خط زمانی Starfield نزدیک به ۳۰۰ سال پیشینه را که منجر به رویدادهای بازی میشود، شرح میدهد
استودیوی بازیسازی بتسدا (Bethesda) خط زمانیای را منتشر کرده که وقایع دنیای Starfield را از سال ۲۰۵۰، یعنی نزدیک به ۳۰۰ سال قبل از شروع بازی، شرح میدهد.
از محیطهای فانتزی The Elder Scrolls گرفته تا سرزمینهای پسا هستهای Fallout، استودیوی بازیسازی بتسدا هیچگاه در ارائه دنیایی همهجانبه که سرشار از دانش و داستانی غنی است، شکست نمیخورد و به نظر میرسد که این موضوع برای محیط وسیع و پهناور Starfield نیز صادق خواهد بود.
چندی پیش، بتسدا سه انیمیشن کوتاه را برای برجسته کردن این جنبه از تجربه منتشر کرد و حالا، جزئیات داستانی جذابتری را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.
وبسایت رسمی Starfield بهروزرسانی شده و اکنون شامل خط زمانی کاملی است که نزدیک به سیصد سال از رویدادهای کلیدی منتهی به داستان بازی را پوشش میدهد (شروع بازی برای سال ۲۳۳۰ تنظیم شده است).
خط زمانی مورد بحث در سال ۲۰۵۰ آغاز میشود، زمانی که بشریت برای اولین بار در جهان Starfield روی مریخ فرود آمد و منجر به کلونیسازی در فضا تا سال ۲۱۰۰ شد.
این خط زمانی تعدادی از رویدادهای کلیدی دیگر از جمله تشکیل مستعمرات متحد و نزدیک به سه دهه بعد، شکلگیری مجموعه Freestar و همچنین درگیریهای مختلف بین این دو گروه را پوشش میدهد.
چندین رویداد کلیدی دیگر که برای تاریخچه سیستمهای مستقر در بازی حیاتی هستند نیز به تفصیل شرح داده شدهاند، از جمله تاسیس Constellation، تماس با آثار باستانی بیگانه، تاسیس شهرهایی مانند New Atlantis ،Akila City و …
میتوانید خط زمانی مذکور را به صورت کامل از طریق وبسایت رسمی بازی و یا این نشانی بررسی کنید.
عنوان Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای Xbox Series X/S و PC عرضه میشود. جزئیات بیشتر در مورد بازی به لطف پرسش و پاسخ سازنده در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) ارائه خواهد شد.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- مهمترین آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴
نظرات
این استارفیلد قراره چی بشه کاشکی اصلا چیزی به نام انحصار نبود همه میتونستند بازی کنند 🙂واقعا دوست داشتم بین هم سونی هم ایکس باکس چیزی به نام انحصار نبود ، روزی که شرکتا فکر انحصار نبودند و انقدر هم فن بوی نبود که همه بیوفتند به جون هم 🙂
هیس🤫 .جان لنون هم همین نظر رو داشت . و آهنگ imagine رو نوشت . اونا ولی به زندگیش خاتمه دادن 👻
جان لنون تو آهنگ god فهمیده بود این آهنگ تصورکنش حقیقت نداره ،خودش رو دیس کرد ، اونجا بود که ترورش کردن !
