کلیپ جدید Counter-Strike 2 فیزیک فوقالعاده آب را به نمایش میگذارد
نسخه دوم بازی Counter-Strike هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ندارد، اما به نظر میرسد که ولو (Valve) قصد دارد آن را امسال عرضه کند.
هنگامی که بهار امسال Counter-Strike 2 معرفی شد، عده کثیری با پیشرفت گرافیکی آن، مخصوصا در رابطه با طراحی دود، شگفتزده شدند. با آخرین آپدیتی که در تابستان منتشر شد، بازی توانست عده بیشتری را با گرافیک چشمنواز در طراحی فیزیک آب، تحت تاثیر قرار دهد. مرحلهای که در ویدیوی زیر نمایش داده شده است، Overpass نام دارد و در این کلیپ کوتاه میتوانید جلوههای بصری به کار رفته در آن را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
چقدر طبیعیه امواج موقع راه رفتن
ولو همیشه توی فیزیک عالی عمل میکنه …
به نظرم کانتر استریک ۲ خیلی پیشرفت بیشتری داره نسبت به CS GO….اِه برخلاف PAY DAY 3 که کاملاً ما امید شدم….
چرا احساس میکنم الان بیشتر شرکتا گرافیک رو تو نور پردازی و فیزیک آب میبینن ؟ سایر موارد رو هم روش مانور میدن ولی رو این دو مورد بیشتره مثل استارفیلد که برای نورپردازی یه سری افکت ها رو عوض کردن الان مثلا جی تی ای ۶ اومدن گفتن که ۲۰ تا مهندس فقط رو فیزیک آبش دارن کار میکنن
ولی الحق فیزیک آبش از سایبرپانک بیشتره
نو پردازی بخش مهمیه که گرافیک خیلی خوب نشون میده
همین استارفیلد حداقل ۵۰ درصد بخاطر نورپردازی گرافیکش خیلی خوب بنظر میرسه
مگه فیزیک اب داشت سایپر؟
بخواطر اینکه نو پردازی و کیفیت اب پردازششون راحت تره،مثلا اگه بخوان بافت های بازی رو باکیفیت تر طراحی کنن بازی خیلی سنگین میشه
پس اگه بخوان کیفیت بالاتری ارائه بدن و همینطور بازی رو سبک نگه دارن میان روی اب و نورپردازی کارمیکنن که چهره بازی رو خیلی قشنگ تر نشون میده
فعلا که بعضیا کلا فیزیک آب رو دیلیت کردن D:
منظورت سایبرپانکه ؟
دلیلش کاملا به نظرم واضحه، چون یکی از مواردی که به واقعی تر جلوه کردن یه محیط طراحی شده تو بازی یا کلا 3D rendering میشه نورپردازی هست که مبحث خیلی پیچیده تری از shadows, god rays و غیره میشه از جمله تابش و بازتاب. برای همین مود گرافیکی overdrive cyberpunk یک جهش حساب میشه، چون هر منبع نوری که تو بازی وجود داره به غیر از light casting که همون تابش هست، باعث ایجاد بازتاب و تاثیر روی object های محیط میشه که این باعث باور پذیر تر شدن تصویری میشه که شما میبینی چون رفتار نور در واقعیت یا رفتاری که ما تونستیم درکش کنیم رو تونستن پیاده سازی بکنن به کمک فناوری ray tracing. چون نسل قبل هم امکان پیاده سازی asset ها با جزییات و polygon های زیاد وجود داشت ولی همچنان بازی ها تو نورپردازی مشکل داشتن و از تکنیک cube map reflections استفاده میشد برای شبیه سازی عمل بازتاب که اگه دقت کرده باشید تفاوت ray tracing و cube map shadows یا reflections به این شکل قابل مشاهده هست:
مثلاً اگر بازتاب یک شی در آب رو در نظر بگیرید، اگه از pov (point of view) شما اون شی خارج بشه به حالتی که بازتاب اون شی در تصویر قرار داشته باشه ولی جزییات بازتاب کمتر یا محو بشه یعنی از تکنیک cube map داره استفاده میشه ، ولی اگر همچنان بازتاب اون شی با همون جزییات قابل دیدن باشه و خود شی در تصویر نباشه از ray tracing استفاده میشه.
در کل مفاهیم خیلی جالبی هست که به نظرم بهترین منبع برای یاد گیریشون (اگه علاقه داشته باشید البته) Digital foundry هست، به بهترین شکل ممکن هر اصطلاح و مفهوم رو توضیح میدن.
