باندای نامکو: میزان پیشفروش Armored Core VI: Fires of Rubicon در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد
شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon که توسط فرام سافتور (From Software) توسعه یافته است، در زمینۀ پیشخریدها وضعیت بسیار خوبی داشته و امید قابل توجهای نسبت به عملکرد خوب این عنوان در بازار دارد. همچنین، تریلرها نیز با واکشن چندین میلیونی مخاطبین مواجه شده که غیرمنتظره بوده است.
از سوی دیگر، باندای نامکو عناوین بزرگ دیگری مانند Naruyto X Boruto Ultimate Storm Connections را برای عرضه در چند ماه آینده برنامهریزی کرده است که به سودآوری هر چه بیشتر کمک خواهند کرد. طبق گزارشات قبلی، فرام سافتور سال گذشته ۱۲۵ میلیون دلار از فروش Elden Ring درآمد داشته و توانسته حاشیه سود بسیار بالای ۶۰ درصدی را به دست آورد. برای دریافت جزئیات بیشتر، روی این نشانی کلیک کنید.
هماکنون یک بستۀالحاقی بسیار بزرگ به نام Shadows of the Erdtree برای بازی Elden Ring توسعه مییابد. باندای نامکو و کادوکاوا انتظار دارند که این بستۀالحاقی سود قابل توجهای را برای آنها به ارمغان بیاورد و حتی فروش بازی پایه را نیز افزایش بدهد.
بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- رسمی: سونی بازی سرویس محور God of War از بلوپوینت و پروژه جدید Bend Studios را لغو کرد
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
- اشاره سونی به PS6 در ماه گذشته که از چشم همه پنهان ماند؛ عرضه در سال ۲۰۲۸؟
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
نظرات
صدقه سری سولز
دقیقا
و قدمت ۲۳ ساله این فرنچایز که یکی از ستون های پایه گذار ژانر خودش محسوب میشه هم هییییییییییچ تاثیری تو این پیش خریدا نداره(با پنج نسخه)حرف سازنده هاییم که سر هر تریلرو مقاله گفتن بازی ارتباطی به ژانر سولز نداره اندازه ته خیارم ارزش نداره
احتمالا هم همه کسایی که پیش خرید کردن بالای ۳۰ سن دارن و تمامی نسخ این بازیو تجربه کردن!!!
سوالم از بچه های سایت اینه که انصافا چند نفرتون نسخه های قبلیش رو تجربه کردین که بعد از تجربشون منتظر نسخه جدیدش بودین؟؟؟؟
دوم هم کسی نگفت این ژانر ارتباطی با سولز داره!!!!
ولی قطع به یقین میتونم بگم هایپ۹۰ درصد افراد بخاطر تجربه خوبیه که سر بازی های سولز این استودیو داشتن.
Armored Core و عملکرد تجاریای که داره، به شدت با مناطق مختلف جهان ارتباط مستقیم داره. اره، شاید داخل ایران و قسمتهای زیادی از اروپا طرفداران سرسختی نداشته باشه، اما در ژاپن و آمریکا بازار خودش رو داره و این سری هم همیشه با در نظر گرفتن بازار منحصر به فرد خودش تولید و بودجهگذاری میشه. برای همینه که بالای ۱۰ نسخه ازش تولید شده، بازیای که توجیه مالی و هیچ طرفداری براش وجود نداشته باشه به دو نسخه هم نمیکشه چه برسه به بالای ۱۰ نسخه.
اینطور نیست که AC6 بودجهای مشابه الدن رینگ داشته باشه و انتظار داشته باشن ۲۰ میلیون نسخه بفروشه. این بازی با در نظر گرفتن ذوق و شوق تیم سازنده و پیشبینی فروشی که بودجه رو توجیه میکنه ساخته میشه. استودیوها همیشه به آی پی های خودشون نگاه یکسان ندارن. ea وقتی Dead Space remake تولید میکنه، انتظار نداره اندازه fifa بفروشه.
همچنین، بدون هیچ شکی رضایت باندای نامکو از پیش فروش armored core با توجه به ماهیت آی پیه ممکنه یک میلیون برای این آی پی و بودجهاش عالی باشه، ولی ۵ میلیون پیش خرید برای cod افتضاح باشه.
