مقایسه Armored Core VI روی PS5 و Xbox Series X|S؛ کدام پلتفرم بهتر است؟
هم اکنون جدیدترین ساخته From Software، یعنی بازی Armored Core VI، در دسترس کاربران پلتفرمهای مختلف قرار دارد و در همین راستا، به مقایسه عملکرد اجرایی بازی روی این پلتفرمها خواهیم پرداخت.
ششمین عنوان سری Armored Core به تازگی روانه بازار شده و توانسته رکوردشکنیهای متعددی را در میان بازیهای این فرنچایز برجای بگذارد. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که Armored Core VI روی چه پلتفرمهایی بهتر و بهینهتر اجرا میشود. در پاسخ به این سوال، کانال یوتیوب ElAnalistaDeBits ویدیو کاملی از مقایسه عملکرد اجرایی این بازی روی کنسولهای نسل نهم و رایانههای شخصی منتشر کرده است. ویدیوی مذکور، در ادامه این متن قابل مشاهده است:
در ادامه، به بررسی دقیقتر جزئیات این مقایسه خواهیم پرداخت.
رزولوشن و جزئیات تصویر
بازی روی کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس در حالت Quality Mode، با رزولوشن 4K (2160p) اجرا میشود. ایکس باکس سری اس هم در این حالت، بازی را با رزولوشن 1440p اجرا میکند. در حالت Performance Mode، رزولوشن تمام کنسولهای نسل نهم همان رزولوشن سابق خواهد بود؛ با این تفاوت که اینبار، بازی از «رزولوشن پویا» برای افزایش نرخ فریم اجرایی استفاده میکند.
پلتفرم مورد نظر | Quality Mode | Performance Mode |
PlayStation 5 | 4K / 40fps | 4K (Dynamic) / 60fps |
Xbox Series X | 4K / 40fps | 4K (Dynamic) / 60fps |
Xbox Series S | 1440p / 40fps | 1440p (Dynamic) / 60fps |
کیفیت بافتها و سایهها
در مقایسه کیفیت بافتها در کنسولهای نسل نهم، تفاوت جالب توجهی به چشم نمیخورد. هرچند، به نظر میرسد که بافتهای نسخه PC در مقایسه با کنسولهای نسل نهم، از کیفیت کمتری برخوردار است! مشخص نیست که علت این موضوع از کجا نشأت گرفته اما ممکن است طی بهروزرسانیهای آینده بازی روی رایانههای شخصی، برطرف شود. در بحث سایهها، جزئیات سایههای نسخه ایکس باکس سری اس، کمتر از سایر پلتفرمها است و میتوان گفت که بزرگترین تفاوت مشهود در جزئیات بصری این نسخه و نسخههای دیگر قلمداد میشود.
نرخ فریم و اجرای روان بازی
نرخ فریم اجرایی Armored Core VI روی کنسولهای نسل نهم بی نقص نیست؛ اما کاملاً قابل قبول است. در حالت Quality Mode، سازندگان تصمیم گرفتهاند تا بجای نرخ فریم 30fps، بازی را با هدفگذاری نرخ فریم 40fps روی کنسولهای نسل نهم اجرا کنند. نتیجه؟ کنسولها میتوانند پایداری نرخ فریم را در بازهی ۳۵ تا ۴۰ فریم بر ثانیه حفظ کرده و همچنان خروجی تصویر باکیفیتی را ارائه دهند. در حالت Performance Mode، کنسولها با هدف نرخ فریم 60fps به اجرای بازی میپردازند و در رسیدن به این هدف، تا حدودی موفق ظاهر میشوند.
به طور کلی، میتوان گفت که عملکرد پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس در این زمینه، بسیار نزدیک به هم است (با برتری جزئی ایکس باکس سری ایکس). ایکس باکس سری اس هم پشت سر این دو کنسول، در مقام سوم قرار دارد و میانگین نرخ فریم اجرایی آن، حدود ۴-۵ فریم بر ثانیه کمتر از این مقدار در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس است.
