343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است

۳۴۳ اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است

محسن رضوی فر
۱۳:۰۹ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است

بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (343Industries) کار بر روی نسل بعدی سری بازی‌های فرنچایز Halo را آغاز کرده است.

طبق یک فهرست شغلی منتشر شده در پورتال مشاغلی شرکت مایکروسافت، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به دنبال جذب یک مدیر ارشد مهندسی نرم‌افزار است تا بتواند روی نسل بعدی بازی‌ها و تجربیات دنیای سری Halo کار کند. انتظار می‌رود که این فرد استخدامی جدید تیمی متشکل از ۵ الی ۱۰ مهندس را برای اطمینان از تحویل محصولات، ویژگی‌ها و خدمات رهبری کند.

با این حال، این تنها فهرست شغلی نیست که شامل توسعه بازی بعدی Halo محسوب می‌شود. چندی قبل، دو فهرست دیگر منتشر شد که شامل نسل بعدی بازی‌ها در دنیای علمی تخیلی ۳۴۳ اینداستریز بود. به نظر می‌رسد که پروژه بعدی سری Halo در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین طرفداران احتمالاً باید مدت زمان زیادی را برای معرفی آن منتظر بمانند.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟

منبع: Twistedvoxel

人Acker益man人Arcix™ツ`Albert Weskerامیر حسینabas kalbasDota2DARKSIRENدکتر گیمفاSami 227Goodbye Gamefa(حساب کاربری ترک شده)UNCLE ARTHURcactusBig WalleRred-eyed Banished Knightsky reaperRezaFaridImmortal Spartanmeysambmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Emmet گفت:

    مایکروسافت هنوز به اینا فرصت میده :^|
    اگر ۳۴۳ نتونه دفعه بعدی یک هیلو درست حسابی بسازه ، عملا مایکروسافت دستی دستی زده بزرگترین برگه برنده اش رو سوزنده !

    MojiArcix™ツ`Albert Weskerامیر حسینgod of warCopy NinjaDota2Jim HawkinsDARKSIRENدکتر گیمفاmore
    • MIRAS گفت:

      واقعا درک نمیکنم
      چرا نده وقتی تازه افتاده رو دور و تازه یاد گرفتن هیلو بسازن
      و همینطور نخاله هاشونو انداختن بیرون
      بعضی وقتا حس میکنم کسایی که به مایکروسافت نقد وارد میکنن که چرا هیلو از ۳۴۳ نمیگیره اصن هیلو بازی نکردن

      فراستی ورژن 2MojiArcix™ツ`IlyaAlbert Weskerامیر حسینDota2Jim HawkinsObi wanاپوزوسیون گیمفاmore
      • Emmet گفت:

        نخاله ها رو انداختن بیرون 😂
        مایکروسافت گروه ها آرت رو اخراج کرده ، هیلو ۳ رکورد بزرگترین لانچ توی دنیا زد ، بعد پلیر ها هیلو اینفنت از بتلفیلد کمتر هست ، ۳۴۳ اشتباه کم نکرده و مایکروسافت هم جریمه نکرده این استودیو رو ، ۳۴۳ فقط به یک IP محبوب ضربه نزده بلکه به یکی از مهمترین IP ها تاریخ صنعت گیم ضربه زده !

        halkerArcix™ツ`امیر حسینCopy NinjaJim Hawkinsاپوزوسیون گیمفاUNCLE ARTHURcactusBig WalleRSarumanmore
        • پلیرهای بخش مولتی منظورته، کمپینش همیشه خدا جزو ده بازی محبوب گیم پسه بعد از سه سال، حداکثر پلیرهاشم حدود دویست و پنجاه هزارتا بوده، مقایسه کن با حداکثر پلیرهای بازی های سونی رو استیم که هشتاد هزارتا رکورد بزنه امثال تو ذوق میکنید

          Arcix™ツ`امیر حسین
        • Fel lord گفت:

          در نظر داری که هیلو ۳ بر روی اکس باکس ۳۶۹ عرضه شده بود که پرفروشترین کنسول های مایکروسافت زمان خود بود و انحصاری کنسولی بود ؟ سالی که هیلو ۳ عرضه شده بود ژانر بتل رویال وجود نداشت، رقیبان قدرتمند مثل کال او دیوتی آن زمان حضور نداشتند. پس لطفاً مقایسه با گذشته نکنید در مورد این فرانچایز که بیهوده است.

