گیمپلی ۱۷ دقیقهای از ابتدای بازی Mortal Kombat 1 را مشاهده کنید
IGN در کانال یوتیوب خود، ۱۷ دقیقۀ ابتدایی از گیمپلی بازی Mortal Kombat 1 را به اشتراک گذاشته است که مطمئناً برای طرفداران جذاب خواهد بود.
شما در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده میکنید:
بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای PC، PS5، Xbox Series X/S و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
۱۷ دقیقه اسپویل نمیخوام شم
بسی جنگیو زیباست.
بازی خداست فقط حجم گیم خیلی خیلی بالاست ،همین الان مورتال ۱۱ حدود ۱۵۶ گیگ رو گیم پس چخبره استارفیلد ۱۲۵ گیگ با اون حجم از امکانات و بزرگی یک حرکتی باید در این زمینه زده بشه و تغییراتی تو مقدار حجم یک گیم صورت بگیره
داش فکر کنم باگ داری
من مورتال ۱۱ رو دانلود کردم از گیم پس دی ال سی رو هم دارم کلا ۶۰ گیگه
دا بخدا راست میگم همین فورزا ۵ مجبور شدم ۱۳۶ گیگ دانلود کنم همه بهم میگن باگه ولی راهی نداره
داش آخه فورزا ۵ واقعا ۱۳۶ گیگه حجمش
ولی هر از گاهی اگر اینترنت ضعیفی داشته باشی مارکت میاد حجم یه بازی دیگه رو مینویسه
من یه بار روبلاکس رو دیدم حجم کالاف رو برام نوشته بود(۱۷۲.۶) در حالی که بازی کلا ۳۰۰ مگه
دانلود کنی درست میشه
برای من Fc24 هم نوشته ۳۵۰ مگ در حالی که مطمئنم حجمش این نخواهد بود
۱۵۶ گیگ کجا بود مرد حسابی یبار دیگه چک کن
کیفیت کات سین ها واقعا چشم نواز و دلچسبه
باید اعتراف کرد که توی بازی های فایتینگ مورتال در روایت و داستان با اختلاف فاحشی حرف اول رو میزنه
انگار داری سریال نگاه میکنی
سریال هندی از شدت بی منطق بودن و باگ داستانی
عالی بود، ممنون بابت انتشار این ویدئوی دوست داشتنی… معرفی هر ۳ نینجا بنظرم خیلی عالی کار شد و برای شروع ماجرا ستون محکمی برای شخصیت پردازی پایهریزی شده. Shang Tsung هم خیلی خوب بود فقط اینکه سر و کله Kronika دوباره پیدا شد یکم از جالبی ماجرا کم میکنه. ولی عجب Kung Lao خوبی داشت. احساس میکنم گرافیک بازی نسبت به تریلرهای ابتدایی خیلی بالاتر رفته و جای امیدواری خوبی داره…
____________________
Street Fighter 6
Mortal Kombat 1
Tekken 8
رفیق دقت کردی تو تریلر دیشب موقع حرکت fatal blow سینـدل اونجا که موتارو استارت کارو زد اولش کونگلائو کلاه داشت ولی یهو تو سکانس بعدی بدون هیچ برخوردی قبل اینکه موتارو پرتش کنه هوا کلاهی رو سرش نبود😁😁
داش مورتال ۱۱ هم همین بود
یهویی کلاه و نقاب کاراکترا توی فیتالیتی و fatal blow غیب میشد😂
جالب بود رفیق، دقت نکرده بودم… کلا تو عنوان قبلی هم این قضیه وجود داشت که زمان اجرای Fatal Blows و Fatality خیلی خودجوش کلاه و ماسک عزیزان برداشته میشد!
__________________
Street Fighter 6
Mortal Kombat 1
Tekken 8
آره ، گفتم شاید توی این سری همچین باگی نباشه ولی زهی خیال باطل😁
راستی کیت دوم اسموک رو دیدی؟ لباسو ماسکش سفید شده ، موهاشم ک سفید بود اصن یه ست قشنگی از آب درومده ، بنظرم قشنگ ترین گیم پلی هم برای خودشه
خیلی برا اسموک هایپم…🔥🔥🔥
نه متاسفانه اسموک با لباس سفید رو ندیدم ولی کاملا با شما موافقم که گیم پلی “اسموک” و “رپتایل” عالی هستند. امشب هم که سه تا گیم پلی دیگه منتشر شد و واقعا به “سیندل” و “رین” امیدوار شدم. افکت آب و بارون رین فوق العاده است و پورتالهای که وارد بازی میکنه دیوانه کننده است. از اون طرف همه ملکه چه حرکتهایی میزد! اولین مبارزی هست که میتونه مبارزان “بزن در رو” رو کنترل کنه و بهشون آسیب بزنه و حتی مبارز “بزن در رو” مقابل رو بیاره برای خودش!