نتیجهگیری
آخرین ساخته فرام سافتور (From Software) به عنوان یک بازی میاننسلی، به خوبی از قدرت و تواناییهای کنسولهای نسل نهم بهره برده و هدفگذاری ۴۰ فریم بر ثانیه در حالت Quality Mode بازی، تصمیم خلاقانهای به شمار میرود. هرچند نرخ فریم اجرایی بازی روی این کنسولها به طور کامل روی نرخ فریم هدف قفل نشده، اما همچنان تجربه پایدار و راضیکنندهای را به کاربران ارائه میدهد. کیفیت تصویر روی این کنسولها، تا حد زیادی نزدیک به هم است و از این حیث، تفاوتهای انگشتشماری به چشم میخورند تا دارندگان هرکدام از این پلتفرمها، تجربه مشابهی را از بازی کسب کنند.
در حال حاضر، بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon در دسترس دارندگان کنسولهای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
الان فن بوی ها شیپور جنگ را به صدا در میارن به جون هم دیگه میفتن اینجا
اینجا هست که خیلی از اکانت ها بن میشن 😲😂
حملهههه !!
یعنی حال ادمو بد میکنن ی مدت خیلی طولانی گیمفا رو بخاطراین فن بوی ها باز نکردم کاری میکنن از ی بازی شاهکار ک حس بد بگیری
نتیجه: بازی را با vrr روشن بازی کنید.
سوال: اصلا خوده وجوده ۴۰ فریم بر ثانیه باعث پارگی تصویر نمیشه روو تلویزیون های 60hz؟؟
@اپوزوسیون گیمفا
سلام نه نرخ فریم ریت بازی با نرخ بروزرسانی تصویر متفاوته
پاسخم به haj hossein رو زیر کامنت اصلیم بخون بخون ویتو جان توضیح دادم کامل ماجرا چیه و چرا چهل فریم بر ثانیه رو دولوپر ها انتخاب نمیکنن و چگونه باعث پارگی تصویر و پایین اومدن کیفیت گیمینگ میشه
@اپوزوسیون گیمفا
خوندم رفیق واسه تکنولوژی وی سینز موافقم که باعث تنظیم به روز رسانی تصویر مانیتور با بازی میشه ولی واسه پی بردن به تفاوت فریم ریت و به روز رسانی تصویر باید دوتا تکنولوژی بشناسیم اول
نرخ به روز رسانی تصویر چیست؟
منظور از نرخ تازه سازی تصویر تعداد دفعاتی است که در هر ثانیه، محتویات یک صفحه نمایش بهروزرسانی میشود. واحد اندازهگیری آن هرتز است. به عنوان نمونه، مانیتور دارای نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز به معنی بهروزرسانی ۶۰ مرتبهای تصویر نمایش داده شده روی آن در ثانیه است. هر چه عدد مربوط به این فاکتور بالاتر باشد، اطلاعات بیشتری در یک واحد زمانی مشخص به شما خواهد رسید. نتیجه، تماشای روانتر تحرکات و جابهجاییها خواهد بود. این موضوع بیش از همه برای گیمرها دارای اهمیت است.
حالا نرخ فریم ریت چیست؟
FPS یا ترجمه آن، فریم بر ثانیه، مخففشده کلمات “Frames-Per-Second” است و به معنی این است که کارت گرافیک در یک ثانیه توانایی رندر چهمقدار فریم را داراست و چهمقدار فریم میتواند توسط نمایشگر یا صفحهنمایش در یک ثانیه نمایش داده شود. اولی به قدرت پردازش کارت گرافیک بستگی دارد ولی دومی کاملاً وابسته به Refresh Rate یا نرخ تازهسازی صفحهنمایش است. اگر نرخ فریم کارت گرافیک با نرخ تازهسازی نمایشگر یکی نباشد، در این هنگام پارکی تصاویر یا Screen tearing اتفاق میافتد که برای گیمرها آزاردهنده است.