      • sorena گفت:

        فیل اسپنسر باید از ماکروسافت بره. هیلو باید از ۳۴۳ گرفته بشه! جفت این حرفا جزو طوطی وار ترین گفته ها ست که طرف خودش هم نمیدونه چرا داره این حرفو میزنه! فقط چون چهار نفر گفتن اینم میخواد پی روی همونا یچی بگه!.
        این بنده خدا هم قطعا اینفینیت رو بازی نکرده که میگه هیلوی بعدی رو باید درست حسابی بسازه!. ۳۴۳ باید یه پشتیبان درست حسابی داشته باشه تا بخش آنلاین رو پوشش بده وگرنه با این ابعاد که هیلو داره نمی تونن هردو بخش رو هم زمان بدون کمبود طی ۴یا۵ سال بسازه.

        halkerIlyaامیر حسینDota2Obi wanاپوزوسیون گیمفاThunderDoomMHNsky reaperآقای شکستهmore
        • Tom گفت:

          داریم کیفیت و داستان بازی نسل نهمی هیلو بعد ۲ نسخه که از هیلو‌ عرضه کردنو میبینیم که میگیم باید برن
          تنها بخش خوب اینفینیت گیم پلیش بود

          halkerIlyaامیر حسیناپوزوسیون گیمفاSarumanآقای شکستهRezaTahaicfarshadxDark.knightmore
          • MIRAS گفت:

            داستان اینفینیت یه ریبوت مناسب و شخصیت پردازیش معرکه بود
            ایراد الکی وارد نکنید
            هرچند احتمال میدم کسی که پروفایل باتر فلای داره اصن این بازیو انجام نداده ففط دوتا چیز شنیده

            Ilyaامیر حسینPop_Starاپوزوسیون گیمفاMHNSarumansky reaperآقای شکستهRezaTahaicmore
            • sorena گفت:

              بازی رو انجام نداده یکی از ایرادات هیلو تو گیم پلیش هست (که قبلاً هم بهش اشاره کردم) نه تو داستان یا خنده دار تر، گرافیک!!

              Arcix™ツ`Ilyaامیر حسیناپوزوسیون گیمفاRezaTahaicTom
              • MIRAS گفت:

                گیمپلیش چه ایرادی داره بنظرت
                بزرگترین نقطهقوتش بنظرم همون گیمپلیه

                MojiArcix™ツ`امیر حسیناپوزوسیون گیمفاTahaic
                • sorena گفت:

                  گیم پلی هیلو اینفینیت بالانس نبود و هنوزم درستش نکردن این مشکل برای بخش داستانی هست. گجت های بازی، رو درجه سختی نرمال اساسأ بی مصرف هستن و بازی نمیتونه گیمر رو برای سویچ های مدام در موقعیت هایی که بازی به وجود میاره مجاب به استفاده بکنه. درواقع سیستم گیم پلی بازی برای درجات بالاتر از نرمال طراحی شده.
                  بطول کل در درجه نرمال، بازی در تیر اندازی صرف خلاصه میشه.

                  MojiIlyaامیر حسیناپوزوسیون گیمفا
              • MIRAS گفت:

                اون پایین ریپلایا بسته شده دوباره اینجا ریپلای میکنم
                بازی کجا بالانس نیست،اتفاقا منم رو نورمال رفتم سختیشو حفظ کرده بود
                و گجتا نقش خیلی پر رنگی داشتن

                Mojiاپوزوسیون گیمفا
                • sorena گفت:

                  نمی‌دونم بازیت چطور هست اما رو درجه سختی نرمال بازی سخت نیست، حالا سخت بودن یه موضوع جداست. موضوع اصلی اینه که رو این درجه هیچ احتیاجی به استفاده از گجت های متفاوت حس نمیشه و کل گیم پلی حول و محور Grappleshot خلاصه میشه. این موضوع تو درجه Legendary کاملا متفاوت هست و اون روش درجه نرمال دیگه جواب گو نیست و شما کاملا از هرچی که داری به درستی استفاده می‌کنی. بخاطر همین بازی بالانس درستی تو این موارد نداره. هیلو از این جهت شبیه ویچر ۳ هست اونم گیم پلیش طوری بود که رو درجه سختی بالا خودش رو نشون میداد و رو درجه نرمال چنگی به دل نمی‌زد.