سوسمار عزیز نه باید طرف اونور گرفت نه اینور رقابت باعث پیشرفت میشه که به نفع همه هست ولی اینکه یه شرکت به فکر این باشه رقیب خودشو از رده بندازه اونمقع دیگه خوب نیست 🦟
مایکرو بتسدا رو نمی خرید استارفیلد میزدی اما با این کیفیت نه
چون با توجه به سود آثار قبلی زنیمکس نمی تونستن این قدر صبر کنن
مایکروسافت بتسدا رو نمیخرید نه تنها با این کیفیت بازی عرضه نمیشد بلکه انحصاری ps هم میشد :)
پس این خرید سودش بیشتر از ضررشه برای گیمرا
بهترین و با کیفیت ترین گیم در حال عرضه هستش قراره که گوتی امسال بشه کی ۱۵ شهریور میشه من این گیم زیبا و باکیفیت رو بازی کنم
چیزی تا زمان عرضه نمونده
ما که تا ۳۰۰ سال دیگر زنده نیستیم، ولی شاکرم از خدا که میتونیم دنیای ۳۰۰ سال آینده را به صورت رویا ببینیم، رویایی که توسط بازیهای کامپیوتری به حقیقت تبدیل میشه
بنظرم در کنار پنیر پیتزا و بستنی میتونیم گیم رو هم یه نعمت قرار بدیم واقعا
تصور کنید
ما میتونیم تو سن کم شکست بخوریم بخندیم گریه کنیم رویا پردازی کنیم خیانت ببینیم انتخاب کنیم و کلی کار دیگه
گیم برای من تعریف یه رویاعه
ماینکرفت به من رویای چیزی که دوست داشتم بسازم رو داد
جی تی ای رویای یه زندگی خلافکاری و پر حاشیه رو داد
رد دد رویای زندگی تو غرب وحشی رو داد
گاد آف وار رویای دنیا های اساطیری رو بهم داد
کال آف دیوتی حس جاسوس یه سرباز رو بهم داد
و خیلی چیزای دیگه که انقدر گستردس نمیشه حتی بیانش کرد
واقعا نعمته قدر اینارو بدونید بچه ها واقعا چیز کمی نیستن
(کال آف دیوتی حس جاسوس یه سرباز رو بهم داد)
واقعا جنگ واقعی رو با یه بازی ای که یه ملتی ساختن که چشم جنگ رو درست حسابی ندین مقایسه میکنی
حتی تارکو نمیتونه حس جنگ رو به انسان منتقل کنه
برای من مهم نیست بتونه کامل حس اینکه یه اسلحه رو دست بگیری و بری تو دل جنگ رو نشون بده همین اندازه که کال آف دیوتی WWII حس جنگ جهانی و نازی ها و… رو منتقل کرد برای من کافیه
کلا به عنوان یک انسان همیشه از دیگر انسان ها که برای خلق دنیای فانتزی (فیلم ، کتاب ، انیمه ، سریال ، گیم ..) زحمت کشیدن و حتی برای ثانیه ای باعث شد فرای زندگی روزانه و عادی رو تصور کنم ممنون هستم ( اینجور چیزا باعث میشه از زندگی بعضی وقتا ممنون و شاکر باشم )
wow😍
خود منم از فورتنایت درس زندگی گرفتم . یاد گرفتم که 🤔 به هر حال 🤔 در هر زمان 🤔 ما در شرایط فعلی 🤔 سلسله مراتب …هعی 😩
بهترین سرگرمی دنیاست واسه خیلیامون
خیلی از رویاهامون توسط گیم به حقیقت پیوست
من همیشه دوست داشتم برم تو سفینه ایشیمورا
اسکایریم رویای زندگی توی یک سرزمین فانتزی سرد رو بهم داد و من الان دارم با نزدیک به ۱۸۰ مود بازیش میکنم
داداش ما مرد ایران در زمان صفر میکنیم و صد سال آینده هم به صورت واقعی می بینیم , نمونش قیمت ها !!!
بتسدا معمولا بازیهاش باگ دارن ولی نسخه اول فرانچایزهاش انقلابی تو صنعت گیمینگ محسوب میشن، امیدوارم اینم بترکونه
بیا که بدجور نشستم پای انتظارت
برگام
اره حاجی برگاتتتت
امیدوارم بترکونه. من خیلی به بتسدا امیدوارم، من با فالوت زندگی کردم و اشک ریختم و خندیدم
امیدوارم این ۳۰۰ سال رو خیلی گوگولی نشون ندن و مردم تو این ۳۰۰ کلی بد بختی کشیده باشن .