همانطور که گفتم با همسان سازی فریم ریت و نرخ به روز رسانی یا تازه سازی تصویر موافقم ولی در مورد اینکه اگه نمایشگر 60hz باشه و بازی با 40fps اجرا بشه و موجب بروز مشکل بشه مخالفم چون ما باید سقف تازه سازی نمایشگر در نظر بگیریم به عنوان مثال شما اگه به نمایشگر ۱۲۰هرتز هم داشته باشی و بازیکن با سی فریم اجرا شده هیچ مشکلی نداره و میتونی از بازی لذت ببری ولی اگه کارت گرافیکت بتونه به بازی ۱۲۰ فریم اجرا کنه ولی نرخ به روز رسانی تصویر نمایشگر ۶۰ هرتز باشه دیگه اون ۱۲۰ فریم فایده ای ندارد و مثل این میمونه که بخوای دو لیتر آب بریزی تو بطری ۱ لیتری پس سقف در نظر می گیریم مثلا بخوای ps5 وصل کنی به تلویزیون Hd اجرا نمیشه؟ چرا میشه خوب هم میشه ولی دیگه کیفیت ۴k نمیبینی چون سقف نمایشگر کیفیت تصویر hd با این که ps5 کیفیت ۴k هدفشه
وای ویتووو؟؟ الان از کامنت قبلی من چجوری نتیجه گرفتی که باید مفاهیم شدیدا پایه ایی چون نرخ فریم و نرخ نوسازی رو توضیح بدی؟؟؟؟ اصلا نگرفتی چی شد، تاحالا واست سوال نشده بوده که چرا بازی رچت ان کلنک موده چهل فریمش فقط برای تی وی های ۱۲۰hz قابل استفاده ست؟ چرا اینسامنیاک اجازه نمیده رو تلویزیون ۶۰hz از موده چهل فریم استفاده کنید؟ شاید من بد توضیح دادم، متن انگلیسی میزارم شاید متن اورجینال فهمش بهتر باشه، به تحلیل دیجیتال فاوندری از بازی رچت ان کلنک هم میتونید مراجعه کنید که اونجا توضیح میده که چرا موده چهل فریم رچت ان کلنک رو tv های ۶۰hz قابل استفاده نیست، این متن زبان اصلیه اگر باز سوالی بود در خدمتم 👇👇
A TV’s hertz basically says how often it refreshes per second. (Most) screens can’t adapt how often it can refresh. So a 60hz screen refreshes 60 times per second (every 16.66 milliseconds), a 120hz screen refreshes 120 times per second (8.33 milliseconds).
Now, if you want to push out a 60fps image, that’s great! It just matches perfectly with a 60hz screen, one refresh of the tv, for one refresh of the inputframe. If you push a 60fps feed to a 120hz screen, every two refreshes of the screen you’ll display the one refresh of the inputframe.
Now, say you want to output a 40fps image to your screen, you encounter a problem with your 60hz screen: you can’t have balanced frametimes. The first time your screen refreshes, it receives a frame from your console. The second time your screen refreshes, 16.66 milliseconds later, there’s no new frame! It takes 25 milliseconds for a new 40fps frame to appear. So the second frame of your game only appears in the third frame of your screen, at 33.33 milliseconds. At the fourth frame of your screen, at 49 and some milliseconds, the third frame of the console isn’t ready yet, that only appears at 50 milliseconds! So once again it gets delayed to the next screenframe. But now the screen and console frames caught up for the next timing, so you get a new input frame for the next screen frame immediately! And the next ones don’t match, AGAIN! This goes on and on, with very inconsistent results and mismatches and bad looking graphics.
Now think about the same exercise, but 40fps on 120hz. One device outputs a signal every 25 milliseconds, the other displays a signal every 8.33 milliseconds. 25 divided by 3 is…. 8.33! So every third screenrefresh matches perfectly with a new frame being output by the console! Perfect timings, smooth looking results.
So the most important thing is: 120 can be divided by 40 properly, 60 can’t be divided by 40
متن انگلیسی کمکی کرد به اینکه منظور رو متوجه بشید؟؟
@اپوزوسیون گیمفا
سلام خواندنش و خلاصش در پاراگراف آخر که گفته بود برای فریم ۴۰ نمایشگر ۱۲۰ هرتز لازمه تا بهترین خروجی بگیری.