            • Tom گفت:

              حتما باید عکس پروفایلم هیلو باشه که بگم داستان بازی حتی نصف اون هیلو های بانجی هم نمیشه؟

              Arcix™ツ`silent-man(Motor Edition)Ilyaامیر حسینJim Hawkinsاپوزوسیون گیمفاMHNSarumansky reaperآقای شکستهmore
            • این tom اگر هم اینفینیت رو بازی کرده باشه یهو پریده وسط یه فرنچایز عظیم داستانی و طبیعتا هم هیچی از داستان و کاراکترپردازی ها متوجه نشده و فقط گیم پلی بنظرش اومده، اینفینیت اشک منو درآورد هردفعه که به صحنه خداحافظی کورتانا از مسترچیف رسیدم، باید هیلوباز اصیل باشی وکشش و عشق این دوتا رو حس کرده باشی تا ایفینیت روانیت کنه

              MojiIlya
          • sorena گفت:

            شما هیچ دلیلی برای این که بگی «باید» برن نداری عزیز من . هیلو اینفینیت در پیاده کردن داستان و کیفیت هیچ مشکلی نداره، حرف های طوطی وار نزنید ترو خدا. بازی بلحاظ داستانی کاملا در مسیر درستی پیش رفته نه روایت اون مشکل داره نه شخصیت هایی که وارد داستان کردن مشکلی دارن. بلحاظ کیفیت هم بازی ۴کا و ۶۰ فریم بدون ذره ای مشکل فنی یا یک مورد باگ در یک دنیای وسیع داره اجرا میشه و ویژوال بازی هم کامل پایبند به ریشه های هیلو هست، شماها دلایی میارید که ابدا ایراد حساب نمی شن و این دقیقا برگرفته از واقعیتی هست که بالاتر گفتم…
            برای این که بدونی هیچی از اینفینیت نمیدونی باید بگم که اتفاقا یکی از ایرادات بازی در گیم پلیش بود.

            Arcix™ツ`Ilyaامیر حسیناپوزوسیون گیمفامارتین فورد(شیفته عظمت غلام)MHNsky reaperRezaTahaic
            • Tom گفت:

              هیلو اینفینیت نسبت به بقیه هیلو ها بهترین گیم پلیو داشت
              حالا نمیدونم ایرادی که میخوای ازش بگیری چیه
              ولی داستان ضعیفه
              هیچ جوره هم نمیشه پوشوندش
              در مورد گرافیک فنی و مشکلاتش که فکر نکنم لازم باشه حرف بزنم

              MojiArcix™ツ`اپوزوسیون گیمفاTahaicPerfectReza
              • sorena گفت:

                حرفی داشتی، می‌زدی عزیزدلم.
                من خودم یکی از سخت‌گیرترین طرفداران هیلو ام، نسخه چهار رو بخاطر خشن شدن و جدی شدن مورد انتقاد قرار دادم، هیلو پنج رو بخاطر بیش از حد آنلاین بودن و دنبال کردن ساختار هیلو ریچ و زیادی اکشن بودن.. هیلو ریچ رو بخاطر کال آف دیوتی شدن… هیلو اینفینیت در مسیر کاملا درستی به ریشه های خودش برگشته و نزدیک ترین تجربه رو به هیلو ۳ ارایه می‌کنه. داستان بازی زمینه ی جمع بندی رو می چینه و تو این کار کاملا موفق ظاهر میشه. در زمینه ی شخصیت پردازی هم مستر چیف رو به بدون این که ذلیل کنن( بلایی که سر کریتوس آوردن) بسیار عمیق تر و باور پذیر تر کردن.
                بازی رو در سه درجه سختی متفاوت بعلاوه ی سی چهل ساعت بخش آنلاین تجربه کردم و حتی یک مورد فقط یک مورد مشکل فنی یا باگ درش ندیدم… جدا از همه ی این ها بازم میگم چیزی سعی داری بگی مشکل هست درواقع اصلا وجود نداره.