فیزیک آب توی بیست سال پیشرفتش مثل لاکپشت هم نبوده بایستی هم راکستار جلودار باشه توی این قضیه چون هم وقتش داره هم پولش
در مورد سیستم آب هوایی و ابرها توی ردد۲ دیدیم چی ساختن در حالی که در تمام بازیها ابرها شبیه یه نقاشی ثابت بودن بعضی مواقع هم چند تا نقاشی ولی ردد۲ ابرها تغییر شکل میدادن حرکت میکردن و بازیکن حس میکرد دیگه خبری از نقاشی نیست
باورم نمیشه در این حد واقعی بود ! مرحبا
چقدر زیبا😍
حتی اگه دقت کنید می تونید رد پای بازیکن رو در گل مشاهده کنید.
افکت آب هم عالی بود
#هایپ
انصافا خیلی خوب بود
اسپم
کسی می دونه چطوری میشه یکی رو به گیمفا ریپورت کرد؟
ممنون میشم راهنمایی کنین.
تلگرام اقای نزاقی
ممنون بابت راهنمایی.
اگه مزاحمه یه پیام خصوصی که تو گزینه های پروفت هست به آقای کریمی بده و بگو مزاحمه و فحاشی میکنه
لینک کامنت طرفو هم بذار براش
از شما هم ممنونم بابت راهنمایی.
تورا چه شده است برادر
خفن بود گرافیکش 😳
ولو هست دیگه
چه انتظاری داری. …
لامصب هیچی نسخه های کلاسیک نمیشه. هیچی counter 1.6 نمیشه
به نظرم valve داره رو یه بازی جدید یا ادامه یکی از بازیاش کار کی منه و counter strike 2 یه جور آزمایش و محک واسه موتور بازی هست.
نه داداش ملت ۸ ساله منتظرن cs go تو سورس انجین پورت بشه مثل dota 2 reborn. متاسفانه valve علاقه ای به ساخت ادامه بازیاش نداره💔
خوده گیبن هم که با عدد ۳ مشکل داره
دموش رو بازی کردم گرافیک فقط عوض نشده گیم پلی بازی هم تاحدودی بهتر شده اما بیس بازی همونه
Goat
Pov: کوچه وقتی زن همسایه داره حیاط خونش رو میشوره
این بازی از اول هم عالی بود و هست 👍👍
خیلی فوقالعاده ساخته شده یکی از شاهکارهای فراموش نشدنی ولو همین کانتر استرایک هست ولی همین دیروز یه ویدیو از باگ هاش دیدم که توی مپی که توی نسخه اول یه جاش نردبون داشت ولی الان نداره حتی توی همون مپ وسط دیوار یه درز باز شده بمب هاشم کلی باگ داشت ولی از نظر اینکه بازی درحال توسعه هست نباید انتظار زیادی داشت این باگ ها هم که گفتم از خیلی بازیای دیگه کمتر بود
خداییش انگار نه انگار بازیه ! آفرین وجد آور بود ! قابل توجه کسانی که میگن گرافیک تو ساختار بازیا مهم نیس ، کانتر حالا شد یه بازی درستو حسابی و باکلاس
عالیه خودشه
بریم تو کانتر آب بازی کنیم.
سطل آب بیاریم بریزیم رو انمی ها.
با تفنگ آب پاش و دمج صفر روشون نشون گیری کنیم.🗿🗿
حداقل ای کاش یک مپ درست می کردند که یک بخشش بری زیر آب حداقل از راه زیر آبی بدون اینکه دشمن متوجه بشه بری بهش حمله کنی.
فکر کنم مسابقات cs go رو نگاه نمیکنی عزیز. اینی که گفتی اصلا به کانتر نمیخوره
منظورم یک مپ محدوده ای بود.
مثلا کانال آبی چیزی.
که بخشیش رو آب گرفته باشه و زیر آب توی تاریکی بدون متوجه شدن انمی تیر بزنی.
خیلی خوبه فیزیک ابش 👌
امیدوارم این فیزیک گرافیکی باعث نشه نتونم بازیش کنم🙃
خوب فکر کنم قراره رکورد بازیکنای همزمان pubg رو بزنه (بیش از ۳.۲ میلیون نفر)
سورس انجین رو همیشه دوست داشتم . بسیار بسیار بهینه هست .