من خودم نمایشگرم ۱۲۰ هرتز هست ولی باز هم برای هماهنگ کردن فریم با نرخ بروزرسانی باید v.s آن کنم و متوجه حرف شما و کامنتت هم شدم واسه همین لایکش کردم ولی واقعا باعث پاره شدن تصویر که شما اشاره کردی نمیشه شاید در حد چند صدم ثانیه تفاوت و تاخیر بشه که اگه خیلی دقت داشته باشی متوجه میشی
چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا 😐
خب پس از دیسلایک های کامنتم مشخصه اکثرا و منجمله شما نمیدونید ماجرا چیه. ببین یه تلویزیون 60hz درواقع ۶۰ باز بار بر هر ثانیه تصویرش نوسازی میشه، اگر بازی شصت فریم باشه که عالیه و در هر بار که تصویر نوسازی میشه یک فریم هم نمایش داده میشه، حالا اگر بازی سی فریم باشه بازم مشکل خاصی نیست و در هر دو باری که تصویر نوسازی میشه یک فریم نمایش داده میشه، یعنی تصویر دوبار نوسازی میشه اما هر دوبار یک فریم نمایش داده میشه، به عبارتی هر دوبار نوسازی میشه یک فریم، حالا تصور کن بازی چهل فریمه، الان چه اتفاقی میوفته؟ باید در هر یک نیم بار نوسازی یک فریم نمایش داده بشه، گرفتی چی شد؟ یعنی تصویر یکبار نو میشه و یک فریم رو نمایش میده، دفعه بعدی که نو میشه هنوز همون فریم قبلیه اما قبل از اینکه تصویر بخواد دوباره نو بشه نوبت به نمایش فریم بعدی میرسه، برای نمایش فریم جدید اما نیاز به نو شدنه تصویره، پس فریم جدید مجبوره حدود پانصد میلی ثانیه صبر کنه تا نرخ نوسازی بعدی نمایشش بده، یعنی هر یک و نیم بار نوسازی تصویر میشه یک فریم و پانصد میلی ثانیه تا نوسازی بعدی که بخواد فریم بعدی رو نشون بده مونده و این ماجرا باعث پارگی تصویر میشه، فکر کردی چرا بازی ایی که نمیتونن رو شصت فریم لاکش کنن رو یهو میارن روو سی فریم، و چهل و پنجاه فریم اصلا جزو گزینه ها نیست؟؟ دلیلش همینه چون باعث پارگی تصویر میشه، حالا اگر vrr روشن باشه چی میشه؟؟ نرخ نوسازی تصویر با نرخ فریم ریت هماهنگ میشه، یعنی وقتی فریم روی چهله، نرخ نوسازی تلویزیون هم میاد رو چهل و همیشه با هر نرخ نوسازی یک فریم هم نمایش داده میشه که ایده ال ترین حالته.
سوالی بود در خدمتم
اصلا جای خالی یه مقاله که این قابلیت ها رو توضیح بده کمه، توی تنظیمات بعضی بازی ها توضیح میدن که هر کدوم چیکار میکنه، من که خودم اسماشونو قاطی میکنم
یسر برو توو اینستاگرام bloody blade همه ش رو توضیح داده توو پست هاش و هایلایت های پیجش، از vrr بگیر تا sfs و mesh shading و و و و همه و همه
از دیسلایک هات معموله خودت یا بلد نیستی یا حواست نیست داری اشتباه میکنی😐
سلام من بعد از دیدن کامنت شما تو سایت عضو شدم چندتا سوال ازتون داشتم ما یه تلوزیون الجی با نرخ نو سازی ۵۰ هرتز داریم(طبق چیزی که خود الجی گفته)
اما زمان اجرای بازی با پی سی روی تلوزیون فریم رو ۶۰ قفل میشه این چطور امکان پذیره ،گاهی اوقات فریم بازی ها تو کنسول ها ۲۵ فریم یا پایین تر هم میشه اما بریدگی ایجاد نمیشه (یا مثلا بازی که ۶۰ فریم داره اجرا میشه تا ۴۰ فریم پایین میاد هم همینطور) ،من تو کامپیوتر گاهی اوقات کاستوم رزولیشن و فریم میسازم مثلا 35hzو ۱۰۸۰×۱۹۲۰ اما زمان بازی هیچ بریدگی تصویری ایجاد نمیشه( البته زمانی کهvsync روشنه )
سلام، روزت بخیر عزیز، تلویزیون هایی که با لیبل 50hz به فروش میرسن ماجرا دارن. در اروپا شبکه هاشون روی ۲۵ فریم نمایش داده میشن و در آمریکا ۳۰ فریم اند. حالا tv هایی که برای اروپا ساخته میشن لیبل ۵۰hz میخورن، این تی وی ها وقتی که فیلمی با فریم ۲۵ براشون پخش بشه رفرش ریت تلویزیون رو روی ۵۰ نگه میدارن و اگر فیلم سی فریم باشه رفرش ریت میاد رو ۶۰، پس درواقع تلویزیون هایی که ۵۰hz لیبل میخورن همون شصت هرتز اند اما توانایی دارن تا تبدیل به پنجاه هرتز هم بشن که در فیلم های ۲۵ فریمی پارگی و مشکل ایجاد نشه.