+ اشکالش کجاست صدقه سر Souls این بازی فروش کنه؟ طبق صحبتهای سازنده، Armored Core 6 با استاندارد کیفی و بهره گیری از تجریبات سولز ساخته شده و به طور صادقانه تریلر گیمپلی هم به نمایش گذاشته تا هیچ مخاطبی سردرگم نباشه نسبت به ژانر. مشکلش چیه که سولز به فروش این بازی کمک کنه؟
با این استدلال مخالف هستم میگید بازی طرفدار داشته تو بعضی جاها , بازی هیچ طرفدار نداشته حتی توی کشور های خارجی اصلا کسی این بازی حساب نمیکرد , وقتی اوایل ۲۰۱۲ عرضه میشه قبلش هزارتا بازی با نمره بالا هست , طرف دیونه هست بیاد برای همچین بازیی هزینه کنه , مخصوصا تو امریکا
ولی الان چون فرم سافر بیشتر دیده میشه , موقعه خوبی هست کار کنه این عنوان به چشم بیاد , تا الان موفق شده ,
سر گذشته این بازی حتی یک ذره هم جای تعریف نداره ,
اتفاقا بازی به نسبت ژانرش فن بیس قابل قبول و بزرگی داره برای همینم ده نسخه ازش ساخته شده. و استنادتون به نمرات و متاکریتیک صحیح نیست، چون کسی که بازیهای کلاسیک رو میخریده و منجر به سودآوری میشده، بخاطر نمره این بازی رو نمیخریده صرفاً، بلکه بخاطر علاقهاش به مکا میخریده. همیشه نمره مطرح نیست، بخش عمدهای از مخاطبین سرگرمی بازی های ویدیویی حتی نمیدونن سایتی مثل متاکریتیک وجود داره. در ضمن، ارمورد کور اصولاً به عنوان بهترین بازی مکای موجود در تاریخ مطرح میشه، اگر کسی فن مکا باشه یک سری انتخاب محدود جلوشه، بهترین گزینه براش ارمورد کوره، چون حتی اگر ارمورد کور با متای ۶۰ و ۷۰ در دسترس باشه، بازار رقابتی ای نداره و بازی های دیگه مکا هم در همین رنج قرار دارن. به عنوان مثال daemon X Machina با متای ۶۹ و ۷۲ یکی از خوب های ژانر مکا حساب میشه. یا front mission. همه بازی های مکای اکشن در بازه مشابه ارمورد کور قرار دارن، و بازار رقابتش در همین حوالی میچرخید، بنابراین کسایی که دیوانه مکا هستن یک یا دو آی پی مثل ارمورد کور باکیفیت ترین انتخابشون بوده و فن بیسش از همینجا اومده.
بازی این سبک بشدت با سخت افزار زمان خودشون محدود شدن شما که از سخت افزار نسل پنج و شیش و هفت انتظار تخریب پذیری وسیع محیط بشدت گسترده نداری دلیل نمره های کم این سری هم همینه این سبک طرفدار خاص خودشو داره مگر نه بازی که کسی نگاش نمیکنه چرا باید برای سه نسل نزدیک به ۱۲ نسخه بده ؟
قسمت user score سایت متاکریتیک رو نگاه کنی میبینی این سری جز بهترین ساخته های فرامسافت ور هستش
شما نباید راجب بازی ک ازش تجربه تلخی داری اینجوری صحبت کنی.چون این حرفا باعث میشه دو نفری ک میخوان تجربش کنن هم پشیمون بشن.
بشخصه از سکیرو تجربه بدی دارم ولی دلیل نشد بقیه سریو بزارم کنار.
چون این بازیا خیلی بیشتر از بازی هستن.
گیمر جوون زیاد داریم و اصل بازی شناسی کلا از بین رفته.تا ی بازی میخریم بازیو میزاریم رو حالت نرمال تو کمتر از ۲۰ساعت تمومش میکنیم.ولی اصلا ب این فکر میکنیم ک حداقل چهارسال زمان برده ک این بازی ساخته بشه!!بعد ما فقط ۲۰ساعت براش وقت میزاریم!!
بشخصه همه بازیارو تو سخت ترین حالت میرم ولی هیچ بازی سختی وجود نداره ک بشه از هوش گیمر بودنت استفاده کنی
سخت ترین بازی ک انجام دادم اول doom بود(۶ درجه سختی داره)بعدم سری سولز.
اگر شما از سری سولز خوشت نیاد یعنی برای انجام این بازی مبتدی هستی.وگرنه هیچ دلیلی وجود نداره ک خوشت نیاد!!