هف لایف ها – پورتال – فکر کنم تایتانفال – فک کنم dark messiah might and magic (عمرا کسی اینو یادش باشه)
اخری یادمه یه مرحله ایی داشت بایستی اژادها رو بکشی نه با شمشیر یا تیرکمون بلکه توسط یه در فلزی که میله های درب مثل نیزه عمل میکردن خلاصه بعد از یک هفته تلاش فهمیدم
روش کشتنش هم اینجوری بود که وقتی اژدها سرش از درب داخل میکنه بایستی سریع اهرم درب پایین بیاری تا سریع کشته بشه راحلش عجیب قریب بود ولی جالب راحت بود
خیلی از مراحلش یادمه از بازی که زمان خودش بازیش کردم نه چند سال پیش
همین فیزیک آبش به تنهایی میرزه به کل graphical fidelity bs بازی cyberpunk 2077
یادش به خیر …
به به چه چیزی عجب چیزییی
به به، یکی از بازی هایی که منتظرشم بیاد
کانتر فوق العادس
یادمه ۱۱ گیگ اپدیت اومد برا بازیم گفتم ای جان بتا برا منم اومده
دانلود کردم تهش نفهمیدم اپدیت برا چی بود :/
بغیر از زیبایی بصری، مهمترین چیز تاثیریه که پیشرفت این موارد روی گیم پلی بازی میذاره
مثلا موقعی که به سمت کسی تیراندازی کنید و دمیج بشه و از دستتون فرار کنه با توجه به اینکه خونریزی میکنه و رد خون رو زمین میمونه میشه فهمید کجا رفته که خیلی تغییر بزرگی نسبت به سابقِ که نمیشد وقتی طرف از محدوده دیدت خارج شده بفهمی دقیقا کدوم طرف رفته
یا مثلا فیزیک دود که تعاملش با محیط و گلوله و انفجار میتونه تغییرات زیادی تو گیم پلی رقم بزنه
امیدوارم تو دو جا که ضعف اساسی داره پیشرفت کرده باشه:
1.رجیستر شدن شلیک ها توی مچ هایی که اختلاف پینگ بین پلیر ها نسبتا بالاست مثلا به هیچ وجه نمیشه کسی که پینگش پایینتر از بیست و سی هستش رو در حال حرکت هدشات کرد مگر با مقدار زیادی شانس، چون شما مکانی که سر انمی چند میلی ثانیه قبل قرار داشته رو هدف میگیرید در واقع (البته با نت ایران بیشتر از این انتظار نمیره ولی حداقل توی رینبو به اندازه cs مشکل ایجاد نمیکرد و با اختلاف پینگ ۱۰۰ هم میشد طرفو زد)
۲.مشکل دوم و اساسی بازی که همه هم میدونن و فک کنم مهمترین مشکل بازیه بحث چیت و تقلبه که چند وقتیه خود منم از بازی دور کرده
واقعا مسخرست که طرف قبل از ورود به سایت برای بمبگذاری از قبل جای همه پلیرایی که کمین کردن رو میدونه و حتی جای دیگه رو چک هم نمیکنه و مستقیم یا خودش یا آیتم هاش میاد جایی که شما خط گذاشتی،مهم هم نیست چقد جابجا بشید هر راند یا تغییر تاکتیک بدید فرقی نداره نمیدونم حس شیشم دارن یا چی خدا عالمه!!!
بعضی ها هم که در حال حرکت با ایم لاک وان تپ میکنن اونم چند نفر پشت سر هم 🤣🤣🤣
اونم کسی میاد اینکارو میکنه که تا راند ۵ و ۶ کیلی نداشته و یهویی پلیر میشه!!!