نکته بعدی اینکه وقتی وی سینک روشن باشه دیگه هیچکدوم از این حرفها اهمیتی نداره، اون ماجرای بخش پذیری رفرش ریت به فریم ریت فقط برای زمانیه که ویسینک نداشته باشیم، vrr که روشن باشه دیگه در هر ثانیه رفرش ریت تلویزیون عینا با فریم ریت منطبق میشه، یعنی اگر در یک ثانیه فریم میاد روی ۳۷، رفرش ریت هم توو اون ثانیه روی سی و هفته، وی سینک دائما داره رفرش ریت رو با فریم ریت هماهنگ میکنه، ایده آل ترین حالت روشن بودنه وی سینکه، احتمالشم هست که برای بازی های نسل نهمی یه مود بزارن به اسم vrr mode که فریم ریت آنلاک باشه و هرجا کنسول زورش میرسه فریم رو ببره بالاتر و وی سینک هم که باعث میشه این افت و خیز فریم مشکلی ایجاد نکنه.
والا از دیسلایک خیلی چیزا مشخص نیست ،
همونطور که از لایک خیلی چیزا مشخص نیست ،
برای تشخیص اشتباه بودن و درست بودن یک مطلب باید نظر مخالف اون رو بخونی و بعد قضاوت کنی ، شما نظری در مخالفت نظر ایشون اگر دیدی و فهمیدی که اون دیگری درست میگه ،یعنی ایشون اشتباه میکنه ،در صورت خلافش ،دیسلایک دادن بی معنی ترین چیزه … 🤔
اگه کنسول های نسل ۹ مخصوصا سریز اس بتونن تا آخر نسل یه همچین کیفیتی رو با این دو حالت یا مود ارائه بدن فکر نمی کنم کسی دیگه ناراضی باشه !
با FSR 3 بهترم میشه
اگه سازنده ها ازش در بازی ها درست استفاده کنن
نمی دونم تو چرا وایب معلم پرورشی بهم میدی
😂
درود دوستان از تریگر اداپتیو و هپتیک فید بک رو کنترل ps5پشتیبانی داره؟( اگه کسی رو ps5بازی کرده جواب بده)
سپاس از پاسخگوییتون
الدن رینگو گزاشتم کنار خیلی سخت بود
اسون ترین گیم فرام سافتور
دوباره برگشتم ادامه دادم ایندفعه خیلی حال کردم نمیدونم چرا
برای بیکار ها خیلی خوبه چون میرن بیست ساعت فارم میکنن بعد میرن سراغ باس برای کسایی مثل من که یه سره میریم سر اصل مطلب جالب نبود
حالا وایسا یچیزی بگم
من یه مشکل شخصی برام پیش اومده بود و خیلی هم باید برای حل شدنش صبر میکردم و اگر غیر این بود بد تموم میشد…بعدش یه دوستم پیشنهاد داد اگه میخوای صبر و تحملت زیاد بشه برو الدن رینگ بازی کن و چندتا چیز هم یاد داد
صبور نشدم که هیچ، بدتر عصبی شدم🤣 حالا الان یکم صبورم کرد (یکم)
اگه میخوای صبرت زیاد شه دارک سولز بازی کن.
