیش سادس اما وقتی خودت بازیو تا ۷۰ درصد پیش ببری میفهمی چقدر اشتباه کردی صدها سلاح که هر کدو طراحی و ویژگی خودشو داشت صد ها اش اف وار صد ها جادو صدها معجون سیستم لول اپه واقعا گسترده که تاثیر زیادی به ست زره اسلحت و ویژگیایه اون اسلحه داشت حالا تصور کن اینو میخواست با گرافیک فنی بالا بده میرفت تا یه جی تی ای طول بکشه بحث فیزیکشم حتی در راستای گیم پلیه تو خیلی جاها از فیزیکش بد گفتی اما هرکی سولز باز باشه حرف منو تایید میکنه این بازیو با فیزیک پیشرفته حرکتی نمیشه بازی کرد اصلا نمیشه باس زد (چون تو بازی معمولا اصلا به خودت دقت نمیکنی چشت کلا به باسه کارکتر بخواد وول بخوره نمیدونم لیز بخوره شهیدی) اره خلاصه هرشرکتی یه مسیریو پیش میبره کسیم نمیتونه بگه کدوم خوبه کدوم بده یکی مثل شما میتونه برای یه بازیه یه شرکت ۸ سال وایسه یا بازی با گرافیک خفن لذت ببره یکیم مثل من نمیتونه برای یه بازی انقدر وایسه گرافیک واقعا براش مهم نیست (من خدا تومن پول گرافیک دادم میتونم همه بازی هارو اولترا بازی کنم اما با افت فریم ۱۰ تایی مثال جایه ۶۰ به من ۵۵ یا ۵۰ میده جاش میزارم های ۷۰ تا فیکس میگیرم لذتشم بیشتره ) کلا برام گیم پلی مهمه نه گرافیک عزیز شما میگن نسل نه نسل نه بزار یه چیزیو بگم وفتی نسل ۹ معرفی شد بزرگترین قولشون اجرایه تمامی بازی ها رویه ۶۰ فریم بود خیلیا دنبال فریمن تا گرافیک و خیلیا هستن بازی هارو رو کوالیتی بازی میکنن ادم با ادم فرق داره سعی نکن به بقیه تحمیل کنی نظرتو
این هم اعتراف مدیر بندای نامکو…
اونوقت یه عده میان شعرسرایی میکنن،😁
دوست عزیز نمیدونم شما چیی خوندی هیجا نگفته بازی بده گفته کیفیت الدن رینگ باعث ایجاد اعتماد بیشتر به این شرکت شده که به فروش بازی کمک کرده نمیدونم چی خوندی اما این بچه بازیا زشته
کلا با بکار بردن این لفظ شمام بزرگ به نظر نمیای
بعدش هم منظور بنده با بعضی کاربرا بود
حالا شما نمیدونم چرا ب خودت گرفتی
“کیفیت Elden Ring به موفقیت Armored Core 6: Fires of Rubicon منجر خواهد شد”
“خواهد” رو از جمله بالا حذف کنی هم اشتباه نکردی !