من تو زندگیم یه بارم سولز بازی نکردم، حتی گیمپلی هم ندیدم، من تنها دلیلی که میخوام این بازی رو بخرم اینه که ژانر مکا رو دوست دارم. (اینو گفتم که الکی حرف در نیاری)
منم ی سوال دارم
تعداد زیادی از فن بیس سولز هستن که دیمن سولز پدر این ژانر رو تجربه نکردن و همینطور بلادبورن که همه قبول دارن بیشترین پیشرفت هارو به ژانرش افزود
دقیقا دو نسخه ای که بیشترین تاثیر رو در این ژانر دارن بعد میشه بپرسم چرا بازم چنین فن بیس عظیمی با همچین پشتوانه ای پشتشه؟(گفتم که بیشترین تاثیر رو اون دوتا داشتن نسبت سه گانه دارک سولز و سکیرو و الدن رینگ پس پای اینا وسط نمیاد طبق منطق شما)
بازی خوب مخاطب جذب میکنه ربطی به فلان آی پی نداره اینکه بخوای ی فرنچایز که بیش از رو دهه قدمت داره رو بخاطر تجربیاتت از ی آی پی دیگه بسنجی یا واسه نسخه جدیدش انتظار بکشی چیزی جز یک هیت بی منطق نیس
حرفت مث این میمونه چون یکی دائم هیلو یا دووم پلی میده و عشق شوتره حتما میره فورزا هم بخاطر اون دوتا آی پی دیگهتجربه میکنه و هیچ دانشو علاقه ای از ریسینگ نداره فقط بخاطر سابقه و پلی تایمی که از دو بازی دیگه ماکروسافت داشته اونو تجربه میکنه
کلا ساخته های میازاکی از لحاظ کاراکتر باهم فرقی ندارن.ی شخصیت مرموز ساکت ک قرار دنیا سرش خراب بشه.ولی از لحاظ گیم پلی باید بگم فوق العاده عمل کردن.چون من یکی هیچوقت از باختن ناامید نمیشم.و اصل بازی همینه،شما تلاش میکنی شکست میخوری و دوباره تلاش میکنی.
و هربار ک برای زندگی تلاش میکنی متوجه قوی تر شدن خودت میشی.ی اصل ساده توی زندگی واقعی
پس میشه گفت این نسل بازیا فقط با سخت کوشی و تلاش شناخته میشن
چند سری خوبو پشت سر گذاشتیم.و تموم کردن هرکدوم جذابیت خودشو داشت ک ب هیچ وجه تکراری یا خسته کننده نبود.
نمیدونم چرا این حرفو زدید. ولی ی نگاه سطحی ب این بازی منو مطمن میکنه ک بازی سال میشه
و اگر elden ring تموم کرده باشین(اون عظمت داستان بازی.شخصیت پردازی.و خدایی ک دو زندگی کاملا متفاوت داره.و صد البته اژدها اونم خیلی زیاد)واقعا منو برای سری بعدی گشنه میکنه.
ساخته های میازاکی بخاطر گارگردانش معروفن درسته.ولی کسی میتونه اینو نگه ک تو این سری بازیا بیشترین احساسی ک بهت دست میده،ابهت بازی هست
باس های خیلی خفن.قعله های پشم ریزون.مسیر یابی جذاب بازی ک شمارو بعد چند ماموریت دوباره برمیگردونه ب bonfire قبلی.(توی blood born تقریبا اخرای بازی ی راه جدید باز میشه ک شمارو برمیگردونه ب bonfire اول بازی)و پشت همه اینا ی داستان مرموز و جمله های کوتاه ک خیلی شمرده شمرده شمارو متوجه داستان بازی میکنن
من همیشه اعتقاد داشتم بازی ساختن ی هنره وسازندش هنرمند(توی فیلم one player ب این اشاره میکرد ک هرسازنده خدای ساخته خودش هست).
بچه ها شما وقتی راجب بازی حرف میزنید دلتون میخواد حرفاتون تموم نشه!؟
تنها دلیلم برای پیش خرید این بازی اینه که دیگه از سیل بازی های شامل شمشیر و اسپل و قدرت های خداگونه و احساسات و عواطف انسانی و زامبی آخرالزمانی که ۷۰تا ۸۰ درصد بازی های حال حاضر رو شامل میشن( البته اگه بازی های آنلاین و سرویس محور رو فاکتور بگیریم) خسته شدم و یکم میخوام حال و هوای گیم زدن برام عوض شده…
توی فکر اینم که منم پیشخرید کنم….. اینجوری قبل از عرضه دانلود میکنم (اگه بشه) بعد همون دقیقه عرضه میرم داخلش، انتظار برای این بازی سخته🔥
منم خیلییییی وسوسه شدم این و استارفیلدو بخرم رو پی سی
اگه ایکس باکسی هست با اَپ ایکس باکس میشه بدون خرید بازی ها رو دانلود کرد که شمل پیش خرید و پریلود هم میشه .
نه من رو استیم میخوام بخرمش، ولی بازم ممنون.
شهرت فرام سافت واقعا حیرت انگیزه. امیدوارم با قدرت ادامه بده. محبوب ترین استودیو در کنار کپکام برای من هست ❤️
منتظرم باز یکی اسم اون ژانری که ربطی به این بازی نداره و صرفا چون یکی از حرفه های این استودیوئه رو زیر این پست بیاره
خوبه که فرام به آی پی های قدیمیش جون ببخشه امیدوارم موفقیتش تضمینی باشه
خوبه👍👍بازی خفنیه هر چند ایرانی ها زیاد باهاش ارتباط نگرفتن