چون اگه سر یه باس بمونی حتما باید راه زدنشو پیدا کنی و دنبال نقطه ضعف بگردی . مثل الدن رینگ نیست بری دو ساعت فارم کنی کل مپو بعد برگردی باسو بزنی
خیلی خوبه که
مرسی که گفتی
من برگشتم الان دارم میرم خیلی باحال شد ایندفعه کلی دارم فارم میکنم
الدن رینگ سخت نیست تو ساده ای
۱۲ سالشه
خیلی هم باهوشه و سخت کوش
سر هر کدوم از دشمنای معمولی هف هش بار مردم سپر دار چهل پنجاه بارمردم 😂 گزاشتم کنار. بعد گفتم نه بزار یه دور دیگه سعی کنم اینبار شد الان دارم با یه باس فایت میجنگم یه باس فایت تو یه غار اسمشو نمیدونم
سید برو یوتوب یسری تکنیکا داره اونارو بفهمی دیگه بازی میاد دستت
از فردا میخوام شروع کنم تو یوتیوب آموزش الدن ببینم
🗿عَخِییی
جاهای سخت رو کو آپ بزن
اینم خوبه ولی پلیر خوبی باشه بهش اطلاعات بده نه فقط خودش یه تنه بره باس هارو براش بکشه
ولی میمیک +۱۰
و بلک نایف تیچ اینارو پیدا کنه تقریبا بازی راحت میشه
کلاسش هم باید درست و اصولی آپگرید کرده باشه
آیتم و تلیسمن ها و سلاح های خوب واسه هر باسیو کشف کنه و گیر بیاره مخصوصا از طریق دانجن های و کتکوب ها و NPC های مهم بازی و انجام ماموریت هاشون مخصوصا رانی که ماموریت طولانی و مفصلی داره
پ.ن :البته اواسط بازی تقریبا با مصرف larval tear میتونه پیش رنالا سبک بازی خودشو تغییر بده
کسی نیس باش برم
گذاشتن درسته نه گزاشتن
موالم عدبیاط
معلم فارسی خوبی میشی
حالا خوبه sekiro یا dark souls 2 پلی ندادی اونوقت کلا گیم رو میزاشتی کنار 😁
برگشتم ادامه دادم ):الان دارم با یه باس فایت میجنگم
بر عکس سری سولز و الدن تو این بازی بیلد تانک اصلا جوابگو نیست و بیشتر عین یه کیسه بوکس از در و دیوار موشک می خوری. من تمام بازی های سولز با بیلد تانک می رفتم 🙁
چون نوبی سید.
من تو سولز یک اصلا سپرو گذاشتم کنار سلاحو دو دستی میگرفتم میرفتم سراغ باس ها
سید بیلد تانک که سخت تره همه ضربه هارو می خوری و چابکی نداری دیگه اینو جایی نگی. البته ست های آرمور سنگین سری سولز خیلی خوشگل و باابهتن دوست داشتم کاراکترم بقولی badass باشه.
مقایسه بیلد ac 6 با یک بازی سولز بورن منطقی نیست 😐🧐
آره درست میگی ولی ردپای سولز هم تو شخصی سازی و باس محور شدن بازی کامل معلومه.
کاملا درسته میفرمایید
این هم بگم تو این بازی نمیشه با یه بیلد ثابت ادامه بدی شاید یجا تجهیزات سنگین بدردت بخوره و جای دیگه نیازه که سبک و سرعتی باشی از همینش خوشم میاد که بازی رو از یکنواختی بودن خارج میکنه
متاسفانه بعضی از سلاح ها یخورده زیادی op هستن و باس فایت ها رو راحت میکنن
به این میگین استفاده خوب از قدرت نسل نهم ؟
عملا در هیچ پلتفرمی و در هیچ حالت اجرایی ای نرخ فریم ثابت نمیده – دومین دستاورد فنی فرامسافتور پس از الدن رینگ!
بازیش خیلی عالی هیجان بالا دمشون گرم دنبال گرافیک بالا نباشید دنبال سرگرمی زیاد و لذت در این بازی باشید
بهینه سازی خوبیه
فوقالعادس مقایسه های این کانال
رو لب تاب با gtx1650 و i7 gen9 و ۱۶ گیگ رم رو تنظیمات high با رزولوشن fhd دارم پلی میدم و کاملا بازی خوب اجرا میشه فریم از ۴۲ کمتر نمیاد. که برای من کاملا راضی کننده هست. اگه fsr3 بیاد برای افرادی که کارت گرافیک های قدیمی مثله خود من دارن خیلی خوب میشه چون میتونن از بازی ها فریم بیشتری بگیرن
از مدیران سایت درخواست میکنم که این وضعیت سرور های سایت رو درست کنند
ویدیو ها کلا مثل سی دی خش دار اجرا میشه
واسه من رو افکت های آتش و انفجار تا حدودی fps کم میکنه ولی در کل خوبه بد نیست
فراخوان:
جعبه فن ها و ایستگاه فن ها..جنگ را آغاز کنید !