وات
این چیزی بود که من همون اول گفتم ولی یه سری فنبوی هی میخواستن انکارش کنن
دوست عزیز نمیدونم شما چیی خوندی هیجا نگفته بازی بده گفته کیفیت الدن رینگ باعث ایجاد اعتماد بیشتر به این شرکت شده که به فروش بازی کمک کرده نمیدونم چی خوندی اما این بچه بازیا زشته شما گفتی برا خود فرامسافتور محبوب شد مگه کسی غیر اینو گفت همه گفتن فرامسافتور باخت نمیده راستم بود بازی بسیار قوی بود و جواب هایپشم داد مخاطبو راضی کرد
کجای گفتم بازیه بدیه ؟
گفتم دلیل این همه موفقیت هاش و متای بالا و فروش قطعا سری سولز و موفقیت های الان FromSoftware بوده
حرف اصلی من این بود ولی یه عده هی سعی داشتن انکارش کنن
منم نه هیتر FromSoftware هستم و نه این بازی صرفا میگم موفقیت Elden Ring و سری سولز رو پروموت شدن این بازی تاثیر گذار بوده
جالبه علاوه بر حرفهای بقیه حرف خودتم عوض میکنی تا جایی که من یادمه گفته بودی دلیل این متاش موفقیت الدنه وگرنه فروش که بدیهی بود به خاطر الدن بالا میره
حرفمو عوض کردم ؟ 😂
من بالا تو جواب به کاربر بالایی دقیقا نوشتم متا و چیزای دیگه بعد میگی حرفتو عوض کردی ؟ 😂
دفعه بعد اول کامنتارو کامل بخون بعد بیا بگو حرفتو عوض کردی
مثل همیشه حتی توانایی فهم ساده ترین جملاتم نداری .اشکال نداره جوری سادش میکنم که حتی تو هم بفهمیش . تو کامنت اولت گفتی چیزی بود که منم گفته بودم و منم گفتم تا جایی که یادمه گفته بودی دلیل متاش موفقیت الدنه (الان چک کردم و جملت دقیقا اینه که یکی دلایل متای ارمورد کور موفقیت الدنه ) و به طور واضحی من جمله رو قبل از جوابت به Avalon گفتم ( توصیه میکنم مبحث ساعتها رو تو کتاب ابتداییت مرور کنی اگه رسیدی بهشون ) هر چند کلیت این که حرفتو که عوضش کردی و تو کامنت قبلیت فقط متا رو گفته بودی و عوض نمیکنه .امیدوارم دوباره حرفهای نامربوط به هم نبافی و سعی نکنی به هر قیمتی کاری کنی که تو توهم خودت پیروز بحث شده باشی اینجا میدان جنگ نیست محل تبادل اطلاعاته اگه کسی اشتباه کرده اعدامش نمیکنن اگه اعتراف کنه بهش
خب ابله !
کامنت من کلی بود منظورم فقط متا نبود که !
این تویی توهم برمیداری فکر میکنی چون یه نفر فلان حرف رو زده فقط منظورش یه چیز بوده !
مهم نیست کلی و غیر کلی نداره من نگفتم چرا فقط گفتی متا .گفتم چرا اصن متا رو گفتی .الان یعنی حرفت اینه که من گفتم متا ( که یه چیز کاملا غلطه ) و منظورم متا و فروش بود .منطقیه .در کل بحث کردن با آدمی مثل تو بیفایدست تعجبی نداره منفور ترین کاربر سایتی .امیدوارم کلا حرفات فقط واسه ترول باشه و تو واقعیت اینقدر بیچاره نباشی.
الدن رینگ عالیه الان دارم میرم خیلی خوبه
قطعا بخشی از فروشش و… بخاطر کارنامه فرام تحت تاثیر قرار میگیره
یه چیز خیلی قابل حدس بود.
مشکل از اونجایی شروع میشه که یه سری از سلاطین میگن منتقدین یه بخشی از نمره رو بخاطر الدن رینگ بهش دادن
دقیقا درست هست که همه افراد بالاخص منتقدین تحت تاثیر بازیهای قبلی یک استودیو قرار میگیرن . مثلا همه epic را به نام gears و یا id software را به doom و … می شناسن و انتظارات را بر اساس بازی های قبلی تا حدود زیادی تنظیم می کنن .
استودیوی from software یک استودیو بازی ساز برای سلیقه های خاص هست . و همه گیمرها را شامل نمیشه ولی اون جامعه هدفش عاشقش هستن و دوستش دارن .
ولی دیگران من جمله خود من به غیر از طراحی هنری بازیهاش از چیز دیگه خوشم نمیاد .
چون برای من به عنوان یک گیمر تقریبا ۴۰ ساله گرافیک (هنری و فنی)به شدت مهم هست .