                Arcix™ツ`Ilyaاپوزوسیون گیمفا𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)TahaicMHNTom
                • Tom گفت:

                  من که دارم حرفمو میزنم😐
                  داستان هیلو اینفینیت گیرایی هیلو های قدیمیو اصلاااا نداشت تغییر رفتار کریتوس نمیفهمم چه ربطی به شخصیت پردازی هیلو داره 🤣
                  مثلا با کریتوس قبلی نمیتونستن شخصیت پردازی کنن ولی با این جدیده میتونن؟😂
                  چرا دوست داری چیزایی که همه میدونن رو انکار کنی؟

                  VaasIlyaاپوزوسیون گیمفا
              • sorena گفت:

                ۱ هیلو های قدیمی اصلا داستان قوی و پیچیده ای نداشتن و کاملا سر راست و قابل پیش‌بینی با قهرمان محوری پیش میرفتن و روایت میشدن این موضوع توی اینفینیت در جهت درستی تغییر کرده.
                ۲ مستر چیف در هیلو های قدیمی یک سوپرمن بود و همه کار میکرد و مثل کریتوس تک قطبی بود. این موضوع هم در اینفینیت حل شده و چیف شخصیتی انسانی تر، باور پذیر تر و مهمتر، منطقی تری داره.
                تیم سازنده به این مهم، بدون فدا کردن پیشینه و هم چنین بدون کلیشه ای کردن موقعیت ها ،رسیده. مثال کریتوس به همین دلیل بود که یک مورد شکست خورده در ایجاد تغییر شخصیت رو برای فهم ساده تره اون توضیحات بیارم. تیم سانتامونیکا برای خارج کردن کریتوس از حالت تک قطبی ، اونو ضایع کردن و در کلیشه ای ترین حالت ها اونو ذلیل کرد…

                چرا دوست داری چیزایی که همه میدونن رو انکار کنی؟

                ۱ هیچ دلیل برای گفته هات نداری و صرفا تکرار حرف چند تا فن بوی رو نوشتی.
                ۲ این ««همه»» ای که ازش حرف میزنی دقیقا چه کسانی هستند؟ چون ما در کامیونیتی هیلو چنین چیزهایی رو ندیدیم.
                ۳ همه(همون اکثریت مردم) فقط حرف هم دیگه رو تکرار میکنن و من هیچ اهمیتی به این که «همه» چی میگن نمیدم و برداشت خودم با دلیل و مدرک مهم ترین موضوع هست برام. چون بهم اثبات شده که اکثریت در اکثر موارد در اشتباه هستند و هیچ وقت سعی نمی کنم حرفی که «همه»میزنن رو منم بزنم و اگر هم مجبور باشم ،دست کم کلمه ها رو تغییر میدم و نوع دیگه ای بیان میکنم. شما هم سعی کن از تجارب شخصیت بگی نه این که مثل یه دستگاه ظبط و پخش باشی…
                شبت قشنگ.

                Arcix™ツ`Ilyaاپوزوسیون گیمفاTahaic𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔ThunderDoom
                • Tom گفت:

                  ۳ . مشکل فنی بازی مشخصه برای همینه از همه زیاد میشنوی
                  ۲ . کسایی که هیلو رو دوست دارن
                  ۱ . چون باید متنی که قبلا برای بقیه نوشتم کپی پیست کنم و کلی اسپویل کنم
                  الان سوال پیش میاد که چجوری به تغییر شخصیت کریتوس میگی شکست خورده؟ چجوری از چه نظر شکست خورده؟ پیر و اروم کردن یه شخصیت کی تبدیل به کلیشه شد؟
                  اتفاقا هیلو های قدیمی داستان خییلی گیرا تری از هیلو اینفینیت که داره همونارو کپی میکنه داشتن
                  مخصوصا ریچ که اصلا نمیشه اینفینیتو باهاش مقایسه کرد

                  Ilyaاپوزوسیون گیمفا
                • این داداشمون کلا فوبیای هیلو داره، الان یه ساله قراره برای من یه شوتر اکشن پیدا بکنه که نمره متاکریتیکش بالاتر از هیلو اینفینیت و دووم ایترنال باشه، بنده خدا هنوز داره میگرده، بدتر اینکه اول سعی کرد چندتا شوتر اکشن ادونچر رو بجای اکشن قالب کنه 😊 بایوشاک و دثلوپ رو به عنوان اکشن ران ان گان تریدی معرفی کرد 😄
                  دووم ایترنال و هیلو اینفینیت طبق نمره متاکریتیک با اختلاف زیاد برترین شوترهای اکشن هستند، خالی از ادونچرینگ، تنها هیلویی که ادونچرینگ داشت یکم odst بود. آخ باید از اول بازیشون کنم تا استارفیلد نیومده