مثل تغییرات اقلیمی ، جنگ ، …
یا حداقل انسان ها رو پست تر نشون بدن و این طوری نباشه فقط انسان ها در تکنولوژی پیشرفت کنن و دنیا رو زیبا و قشنگ تر کنند.
مثلا یک نمونش این باشه که انسان ها از یک سیاره دیگه یک حیوانی رو وارد یک سیاره دیگه کرده باشن
و این حیوان چون از یک اکوسیستم دیگه اومده بزنه کل اکوسیستم این سیاره که تازه توش پا گذاشته رو خراب بکنه و کله اون سیاره نابود بشه و فقط این حیوانی که انسان ها آوردن تویه اون سیاره باقی بمونه و وقتی ما وارد اون سیاره میشیم میبینیم که
اره همچین اتفاقی افتاده و…
اره خلاصه تو مرحله های فرعی باید انسان هارو درست نشون بدن که هر جا قدم بر میدارن باعث نابودی میشن این طوری جنبه بیشتری نسبت به یک بازی صرفا تخیلی داره و میتونه جنبه های خیلی بیشتر سیاسی ، محیط زیستی و حتی فرهنگی داشته باشه !
۳۰۰ سال میتونه ۳۰ روز هم باشه،چیزی شبیه به بازه زمانی فیلم میان ستاره ای
البته منظورم این نیست حتما به بازی ربط داره
دلیل اون کنار سیاه چاله بودن سیاره بود که باعث کند شدن زمان میشد باید ببینیم این اتفاق درون بازی هم میفته یا نه اگه بیفته که خیلی جذابه ولی بعید میدونم
امیر گیم شوووو حالتو خریدارم پسرم 🤣
از همین جا تا انتها برید که با چه گیم تر تمیزی طرفیم ✌️
مایکروسافت ، دوست خوب گیمر ها 💚
So far So good
و همچنان مینوازد استارفیلد 💚
واقعا حیف که ما نمیتونیم این بازی رو با زیرنویس فارسی تجربه کنیم🤧
فک کن زبانت یکی از پر قدمت ترین ها باشه ولی هیچکس بهش اهمیتی نده😓
عجیب عظیمه
دوستان یک جریان کاملا جدی برای نابودی سازی استارفیلد شکل گرفته قضیه اینه که یکی از معتبرترین ایسایدرها گزارش داده بود که منتقدین و رسانه ها تصمیم گرفتن که نمرات پایینی به استارفیلد بدن اونم بدون اینکه بازی رو پلی داده باشن اما من خودم تویتر رو که دنبال مردم به صحت حرف هاش رسیدم و به جرا میتونم بگم تک تک رسانه ها از جمله گیم اسپات ، ign , gamer rant, Windows central games , … کاملا چند ماهه در راستای تخریب این بازی قدم برداشتن برید تویوت های اینارو چک کنید جز هیت ورزی های دائمی هیچ کار دیگه ای انجام ندادن!
.
دوستان بهتون گفتم که زیاد دلتون رو به متا خوش نکنید نمیدونم آیا این حرکت توسط سونی هدایت میشه یا چیه و من اصلا درک نمیکنم. چطوری میشه نسبت به یک بازی انقدر کینه ورزی بشه متاسفانه دلیلش اینه که هیچ مدیایی از رقابت ایکس باکس با پلیستیشن رضایت ندارن
.
به امید نابودی تک تک این رسانه ها و امیدوارم مایکروسافت با سرمایه کلانی که در اختیار داره همه اینارو نابود کنه
چطوری میشه نسبت به یک بازی انقدر کینه ورزی بشه؟ در جواب حرفت باید بگم . از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم. اون وقتایی که خودت تک تک انحصاری های سونی رو هیت میدادی و مسخره میکردی. یا اگه یه بازی انحصاری سونی بجای متای ۹۰ به بالا میشد ۸۸ یادته که چی میگفتی؟ نگران نباش متاش خوب و بالا میشه.