جالبه بعضا تعداد قابل توجهی از این چیتر ها اکانتای خیلی پر و پیمون با دور و ور ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر آیتم تو اینونتوریشون دارن که اکثر هم عرب هستن و به هیچ ورشون نیست و این خودش باعث میشه به هیچ عنوان طرف بن نشه که اصلا قابل قبول نیست
در کل مشکل چیت خیلی مشکل ریشه ای و اساسیه که اگه حل بشه من از پای سی اس پا نمیشم
جالبه دقیقا موقعی چیتر میوفته جلوت که تو لابی غریبه ای یا نفر غریبه تو لابیه ولی اگر با چهار نفر فرند که از قبل میشناسیشون و مطمئنی از چیت نداشتنشون مچ استارت میکنی به هیچ عنوان چیتر نمیوفته جلوت
یعنی خود بازی هم میدونه کی چیتره و کی نیست و به جای بن کردن افراد با تراست فکتور مشابه رو میندازه جلوی هم
جدیدا که رنک بالنس هم تو مچ میکینگ به فنا رفته و پلیر لِم و سوپریم میندازه جلوی لابی mg و nova
بنظرم اول اینا باید حل بشن مخصوصا مشکل دوم
الان جوری شده داخل دد مچ طرف دیگه بازی نمیکنه بجاش هوش مصنوعی بازی میکنه
تقریبا مثل بات بازی میکنن و به ایم لاک و تریگر مجهز هستن
برای رد خون مخالفم چون ما نباید یادمون بره یکی از مهمترین بخش های کانتر بخش e sport هستش اگه که خیلی کمک میکنه این بازی رو بورس بمونه همچین دیتیلی خیلی به بازی پلیر های حرفه ای صدمه میزنه دیگه معجزات ۱ به ۵ تقریبا غیر ممکن میشه (تو مسابقات یارو یه تنه کل تیمو میزنه خیلی صحنه برگ ریزونیه) ولی برای مشکل پینگ ولول یه سیستم جدید رو کرده که هم روی پینگ تاثیر میزاره هم کمک میکنه اف پی اس بازی بالاتر بره(سسیتم اف پی اس بازی انلاین فرق داره حتی اگه سیستم ما بازیو تویه ۱۲۰ فریم اجرا کنه هم بازم انمیو به شکلی ۳۰ فریم یا خیلی بترکون ۶۰ فریم میبینیم ) برا چیتم یه سیستم جدید اوردن تو کار یه انتی چیت قوی وسیستم برای مقابله با چیترا از اونور دیتیل فیزیک کانتر ۲ به معنای واقعی ترسناکه همچی فیزیک داره تو بازی
سلام
تا اونجایی که من میدونم بعد از تیر خوردن مدت محدودی خونریزی میکنه که از خود همین میشه برای گول زدن و گمراه کردن انمی استفاده کرد
مثلا تا زمانی که رد خون از خودش بجا میزاره میتونه یه مسیر فیک بره و بعدش که خونریزی متوقف شد مسیرشو عوض کنه یا حتی یه جای خوب خط بزاره و موقعی که طرف رد خونو دنبال میکنه از شرش خلاص بشه!!!
بنظرم فیزیک دود داینامیک بیشتر از هر چیزی روی گیمپلی تاثیر خواخد گذاشت مخصوصا مسابقات میجور
چون اسموک پایه اصلی پلن ها و تاکتیکهایی هستش که بعضا بصورت تیمی پیاده میکنن ولی حالا میشه با پرتاب نارنجک یا شلیک ممتد بصورت موقت داخل دود رو دید که خودش همه برنامه ها و پلن ها رو بهم میریزه
در مورد سیستم حذف تیک از سرور ها هم اطلاع دارم و به همین خاطر امیدوارم تا حدی زیادی مشکل اختلاف پینگ درست شده باشه
در مورد آنتی چیت هم امیدوارم حق با شما باشه ولی چیزی که ولو تو این همه سال پشتیبانی از cs نشون داده اینه که زیاد مسئله چیت و تقلب رو تو بازی جدی نمیگیره و سخت گیری لازمو نداره(اگه اشتباه نکنم بعد از ریپورت های مکرر باید دوازده نفر دمو بازی طرفو ببینن و اکثریت به چیتر بودنش رای بدن تا بن بشه که واقعا کفه ترازو رو به سمت چیتر جماعت سنگین میکنه، باید راه حل سریعتر و قاطعانه تری ارائه بدن!)
به نظرم تو کانتر تنها چیزی که اهمیت نداره گرافیکه … ولی خوبه که دارن پیشرفت میکنن
خدایی اگه همین طور که میگن گرافیکش بالا رفته باشه که عالیه
جدا از مسئله آب سایه ها هم رفع شده تو بازی ما نمیتونیم سایه ی خودمون رو ببینیم ولی اینجا واضحه سایه خود پلیر
چند روز پیش بلیط تست محدود رو بلاخره بهم داد فیزیک بازی و شوتینگ خیلی خوب شده ولی حرکت کردن و movement از cs go فعلا ضعیف تره که امیدوارم قبل عرضه درستش کنن.
کانتر عشقه 💖
خیلی خفنه موج هایی که ایجاد شدن واقعا طبیعیه . کاش بیاد یه نسخه کنسولی هم بزنه ولو
کی فکرش میکرد کانتری که تو گیم نت با رفقا میزدیم برسه به اینجا ………
ما که راضی هستیم به اف پی اس خوب و بس
برادران و خواهران آماده که وقتی اومد پیسی سوزی داریم. قراره کارت گرافیک آتیش بگیره