ناشر The Texas Chain Saw Massacre: عرضه بازی از روز اول بر روی گیم پس، به فکر کردن نیاز نداشت
مدیرعامل شرکت ناشر عنوان The Texas Chain Saw Massacre، اظهارات جالب توجهی را درباره عرضه بازی از روز اول بر روی سرویس گیم پس داشته است.
یکی از اولین و بزرگترین چالشهایی که هر عنوان چندنفره در هنگام راهاندازی با آن روبرو میشود، جذب یک پایگاه بازیکن قابلتوجه است و برای توسعهدهندگانی که در این فضا دست به تجربه میزنند، سرویس گیم پس راهی عالی برای عبور از این سد در روزهای ابتدایی پس از انتشار محسوب میشود.
بازی ترسناک و چندنفره گان اینتراکتیو (Gun Interactive)، با نام The Texas Chain Saw Massacre، یکی دیگر از عناوینی است که این رویکرد را در پیش گرفته و به گفته شرکت ناشر، برای آنها تصمیمی ساده و بدیهی بوده است.
وس کلتنر (Wes Keltner)، مدیرعامل گان اینتراکتیو، در مصاحبه اخیر خود با رسانه GamingBolt، از تصمیم برای در دسترس بودن The Texas Chain Saw Massacre از طریق گیم پس در زمان عرضه صحبت کرده و میگوید این رویکرد «نیازی به فکر کردن نداشته است». کلتنر:
داشتن این تعداد بازیکن بالقوه، پر کردن سرورها برای سریع نگه داشتن مسابقات و گردش مالی یک مسابقه جدید، بسیار مهم است.
هیچکس نمیخواهد در یک سرور خالی بنشیند و منتظر پر شدن آن بماند. همکاری با مایکروسافت (Microsoft) و امکان در دسترس بودن بازی برای میلیونها نفر در گیم پس، تصمیمی بدیهی و عاقلانه برای ما بود.
البته، جذب تعداد زیادی از بازیکنان در روزهای اولیهی پس از انتشار، تنها یک شروع موقت برای هر عنوان چندنفره مانند The Texas Chain Saw Massacre به شمار میرود و اینکه بازی تا چه اندازه میتواند موفق عمل کند و پایگاه بازیکنان خود را علاقمند نگه دارد، با میزان خوب آن مشخص میشود.
اما تا آنجا که به اعداد و ارقام هنگام عرضه مربوط باشد، گیم پس در پر کردن لابیهایش با بازیکنان بیشتری نسبت به آنچه که ممکن است در شرایط معمولی دیده شود، موقعیت بهتری به بازی میدهد.
عنوان The Texas Chain Saw Massacre در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) برای PS5 ،Xbox Series X/S ،PS4 ،Xbox One و PC عرضه میشود. همچنین میدانیم که در PS5 و Xbox Series X با نرخ 4K/30 FPS یا 1080p/60 FPS اجرا خواهد شد.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
عرضه بازی از روز اول بر روی گیم پس،( به فکر کردن نیاز نداشت )
اصلا براچی باید فکر کنی اصلا فکر چی هست 🗿
“یکی از اولین و بزرگترین چالشهایی که هر عنوان چندنفره در هنگام راهاندازی با آن روبرو میشود، جذب یک پایگاه بازیکن قابلتوجه است”
به بیان دیگه سرویس ها و در راس اون گیمپس مأمن خوبی است برای پناه بردن بازی های چندنفره ای که شاید اونقدر دیده نشن !
دیگه به جایی رسیدیم که خوده day one شدنه یک بازی باعث ایجاد سر و صدا پیرامون اسم اون بازی میشه که خودش بزرگترین تبلیغاته و روی “همه” پلتفرم ها توجه ها بسمت اون بازی جلب میشه. بازی هایی که خرید درون برنامه ایی دارن هم عشق میکنن چرا که اگر طرف با بازی حال بکنه چون برای خوده گیم پول نداده میتونه بیشتر برای خرید داخلی هزینه کنه، این قضیه برای dlc ها و expansion ها هم صدق میکنه و خوده این ماجرا میتونه دولوپرها رو تشویق به ساخت اکسپنشن و dlc بکنه و اگر قبلا هم بازی رو نداده رو گیم پس، هنگام عرضه این گسترش دهنده ها نسخه اصلی خوده بازی رو میاره رو سرویس.
حالا روزی رو تصور کنید که گیم پس حداقله صد میلیون کاربر ثابت رو رد بکنه، اون روز دیگه مثل نقل نبات بازی روز عرضه میریزه براش و اسم Game pass میشه یکی از بزرگترین شیوه های مارکتینگ و جذب پلیر.
شاید هم فیل بهت زنگ زد و گفت، داش تا وقتی پول هست فکر چرا…
یه روزی میرسه که تو صف قرار میگیرن برا انتشار تو گیمپس
دروغ که نمیگی کیومرث؟
دمش گرم خوشم اومد گیم پس خیلی خوبه ولی الان گرونه شده بنده اول کرک زدن دوم لانچر جی باز و سومین روش گیم پس 😉😉😉
هر بازی آنلاینی نیازه که تو سرویس گیمپس باشه
از همه لحاظ بهنفعشه