پس قبول داری که سونی در گذشته و همین الان چه انحصاری طلبی هایی میکرد ؟ خب با همین حرفت اکیس باکس چرا نباید انجصاری کنه؟ اون موقع و همین الان که سونی داره انحصار گرایی میکنه چرا رسانه ها کینه ورزی نمیکنن؟ چرا همه به به چه چه میکنن مال انحصاری کردن ایکس باکس خار داره ؟
سونی با یه کمپانی قرارداد میبنده که برای من با بودجه شخصی خودم بازی بساز شما وقتی فرق بین انحصاری کردن یه بازی به این روش و خرید کل کمپانی و نمیدونی با شما بحثی ندارم.البته به حال من یکی که فرق نداره. چون علاوه برا کنسول پی اس ۵ یه سیستم خوب هم دارم که تا آخر نسل نه خیلی راحت بازی هایی که برای کنسولم نمیاد و پلی میدم. ولی مونوپولی کار کثیفیه که استارتش و ماکرو زد. و سونی هم احتمالا از این خریدا مجبوره انجام بده و در نهایت دودش تو چشم اونی میره که فقط و فقط یه پلتفرم برای بازی داره
یک سری اطلاعات نادرست راجع ارسال کد های نقد و برسی بازی شکل گرفته که اگر شما هم دیدین خواستم بگم غلط هستن.
اون کدی که ۱ سپتامبر ارسال میشه برای تولید کننده های محتوا در یوتوب و استریمرهاست. تام هندرسون هم چند دقیقه قبل گفت که کد های نقد بازی تا آخر هفته ارسال میشن. پلی تستر های استارفیلد هرکدوم که حرف زدن یک چیز رو تکرار کردن. «بازی عظیم هست».
___
امیدوارم این عظمت عمق همیشگی بازی های بتسدا رو هم شامل بشه و باز سال ها مارو سرگرم کنه… استارفیلد در زمانی میاد که بعد مس افکت دنیای گیم برای سال هاست دستش در پی چیزی مثل اون میگرده و هیچی گیرش نمیاد. امیدوارم همونی بشه که الان خیلی نیازه.
فانتزی دوستا بالدوز گیت ، ابر قهرمانی ها اسپایدرمن ۲، فضا نوردا استارفیلد. یکیش که خوب ترکوند امیدوارم بقیه هم برتکونن تا سال ۲۰۲۳ بشه تکرار ۲۰۱۱.
این پلی تسترها ، نمیتونن چیز دیگ ای بگن ؟
عظیم بودن بازی رو ک همه میدونن ، یکم از لحاظ فنی یا مکانیزم های بازی و تاثیراتش میگفتن بیشتر به دردمون میخورد
یکیشون گفت که بازی باگ مخرب نداره و باگ های بازی تأثیر رو تجربه ی گیمر نمی زارن.