این حجم بالای حرکات و فنون متفاوت و خاصی که برای مبارزان این شماره طراحی شده حقیقتا امیدوارم کرد و این حجم اصلا با عنوان و عناوین قبلی قابل مقایسه نیست…
__________________
Street Fighter 6
Mortal Kombat 1
Tekken 8
حتما طی همین روزا میبینیش رفیق ،
یه سرچم بزنی تو اینستا برات میاره اسکین سفید اسموک رو
((قطعا این نسخه خیلی براش زحمت کشیده شده و مطمئنم میترکونه))
در رابطه با کمبت کست دیشب ک دقیقا همینطوره ک فرمایش کردی
واقعا همشون خوب بودن و سیندل این ویژگی خاص رو داره کامئوها رو کنترل کنه
اما از “رین” بیشتر خوشم اومد عالی بود👌
شائو هم فنون قشنگی داره ک حسابی دمیج میگیره از حریف و نوار سلامتیشو نابود میکنه
اما اگ کامل دیده باشی، آخرش مبارزه شائو با باراکا رو نشون دادن🤤
“باراکا” عالی بود کمبوهاش
از اوناس ک خوب باب دستِ
ینی بعد اسموک برای باراکا هایپ شدم
با سیندل نمیشه حریفو خفه کنی ولی باراکا از اوناس ک نفس حریفو میگیره🔥🔥
موافقم ۱۰۰ در ۱۰۰
سیندل که فراتر از اون چیزی بود که فکر میکردم
رِین رو که بهش امید داشتم و امیدم بهش بیشتر شد
شائو رو نمیدونم! هنوز جاشو اونجوری که باید تو دلم باز نکرده! (امیدوارم که باز کنه)
اما رفیق در مورد باراکا شدیدا موافقم، اصلا اون افکت تیغههاش عالیه، فکر کنم بعد از رپتایل بشه در مورد باراکا هم گفت که تو MK1 با بهترین نسخههای این دو مبارز طرفیم.
در مورد “بزن در رو”ها هم امید زیادی به گورو و موتارو داشتم که اینبار نشون دادند که عجب استرایکر داریم! وسط بازی میاد از پشت دستبند میزنه به حریف میره (اون ایده چراغ و آژیر پلیس هم فوق العاده است).
تا اینجا فکر میکردم انتخاب اولم برای “بزن در رو”ی همراه “گورو” و “موتارو” باشه، اما الانه انتخاب اولم “استرایکر” و “سکتور” و “جکس” هستند.
__________________
Street Fighter 6
Mortal Kombat 1
Tekken 8
من که عمرا ببینم. به هیچ وجه نبیند فن های مورتال.
ویدیو رو که نمیبینم
یکی از اصلیترین لحظات هر گیمی ، اوپنینگ بازیها هستش
اونم بازی که خیلی منتظرش باشی
این چه سیاست مسخرهای هستش که باب شده
یعنی میگی باید از وسطش بزارن ؟🤔
اون زنه کرونیکا بود
والا شروع و پایان خیلی مهمه
به نظرم باید ی تیکه بدون کات از نیمه اول بازی بزارن
خب علی پاور تو میتونی راحت نبینی اینکه حرس خوردن نداره.
منطق استودیو ندررلم:سه جنگجوی آموزش دیده از یه کشاورز شکست میخورن اونم پشته سرهم
الان کنگ لاو با رایدن برادر کردن ؟😐 قشنگ ادبون داره همه تلاشش میکنه که تا میتونه رایدن رو خراب کنه تو کامبت
آخه کرونیکا اونجا چیکار میکنه؟
مزخرف ترین شخصیت مورتال کمبت با اختلاف فراوان
من خیلی کرونیکا رو دوست داشتم هیچ وقت نفهمیدم چرا بقیه از کرونیکا بدشون میاد
خیلی پتانسیل داره واقعا امیدوارم توی این نسخه از نهایت پتانسیلش استفاده کنن
هرچند بازهم میگم داستان جدید شروع جالبی نداشت از نظرم. به هیچ عنوان منطقی نبود کتک خوردن لین کویی از کونگ لائو علی الخصوص بی هان استاد بزرگ
خیلی خفنه
ندیدم🗿
زیبا بود
من ویدیو رو دیدم گرافیک خوبی داشت ولی جذابیت شخصیت های نسخه ۱۱ رو نداشت و فکر نکنم دیگه داشته باشه چون وقتی ریمیک یک بازی عرضه میشه نسخه بعدی ریمیک نسخه بعد از اولیه. اسپویل نمیکنم بنظرم داستان خوبی تا این ۱۷ دقیقه داشت تا ببینیم بعدش چی میشه. راستی بازی خیلی روان بود ولی باید تا عرضه اصلی صبر کرد.
