ماد جدید Max Payne 3 چهره شخصیت اصلی را دوباره به حالت بازیهای قدیمی باز میگرداند
سالها گذشت و بالاخره فردی، مادی برای Max Payne 3 منتشر کرد که چهره شخصیت محبوب و درد دیده را به همانی که باید باشد، تغییر میدهد.
بازی Max Payne 3 اگرچه توسط افراد بسیاری مورد استقبال قرار گرفت و همچنان از بهترینهای نسل هفتم به شمار میرود اما خیل زیادی از هوادارانD دو نسخه اول مجموعه که توسط استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) ساخته شده بودند، از تغییرات شخصیتی مکس استقبال نکردند. از جدیت تلخ او تا صورت برآمده و ریشهای بهم ریختهاش، مکس پینِ راکستار گیمز (Rockstar Games) چندان شباهتی به نسخه رمدی خود نداشت.
با این وجود اما به لطف یکی از مادسازان به نام AlexSavvy، در حال حاضر مادی برای Max Payne 3 منتشر شده است که چهره شخصیت اصلی را به حالت اصلیاش یعنی همان صورتِ سم لیک (Sam Lake)، خالق سری و نویسنده عناوین قدیمی آن، تبدیل میکند. در صورت تمایل، میتوانید ماد مذکور را از طریق این لینک دریافت نمایید.
چهره لیک روی این بازی، به خوبی نشسته است و حالات صورتِ آن نیز به تنهایی با شخصیت تاریک نسخه راکستار گیمز، مطابقت دارد. لبزنی و انیمیشن چهره مکس هم فوقالعاده هستند و او حتی ظاهر و مدل موی خود را بهخوبی در قسمتهای مختلف بازی، تغییر میدهد. با توجه به اینکه ۱۴ مدل موی متفاوت در بازی وجود دارد، عملکرد ماد در همخوانی با آنها کمنظیر به نظر میرسد.
البته همه چیز محدود به تغییرات چهره و صورت نمیشود بلکه در این ماد حتی فیزیکِ بدنِ لاغرِ لیک نیز با حالت خمیری نسخه راکستار گیمز، جایگزین شده است. ضمناً، تمام لباسها نیز با بدن جدید (در واقع قدیمی!)، هماندازه شدهاند. ویدیوی مربوط به این ماد از طریق این نشانی، قابل مشاهده است.
جزئیات به کار رفته در این ماد به قدری زیاد و ظریف هستند که میتوانند حتی به عنوان یک بسته الحاقی رسمی، در دسترس قرار بگیرند. فقط کافی است تا چند مونولوگ نوآر و نکات مرموز نیز در بازی قرار داده شود تا هواداران قدیمی، به همان چیزی برسند که سالها از دنباله Max Payne 2 انتظار داشتند.
Max Payne 3 در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرمهای پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و رایانههای شخصی در دسترس قرار گرفت. ضمناً نسخه ریمیک بازیهای اول و دوم هم مدتی پیش، وارد فاز اثبات مفهوم شد.