جدیدا دیدم چندتا کاربر ادعا میکنن ک بعضی از رسانه های منتقد دنبال پایین کشیدن استارفیلد، و…. هستن
نظرت چیه ؟
یک سری ممکنه نمره کم تر از ارزش بازی بدن(احتمالا پی سی گیمر جز اون دسته باشه) اما در مجموع نه چنین دیدگاهی ندارم. منتها بازی های ایکسباکس در کل نقد های واقعی تری میگیرند تا برخی دیگه. اینو به تجربه ی دو طرفه ی که دارم میگم. نمرات کیلویی مثل رگنوراک که واقعا با هیچ منطقی یه بازی ۱۰ و حتی نزدیک به ۱۰ نیست به بازی های ایکسباکس نمیدن. دلیلش رو نمیدونم اما بعید میدونم توطئه ای در کار باشه😁
دوستان نشستم مراسم ایکس باکس رو دوباره دیدم ته مراسم استارفیلد شخصیت اصلی ابیلیتی زد مثل دراگون بورن شما هم دیدید یا من توهم زدم
دیگه این حد از وسعت یکم داره ترسناک میشه
نمیدونم چرا اسم استارفیلد که میاد یاد اینتراستلار میوفتم یکی شاهکار صنعت سینما یکی شاهکار جدید صنعت گیم💫
ظاهرا بازی لور عظیمی داره و این عظمت لور میتونه حتی بیشتر از فالوت باشه ولی بیشتر از الدر اسکرولز؟ برای جواب این سؤال باید تا عرضه بازی منتظر موند ولی در کل لور و جهان سازی فوق العاده حتی در ضعیف ترین آثار بتسدا هم دیده میشه پس میشه از عملکرد خوب استارفیلد در این زمینه مطمئن بود
کلا این جور بازیا مثل فالوت و الدراسکرولز و دیگر بازی های RPG که هسته اصلیشون حول مدیریت منابع میچرخه رو چه طوری باید شروع کرد که همون اول زده نشیم (مخصوصا از گیم پلیشون) و اتوماتیک شوق پیدا کنیم به ادامه بازی ؟
مهم ترین عنصر که همون علاقه ست اگه از سبک و اتمسفر یه بازی خوشت بیاد یا مطمئن باشی از چه استودیویی هست قطعا مجذوبش خواهی شد. ولی به صورت کلی تو این سبک از بازی ها یه چیزی که سعی میشه بهش طی مراحل فرعی و اصلی و توضیحات خود بازی بهش پرداخته بشه مکانیک و گیمپلی و کارهاییه که تو بازی میشه انجام داد تا مخاطب بهتر با اون اثر آشنا بشه. خیلی از کارهای دیگه هم ممکنه به خلاقیت خود پلیر بستگی داشته تا بروز پیدا کنه و مشخص بشه که اره این کار هم قابل انجامه. حالا در کنار گیمپلی داستان گسترده ای هم دارن معمولا و همه اینا باعث میشه که شخصی که علاقه داره یا علاقهش نسبت به اون بازی شکل میگیره این فرصت رو هم داشته باشه که تو اون اثر غرق بشه.
اون الدر اسکرولزی که میگی گیمپلیی که داشت اون زمان واسه خودش تک بود
میشه گفت یکی از بنیانگذاران سبک rpg که منبع الهام خیلی از بازی ها بود مثلا بازی witcher ببین چقدر نکته مشترک داره با الدر اسکرولز
حالا نمیدونم چرا شما همون اول از این بازی ها زده شدین
هیچکدوم از اینایی که گفتی هسته اصلی شون حول مدیریت منابع نیست 😐
من که با تریلرای پخش شده فکر نمیکنم خوشم بیاد از بازی. همونجوری که با دیگر ساخته های بتسدا نتونستم ارتباط برقرار کنم . نه از گرافیکش ، نه از مکانیک و گیمپلیش و نه چیز دیگه . شما هم فکر نکنم بتونی لذتی از این بازی ببری.
اگه همون چیزی باشه که بتسدا وعده داده به احتمال زیاد گوتی امساله
پشمام
این لعنتی انقدر فکر کنم خوب بشه که من تا ۳ ۴ نسل دیگه هم بازیش کنم 🤩
بنظرم همتون اول فیلم اینتلستالر رو ببینید بعد برید استارفیلد بازی کنید اینجوری کیفش بیشتره
ولی ای کاش خط داستانی بعد از اتفاقات fallout بود یعنی زمین بعد از نابودی، یکی از اون جناح ها فرایند سفر بین سیاره ای و… رو انجام میداد. یعنی تا این حد اگر برگردیم زمین نشانه های دنیای fallout رو میدیم. این باعث میشد نه فقط تو starfield بلکه تو تمام ساخته های bethesda غرق بشیم….