تو طراحی چهره ها شاید یکم کفه ترازو ب سمت کامبت۱۱ سنگینی کنه قبول دارم ولی درگیر این چیزا نشو داداش
از بازی لذت ببر ک حسابی سرگرم کنندست و بنظرم حسابی براش وقت گذاشتن 🔥🔥🔥
یکم 🤔طراحی کامبت ۱۱ ریدن هزار برابر بهتر بود
چرا احساس میکنم تم بازی اونقدر خشن نیست؟
اسپویل aftermath
من خیال میکردم لو کنگ، شنگ سو را از همهی تایملاینها حذف کرده!
شنگ سونگ رو نمیشه حذف کرد
به هرحال شن های زمان میتونن یه حالت رو تغییر بدن نمیتونن حالت کاملا متفاوت ایجاد کنن
شنگ سونگ همیشه هست
حتی اگر آدم خوب هم باشه بازم هست
وگرنه کرونیکا الان هست تازه ابرقدرته
با منطق دنیای بازیهای مبارزهای آشنا هستم و میدونم نمیشه کارکترهای محبوب را هرگز حذف کرد ولی از آنجایی که لو کنگ تنها کارکتری که با همان پیشینه و خاطرات قبل، از گذشته به تایملاین جدید میآد، بهتر بودن چنین دیالوگی را در aftermath براش نمینوشتند. این مورد و آن سکانسی که لو کنگ، کونگ لاو را به عنوان چمپیون زمین انتخاب میکنه با اتفاقات تایم لاین مورتال کمبت ۱ پارادوکس ایجاد کرده که میشد ازش پیشگیری کرد.
.
درمورد کرونیکا هم خدای آتش و رعد در پایان نسخه ۱۱ هیچوقت او را به حذف کردنش از تمام تایملاینها تهدید نکرد؛ برخلاف شنگ سو.
شنگ سو در aftermath نشان داد میتونه حتی از الدگادها و تایتانها هم قدرتمندتر بشه.
درباره کرونیکا تفسیر من اینه که کرونیکا جزوی از ساعت شنیه و تا اون باشه کرونیکا هم هست
درباره دیالوگ لیوکنگ باید بگم قدرت ساعت شنی مطلق نیست وگرنه کرونیکا خیلی قبل تر ریدن رو نابود میکرد از طرفی من خودم معتقدم هیچکس به اندازه خود کرونیکا نمیتونه از قدرت ساعت شنی استفاده کنه
درباره شنگ سونگ دلیل قدرت شنگ سونگ تاج کرونیکا بود که قدرت بسیار برای افراد به ارمغان میاره از طرفی لیوکنگ خودش گفت عمدا کاری کرده شنگ سونگ برنده بشه درنتیجه شنگ سونگ اونقدرا هم قوی نیست شاید توی نسخه جدید واقعا قوی بشه
این تاج کرونیکا که هرکس که به سرش میذاره را قوی میکنه، کی طراحی کرده؟!