                  VaasIlyasorena
              • sorena گفت:

                حوصله بحث با کسانی که رو نفهمیدن و اشتباه شون پافشاری میکنن رو ندارم… اگه قرار بود حرفی برای گفتن داشته باشی تا الان حرفت رو باید می‌زدی ولی هر بار فقط یه مشت هرزنامه نوشتی و با یه »»همه میگن«« خواستی این به این هرزنگاره ها مشروعیت بدی.
                ۱ بازی رو تجربه کن و در کمال تعجب ببین که مشکل فنی که ««همه ی اون خیالاتت»» میگن چرندیاتی بیش نیست.
                ۲ داستان و شخصیت رو میبینی که کاملا درست پیش می‌ره و ۱۸۰درجه با چیزی که پخش کردی در تضاد هست.
                ۳ در کامیونیتی هیلو بگی هیلو ریچ ال و بل بهت می‌خندن، اون اصلا هیلو نیست، یک بازی اول شخص برگرفته از کال آف دیوتی بود که اسمش رو گذاشتن هیلو مثل فینال فانتزی ۱۶ که یه اکشن بی مغزه که اسم یک بازی که شاخصه ی یک ژانر بود رو گذاشتن روش. وقتی ماهیت بازی ها رو نمی‌شناسی راجع به خوب بودنشون حرف نزن، هیلو ریچ اصلا هیلو نیست که من بخوام اونو با اینفینیت یا هیلو۳ مقایسه بکنم. جدا از این ها که بانجی اصلا توانایی داستان گویی عمیق یا شخصت پردازی درست حسابی رو تا به حال از خودش نشون نداده، دستنی هم پره از شخصت های آب دوغ خیاری.
                ۴شخصیت پردازی کریتوس در رگنوراک یک مبتذل تمام و کمال هست و هیچ جای دفاعی نداره.

                Vaasاپوزوسیون گیمفاTahaicTom
                • sauron گفت:

                  دوست عزیز شما خودتون میگید که اون چیزی که همه میگن رو نباید تکرار کرد اما مدام از این حرف میزنید که کامیونیتی هیلو چه نظری راجع به ریچ یا اینفینیت دارن. البته که من از طرفداران هیلو هستم و از نظرم ریچ کاملترین هیلو بود در همه ی زمینه ها. دوم اینکه داستان هایی که بانجی در سه گانه و ریچ برامون تعریف کرد بسیار بزرگتر و با ابهت تر از داستان اینفینیت هست. چیف در هیلوهای بانجی در کل کهکشان با کاوننت و فلاد مبارزه کرد و رازهای بسیاری رو کشف کرد و در نهایت هم بشریت رو نجات داد اما در اینفینیت با تنها یک گروه سرکش از کاوننت میجنگه اونم تو یک هیلو نه کهکشان! کدوم داستان با ابهت تر و درگیر کننده تر هست؟ بلاهایی که ۳۴۳ سر کورتانای محبوب آورد هم بماند و همچنین اینکه اینفینیت قرار بود ادامه مستقیم هیلو ۵ باشه که اصلا اینطوری نبود.
                  در زمینه ی گیم پلی نظرم اینه که بعد از دو تلاش ناموفق بالاخره ۳۴۳ راز جذابیت هیلو رو پیدا کرده و گیم پلی اینفینیت بسیار نزدیک به هیلو ۳ بود.
                  در زمینه گرافیک که اینفینیت واقعا حرفی برای گفتن نداره (حتی با معیارهای نسل ۸) البته که هیلوهای بانجی هم به خاطر گرافیک بالا مشهور نشدن.
                  در زمینه ی هنری ما رو به دوران هیلو ۳ برد که هرچند جذابیت های خودش رو داره اما از واقع گرایی دور شده و در واقع میشه اونو یک عقب گرد محسوب کرد. اینم بگم که خود بانجی هم به واقع گرایی اهمیت زیادی میداد و جنگ افزارهای انسان ها از تفنگ بگیر تا لباس و وسایل نقلیه و تانک و سفینه و غیره تلاش زیادی شده تا به جنگ افزارهای واقعی در آینده شباهت داشته باشن. زره مستر چیف هم به همین صورت. اگر در هیلو ۳ دقت کنید ته زمینه های رنگ قهوه ای داره و از سبز درخشان دور شده تا به واقعیت زره های رزمی نزدیک تر بشه.
                  در مورد کات سین ها هم بگم که بانجی واقعا جادویی عمل میکرد و آرامش چیف و دنیای درگیر جنگ و نابودی رو بسیار عالی به تصویر میکشد و از زوایای مختلف وقایع رو به ما نشون میداد اما ۳۴۳ با پیروی از نحوه روایت بدون کات در گاد آو وار ۲۰۱۸ (به صورت ضعیف تر) ما رو از مشاهده ی وقایع از زوایای مختلف محروم کرد و دوربین از کلاه خود چیف میاد بیرون و فقط دور چیف میچرخه.
                  موسیقی هم که حقیقتا سه گانه و مخصوصا ریچ بسیار غنی تر هستن. هیلو ۴ و ۵ که اصلا در موسیقی حرفی برای گفتن ندارن.
                  شخصیت پردازی چیف هم اونجایی خوب شد که به ریشه ها برگشتن و اون شخصیت کم حرف و جدی و تیکه پرون رو دوباره برگردوندن.
                  خب اینهمه ضعف در ساخته های ۳۴۳ هست حتی بودن توجه به پشتیبانی ضعیف در مالتی پلیر هم میشه فهمید که ۳۴۳ خوب عمل نکرده، چرا شما مقاومت میکنی؟

