جزئیاتی از تاثیر تصمیمگیریها و حالتهای متنوع Armored Core 6 منتشر شد
بازی رباتی و اکشن جدید فرامسافتور (FromSoftware) یعنی Armored core 6 در کنسولهای نسل جدید از مزایای حافظه SSD بهره خواهد برد.
اگرچه در چند روز گذشته ویدیوهای جدیدی از داستان و گیمپلی Armored Core: Fires of Rubicon منتشر شده است اما اینها تمام چیزهایی نیست که قرار است قبل از عرضه بازی بدانیم. فرامسافتور اعلام کرده است که این عنوان، چندین پایان متفاوت دارد و تصمیمهای بازیکنان، تاثیرات بزرگی روی داستان خواهند گذاشت.
به عنوان مثال در یکی از ماموریتها، هم میتوانید دشمنانتان را نبود سازید و هم ذخیره انرژی آنها را خالی کنید. اگرچه هنوز مشخص نیست که تصمیمات شما چه عواقبی در پی خواهند داشت اما زمانی که ماموریت تمام شد، با شخصیتهایی مواجه خواهید شد که هرکدام «قسمت کوچکی از لور (Lore) داستانی که دنیای اطراف شما را میسازد» را تشکیل میدهند.
علاوه بر این در بخش Arena، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon حالتهای متنوع و مختلفی را به شما ارائه میدهد. عملکرد این حالتها به گونهlی هستند که تکرارپذیری بازی را بالا میبرند، به شما اجازه میدهند تا راههای متفاوتی را در داستان در پیش بگیرید، این امکان را میدهند که پول بیشتری بهدست آورید و چیزها را به اَشکال مختلفی انجام دهید.
همچنین تائید شد که این بازی برای هرچه کوتاهتر کردن صفحات بارگذاری، از مزایای حافظه SSD کنسولهای نسل جدید بهره میبرد و قابلیت صدای سه بعدی پلی استیشن ۵ نیز به غوطهورسازی بازیکن در دنیای آن، کمک خواهد کرد.
Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
من از این بازی خوشم نمیاد، کلا این سبک ( ربات ) حال نمیکنم
خب بازب نکن عشقم
خب عزیز من نگفتم که کس دیگه بازی نکنه، گفتم من خوشم نمیاد همین
امیدوارم نمره خوبی بگیره
صددرصد بالای ۸۰ بهت قول میدم
توصیه میکنم قبل از اینکه اقدام به تهیه این عنوان بکنید یه تعدادی واکترو از نسخه های قبلی ببینید یا اگه میتونید نسخه Verdict Day رو حتما تجربه کنید
اول از همه بازی به صورت میشن محور دیزاین شده و محیط سند باکس یا اپن وورلد نداره
درواقع اینطوریه که شما طی یک میشن خطی یه سری آبجکت انجام میدی و در پایان با توجه به عملکردت یه رنک خاص دریافت میکنید(مثل سیستم رنک دویل می کرای)
ربات ها و اندروید های بازی به شدت طراحی ماژولار دارن و ریز به ریز دیتیل هارو میتونید خودتون دیزاین بکنید و پلی استایل خودتون رو تنظیم بکنید
سیستم کامبت بازی تهاجمیه و تمرکزش روی کامبت از راه دوره و کلوز کامبت چندان نقش پررنگی توی مبارزات نداره
هوش مصنوعی بازی هم به شدت پویاست و رفلکس بالایی داره(حداقل توی نسخه Verdict Day که اینطور بود) و با اینکه بازی ماهیت هاردکور نداره چندان ولی بازم دیزاین کردن ربات و داج دادن و رفلکس بالا توی کامبت بازی خیلی مهمه و برای یادگیریش زمان نیازه
من خودم به شخصه فکر نمیکردم جذب ژانر مکا در گیمینگ بشم همونطور که در انیمه نشدم
ولی حقیقتا تجربه خیلی خوبی بود آرمورد کور و توصیه میکنم حتما یه شانس بهش بدید