خود کرونیکا به کمک همین شنگ سونگ ولی خب حتی ظاهر تاج هم گویاست که برای شخص کرونیکا طراحی شده و همه نمیتونن از تمام توانش استفاده کنن
نمیشه حذف کرد الان چطوری ریدن اصلی نیست تو بازی یه بچه جاش گذاشتن که با کنگ لاو برادر
خود من به اینکه ریدن اصلی مابین کاراکتر ها حضور نداره معترضم
ولی ریدن اصلی خودش هنوز هست کنار لیوکنگ تا بهش کمک کنه
چون در پایان مورتاال کمبت ۱۱ هم گفت
من تا زمانی که بتونم کمکت میکنم
تو این بازی یه کات سین هم از موقع ساخت تایم لاین نذاشتن فقط ادبون خواسته ریدن رو تخریب کنه یا لقب الکی چمپیون هم به این فیکه دادن صدای فنای ریدن در نیاد
بیشترمون mortal kombat رو بخاطر فتالتی هاش بازی میکنیم😁
مث همیشه کلیشه ای
با منطق شما باشه همه بازیا کلیشه حساب میشه
اساسین ، کالآف ، تکن ، زلدا ، و …
انتظار داری از تو مرتال کامبت برات زی زی گولو در بیارن؟
ماهیت بازی همینه دیگه
انصافا من کاری به بقیه چیزا ندارم ولی این چکاریه که ساب زیرو و اسکورپین هرچند صوری ابن طور پشت سرهم شکست میخورن
ابهت شخصیت هارو الکی نباید خورد کرد…همچین کاری با کوان چی و شانگ سونگ تومورتال ۹ کردن که جفتشون همزمان از کونگ لاو شکست خوردن……دیگه هیچ ابهتی برای جفتشون قایل نبودم هرچند تومورتال ۱۱ بازسازی کردن ابهت شانگ سونگ ولی نباید این حرکت ها بکنن به نظرم
من همش همینو میگم کسی دیگه رو پیدا نکردی لیو کانگ تا قدرت کونگ لاو و رایدن رو باهاش محک بزنی؟
داری راجب گیمی حرف میزنی داستانش دست کمی از فیلم هندی نداره همین یازده ریدن و فوجین و همرو خراب کردن چطوری از شنگ سونگ شکست بخورن شنگ سونگ کرونیکا رو هم شکست بده باز لیو شکستش بده اصلا نشده اینجا الدر گادی مثل ستریون آتیش جاخالی بده تو ۱۱ از جکی شکست بخوره طرف شهاب سنگ بشه مشت بزنه همه برن هوا ودف
داداش اشتباه نکن
این خط داستانی بازیه و بالاخره باید شما با اون مبارز منتخبت حریفارو شکست بدی وگرنه داستان جلو نمیره ک
امکان داره بعدا با همون اسموک بقیه رو ب خاک بکشی
بازی همینه دیگ سخت نگیر
Aftermath اصلا اینطوری نبود
خیلی منطقی تر و پیچیده تر بود نهایتا یه سری از جاهای خاصش حس کردم میتونن الگو بگیرن ازش و در ضمن دوتا اندینگ داشت این فقط ادامه یکی از پایان هاست
“افترمث” اوج بلوغ خط داستانی مرتال کامبت بود
با اینکه بعضیا ددس نداشتن ولی من خیلی پسندیدم
ولی خب دو اندینگ به خاطرهها پیوست
عملا با این “سافت ریبوت” جریان شنگسونگ ب اون شکل ک تو اندینگ بود اتفاق نمیفته و تموم شدست
بهتر خط داستانی از اینکه چپتر باشه واس هر کاراکتر در بیارن این کار واقعا باگ داستانی به بار میاره
راستش من اهل نظر دادن و این چیزا نیستم ولی دنیای ما گیمرا خیلی عوض شده درک نمیکنم وقتی یه نسخه از یه بازی میاد چرا خیلیا بدیش میگین که فلان شده آقا برادر من ما گیمر هستیم باید از گیم لذت ببریم چه قدر بازی بوده که متاش پایین بوده ولی حس خوبی به ما داده من خودم فن مورتال کامبت هستم با اینکه نتونستم از مورتال کامبت ۹ رو به بعد بازی کنم ولی همیشه اگه خبری راجب بازی مورتال کامبت بود یا بازی جدید میومد همیشه از داخل یوتیوب نگاه میکردم من خودم به شخصه هرچیزی جدیدی از مورتال کامبت بیاد همیشه نگاه میکنم دوست دارم بازی کنم به نظر شخصی خودم این سری خیلی قشنگه چه کاراکتر ها چه گیم پلی
باتشکر از همگی و خسته نباشی به تیم گیمفا
اسپویلر
.
.
.
.
.
دقیقه ۴:۱۴ چرا این کرونیکای سلیطه هنوز زندس؟
بازم مثل همیشه تنها یک تماشاگر گیم پلی های پی سی گیمر های پولدار هستیم و تقریبا هیچ وقت (به خاطر قیمت بالای پی سی گیمینگ و کنسول)نمی تونیم پی سی گیمینگ بخریم تا این بازی و خیلی از بازی های دیگه رو اجرا کنیم😔💔
من خودم ۴ سال طول کشید تا بالاخره بعد از آپگرید رم و هارد پی سی خودم بتونم بازی Crash trilogy N.Sanity رو با کیفیت پایین و fps 20-30 بیارم…حالا خدا میدونه که کی میتونم این مورتال کمبت رو بازی کنم😭😭😭