                  اپوزوسیون گیمفا
                • داش خدایی هیلو ریچ خوب بود چرا مخالفی؟

                  VaasArcix™ツ`Tahaic
                • Tom گفت:

                  تجربه نکرده بودم که اینجا نظر نمیدادم
                  اصلا من کاملا یه ادم خالی بند
                  دیگه هرکی ویدئوی دیجیتال فاندری راجع به هیلو اینفینیت رو ببینه میفهمه چی به چیه
                  ۳ . قطعا تو فن هیلو نیستی
                  شک‌ نکن
                  یا اصلا ریچ رو بازی نکردی
                  نمیدونم این کامیونیتی هیلویی که میگی چه کامیونیتی هست که به ریچ میگن کالاف دیوتی 🤦
                  ۴ . فکر کردم ۲۰۱۸ رو‌میگی

                  اپوزوسیون گیمفاTahaic
            • Tom گفت:

              من همیشه هیلو هارو بازی میکنم
              هر نسخه جدیدی که ازش میاد بازیش میکنم

              Ilyaاپوزوسیون گیمفاTahaic
                • Tom گفت:

                  Xbox sx
                  مال خودم نیست
                  من xbox ندارم

                  ThunderDoom
                • sorena گفت:

                  خوب بودن به مسئله اس، هیلو بودن یه مسئله ی دیگه اس. هیلو ریچ یه بازی اول شخص خوش ساخت با بخش آنلاین خیلی خوب بود اما هیلو نبود.

                  Vaasاپوزوسیون گیمفاTahaic
                • sorena گفت:

                  نه مشکلی نیست منم میگم ریچ شوتر خوبی بود آنلاین خوبی هم داشت، منظور من از قیاس با هیلو های اصلی هست. روند سریع تر، محیط های کوچک تر، ران اند گان بودن ، صحنه های سینمایی تر.. همه خوب پیاده شده بودن اما پی روی همون قوانین کال آف دیوتی بود نه یک هیلوی اصیل با آزادی عمل بالا، جهان باز تر، روند معتدل تر، مبارزات چالشی تر… الان شما مستر چیف کالکشن رو بگیر بازی کن ببین گذر زمان روی ریچ اثر کرده اما روی هیلو ۳ اثر نکرده! یک هسته ی قدرتمند دقیقا اینطور خودش رو نشون میده…
                  موضوع بد بودن ریچ نیست فکر میکنم به اشتباه اینطور برداشت شده.