ترجمه فارسی خط زمانی بازی استارفیلد Starfield.
(اینطوری نوشتم که موتور جستجو بهتر ایندکس کنه :/)
برای اونایی که مثل خودم خیلی انگلیسیشون قوی نیست. کلیتش ترجمۀ گوگله، یه سری جاهاشو اصلاح/اضافه کردم. ترجمۀ بیغلطی نیست ولی بهرحال بهتر از هیچه.. البته کاش خودتون توی پست ترجمهش کرده بودین. چهار بخشش کردم که راحت باشه خوندنش.
.
• سال ۲۰۵۰: انسان برای اولین بار به مریخ رسیدند. به مرور تا سال ۲۱۰۰، انسانها “فضا” را برای زندگی انتخاب کردند.
• سال ۲۱۵۶: انسانها به آلفا قنطورس (۴.۳۷ سال نوری دورتر از زمین) رسیدند.
• سال ۲۱۵۹: United Colonies (مستعمرات متحده، UC) تأسیس شد.
• سال ۲۱۶۰: شهر New Atlantis تاسیس شد و در سال ۲۱۶۱ به پایتخت رسمی United Colonies تبدیل شد.
• سال ۲۱۶۷: Solomon Coe با تأسیس اولین سکونتگاه در منظومۀ شایان Cheyenne (یعنی Akila City)، این منظومه را قابل سکونت کرد.
• سال ۲۱۸۸: Coe از Volii دعوت کرد تا در یک اتحاد جدید، یعنی Freestar Collective (مجموعۀ فریاستار، FC) به منظومۀ Cheyenne بپیوندد. Freestar Collective در سال ۲۱۸۹ رسما تشکیل شد.
• سال ۲۱۹۴: UC، ایستگاه ستارهای به نام “کلینیک” را در مدار Deepala در منظومۀ Narion قرار داد. افراد غیروابسته به منظومۀ Narion این را به عنوان تلاش UC برای گسترش مرزهای خود قلمداد کرده و از UC خواستند که کلینیک را حذف کند. هنگامی که UC امتناع نمود، مردم Narion رأی به پیوستن به FC داده و در سال ۲۱۹۵ برای حفاظت از منظومۀ خود بسیج گشتند.
• سال ۲۱۹۶: UC در پاسخ به بسیج FC، ناوگانی را به منظومۀ Narion انتقال داد و FC نیز به همین شکل به او پاسخ داد؛ و “جنگ Narion” آغاز شد.
.
• سال ۲۲۱۶: “جنگ Narion” با تشدید احساسات عمومی بطول انجامید. سرانجام، معاهدۀ Narion توسط UC و FC امضا شده و به درگیریها پایان داد. اصطلاح Settled Systems (منظومههای مستقر) نیز در این معاهده رسمیت یافت.
• سال ۲۲۲۱: Freestar Rangers به عنوان یک نیروی حفاظتی و تحقیقاتی نخبه برای خدمت به همه شهروندان مجموعۀ Freestar تأسیس گشت.
• سال ۲۲۷۵: Constellation (کانستلیشن، بهمعنی صورتفلکی) توسط Sebastian Banks تشکیل شد.
اعضای اصلی: Chloe Bao (فیزیکدان برجسته)، Aja Mamasa (جوانترین عضو و مورد حمایت سباستین)، داریوش آندریس Darius Andris (گیاهشناس و متخصص گیاهانبیگانه✌️)، Bernadette Laurent (وارث ثروتمند و ماجراجو)، Everado Gil (قاچاقچی سابق)، Kadri Toma (زیستشناس و پزشک).
لژ آنها در New Atlantis ساخته شد تا به نیازها و افراد کانستلیشن و نسلهای آینده خدمت کند.
.
• سال ۲۳۰۵: Barrett به کانستلیشن پیوست.