منبع: PCGamer
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چهرش شبیه مایکل جی تی ای وی بود
یادش بخیر چهره مکس پین یه زمان فقط یه عکس بود ! ولی الان تو الن ویک بازیگرش رو ببین ! حالا فاصله این ۲ تا حتا ۳۰ سالم نیست ! ولی تمام پیشرفت های بشر حداقل ۴۰ تا ۵۰ سال طول میکشید
خیلی از سازنده ها باید امثال سم لیک، میاماتو، میکامی، کوجیما رو الگوشون قرار بدن نابغه هایی که با کمترین امکانات و تجهیزات و با کمترین بودجه شاهکارایی میساختن که خیلی از سازنده های الان با بیشترین امکانات نمیتونن بسازن دلیلش چیه؟ خیلیا میگن خلاقیت مرده در صورتی که اینطوری نیست خلاقیت و ایده هیچوقت انتها نداره دلیلش اینه که سازنده ها تنبل و قدرنشناس شدن قدر امکاناتی که الان دارن نمیدونن مخصوصا اینکه همه چی الان براشون فراهمه و تمام موتورای بازیسازی همه چی رو براشون آماده گذاشتن، این قاعده دنیاس تکنولوژی هرچی پیشرفت میکنه انسان ها تنبل تر میشن چه بسا اینکه هوش مصنوعی هم اومده و دیگه بدتر، سازنده ها همین الان حتی نمیتونن یک بازی رو تمامو کمال بهینه کنن یا یک آیپی جدید بسازن و رو آوردن به ریمستر و ریمیک آثاری که یک زمانی خالقاشون ترکونده بودن شاید خیلیا بگن طبیعیه هزینه ها رفته بالا و ریسک پذیری اومده پایین درسته اما این واسه سازنده ها مستقل صدق میکنه که اگر شکست بخورن ممکنه تا مرز ورشکستی پیش برن نه برای سازنده ها بزرگ که اگر یک بازیشون شکست بخوره توپ تکونشون نمیده، نباید انقدر به امثال سم لیک، میاماتو، میکامی، کوجیما و… بی توجهی بشه اینان که واقعا اسطوره هستن و شروع فوق العاده صنعت گیم با وجود این نابغه ها رقم خورد اینان که باید ازشون تقدیر بشه و جایزه بگیرن
خیلی جالبه.
جالبه سم لیک و تیم رمدی به دلیل کمبود بودجه از تصویر خودشون استفاده میکنن ولی نمیدونن چه ماندگار میشه… آقای کریمی یک مقاله قشنگ نوشته در این مورد
آقایون من ۱۰ ساله در حسرت بازی مکس پین ۳ هستم. Ps4 داشتم الانم ps5. و واقعا درک نمی کنم چرا راکستار نباید همچین عنوانی رو حداقل پورت کنه برا نسل ۸ یا ۹.
امیدوارم یکی ازون ریمیک هاشون مکس ۳ باشه.
حتی حاضرم رد دد۱ نباشه ولی مکس ۳ باشه.
ببینیم چی میشه
gta iv رو برا ps4 نداد انتظار داری مکس پین بده ؟
ولی واقعا مدیر راکستار ناتوانی ذهنی داره ها
یه ریمستر ساده از gta iv برا نسل ۸ میداد راحت پنجاه میلیونی میفروخت
چرا بعد این همه سال این ماد رو ساختن؟
اولا نساختن ، ساخت ، دوما جزییاتی که ذکر شد رو دیدی ؟ تقریبا کارکتر بازی و انیمیشن هاش از اول باز سازی شده برای مچ بودن ، طبیعیه طول میکشه
درسته اشتباه کردم
دارمش تو لب تابم باید ماد رو بریزم روش یه دور دیگه برم، با اینکه مث دو تا اولی نیست ولی بازم مکس پینه:)
با فارسی ساز سایت گیم ساب بازی کن رایگان هم هست خیلی خوب اصلا عالی میشه
اوکی، ممنون دمتون گرم🌹
آیا زبان پرتغالی رو هم پوشش می دهد
اینکه مایکل تو gta vخودمونه🤣
ولی واقعا مکس پین ۳ بازی خفنی بود
واقعا این خوبه که بعد این همه سال هنوز به فکر بازی هستن و براش ماد درست میکنن
نسخه استیم بازی رو دارم بدون ماد هم چهره نسخه های قدیمی رو داشت
مکس پین چهره خندون داشت
چین و چروک ها اصلا طبیعی نیست
چهره خندون…………؟
غیر از اینه؟
چیزی که در این بازی خیلی دوست داشتم طراحی لباس ها بود؛ یعنی تمامی حالا چین و چروک لباس رو طراحی کرده بودند اگر خوب دقت کنید(برای نمونه تریلر که مکس داره از کابینت لیوان برمی داره) می بینید که با حرکت مفصل شانه ها و کتف ها نسبت به لگن چقدر قشنگ چین و چروک ها تغییر می کنه تازه در اون وقت هنوز نرم افزار مارولوس نبود.
ــ آیا این مود هم همین طور هست؟