سازنده The Callisto Protocol بیش از ۳۰ نفر از کارمندان خود را اخراج میکند
استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance)، سازندهی بازی وحشت بقای The Callisto Protocol، از اخراج ۳۲ نفر از کارمندان خود خبر داد. این توسعهدهنده اقدام خود را حرکتی برای تطبیق مجدد اولویتهای استودیو به منظور موفقیت در موقعیت بهتر برای پروژههای فعلی و آینده قلمداد میکند.
کاربری به نام Timur222 در توییتر از طریق چند پست در لینکدین متوجه شده است که تعدیل نیرو در استودیوی سازنده The Callisto Protocol شامل تعدادی از اعضای کلیدی آن میشود. این اخراجها از سوی رسانهی IGN نیز تایید شده است.
استرایکینگ دیستنس در همین راستا بیانیهای را برای IGN منتشر کرده که به شرح زیر است:
استودیوی Striking Distance و شرکت کرفتون (KRAFTON) تغییرات استراتژیکی را اعمال کردهاند که اولویتهای استودیو را برای موقعیتیابی بهتر پروژههای فعلی و آیندهاش به منظور موفقیت تغییر میدهد. متأسفانه این تغییرات بر ۳۲ کارمند تأثیر گذاشته است. ارج نهادن به کمکهای ارزشمند هر یک از اعضای تیم در حال خروج با حمایت مادی در قالب خدمات جابجایی و بستههای انفصال اولویت اصلی ما در این لحظه دشوار است.
بازی The Callisto Protocol در اواخر سال گذشتهی میلادی منتشر شد، اما نتوانست از نظر فروش و همچنین جلب نظر منتقدین موفق عمل کند. بهتازگی آخرین بسته الحاقی این بازی تحت عنوان Final Transmission منتشر شده است. از زمان انتشار بازی مذکور، بهروزرسانیهای مختلفی برای آن منتشر شده که از جمله آن میتوان به بهروزرسانی اخیر برای نسخه PC اشاره کرد که مشکلات مربوط به حالت ری تریسینگ و بسته الحاقی Final Transmission را برطرف کرده است.
پیش از این در گزارشی اشاره شده بود که هزینهی توسعهی The Callisto Protocol در طول سه سال و بدون احتساب بازاریابی آن حدود ۱۶۲ میلیون دلار بوده است. همچنین به دنبال دریافت نقدهای نه چندان خوب، شرکت کرفتون پیشبینی خود از فروش این بازی را تا انتهای سال ۲۰۲۳ از ۵ میلیون به ۲ میلیون نسخه کاهش داده است.
بازی The Callisto Protocol هماکنون بر روی کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بیچاره کرافتون بعد عرضه سهامش افت کرد 😂
احساس میکنم خیلی استودیو نا منظمیه
این استودیو فقط زیر نظر سونی میتونه ادم بشه 😂
یه چی گفتم
چه جدی گرفتین 🤣
انگار سونی الان میره میخرتش
خنده دار نبود
لطفا دیگه تکرار نکن ممنون
چشم 🤣
به نظر من اسکافیلد برگرده همون EA و رو ریمیک دد اسپیس ۲ و مخصوصا ۳ و حتی دد اسپیس های بعدی کار کنه شاید برای خودش هم بهتر باشه البته اگه EA دوباره بپذیرتش !
بازیش سرتاپا مشکل فنی بود
انریل انجین ۴ همینه
خیلی انجین بدی بود
هرچی بازی باهاش ساختن مشکل فنی داشته
نمیدونم من این رو بازی نکردم ولی مگه بازیش بد بود گیم پلی تو اینترنت دیدم واقعا خوب بود شبیه دد اسپیس بود ولی نمی دونم چرا اینجوری شدش
افت فریم زیاد و دیر لود شدن بافتا فقط یکم از مشکلاتش بود ولی مشکل خود بازی نبود حس ترس به غیر از یه قسمتشه ، الان dead space remake نه مشکل فنی داره ونه هیچی ، بازیشم سرتاپا ترس واسترس خالیه ، خیلی خوب دراوردنش
سازنده های بازی یه اشتباه بزرگ کرد اونم اینه که از تفنگ به عنوان اسلحه اصلی استفاده نکرد.خیلی مسخرس که یه باتوم برقی ور داری بخوای با اون جونورا در بیفتی!هم خسته کننده که مداوم جا خالی بدی و مدام ضربه بزنی.خیلی خیلی فرمول اشتباهی بود.کافیه یه تغییر بده بالانس بازی رو تغییر بده و بازی تفنگ محور باشه و فقط بخاطر کمبود مهمات مجبور باشی گاهی با باتوم برقی به جون اون جونورا بیفتی(البته فقط گاهی.بالانس باید ۸۵اسلحه به ۱۵ باتوم باشه)بازی میتونست یه موفقیت بزرگ باشه چون انصافا گرافیک بازی محشر بود.شرکت باید نمیدونم یه dlc جدید بده که کل بازی رو با مود تفنگی(همون حالتی که بالا توضیح دادم) بتونی تموم کنی.اینجور میتونه بازی رو برگردونه و از شکستش جلوگیری کنه
عاقبت خود شاخ پنداری.
بازی بدی نبود ولی از یه چندساعت به بعد گیم پلی حوصله سر بر میشد
یکی از ناامیدکنندهترین بازیهای سال.
بعد از پونصدتا آپدیت بازی هنوز فریز میشه بعضی جاها نسل هشت بیچاره هم که جای خود دارد
بازی بشدت تبلیغات زیاد و فراگیری داشت قبل از عرضه هرجا میرفتم اسمش بود
بازیش از منظر گرافیک واقعا عالی بود شاید مشکلی که یه عده داشتن تکرار شدن مبارزه باشه که خسته کننده میشه بعد مدتی ولی خب من تا اخر رفتم و واقعا زیبا بود بازیش پتانسیل نسخه دوم رو داره به شرطی که کلی بهبود بدن بهش