ویدیوی جدید از گیمپلی The Lords of the Fallen، نبرد با Tancred و Reinhold را به نمایش میگذارد
به تازگی ویدیویی جدید از عنوان مورد انتظار The Lords of the Fallen منتشر شده که در آن شاهد نبرد با باسهای Tancred و Reinhold هستیم.
بازی The Lords of the Fallen از استودیوی Hexworks، همچنان به دریافت گیمپلی پیش از عرضه در ماه اکتبر (مهر ماه) ادامه میدهد. پس از یک پیشنمایش گسترده که مکانهای مختلف بازی را به نمایش میگذاشت، ویدیویی جدید توسط IGN به اشتراک گذاشته شده که مبارزه با دو باس را برجسته میکند. آن را میتوانید در پایان بررسی کنید.
اولین نبرد با Tancred است که از ضربات زمینی و نیزه استفاده میکند. این مبارزه چندین مکانیک آشنا برای طرفداران سبک سولز-لایک، مانند جاخالی دادن را برجسته کرده و سرعت آن نسبتاً سریعتر از Dark Souls 3 است.
پس از سرنگون کردن Tancred، او با نیزهاش به خود خنجر زده و منجر به ورود Reinhold میشود. در مقایسه، نبرد با Reinhold به دلیل حرکات غیرقابل پیشبینیاش سختتر به نظر میرسد. ظاهر درهم پیچیدهی او را نیز میتوان دید.
The Lords of the Fallen در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر میشود. این محصول بر روی کنسولها با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
از الدن رینگ خیلی خیلی بهتره واقعا لذت بردم
کجاش از الدن رینگ بهتره
از لحاظ گرافیک فنی آره
وگرنه خود باس فایت تعداد حرکات خیلی کمی داره. از لحاظ هنری به طرز قابل توجهی بدتره. (طبق این چندتا تریلری که دادن از بازی)
امیدوارم فقط یک پوسته ی خالی از آثار fromSoftware نباشه
همچنین این بازی برای موفقیت به یک داستان و دنیای جذاب هم نیاز داره که متاسفانه به جز بعضی آثار fromSoftware کمتر بازی هایی توانستند در زمینه داستان هم حرفی برای گفتن داشته باشند.
از مکانیزم پری کردن بازی هم زیاد خوشم نیومد که البته نظر شخصیه و ممکنه هر کسی نظر متفاوتی داشته باشه
اینو از الدن رینگ کپی کردن اگه میخوای هیت کنی برو یه راه بهتر پیدا کن یا کلا برو تو غروب محو شو، ایشالله شمشیر moon light در چشم تو فرو برود و در باتلاق فارون فرو بری
عجب گرافیک فنی و هنری داره اول فکر کردم تریلر سینماتیکه باریکلا آنریل!👏
تنها چیز جالبش طراحی فاز دوم باسه بود. واقعا لازمه یه تحول اساسی بدن تو فرمول سولز وگرنه با کپی پیست کسی علاقه مند نمیشه به بازیشون. مثلا remnant سولز با تفنگه خب جذابش میکنه. یه چیزی که حس میکنم باز های mmorpg خوب انجام میدن اهمیت time و دمیجه. که باعث میشه شخصی سازی ها، رعایت المنت ها و حتی همکاری با تقسیم نقش بین گروه خیلی جذاب تر کنه باس فایت هارو. متاسفانه سولز همچین چیزی رو نداشته و به نظرم رویکرد خوبیه. یه بازی موبایلی نینتندو بود (Dragalia lost) گیمپلی به شدت جذاب و اعتیاد آوری داشت به صورتی که اختلاف قدرت و یا نداشتن همکاری، تایمینگ یا بیلد نادرست باعث میشد بمیری یا در تایم مشخص شده نتونی باس رو بکشی. نمیدونم چرا سولز رو خلاصه کردن تو داج رول. بابا خود میازلکی هم بیخیال شد رفت سراغ سکیرو و اپن ورلد هنوز بعضی از این دولوپر های نه چندان خلاق چسبیدن به داج رول
فایت جالبی بود فقط من حس کردم که باس فایت ساده بود یا شما هم همین حسو داشتید ؟
عجب چیزیه!
همانا این بازی برایمان فاقد ارزش های انسانیست و جایگاهی نداردج
این بازی بجز گرافیک حرفی واسه گفتن نداره . حرکت کارکتر خیلی خشکه ضربه زدنش از اون بدتر موقع ضربه زدن احساس میکنی بازی کند شده جا خای زدن هم معلوم نیست کجا می خواد بره پری کردنش هم اصلا خوب طراحی نشده انگاره داره با باس بازی میکنه . نمره بازی هم از ۷۵ بالاتر نمیره
چقد شبیه بلادبورنه اونجا که با لادویگ میجنگی
جالب نبود
حرکاتش قابل پیش بینی بود
باس اول پترن های اتک هاش خیلی پیش پا افتاده ٬کم و ساده بود(دومی هم همینطور تقریبا)
حداقل از لحاظ دیزان بهتر بودن
خلاصه این تریلر نا امیدم کرد یکم ….