                  ThunderDoom
              • sorena گفت:

                عزیز من یه مشکلی تو بحث های مجازی هست که یا طرف منظورش رو نمی رسونه یا طرف مقابل متوجه منظور نمیشه. هیلو ریچ بازی عالی هست ، یعنی بعنوان یک شوتر اول شخص هیچی کم نداشت اما بعنوان یک هیلو اصلا هیلو نبود/نیست. اون زمان که ریچ منتشر شد هم افرادی مثل شما بودن که باز موضوعاتی مثل گرافیک رو پیش میکشیدن و طرف مقابلی هم بود که انتقادات وارد تری داشت مثل هیلو نبودن این نسخه و پی روی از قوانینی که کال آف دیوتی براه انداخته بود. هیلو ریچ در اصل یک تلاش برای کال آف دیوتی بودن، بود.
                من از زمانی هیلو بازی میکنم که احتمال خیلی زیاد یا خوده شما نبودی یا از وجود اون خبر نداشتی . دست کم بیشتر از بیست ساله هیلو بازی میکنم. و اینفینیت دقیقا یک هیلو در یک مسیر درست هست و مشکل اصلی اون نه گرافیک و نه مشکل فنی که کم بود محتوا در بخش آنلاین هست این موضوع با گسترش استودیو یا دادن تیم پشتیبانی درست حسابی به سازندگان حل میشه وگرنه باید بین بخش آنلاین در محتوا یا داشتن کمپین درست حسابی یکی رو انتخاب کنن. این یک واقعیت هست که استودیو ها نمیتونن بازی های بزرگ رو طی سه چهار سال در تمام زمینه ها به درستی بسازن. نمونه اش لست۲ که هنوزم آنلاین نداره یا کد ها یا بتلفیلد ووو.

                Vaasاپوزوسیون گیمفاTom
                • نظرت مهترمه و قابل احترام
                  اما من میگم هیلو های اولیه یکم سرعتشون پایین بود (هرنسخه بهتر میشد اما نه خیلی) تا اینکه تو ریچ به اوج خودش رسید و منم از همینش خوشم اومد
                  بازم میگم نظر شما قابل احترامه و این فقط نظر بنده هست

                  اپوزوسیون گیمفاsorenaTom
                • بد برداشت نشده خوب نظر شما اینه و ایرادی هم وارد نیست

          • باز این هیلو ندیده اومد از هیلو حرف زد 😂بابا هرموقع گفتیم اسپایدرمن تو بیا راجع به تار بازیش حرف بزن بخدا اگر یک کلمه من دخالت کنم 😀
            اگر داستان اینفینیت که بارها اشک منو درآورده برات جذاب نبوده چون داستان فرنچایز رو نمیدونستی و یهو نشستی از فصل دهم یه سریال شروع کردی به دیدن، معلومه که داستان رو متوجه نمیشی و با کاراکترها ارتباط نمیگیری

            • Tom گفت:

              من هیلو هارو بازی کردم
              “داستان اینفینیت که بارها اشک منو درآورده” خیلی لوسی 😂
              از چیش اشکت در اومده 😂

              Vaas
              • خداییش جون داداش کل فرنچایز رو بازی کردی و از داستان کامیک هاشم مطلعی بعد داستان اینفینیت بنظرت ضعیف بود؟؟!!!!! میشه پنج تا بازی با داستان قوی نام ببری ببینم سلیقه ت داستان قوی رو چطوری میدونه؟؟ بعد “لطفا ضعف های داستانی هیلو اینفینیت رو بگو”
                چون من وقتی میگم داستان و کاراکترپردازی لست دو آبکیه دقیقا اشاره میکنم به لحظاتش.
                شما هم لطفا دقیقا بگو ایراد داستان رو بشناسم سلیقه ت رو

                • Tom گفت:

                  امن بازیاشو بازی کردم
                  کامیکاشو نخوندم
                  لست اف اس ( جفتش )
                  بایوشاک ها
                  رددد ۲
                  متالگیر سالید ( مخصوصا ۳ و ۴)
                  الان بخوام بگم از مشکلات داستانش بگم دوباره باید حرفایی که زدمو کپی پیست کنم
                  دوباره کلی اسپویل کنم
                  همش از اول
                  ولی حلاصه برای من اصلاااا گیرایی هیلو های قدیمی مخصوصا ریچ رو نداشت

                  اپوزوسیون گیمفا
              • اووووو پس ریچ بازی خب بگو از اول، ریچ با کل هیلوهای کلاسیک متفاوت بود، منی که سگانه اول رو بیشتر از ریچ دوست داشتم اینفینیت رو فکر کردن بهش هم برام لذت بخشه