• سال ۲۳۰۷: FC، کشاورزی را در سیارۀ Vesta (واقع در منظومۀ Lunara) آغاز کرد.
• سال ۲۳۰۸: UC ادعا کرد که FC با ایجاد یک مستعمره در یک منظومۀ چهار ستارهای، پیمان Narion را نقض کرده است. مذاکرات دیپلماتیک شکست خورد و UC سیارۀ Vesta را محاصره کرده و هرکس که نیاز بود را نیاز بود کشت تا از آن دفاع کند؛ و “جنگ The Colony” (جنگ مستعمرات) رسما آغاز شد.
• سال ۲۳۱۰: کانستلیشن اولین Artifact خود را در اختیار گرفت و آن را در آرشیو خود قرار داد. (معنیش میشه “مصنوع”؛ ولی فکر کنم اسم خاص باشه.. مثلا اسم یه مادهای چیزی)
• سال ۲۳۱۱: پساز چندین سال درگیری، جنگ The Colony با نبرد “Battle of Cheyenne” به پایان رسید. FC با ناوگانی از کشتیهای نظامی و غیرنظامی و با استفاده از تاکتیکهای “بزن، در رو”، کشتیهای اصلی نیرویدریایی UC را سرنگون کرد.
• سال ۲۳۱۵: UC Vanguard به عنوان بخشیاز پاسخ UC به FC برای استفادۀ از کشتیهای غیرنظامی در طول جنگ The Colony تأسیس شد. Vanguard، نیرویدریایی غیرنظامی UC است که به غیرنظامیانی که از کشتیهای خود استفاده میکنند متکی است که متعهد شدهاند از UC و منافع آن محافظت کنند. پاداش نهایی برای این خدمات، اعطای حق شهروندی در United Colonies خواهد بود.
• سال ۲۳۱۹: Sarah Morgan جوانترین رئیس سپاهناوبری UC شد. اگرچه این مقامی کوتاهمدت بود زیرا این بخش در سال ۲۳۲۰ تعطیل گشت. Morgan که سرگردان، اما همچنان مشتاق بود که از آموزش خود به خوبی استفاده کند، به کانستلیشن پیوست.
.
• سال ۲۳۲۱: Walter Stroud (یکیاز مالکان Stroud-Ecklund که از تولیدکنندگان برتر استارشیپهای Settled Systems است) به کانستلیشن پیوست و تبدیل حامی مالی اصلی آن شد.
• سال ۲۳۲۲: Vladimir Sall (دزد دریایی سابق ناوگان Crimson) به کانستلیشن پیوست.
• سال ۲۳۲۵: Sarah Morgan به عنوان رئیس کانستلیشن انتخاب شد. Matteo Khatri (خدا شناس) به کانستلیشن پیوست.
• سال ۲۳۲۶: Barrett، در آرشیو کانستلیشن، Artifact اورجینال را پیدا کرده و به این نتیجه رسید که این باید یک چیز خاص باشد. همچنین، Noel (دانشجوی فارغ التحصیل و دانشمند با استعداد) پس از ماه ها مکاتبه با Sarah Morgan برای پیوستن به کانستلیشن دعوت شد.
• سال ۲۳۲۷: Sam Coe، رنجر FC و دخترش Cora به کانستلیشن پیوستند.
• سال ۲۳۲۸: Andreja به کانستلیشن پیوست. بهعلاوه، Barrett کانستلیشن را متقاعد کرد که Starstation L-868 (نوعی ایستگاه ستارهای) را خریداری کرده و آن را تغییر دهد تا به یک اسکنر فضایی با عمق بالا و با نام مستعار “The Eye” تبدیل شود.
.
و در نهایت، بازی در سال ۲۳۳۰ روایت میشه. عالی. (میدونم کامنت خیلی طولانیه شرمنده ولی تایید کن خدایی ما داریم زحمت میکشیم و…🥲)