                • Tom گفت:

                  بین هیلو ها ریچ رو خییلی دوست دارم
                  چیزی داشت که کیلزون هیچ وقت نمیتونست داشته باشه
                  داستان تمیز و ناراحت کننده و خفن
                  گیم پلیشم خیلی جذاب بود
                  من همیشه بین شوتر سبک و سنگین شوتر سنگینو انتخاب میکنم ولی ریچ یه استثنا بود

        • دوره فیل اسپنسر با ردفال تموم شد.
          هنوز متعجبم که چرا بعدش اینو اخراج نکردن بعد در ایکس باکس رو تخته نکردن

          VaasMojiArcix™ツ`abas kalbasJim HawkinsZeUbermenschاپوزوسیون گیمفامارتین فورد(شیفته عظمت غلام)cactusTommore
      • حست درسته، اصلا شک نکن همه اینا که هیت الکی میدن قطعا و قطعا و حتما فرنچایز رو بازی نکردن

        Arcix™ツ`
    • ehsan گفت:

      اگه با انریل ۵ بسازنش مطمعن باش یکی از بهترین شوترها میشه

      MojiArcix™ツ`ZeUbermenschTahaic
  • Tom گفت:

    اگه ۴ سالم طول بکشه میره برای ۲۰۲۷
    دیگه قرار نیست موتور هم بسازن با انریل درستش میکنن

    MojiUNCLE ARTHURcactusسبحان کورلئونهمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)مایکل شرارت (بتمن گیمفا)Dark FantasyNemesisLove GameSpider-Manmore
  • شاید منظورشون از نسل بعدی ، یک هیلو جدید در ایکس باکس یا ایکس باکس های نسل بعدی باشه (نسل ۱۰) یعنی ۲۰۲۸ به بعد یا نهایتا بین نسلی ۹ و ۱۰ !
    خیلی دوپهلو گفته !

    UNCLE ARTHURBig WalleRسبحان کورلئونهمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)NemesisSpider-Manهمسایه ( فن بوی = پنچری )Haj_HosseinmarioRedm0ndy.xboxmore
  • تو زحمت میفتن آخه این ۳۴۳
    بدین یه استودیو دیگه بنظرم

    Arcix™ツ`Jim HawkinsTahaiccapitan priceBig WalleRDark.knightسبحان کورلئونهsamanمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Nemesismore
  • big joke گفت:

    به احتمال زیاد میان نسلی میشه ولی خبر خوبیه درکل ، مایکرو این نسل از نظر بازی ترکونده ، هرچند هنوز مونده تا عرضه بشن

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)RezaTahaicسبحان کورلئونهاپوزوسیون گیمفاMaster bladeAli_px
  • Arshia.1 گفت:

    برعکس خیلیا این دفعه از ۳۴۳ نا امید نیستم امیدوارم طبق انتظارم خوب عمل کنن

    VaasIlyasky reaperRezaTahaicسبحان کورلئونهمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)اپوزوسیون گیمفاMaster blade
  • MR.NEMESIS گفت:

    هرکار میخاید بکنید، فقط زنده کنید این آیپی رو

    AMIRALI MORGAN ⭐ استارفیلد فن شدمObi wanUNCLE ARTHURsauronsky reaperTahaicسبحان کورلئونهمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Master blade
  • soosmar گفت:

    یه بازی مثل splitgate (مولتیش یه چیز تو مایه های هیلوعه)که سازنده هاش ولش کردن به امان خدا ، پر از پلیره . بازیکن هاش (مثل خودم) ولش نمیکنن . چون بازی فوقالعادست.خود سازنده هاش دارن روی یه بازی دیگه که در دنیای splitgate جریان داره کار میکنن . پلیرها ارزش بازی ها رو بهتر از هر کسی میدونن . شاید دیگه هیچ وقت هیلو و گیرز دوران طلاعی رو نبینند ولی شخصا به مایکرو و استودیوهاش جدیدش امیدوارم .

    Ilyaامیر حسینDark.knightSina7294سبحان کورلئونهمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)گکو پلنگی (دکتر گیمفا)همسایه ( فن بوی = پنچری )SepehrMahdi Sammore
343 اینداستریز کار روی نسل بعدی بازی‌های Halo را آغاز کرده است